Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ 01/10/ /01/2013 Φοιτήτρια Σηφάκη Ελένη επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
To Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών Ενότητα Πλεονεκτήματα σε επίπεδο πηγών ► Υπάρχει πληθώρα πληροφοριών (που περιλαµβάνουν µεγάλο εύρος από media).
Ποίημα στον Φίλο Jorge Luis Borges Κλικ για το επόμενο.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Impasse Finesse Sorpasso Snit Εμπάς Κατάλαβα ξέρεις ξένες γλώσσες! Να παίζεις όμως bridge μπορείς; Η εμπάς (η αλλιώς τυλιχτή) είναι κόλπο του εκτελεστή!
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
KM Διάλεξη 4 Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Eλιζάνα Πολλάτου επικ.καθ. Τ.Ε.Φ.Α.Α Π.Θ.
Μέθοδοι και στυλ διδασκαλίας
AMYNA Άμυνα σε παίκτη με μπάλα
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΤΡΕΣΟΓΟΝΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.  Το «στυλ των εντολών».  Το «στυλ πρακτική εξάσκηση των ασκουμένων».  Το «στυλ της αμοιβαίας διδασκαλίας».  Το «στυλ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.
∆ηλώσεις Η Chris Evert (σπουδαία αθλήτρια του τένις) “Πριν από κάθε αγώνα προσπαθώ να προβάρω στο µυαλό µου τι θα συμβεί και πως θα αντιδράσω σε συγκεκριμένες.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.. ΟΡΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ Προσοχή είναι η διαδικασία που κατευθύνει την πρόσληψη πληροφοριών καθώς αυτές φτάνουν στις αισθήσεις μας.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
Ο ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟΣ N. Apostolidis Ph.D.. ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟ 1. Δίνει εύκολα και γρήγορα καλάθια 2. Επιβάλλει ρυθμό 3. Αρέσει στους νέους 4.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.. ΟΡΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ Προσοχή είναι η διαδικασία που κατευθύνει την πρόσληψη πληροφοριών καθώς αυτές φτάνουν στις αισθήσεις μας.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Εκπαίδευση Προπονητών- Εκπαιδευτών Μέρος II Ζουρμπάνος Νίκος PhD Ιούνιος 2011.
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ & Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ N. Apostolidis Ph.D.
Δυο πράγματα χρειάζεσαι να ξέρεις, για να πετύχεις οποιοδήποτε Επίτευγμα…
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
Κινητικά Παιχνίδια στο φυσικό περιβάλλον
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων
ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ
Η Ιστορία του μπάσκετ ή καλαθοσφαίρισης
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΓΩΣΟΥΝ!!!!
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ μαθηματοσ ΜΑΡΙΟΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΑΣ-ΛΙΑΓΚΗΣ
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος MSc στις Εξαρτήσεις, PhD Επιστημών Αγωγής Παν/μίου Κρήτης, Υπεύθυνη Ανοικτής Δομής.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD

Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.

Στο κεντρικό νευρικό µυϊκό σύστηµα δηµιουργείται το πρότυπο της κίνησης

 βελτίωση της αυτοσυγκέντρωσης,  περιορισµό του άγχους,  αύξηση της αυτοπεποίθησης,  εξάσκηση και στην εκµάθηση δεξιοτήτων µεγιστοποίηση της αθλητικής απόδοσης

 Εξάσκηση κινητικών δεξιοτήτων  Εξάσκηση τακτικής  Μάθηση νέων κινητικών δεξιοτήτων

 όταν συνδυάζεται με την πραγματική πρακτική, βελτιώνει την απόδοση περισσότερο

“Πριν από κάθε αγώνα προσπαθώ να προβάρω στο µυαλό µου τι θα συµβεί και πώς θα αντιδράσω σε συγκεκριµένες καταστάσεις. Βλέπω νοερά τον εαυτό µου να παίζει πόντους σύµφωνα µε το στυλ του αντιπάλου µου. Βλέπω τον εαυτό µου να παίζει µε βαθιά χτυπήµατα και να ανεβαίνω στο φιλέ αν η αντίπαλος µου απαντήσει αδύναµα. Αυτό µε βοηθάει να προετοιµαστώ διανοητικά για τον αγώνα και νοιώθω σαν να έχω ήδη παίξει τον αγώνα πριν ακόµη βγω στο γήπεδο”.

 αργή κίνηση είναι αποτελεσματική για την εστίαση στην τεχνική  αύξηση ταχύτητας για καλύτερη απόδοση σε "πραγματικό χρόνο"

 μπαίνουμε στο πρόβλημα  ζωγραφίζουμε στο μυαλό μας  σχεδιάζουμε τις κινήσεις μας

 Μπάσκετ: 2V1 Tι κινήσεις μπορεί να εκτελέσει ένα παίκτης που κρατά την μπάλα με σκοπό να πάρει πόντο

 Υπάρχει ελεύθερος χώρος προς το καλάθι;  Πού βρίσκεται ο αντίπαλος;  Πού βρίσκεται ο συμπαίκτης μου;

 Οι μαθητές λοιπόν αρχίζουν να σκέφτονται όλα τα ενδεχόμενα που μπορεί να προκύψουν  Τι πρέπει να κάνω αν ο αντίπαλος με μαρκάρει στενά;  Τι πρέπει να κάνω αν ο συμπαίκτης μου δεν είναι σε χώρο ανοιχτό για να δώσω πάσα;

Καθοδηγώντας το μαθητή:  Ποια θα είναι η πρώτη σου κίνηση;  Τι πρέπει να σκεφτείς πρώτα;  Τι πρέπει να σκεφτείς σε δεύτερη φάση;  Υπάρχουν περισσότερες από μια επιλογές;  Παίζει ρόλο αν επιλέξεις μια κίνηση κι όχι κάποια άλλη;  Σ’ αυτή την περίπτωση λέμε στους μαθητές να έχουν ένα σημείο αναφοράς και κάθε φορά να ξεκινούν από το ίδιο σημείο όταν η κίνηση/λύση δεν είναι αποτελεσματική

 Ο ΚΦΑ μπορεί να σχεδιάσει ένα σκίτσο με τελείες όπου θα φαίνονται οι παίκτες, το καλάθι κλπ με σκοπό να σχεδιάσουν τις κινήσεις τους

 Τη σκέψη τους μπορούν να τη μοιραστούν με την ομάδα τους ή και όλη την τάξη

Ευχαριστώ