Κίνητρα, Αξίες, & Ανάμιξη του Καταναλωτή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ QUALITY ASSURANCE IN EDUCATION CHALLENGES AND OPPORTUNITIES ΣΠΥΡΟΣ ΑΜΟΥΡΓΗΣ ,AIA,
Advertisements

1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Καταναλωτής και διαδικασία
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Slide 9.1 Solomon, Bamossy, Askegaard, Hogg, Consumer Behaviour : A European Perspective, 3 rd edition © Pearson Education Limited 2006 Αγορά Προϊόντος,
6/26/2015HY220: Ιάκωβος Μαυροειδής1 HY220 Asynchronous Circuits.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Business English Ενότητα # 9: Financial Planning Ευαγγελία Κουτσογιάννη Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.
Ξένη Ορολογία Ενότητα 6: Working Capital Ευαγγελία Κουτσογιάννη Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: “Sources of Innovation” Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Μαζική και δημοφιλής κουλτούρα (What is Popular Culture) Διδάσκων:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Η έννοια της Τέχνης (What is art 1) Διδάσκων: Καθηγητής Χρήστος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Τμηματοποίηση Αγοράς, Στόχευση, Διαφοροποίηση και Τοποθέτηση προϊόντος (Adapted from: Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Πασχαλουδης, 2009, Σιωμκος, 2011,
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
Διαδικασίες Λήψης Αποφάσεων Καταναλωτή Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λήψη Αποφάσεων Άννα Ζαρκάδα.
: Οργάνωση Προγραμμάτων Αναψυχής ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ & ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών : «Άσκηση & Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ CORPORATE GOVERNANCE* * Τρόποι Διοίκησης και Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Σοφία Κουκούλη, Ph.D. Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας ΤΕΙ Kρήτης 1 15/11/2016.
Διάλεξη 3 Δρ. Αμαλία Τριανταφυλλίδου. Αυτό-εντύπωση Τα άτομα έχουν συγκεκριμένη αντίληψη του εαυτού τους (χαρακτηριστικά, συνήθειες, σχέσεις και τρόπους.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Αυτο-εντύπωση & Τρόπος Ζωής (Self-Concept & Lifestyle)
SPACE “Exploring the City surrounding our Prison: a glimpse from Inside to the Outside.” SDE DIAVATON.
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Αντίληψη Αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος (sensory perception). Η αντίληψη αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων Εργαστήριο Ρομποτικής
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
Σημειώσεις για συζήτηση πάνω στο θέμα «ποιότητα στις υπηρεσίες»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
Μέτρηση αντικτύπου του έργου Αποτελέσματα Ερευνών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
ΒΧΔ Πολλαπλών κλιμάκων
Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ
Adjectives Introduction to Greek By Stephen Curto For Intro to Greek
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Braille Messenger
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Εκπαιδευτική ρομποτική
Children with visual disability in the digital environment
Ενημέρωση για eTwinning
aka Mathematical Models and Applications
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Find: Force on culvert in [lb/ft]
Λειτουργικά Τρόφιμα και Διατροφή
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κίνητρα, Αξίες, & Ανάμιξη του Καταναλωτή Motivation, Values and Involvement

Βασικά Σημεία της Διάλεξης Τι είναι τα κίνητρα; Τα κίνητρα συνδέονται με τις ανθρώπινες ανάγκες Η Ανάμιξη του Καταναλωτή Αξίες του Καταναλωτή και Συμπεριφορά Καταναλωτή

Contextualizing the ‘why’ of consumption Figure 4.6 Source: Adapted from S. Ratneshwar, D. G. Mick and C. Huffman, ‘Introduction’, in S. Ratneshwar, D. G. Mick and C. Huffman, eds, The Why of Consumption (London: Routledge, 2000): 1–8.

Κίνητρα Παρακίνησης Ποια είναι τα κίνητρα που οδηγούν τον καταναλωτή σε δράση; Η θεωρία παρακίνησης προσπαθεί να εξηγήσει τον τρόπο με τον οποίο ο καταναλωτής συμπεριφέρεται αγοραστικά. Παρακίνηση ενεργοποιεί τον σκοπό και την κατεύθυνση της συμπεριφοράς του. Η διαδικασία παρακίνησης ξεκινάει όταν ο καταναλωτής νιώσει το αίσθημα της έλλειψης – θέλει να ικανοποιήσει κάποια ανάγκη του. Ο καταναλωτής πρέπει να ενεργοποιηθεί για να ικανοποιήσει τις ανάγκες του δηλ. πρέπει να εκφράσει κάποια συμπεριφορά. Από την άλλη πλευρά ο μάρκετερ προσπαθεί να προσφέρει τη λύση στο πρόβλημα του καταναλωτή

Για να κατανοήσουμε τη διαδικασία Παρακίνησης πρέπει να μελετήσουμε της ανθρώπινες ανάγκες Maslow Henry Murray Freud

Maslow’s hierarchy of needs (1 of 2) Figure 4.2

Maslow’s hierarchy of needs (2 of 2) The hierarchical approach implies that the order of development is fixed. Approach often adapted by marketers because it indirectly specifies certain product benefits that people might be looking for depending on their stage of development and/or environmental conditions. Approach does have problems.

Maslow’s hierarchy of needs - the problems The ultimate state in the hierarchy is difficult to achieve. Certain needs can be placed in different areas of the hierarchy, e.g. eating is necessary for survival but it is also a social act and so can be placed further up the hierarchy. It is culture bound.

Classifying consumer needs Henry Murray- delineated a set of 20 psychogenic needs that result in specific behaviours. Need for achievement. Need for affiliation. Need for power. Need for uniqueness.

H Θεωρία του Freud Η ανθρώπινη συμπεριφορά πηγάζει από σοβαρές συγκρούσεις μεταξύ των επιθυμιών του ανθρώπου για την ικανοποίηση βιολογικών/φυσιολογικών αναγκών του και της αναγκαιότητας να είναι υπεύθυνος μέλος της κοινωνίας. Η διαμάχη στο μυαλό του ανθρώπου είναι μεταξύ 3 συστημάτων: id (άμεση, ενστικτώσης ικανοποίηση των αναγκών – σημασία έχει η ηδονή και όχι οι επιπτώσεις των πράξεων μας) superego (συνείδηση του ανθρώπου, κοινωνικοί κανόνες, αντίποδας του id) ego (διαιτητής μεταξύ του id & superego).

Οι αποφάσεις του καταναλωτή ενέχουν σύγκρουση κινήτρων … Positively valued goals – consumers are motivated to approach the goal and will seek out products that will be instrumental in attaining it. Avoiding negative goals – consumers are motivated to avoid a negative outcome structuring their purchases or consumption activities.

Types of motivational conflict

Consumer involvement/ Ανάμιξη Καταναλωτή Η θεωρία ανάμιξης υποστηρίζει ότι ο καταναλωτής ακολουθεί περιορισμένη διαδικασία επεξεργασίας πληροφοριών σε περιπτώσεις αγοράς προϊόντων μικρής ανάμιξης ή σχετικότητας γι’αυτόν. Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν εκτεταμένη λήψη αποφάσεων σε ένα προϊόν μεγάλης σχετικότητας ή σε προϊόντα που ενδιαφέρουν τον καταναλωτή. Involvement refers to a person’s ‘perceived relevance of the object based on their inherent needs, values and interests.’ (Zaichkowsky, 1985)

Υψηλή Ανάμιξη προϋποθέτει Το προϊόν είναι σημαντικό για την αυτό-αναγνώριση του καταναλωτή – έχει συμβολική σημασία Το προϊόν είναι σημαντικό λόγω της λειτουργικής σημασίας του Το προϊόν εκφράζει στάσεις, προτιμήσεις ή αξίες των καταναλωτών Το προϊόν είναι ακριβό – ενέχει οικονομικό ρίσκο

Types of consumer involvement/ Διαστάσεις της Ανάμιξης Cognitive involvement – where a person is motivated to learn all she/he can about the product. Product involvement – the consumer’s level of interest in making a particular purchase, which can range from inertia to very high involvement. Message response involvement (advertising involvement) – the consumer’s interest in processing marketing communications. Ego involvement (enduring involvement) – the importance of a product to a consumer’s self-concept.

Κατά τους Kapferer & Laurent η ανάμιξη προϋποθέτει το προσωπικό ενδιαφέρον για την κατηγορία προϊόντος, το νόημα ή τη σημασία που έχει γι’αυτόν προσωπικά. Η αξία ηδονής του προϊόντος – το προϊόν προσφέρει ευχαρίστηση και απόλαυση στον καταναλωτή. Ο κίνδυνος λανθασμένης επιλογής είναι μεγάλος Ο βαθμός που το προϊόν εκφράζει τον καταναλωτή

Ιεραρχία Χαμηλής Ανάμιξης Ιεραρχία Υψηλής Ανάμιξης Γνώση Γνώση (Cognition) Συμπεριφορά Στάση(Attitude) Στάση Συμπεριφορά (Behaviour)

Techniques to increase involvement Appeal to the consumer’s hedonic needs. Use novel stimuli. Use prominent stimuli. Include celebrity endorsers. Build a bond with consumers by maintaining an ongoing relationships with them. Create a cult product that will command fierce consumer loyalty, devotion and high involvement with the brand. The internet has provided companies with new opportunities for creating loyal bonds with customers and the possibility to personalise products and services.

Values - Αξίες Αξία είναι η διαρκή πεποίθηση ότι μια συγκεκριμένη συμπεριφορά ή αποτέλεσμα είναι επιθυμητό ή όχι A value can be defined as a belief about some desirable end-state that transcends specific situations and guides selection of behaviour. (Schwartz and Blisky, 1987) People’s values play an important role in their consumption activities, since many products and services are purchased because it is believed that they will help attain a certain goal.

Value characteristics In many cases values can be universal – desire for health, wisdom, etc. Values can change over time. Values can be challenged.

Προσεγγίσεις για την Μέτρηση Αξιών: Rokeach Τρόποι Συμπεριφορας Ambitious Broadminded Capable Cheerful …. Επιθυμητες Καταστάσεις A comfortable life An exciting life A sense of accomplishment A world of peace

The Schwartz value survey Figure 4.4