Άσκηση και αυτοεκτίμηση Άσκηση και αυτοπεποίθηση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Advertisements

Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
1 Ενότητα 5: Ταυτότητες στη Διασπορά – Η περίπτωση εφήβων με μεταναστευτικό υπόβαθρο Διδάσκων: Χρήστος Γκόβαρης Τμήμα: Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Άσκηση και ψυχολογικά μοντέλα
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 6&7: Επιλογή Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Υδραυλικά & Πνευματικά ΣΑΕ
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 4: Άσκηση, ποιότητα ζωής και λειτουργικότητα στην τρίτη ηλικία Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και.
Ανθρωπολογία του Θεάτρου Ενότητα 4 η : Βασικές αρχές της Τέχνης του Ηθοποιού Γιώργος Σαμπατακάκης, M.Phil. (Καίμπρητζ) – Ph.D. (Λονδίνο) Τμήμα Θεατρικών.
ΑΣΚΗΣΗ & ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 4: Υγεία, fitness και ευεξία κατά την αύξηση της ηλικίας Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 2: Άσκηση και ψυχολογικές παράμετροι Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: «Εργαλειακή Προσέγγιση Τεχνολογίας» Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
Κινητική Μάθηση Ενότητα 8: Θεωρίες και μέθοδοι κινητικής μάθησης Ελιζάνα Πολλάτου, επικ. καθ. ΤΕΦΑΑ-ΠΘ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ ΙΙ Θέμα «παιγνίδια» (website address) Διδάσκουσα: Καθηγήτρια Τζένη.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
Εισαγωγή στην Ψυχολογία Ενότητα 2:Τομείς Έρευνας της Σύγχρονης Ψυχολογίας Διδάσκουσα: Ειρήνη Σκοπελίτη Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην.
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων Ενότητα 3: Προσέλκυση Ανθρώπινου Δυναμικού. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 10: Προϋπολογισμοί Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Διάρκεια της άσκησης Η διάρκεια και η ένταση της άσκησης είναι σχετικές: Μεγαλύτερο διάλειμμα κατά την άσκηση παραπέμπει σε αερόβια διαδικασία. Μικρότερο.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(2)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(9)
Ενότητα # 8: ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ Αιλιάνα Μαρτίνη Τμήμα Ιστορίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ: ΘΕΡΜΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΛΕΠΤΟΤΟΙΧΑ
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 7: Παρακολούθηση Κινδύνων.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(3)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ: ΔΙΚΤΥΩΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Ενότητα 5: Κανονικοποιημένες Καμπύλες
Ενότητα # 2: Αιλιάνα Μαρτίνη Τμήμα Ιστορίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(4)
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 7: Επίλογος. Σύνοψη
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕνΟτητα # 8: Ms Word V CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(5)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(10)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΝΕΥΡΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Άσκηση και αυτοεκτίμηση Άσκηση και αυτοπεποίθηση ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Άσκηση και αυτοεκτίμηση Άσκηση και αυτοπεποίθηση Θεοδωράκης Γιάννης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού

Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα Πανεπιστημίου Θεσσαλίας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Σκοποί ενότητας Εξετάζονται οι ευεργετικές επιδράσεις της άσκησης στην αυτοεκτίμηση των ατόμων, όπως επίσης και οι επιδράσεις στης άσκησης στην αυτοπεποίθηση

Περιεχόμενα ενότητας Άσκηση και αυτοεκτίμηση Άσκηση και αυτοπεποίθηση ή αυτοαποτελεσματικότητα

Άσκηση και αυτοεκτίμηση

Αυτοεκτίμηση Το σύνολο των σκέψεων και των συναισθημάτων που έχει κανείς για τον εαυτό του. 16/4/2017

Αυτοεκτίμηση Αυτοσυναίσθημα (Self-concept) Η αντίληψη που έχει το άτομο για τον εαυτό του όπως εκφράζεται με περιγραφικές προτάσεις της μορφής “Είμαι....” Αυτοεκτίμηση (Self-esteem) Η γενικότερη αξιολόγηση που κάνει το άτομο για τον εαυτό του 16/4/2017

Άσκηση και Αυτοσυναίσθημα Η συμμετοχή σε προγράμματα Fitness βελτιώνει το αυτοσυναίσθημα. Αυτό συχνά σχετίζεται με την αντίληψη ότι βελτιώθηκε και η φυσική κατάσταση, παρά με την πραγματική φυσική κατάσταση. 16/4/2017

Αυτοεκτίμηση σε μικρές ηλικίες Η συμμετοχή σε φυσικές δραστηριότητες αυξάνει το επίπεδο της αυτοεκτίμησης των μικρών παιδιών. Οι φυσικές δραστηριότητες έξω από το σχολείο ήταν καλύτερες από το πρόγραμμα του σχολείου. 16/4/2017

Σχετική έρευνα Τα άτομα που κολυμπούσαν συστηματικά έβλεπαν τον εαυτό τους σαν σημαντικό μέλος της οικογένειας τους και του στενού τους φιλικού περιβάλλοντος, ενώ τα άτομα που έκαναν καθιστική ζωή εμφάνιζαν μία τάση απομόνωσης. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα της κολύμβησης αύξησε τις ευκαιρίες για κοινωνικές συγκρίσεις, αυτοκυριαρχία, αυτοπροσδιορισμό και ενίσχυσε έτσι την αυτοεκτίμηση των δραστήριων ατόμων. 16/4/2017

Η επίδραση της άσκησης Έρευνες έχουν δείξει ότι το jogging και η εξάσκηση με βάρη είναι δύο δραστηριότητες οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στην βελτίωση της αυτοεκτίμησης Ένα πρόγραμμα άσκησης θα πρέπει να έχει διάρκεια τουλάχιστον 12 εβδομάδων ώστε να υπάρξουν οφέλη στην αυτοεκτίμηση των συμμετεχόντων. Προγράμματα άσκησης που έχουν το στοιχείο του ανταγωνισμού είναι ακατάλληλα για την βελτίωση της αυτοεκτίμησης. 16/4/2017

Η επίδραση της άσκησης Η επιτυχία στα προγράμματα άσκησης θα πρέπει να ορίζεται με βάση τη συμμετοχή και την προσπάθεια και όχι με αντικειμενικούς δείκτες επίτευξης (χάσιμο βάρους, δείκτες φυσικής κατάστασης, ποσοστό λίπους κλπ) διότι έτσι απειλείται η αυτοεκτίμηση των ατόμων. Δεν θα πρέπει να τονίζεται (άμεσα, ή έμμεσα) η σημασία παραμέτρων όπως η καλή φυσική κατάσταση ή η σωματική εμφάνιση διότι οι συμμετέχοντες μπορεί να αποδίδουν μικρή σημασία σε αυτά ώστε να προστατέψουν την αυτοεκτίμησή τους. 16/4/2017

Άσκηση, αυτοπεποίθηση, αυτοαποτελεσματικότητα

Αυτοαποτελεσματικότητα Η συμμετοχή σε φυσικές δραστηριότητες και προγράμματα άσκησης γενικά βελτιώνει. Άτομα με υψηλό επίπεδο αυτοπεποίθησης παραμένουν για μεγάλα χρονικά διαστήματα σε προγράμματα άσκησης Κλινικοί πληθυσμοί, καρδιοπαθείς, παχύσαρκοι, διαβητικοί κλπ με υψηλό επίπεδο αυτοαποτελεσματικότητας προσκολλώνται σε προγράμματα άσκησης πιο καλά. 16/4/2017

Αυτό-αποτελεσματικότητα Η συμμετοχή σε προγράμματα άσκησης επιδρά θετικά στις απόψεις για τις φυσικές ικανότητες ενός ατόμου είτε άμεσα με την έναρξη του προγράμματος είτε μετά από μακροχρόνια συμμετοχή. 16/4/2017

Παραδείγματα Πηγών Αυτό-αποτελεσματικότητας Παραδείγματα Πηγών Αυτό-αποτελεσματικότητας Η αίσθηση της επίτευξης Κολύμβηση 1/2 χιλιόμετρα για πρώτη φορά. Αύξηση του βάρους σε ένα πρόγραμμα προπόνησης. Μάθηση των βημάτων ενός καινούριου χορού. κοινωνικό μοντέλο Η συμμετοχή ατόμων με κινητικά προβλήματα στους Παρα-Ολυμπιακούς. Η παρακολούθηση από νεαρά κορίτσια της εθνικής γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου. Η καθοδήγηση από έναν συνταξιούχο μιας ομάδας συνταξιούχων για έναν περίπατο στο πάρκο 16/4/2017

Παραδείγματα Πηγών Αυτό-αποτελεσματικότητας Παραδείγματα Πηγών Αυτό-αποτελεσματικότητας Προφορική πειθώ Ο παρτενέρ σου στο jogging σου λέει ότι έπιασες έναν γρηγορότερο ρυθμό από άλλες φορές. Ο σύντροφός σου, σου λέει πόσο η άσκηση σε αποπληρώνει για πόσο ισορροπημένος φαίνεσαι. Ο γυμναστής σου σε συμβουλεύει σχετικά με την καλή εκτέλεση μιας άσκησης πάγκου 16/4/2017

Συμπέρασμα Η αίσθηση της αυτοπεποίθησης και της σιγουριάς ότι μπορούν να τα καταφέρουν επηρεάζουν θετικά όλα τα άτομα σε προγράμματα άσκησης, να γυμνάζονται περισσότερο και καλύτερα, και να μην εγκαταλείπουν 16/4/2017

Προτάσεις προτεινόμενες δραστηριότητες Τρέξιμο και βάρη σχετίζονται με τη βελτίωση της αυτοεκτίμησης. Προγράμματα άσκησης 12 εβδομάδων έδειξαν θετικά αποτελέσματα. Προγράμματα άσκησης 3 ή 4 φορές την εβδομάδα, είναι πιο αποτελεσματικά. 16/4/2017

Προτάσεις για ενίσχυση αυτο-αποτελεσματικότητας σε γυμναστήρια Προτάσεις για ενίσχυση αυτο-αποτελεσματικότητας σε γυμναστήρια Βελτίωση στην απόδοση Ιδιαίτερη έμφαση στην συμμετοχή και στην εκμάθηση δεξιοτήτων παρά στην βελτίωση των δεικτών φυσικής κατάστασης Μοντέλα Παραδείγματα ατόμων που συμμετείχαν με επιτυχία για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τα μοντέλα να μοιάζουν όσο περισσότερο γίνεται στον παρατηρητή. 16/4/2017

Ενίσχυση αυτο-αποτελεσματικότητας σε γυμναστήρια Λεκτική πειθώ Να εστιάζεται κανείς στην διατήρηση της συμμετοχής και όχι σε επίτευξη στόχων όπως χάσιμο βάρους, βελτίωση δύναμης, κλπ) Αξιολόγηση φυσιολογικών καταστάσεων Να εξασκούνται στον έλεγχο των σωματικών τους λειτουργιών με μεθόδους όπως η σωματική και νοερή χαλάρωση, ο έλεγχος της αναπνοής κλπ. 16/4/2017

Θέματα για συζήτηση Περιγράψτε ένα πρόγραμμα άσκησης που προοδευτικά θεωρείτε ότι θα χτίσει την αυτοπεποίθηση των ασκουμένων σας ότι μπορούν να τα καταφέρουν. Πώς θα σχεδιάζατε ένα ανάλογο πρόγραμμα για να ενισχύσετε την αυτοπεποίθηση και την παραμονή στο πρόγραμμά σας σε άτομα με προβλήματα παχυσαρκίας; 16/4/2017

Θέματα για συζήτηση Πώς θα σχεδιάζατε ένα ανάλογο πρόγραμμα για να ενισχύσετε την αυτοπεποίθηση και την παραμονή στο πρόγραμμά σας όταν οι ασκούμενοί σας θα ήταν : α) καρδιοπαθείς β) άτομα με κατάθλιψη. 16/4/2017

Περισσότερες πληροφορίες Θεοδωράκης Γ. (2010). Άσκηση, ψυχική υγεία και ποιότητα ζωής. Θεσσαλονίκη. Εκδ. Χριστοδουλίδη. 16/4/2017

Επίλογος ·        Η άσκηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν ένα μέσο για την προαγωγή της αυτό-εκτίμησης των ατόμων. ·        Οι θετικές επιδράσεις της άσκησης μπορούν να βιωθούν από άντρες και γυναίκες. ·        Οι θετικές επιδράσεις της άσκησης είναι μεγαλύτερες για αυτούς που αρχικά έχουν χαμηλή αυτό-αντίληψη. ·        Αρκετές μορφές άσκησης είναι αποτελεσματικές για τη μεταβολή των αυτό-αντιλήψεων των ατόμων αλλά οι περισσότερες αποδείξεις υπάρχουν για την αερόβια άσκηση και την προπόνηση με αντιστάσεις. 16/4/2017

επίλογος Η αυτοπεποίθηση και η αυτοαποτελεσματικότητα επηρεάζουν την παραμονή των ατόμων σε προγράμματα άσκησης. Όταν οι ΚΦΑ διδάσκον σωστά και μεταδίδουν αυτοπεποίθηση στα άτομα που γυμνάζονται, τα βοηθάνε να αγαπούν και να δεσμεύονται σε προγράμματα άσκησης 16/4/2017

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Τέλος Ενότητας