Projects στο μάθημα των Αγγλικών Σχ.έτος Καθηγήτρια :Κουτσουμπού Φιλομήλα
Α τάξη: Στην Α΄ τάξη δημιουργήσαμε ομαδικά posters τα οποία αναρτήθηκαν στην τάξη με θέμα τη σωστή διατροφή Ακόμη το κάθε τμήμα δημιούργησε μια συλλογική γραπτή ιστορία συμμετέχοντας ο κάθε μαθητής με μία πρόταση.Το τέλος της ιστορίας ήταν απρόβλεπτο και το ενδιαφέρον μεγάλο!
Ενδεικτικά:
Ακόμη στο site του σχολείου θα βρείτε 4 γραπτές εργασίες παρουσίασης μαθητών της Α΄τάξης την καλύτερη από κάθε τμήμα…
Β΄ Τάξη Στη Β΄τάξη στο Γ΄τρίμηνο ανατέθηκαν projects (εργασίες)είτε ομαδικές ή ατομικές με θέματα από τις προτάσεις του σχολικού βιβλίου για παρόμοιες εργασίες. Τα project ήταν δίγλωσσα(English-Greek) Υπήρξε μεγάλος ενθουσιασμός,οι μαθητές συνεργάστηκαν μεταξύ τους και δημιούργησαν αξιέπαινες εργασίες Η θεματολογία αφορούσε στα μνημεία της ανθρωπότητας,στις διατροφικές,οικιστικές και ενδυματολογικές συνήθειες των λαών ή ιστορικά θέματα(Ρωμαϊκό ημερολόγιο,Αναπαράσταση πραγματικού δρόμου της Πομπηίας)
Ενδεικτικά κάτι πολύ μικρό (τα υπόλοιπα στο site του σχολείου)
FOOD The national food of Brazil is feijoada. However, different regions of Brazil have different typical foods. For instance, in the southern region, the common foods include churfasco and barreado while the south eastern region is home to foods such as farofa and moqueca capixaba. Brazil’s cousine is varied as is its geography and culture. On the other hand some may find it an unrefined mélange, and everyday fare can be bland and morotoras. While there are some quite unique dishes of regional dishes, many dishes were brought by overseas, immigrants and have been adapted to local tastes through the generations. In Brazil, Italian and Chineese food can often be as baffling as Amazonian fare. Also they eat root vegetables such as cassara and fruits like acai, cupuacu, mango, papaya, guara, orange, passion fruit e.t.c.
!!BRAZIL!! Eftichia Hatzaki Dimitris Stamatakis B4
Noodles! There are many varieties of noodles depending on the ingredient that they are made of. There are very thin and long pasta. The Chinese cabbage : there are 9 varieties. With this can be made delicious salads! Sake,an alcohol drink made of rice ! Sweet taste and smooth texture!
Γ΄τάξη Στη Γ΄τάξη ανατέθηκαν σε εργασία (ατομικά ή κατά προτίμηση ομαδικά) οι ΄Αθλοι του Ηρακλέους με αφορμή την διδακτική ενότητα για τους μύθους του σχολικού βιβλίου.Οι μαθητές επεξεργάστηκαν τους 12 άθλους και στα Αγγλικά και στα Ελληνικά εξασκώντας και την ξένη και την μητρική γλώσσα,και ερευνώντας για τους συγκεκριμένους μύθους.
Τα αποτελέσματα; Ενδεικτικά… Ακολουθούν αποσπάσματα από εργασίες μαθητών της Γ΄ τάξης.Ολόκληρες βρίσκονται στο site του σχολείου
In order to solve their differences Augeas said to his son Filea to speak the truth about who was right. Fileas replied that Hercules was the one, so finely he received his reward. Προκειμένου να επιλυθούν οι διαφορές τους o Αυγείας είπε στο γιο του Φιλέα να πει την αλήθεια για το ποιος είχε δίκιο. Ο Φιλέας απάντησε ότι ο Ηρακλής είχε δίκιο, έτσι πήρε την ανταμοιβή του.
7ος ΑΘΛΟΣ Ο ΤΑΥΡΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Ο ΕΝΔΕΚΑΤΟΣ ΑΘΛΟΣ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ Ο ΚΗΠΟΣ ΤΩΝ ΕΣΠΕΡΙΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΟΥΛΑΚΗΣ(ΚΩΝ/ΝΟΥ) ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΤΑΞΗ Γ΄2
Και να μην ξεχνάμε! Οι εργασίες βοηθούν πολλαπλά τους μαθητές να εξασκήσουν δεξιότητες και να συνεργάζονται,όμως η διδασκαλία αφ’ενός και η προσωπική μελέτη απο την άλλη αποτελούν ακρογωνιαίοι λίθοι της μαθησιακής διαδικασίας και δεν υποκαθίστανται… Φιλομήλα Κουτσουμπού ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας