Projects στο μάθημα των Αγγλικών Σχ.έτος 2013-2014 Καθηγήτρια :Κουτσουμπού Φιλομήλα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Click here to start Important !: You have to enable macros for this game (Tools ->Macros -> Security -> «medium»).
Advertisements

Global Campaign for Education 4-10 May Education ahd Disability.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
ENGLAND!!! ONE OF THE MOST FAMOUS COUNTRIES IN EUROPE.
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
(53:6-8). ▪ “All we like sheep have gone astray; We have turned, every one, to his own way; And the LORD has laid on Him the iniquity of us all” (Is.
COURSE CODE: DES-102 COURSE TITLE: DECORATION DRAWING TUTOR: DOMENICA RENKO SEMESTER: FALL 2010 PROJECT: 2 | hand-out: week 10 – hand-in: week 11 | duration:
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
 Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons.  Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ_2 Βασιλης Κολλιας
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Having teachers from abroad at our school During the two year Comenius project, we had some teachers from England and Germany teach in our school. Rachel.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ 4 ο ΕΤΟΣ (Δ΄ΤΑΞΗ - S4)
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Useful excuse for it. Once, after returning from battle the Senators attempted to honor Caesar with a gift. He would not even stand up to receive it. His.
“Write your name in Greek” workshop. Greek language The language of Homerus, great poet of the antiquity, The language of the ancient lyrical and tragical.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
«Μαθαίνω» και «Διδάσκω» «Μαθηματικά»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Διάλεξε τη σωστή απάντηση
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Μετασυλλεκτικοί Χειρισμοί Γεωργικών Προϊόντων
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Νερό και Τρόφιμα Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Morphologie Beispiel 1: Inuit Grammar Dr. Christina Alexandris
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Ο ΕΝΔΕΚΑΤΟΣ ΑΘΛΟΣ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ
Το χάρτινο θέατρο εμφανίζεται στη Ευρώπη στα τέλη του 18ου αιώνα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
Το δικόμας χωριό...η ΠΕΡΙΣΤΕΡΩΝΑ
The fifth labur of Hercules
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Σεμινάριο “Πώς να καταστήσετε το έργο σας Ανοικτής Πρόσβασης”
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
O θρύλος του Διγενή Ακρίτα
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
Ενημέρωση για eTwinning
Exercise 8 Parsing Word Case Num Gen Lex Fm Lex M 1. ἡμέρᾳ Dat Sing
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Study in Holland: open to international minds
3Ω 17 V A3 V3.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Λειτουργικά Τρόφιμα και Διατροφή
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΩΣ – ΟΙ ΣΤΑΒΛΟΙ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΑ
O 10oς άθλος του Ηρακλή «Τα βόδια του Γηρυόνη» Βαγγελιώ Ανδρουλάκη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Projects στο μάθημα των Αγγλικών Σχ.έτος Καθηγήτρια :Κουτσουμπού Φιλομήλα

Α τάξη: Στην Α΄ τάξη δημιουργήσαμε ομαδικά posters τα οποία αναρτήθηκαν στην τάξη με θέμα τη σωστή διατροφή Ακόμη το κάθε τμήμα δημιούργησε μια συλλογική γραπτή ιστορία συμμετέχοντας ο κάθε μαθητής με μία πρόταση.Το τέλος της ιστορίας ήταν απρόβλεπτο και το ενδιαφέρον μεγάλο!

Ενδεικτικά:

Ακόμη στο site του σχολείου θα βρείτε 4 γραπτές εργασίες παρουσίασης μαθητών της Α΄τάξης την καλύτερη από κάθε τμήμα…

Β΄ Τάξη Στη Β΄τάξη στο Γ΄τρίμηνο ανατέθηκαν projects (εργασίες)είτε ομαδικές ή ατομικές με θέματα από τις προτάσεις του σχολικού βιβλίου για παρόμοιες εργασίες. Τα project ήταν δίγλωσσα(English-Greek) Υπήρξε μεγάλος ενθουσιασμός,οι μαθητές συνεργάστηκαν μεταξύ τους και δημιούργησαν αξιέπαινες εργασίες Η θεματολογία αφορούσε στα μνημεία της ανθρωπότητας,στις διατροφικές,οικιστικές και ενδυματολογικές συνήθειες των λαών ή ιστορικά θέματα(Ρωμαϊκό ημερολόγιο,Αναπαράσταση πραγματικού δρόμου της Πομπηίας)

Ενδεικτικά κάτι πολύ μικρό (τα υπόλοιπα στο site του σχολείου)

FOOD The national food of Brazil is feijoada. However, different regions of Brazil have different typical foods. For instance, in the southern region, the common foods include churfasco and barreado while the south eastern region is home to foods such as farofa and moqueca capixaba. Brazil’s cousine is varied as is its geography and culture. On the other hand some may find it an unrefined mélange, and everyday fare can be bland and morotoras. While there are some quite unique dishes of regional dishes, many dishes were brought by overseas, immigrants and have been adapted to local tastes through the generations. In Brazil, Italian and Chineese food can often be as baffling as Amazonian fare. Also they eat root vegetables such as cassara and fruits like acai, cupuacu, mango, papaya, guara, orange, passion fruit e.t.c.

!!BRAZIL!! Eftichia Hatzaki Dimitris Stamatakis B4

Noodles! There are many varieties of noodles depending on the ingredient that they are made of. There are very thin and long pasta. The Chinese cabbage : there are 9 varieties. With this can be made delicious salads! Sake,an alcohol drink made of rice ! Sweet taste and smooth texture!

Γ΄τάξη Στη Γ΄τάξη ανατέθηκαν σε εργασία (ατομικά ή κατά προτίμηση ομαδικά) οι ΄Αθλοι του Ηρακλέους με αφορμή την διδακτική ενότητα για τους μύθους του σχολικού βιβλίου.Οι μαθητές επεξεργάστηκαν τους 12 άθλους και στα Αγγλικά και στα Ελληνικά εξασκώντας και την ξένη και την μητρική γλώσσα,και ερευνώντας για τους συγκεκριμένους μύθους.

Τα αποτελέσματα; Ενδεικτικά… Ακολουθούν αποσπάσματα από εργασίες μαθητών της Γ΄ τάξης.Ολόκληρες βρίσκονται στο site του σχολείου

In order to solve their differences Augeas said to his son Filea to speak the truth about who was right. Fileas replied that Hercules was the one, so finely he received his reward. Προκειμένου να επιλυθούν οι διαφορές τους o Αυγείας είπε στο γιο του Φιλέα να πει την αλήθεια για το ποιος είχε δίκιο. Ο Φιλέας απάντησε ότι ο Ηρακλής είχε δίκιο, έτσι πήρε την ανταμοιβή του.

7ος ΑΘΛΟΣ Ο ΤΑΥΡΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

Ο ΕΝΔΕΚΑΤΟΣ ΑΘΛΟΣ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ Ο ΚΗΠΟΣ ΤΩΝ ΕΣΠΕΡΙΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΟΥΛΑΚΗΣ(ΚΩΝ/ΝΟΥ) ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΤΑΞΗ Γ΄2

Και να μην ξεχνάμε! Οι εργασίες βοηθούν πολλαπλά τους μαθητές να εξασκήσουν δεξιότητες και να συνεργάζονται,όμως η διδασκαλία αφ’ενός και η προσωπική μελέτη απο την άλλη αποτελούν ακρογωνιαίοι λίθοι της μαθησιακής διαδικασίας και δεν υποκαθίστανται… Φιλομήλα Κουτσουμπού ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας