Απουλική κεραμική Πρώιμη: /360 Μέση:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑ
Advertisements

Μυκηναϊκός Πολιτισμός Κορίνα Τσιτσιρίκου Θεοδοσιάδη.
Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΔΩΡΙΕΩΝ (11ος αι πΧ) οι
Λευκή αττική λήκυθος Χαρακτηριστικό δείγμα των αγγείων με λευκό βάθος, που κατασκευάζονταν στην Αττική στους ώριμους κλασικούς χρόνους. Η λήκυθος βρέθηκε.
ΘΕΑΤΡΟ. ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ πριν από δυόμισι χιλιάδες χρόνια σ'ένα εργαστήρι. Είμαι μια θεατρική μάσκα.
Γεωμετρική Αγγειογραφία Πρωτογεωμετρική
Όλοι μαζί μια αγκαλιά, όλοι μαζί μια ένωση.
Μάντσιου Χρυσούλα Μπογιατζόγλου Θεανώ Σουλίδης Χρήστος
ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ , δωρικός ρυθμός 1
Η πολιτισμική αναγέννηση
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΕΣ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
3ο Εικόνες από λίθο Ι Κ. Λοβέρδου-Τσιγαρίδα, Η Θεοτόκος στη γλυπτική, στο: Μ. Βασιλάκη, επιμ. Μήτηρ Θεού. Απεικονίσεις της Παναγίας στη βυζαντινή τέχνη,
Λευκανική κεραμική.
Σικελία.
3ο Το χέρι του καλλιτέχνη I : παλαιοχριστιανικά ελεφάντινα έργα
Αμφορέας Αγοράς. Τάφος ΧΙΙ
Μάθημα 3ο : Γεωμετρική Κεραμική
Μαθήματα 5ο και 6ο : Ανατολίζουσα περίοδος
Λακωνικός μελανόμορφος ρυθμός
1ο Γενικό Λύκειο Μεγάρων
Αττικός μελανόμορφος ρυθμός: ως το 560 π.Χ.
Μάθημα 7ο: Η κορινθιακή κεραμική της αρχαϊκής περιόδου
83. Ανασκαφές στα τέλη του 19ου αιώνα. Bologna.
Κύλικα με παράσταση φαλλοφορίας
156. ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΪΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ ΛΑΤΙΟ Α. Ρώμη, Forum, τάφος C. Β
Ο Πρώιμος ερυθρόμορφος αττικός ρυθμός
340. Τάφοι a ziro από το Sarteano, που περιέχουν κανόπες. 7ος αι. π.Χ.
761. Ταρκυνία, τάφος Bartoccini. 540 π.Χ.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΤΡΟΥΣΚΙΚΕΣ ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ. F
Μάθημα 6ο. Οι Πρωτοπόροι Κρατήρας Ευφρονίου. Λούβρο
ΚΕΡΑΜΙΚΗ Η μελανόμορφη τεχνική διακόσμησης των αγγείων πρωτοξεκίνησε τον 7ο αι. από την Κόρινθο. Από την Κόρινθο τη δανείστηκαν οι Αθηναίοι, οι οποίοι.
Μάθημα 3ο: Ιστορία των Εικονογραφικών Σπουδών J. J. Winkelmann. K
Εικόνα και τελετουργία
Αρχαϊκή Τέχνη.
Μάθημα Δεύτερο: ταφικό τελετουργικό και δοξασίες
ΤΑ ΑΓΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΪΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
Αρχές μελέτης της εικονογραφίας
Ενότητα 4η: Θεωρητικά ζητήματα
Η κεραμική της αρχαϊκής περιόδου
Χάλκινοι λέβητες από την Ανατολία, την Αρμενία και την Συρία
Πινάκιο Campana B με εξωνεύον χείλος Τεφρά αγγεία.
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.)
Δ 10. Αρχαϊκή τέχνη π Χ (σελ.65-67). Κορυφαίες δημιουργίες Οι λίθινοι μνημειακοί ναοί Οι λίθινοι μνημειακοί ναοί Τα λίθινα αγάλματα σε φυσικό.
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.) Ιφιγένεια Λεβέντη Τμήμα: Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Claude Lorrain Chamagne 1600 – Ρώμη Claude Lorrain.
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.) Ιφιγένεια Λεβέντη Τμήμα: Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Nicolas Poussin 1594 Villers (Νορμανδία) Ρώμη.
Ο ΟΙΝΟΣ Oι αρχαίοι μας πρόγονοι εύχονταν : Ζήσειας, χαίρε, χαίρε και πίε !
Προτομή του Ομήρου. Ρωμαίκό αντίγραφο έργου του 5ου αιώνα. München, Glyptothek.
ΠΑΛΑΙΟΑΝΑΚΤΟΡΙΚΗ ΚΡΗΤΗ. Σχεδιάγραμμα ανακτόρου Φαιστού.
Ένα παράδειγμα σεβασμού προς τους γονείς Λυκούργος, Κατά Λεωκράτους.
Η ακτινοβολία του μυκηναϊκού πολιτισμού. Ναυάγιο Ulu Burun.
Οι χωρεσ τησ ευρωπησ.
ΤΕΧΝΗ ΑΡΧΑΪΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ Καλλιόπη Ψαρουδάκη.
ΑΓΓΕΙΟΓΡΑΦΟΙ.
Η τέχνη στην κλασική εποχή ( π.Χ.)
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α2’ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
Γεωμετρικά χρόνια.
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
ΠΡΩΤΟΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΠΕΙ: 3300 – 2800 π.Χ. "Πολιτισμός Εύτρησης"
ΜΥΚΗΝΑΪΚΗ ΚΕΡΑΜΙΚΗ (YEIIIA-B)
ΟΙ ΣΗΜΑΙΕΣ ΚΑΙ Η ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ 25 ΧΩΡΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε.
‘ΡΑΨΩΔΙΑ Ζ’ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΚΤΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΡΟΜΑΧΗΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
Η ΑΡΧΑΙΑ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΝΟΥ.
Πρωτοκυκλαδικής (ΠΚ) εποχής
ΚΕΣΥΠ Ρεθύμνου Στέλλα Γιαννέλα Ελένη Ζωγραφίδου Σχ. έτος
ΤΩΝ ΠΡΩΙΜΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ
Έλληνες Τραγουδιστές.
2ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας
Қан тобын анықтау.Резус фактор анықтау,қан тобының сәйкестігін анықтау.Қан құю техникасы . Қан кетуді тоқтату.Қан кетудің анықтаудың барлық түрлері. Қабылдаған:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Απουλική κεραμική Πρώιμη: 400-370/360 Μέση: 360-330 Ύστερη: 330-300/280 Σχήματα Ζωγράφοι Διάδοση Σπουδές

Σχήματα

1. Αμφορέας. 2. Αμφορέας με λαιμό. 3. Οξυπύθμενος αμφορέας. 4 1. Αμφορέας. 2. Αμφορέας με λαιμό. 3. Οξυπύθμενος αμφορέας. 4. Βαθύς ασκός (guttus). 5. Ασκός. 6. Κρατήρας ελικωτός. 7. Κρατήρας κιονωτός. 8. Κρατήρας καλυκόσχημος. 9. Κρατήρας κωδωνόσχημος.

1. Λέβης γαμικός. 2. Λουτροφόρος. 3. Καλπίς. 4. Υδρία. 5. Trozzella. 6

1. Λεκανίδα. 2. Πινάκιο. 3. Στάμνος. 4. Οινοχόη. 5 1. Λεκανίδα. 2. Πινάκιο. 3. Στάμνος. 4. Οινοχόη. 5. Τριφυλλόσχημη οινοχόη. 6. Ψυκτήρ. 7. Πελίκη.

1. Κάδος. 2. Κύαθος. 3. Κύλικα. 4. Κάνθαρος. 5. 6 1. Κάδος. 2. Κύαθος. 3.Κύλικα. 4. Κάνθαρος. 5. 6. Αρυβαλλόσχημη λήκυθος. 7. Αλάβαστρο. 8. Λήκυθος.

1. Napoli 82113. Κύκλος του Ζωγράφου της Άλωσης της Τροίας. 2

1. Οξφόρδη. 2. Sotheby’s.

1. Βασιλεία, εμπόριο έργων τέχνης. 2. Lecce, από το Rudiae.

1. Vicenza. Banca Intesa 48. Ζωγράφος της Haifa. 2. Sotheby’s

1. Nάπολη. 2. Como D 3760. Ζωγράφος της Haifa.

1. Ακράγας R 183. 2. Catania.

1. Kiel. 2. Basel BS 484. Λουτροφόρος

1. Sotheby’s. 2. Sotheby’s. 3. Università di Pavia. Υδρία.

1. Μιλάνο Α99701275. Χους του Ζωγράφου της Verona. 2 1. Μιλάνο Α99701275. Χους του Ζωγράφου της Verona. 2. Vicenza, Banca Intesa 171.

1. Angers MTC 1036. 2. Boston 89260, Ομάδα του Ηλίου

1-2. Βασιλεία, Εμπόριο Έργων Τέχνης. 3. Reggio Calabria. 4 1-2. Βασιλεία, Εμπόριο Έργων Τέχνης. 3. Reggio Calabria. 4. Μιλάνο, συλλ. Poldi Pezzoli.

1-3. Ηarrow College. Λήκυθος αττικού τύπου. 4. Boston 00360. Αλάβαστρον.

1. Matera 164528. 2. Sotheby’s. 3. Compiègne 1077.

1. Matera 164567. Πώμα πυξίδας. 2. Sotheby’s. Σφαιρική πύξίδα.

1. Ιδ. συλλ. Στάμνος. 2. Fiesole, συλλ. Consantini

1. Compiègne L 1005. Τύπος Β. Νέα Υόρκη, ιδ. Συλλ. Τύπος Μ. 2 1. Compiègne L 1005. Τύπος Β. Νέα Υόρκη, ιδ. Συλλ. Τύπος Μ. 2. Vicenza, Banca Intesa 640. Τύπος Ν.

Bologna 0230. Οδησσός. Como D3751.

1. Bologna. 2. Compiègne L 1004.

1. Νάπολη 81831. Νεστορίς. 2. Νέα Υόρκη, trozzela. 3. Γαμικός λέβης 1. Νάπολη 81831. Νεστορίς. 2. Νέα Υόρκη, trozzela. 3. Γαμικός λέβης. Βιέννη IV 4012.

Trieste S 444. Ασκός

Aberdeen 64000. Κάνθαρος.

Sotheby’s. Ζωγράφος της Βαλτιμόρης. Κάνθαροι. 23 και 29 εκ. ύψος.

1. Βιέννη IV 819. Άποδη κύλικα. 2. Βοστώνη 6928. Σκύφος

1. Κίελο Β 558. Ζωγράφος του Δαρείου. 2. Μιλάνο Α09349 1. Κίελο Β 558. Ζωγράφος του Δαρείου. 2. Μιλάνο Α09349. Ζωγράφος της Λαμπάδος. Canosa.

1-2. Αμβούργο, ιδιωτική συλλογή. Φιάλη με λαβή. 3 1-2. Αμβούργο, ιδιωτική συλλογή. Φιάλη με λαβή. 3. Χάλκινη φιάλη από την Guardia Perticara (Basilicata).

1. Royal Athena Galleries. Πινάκιο του Ζωγράφου του Δαρείου. 2 1. Royal Athena Galleries. Πινάκιο του Ζωγράφου του Δαρείου. 2. Sotheby’s. Ιχθυοπινάκιο.

1. Ρώμη 50625. Λεκανίδα. Ομάδα Menzies. 2. Lecce, από το Ruvo 1. Ρώμη 50625. Λεκανίδα. Ομάδα Menzies. 2. Lecce, από το Ruvo. Zωγράφος του Δαρείου

Πάνω: 1. Vicenza, Banca Intesa 34. 2. Reggio 19157. 3. Angers MTC 1779 Πάνω: 1. Vicenza, Banca Intesa 34.2. Reggio 19157. 3. Angers MTC 1779. 4. Germany, private. Vibo Valentia. 5. Napoli. Κάτω: 1. Ruvo 36030. 2. Napoli. 3. Napoli, Santangello. 4. Napoli, Santangellο, από το Ruvo. 6. Sotheby’s.

Οι ρυθμοί Η κεραμική της Απουλίας διακρίνεται σε δύο μεγάλες παραδόσεις: 1. σε μια παράδοση απλών συνθέσεων με δύο ή τρεις μορφές, που εκφράζεται σε μικρού (κύλικες, σκύφοι, πινάκια, οινοχόες, χόες, κάνθαροι) και μετρίου (κωδωνόσχημους και κιονωτούς κρατήρες, υδρίες, πελίκες) μεγέθους αγγεία τον απλό ρυθμό. Τα θέματα είναι συνήθως διονυσιακά, αθλητές, φλύακες κλπ. 2. Σε μια παράδοση μεγαλόπρεπων και βαρυφορτωμένων συνθέσεων, με τέσσερα ως είκοσι πρόσωπα, σε πολλαπλές ζώνες, θέματα μυθολογικά και εμπνευσμένα από την τραγωδία, και μεγάλου μεγέθους αγγεία (κωδωνόσχημοι και ελικωτοί κρατήρες, λουτροφόροι, παναθηναϊκοί αμφορείς).

Οι πρόδρομοι του πλούσιου ρυθμού Ο Ζωγράφος της Gravina O Ζωγράφος της Γέννησης του Διονύσου

2. Botromagno. Κρατήρας του Ζωγράφου της Gravina. 400 π.Χ.

1. Botromagno. 2. Tάρας. Ζωγράφος της Gravina

Τάρας 4200. Η Γέννηση του Διονύσου

Τάρας 4200. Η Γέννηση του Διονύσου

Amsterdam. Αποσπασματικός κρατήρας του Ζωγράφου της Γέννησης του Διονύσου. Ο Απόλλων στους Δελφούς

Ο απλός ρυθμός

O Zωγράφος του Tarporley και το εργαστήριό του: 390-360 Ζωγράφος του Schiller Ζωγράφος του Hoppin Ζωγράφος της Dijon Ζωγράφος ΕΤΟΝ ΝΙΚΑ Ζωγράφος του Truro Ζ. Καρλσρούης Β9 Ζωγράφος του Adolphseck Ζωγράφος του Lecce Ζ. του Graz Ζωγράφος του Αιχμαλώτου Ζ. της Κρίσης Ζωγράφος της Ραινόνης Ζ. του Berkeley Ζωγράφος των Ευμενίδων Long Overfalls Painter

O Ζωγράφος του Tarporley. 1. Nέα Υόρκη 63. 21. 5. 2. Sydney

1. Βοστώνη 1970239. 2. Νέα Υόρκη 1924.97.104. Ζωγράφος του Tarporley.

1. Virginia. 2. Würzburg. Ζωγράφος του Schiller

1. Βοστώνη 69951. Λονδίνο F 151. Ζωγράφος του ΜacDaniel.

Άλλοτε στο Malibu. Ζωγράφος των Χορηγών.

1. Αdolpsheck. Κωδωνόσχημος κρατήρας του Ζωγράφου του Adolpsheck 1. Αdolpsheck. Κωδωνόσχημος κρατήρας του Ζωγράφου του Adolpsheck. Θησέας. 2. Kiel.

Τάρας. Painter of the Long Overfalls.

1. Βασιλεία Β 28. 2. Λούβρο Cp 710. Ζωγράφος των Ευμενίδων.

1. Άλλοτε στη Βοστώνη. 2. Eμπόριο έργων τέχνης 1. Άλλοτε στη Βοστώνη. 2. Eμπόριο έργων τέχνης. Κρατήρας και πελίκη του Ζωγράφου του Hoppin.

Aberdeen 64255. Κωδωνόσχημος κρατήρας του Ζωγράφου του Lecce

1. Βερολίνο. Τηλέμαχος και Νέστωρ. 2. Ruvo 35465. Zωγράφος της Dijon.

Βari 3889. Ruvo 620. Ζωγράφος της Dijon.

1. Vicenza, Banca Intesa 43. Ζωγράφος της Καρλσρούης Β 9. Μatera 1. Vicenza, Banca Intesa 43. Ζωγράφος της Καρλσρούης Β 9. Μatera. Ζωγράφος του Graz.

1. Βοστώνη 1976144. 2. Cremona D 43, από το Ruvo

Ο πρώιμος πλούσιος ρυθμός Ζωγράφος του Σαρπηδόνα Ζωγράφος της Μαύρης Ερινύας Zωγράφος της Πελίκης της Μόσχας Ζωγράφος του Felton

Τάρας 46055. Ζωγράφος του Σαρπηδόνα.

Νέα Υόρκη 16140. Κωδωνόσχημος κρατήρας του Ζωγράφου του Σαρπηδόνα.

Ζωγράφος των Μαύρων Ερινυών. Νάπολη, ελικωτός κρατήρας από το Ruvo.

Βερολίνο F 3164. Ζωγράφος της Πελίκης της Μόσχας. Ιδιωτ. Συλλ Βερολίνο F 3164. Ζωγράφος της Πελίκης της Μόσχας. Ιδιωτ. Συλλ. Ζωγράφος του Felton.

Μέσος Απουλικός Ρυθμός Ο Ζωγράφος της Ιλίου Πέρσιδος Ο Ζωγράφος της Αθήνας 1714 Επίγονοι του απλού ρυθμού: 1. Ο Ζωγράφος του Maplewood, ο Ζωγράφος της Verona 2. Εργαστήριο της Canosa: ο Ζωγράφος της Λαμπάδος 3: Εργαστήριο του Paestum: ο Ζωγράφος του Θύρσου 4. Χόες Ο Ζωγράφος της Πλακουτσωτής Μύτης Ο Ζωγράφος του Varrese Η ακολουθία του Ζωγράφου του Varrese: ο Ζωγράφος της Ginosa, ο Ζωγράφος του Schulman Η ανάδειξη του μπαρόκ ρυθμού: 1. The Suckling-Salting Group 2. Κάδοι του Δουβλίνου

O Ζωγράφος της Άλωσης της Τροίας Λονδίνο F 160. Ιλίου Πέρσις.

1. Νάπολη 82291. 2. Princeton 19840. Ζωγράφος της Άλωσης της Τροίας

1. Napoli 82309. Αμφορέας. 2. Bari 6095. Υδρία. London F 283

Ζωγράφος της Αθήνας 1714. Μιλάνο Α99701279 Ζωγράφος της Αθήνας 1714. Μιλάνο Α99701279. Καλυκωτός κρατήρας του 370-360. Αβάνα, συλλ. Laguinillas.

1. Τampa. Ζωγράφος του Maplewood. 2. Μιλάνο Α99701255 1. Τampa. Ζωγράφος του Maplewood. 2. Μιλάνο Α99701255. Ζωγράφος της Verona.

1. Βασιλεία. 2. Βοστώνη 1393.

1. Μιλάνο Α09349. Ζωγράφος της Λαμπάδος. 2. Γερμανία, ιδ. Συλλ.

Ο Ζωγράφος της Πλακουτσωτής Μύτης Κρατήρας. Sotheby’s.

Βοστώνη 1900.380.4. Ελικωτός κρατήρας του Ζωγράφου του Varrese.

Sotheby’s. Λουτροφόρος.

Δίδυμες νεστορίδες, προφανώς από τον ίδιο τάφο. Sotheby’s Δίδυμες νεστορίδες, προφανώς από τον ίδιο τάφο. Sotheby’s. Ζωγράφος του Varrese.

1. Taranto 51003. Ζωγράφος του Varrese. Υδρία από την Ginosa. 2

Φιλαδέλφεια L 6426. Ζωγράφος της Ginosa.

1. Βοστώνη 00.343. Κιονωτός κρατήρας. Ομάδα της Βοστώνης.

1. Ruvo 35773. 2. Ρώμη, ιδ. Συλλ. Ζωγράφος του Salting.

Λονδίνο F 107. Ζωγράφος του Θηλασμού.

Λούβρο Κ 35. Χους του Ζωγράφου του Salting.

Οξφόρδη ANG269, πελίκη της Ομάδας του Salting από τα Basilicata.

Μαδρίτη 1999.113. Ομάδα του Κάδου του Δουβλίνου.