Streams Streams: κανάλια ροής δεδομένων Κανάλια εισόδου: ανάγνωση δεδομένων Κανάλια εξόδου: αποστολή δεδομένων Συνήθεις πηγές και προορισμοί δεδομένων:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το υλικο του Υπολογιστη
Advertisements

ΜΑΘΗΜΑ 7ο Κυκλικές και Διπλά Συνδεδεμένες Λίστες,
Κεφάλαιο 6 Threads. 2 Στον παραδοσιακό προγραμματισμό όταν ένα πρόγραμμα εκτελείται ονομάζεται process (διεργασία) και οι εντολές του εκτελούνται σειριακά.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Πίνακες Κλάσεις και Αντικείμενα.
Φροντηστήριο Διαχείριση Περιεχομένου Παγκόσμιου Ιστού και Γλωσσικά Eργαλεία.
Προγραμματισμός PASCAL Πληροφορική Γ' Λυκείου μέρος γ
Σχεδίαση-Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφορικής Αντώνιος Συμβώνης, ΕΜΠ, Slide 1 Week 9: Input / Output Εβδομάδα 8: Είσοδος / Έξοδος [Input / Output]
Σχεδίαση-Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφορικής Αντώνιος Συμβώνης, ΕΜΠ, Slide 1 Week 4: Exceptions Εβδομάδα 4: Εξαιρέσεις [Exceptions]
Uniform Resource Locators (URLs) Ορισμός : URL (Uniform Resource Locator): Δείκτης σε μία πηγή πληροφοριών του Παγκοσμίου Ιστού (World Wide Web) Στη Java,
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 3ο ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012 ΑΙΘΟΥΣΑ Β4 1.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Στατικές μέθοδοι και μεταβλητές Εσωτερικές κλάσεις.
Εργασία Η υλοποίηση του αλγορίθμου συγχώνευσης θα πρέπει να χρησιμοποιεί την ιδέα των ροών (streams). Θα πρέπει να υπάρχουν δύο διαφορετικά είδη.
Κεφάλαιο 11.2 Sockets.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΓΛΩΣΣΑΣ PYTHON
Μνημη τυχαιας προσπελασης (Random Access Memory - RAM)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Εισαγωγή στη Java II.
Είσοδος & Έξοδος στη C++ Ι
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΡΧΕΙΩΝ A’ μέρος
1 Εισαγωγή στα Streams Υπάρχουν πάνω από 60 κλάσεις για input/output στο πακέτο Υπάρχουν πάνω από 60 κλάσεις για input/output στο πακέτο java.io.*; java.io.*;
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αρχεία.
Applets Εκμεταλλεύονται τo γραφικό υπόβαθρο που παρέχουν οι browsers, έχοντας έτσι τη δυνατότητα προβολής γραφικών και τη δυνατότητα υλοποίησης ενός γραφικού.
Δρ. Μαρία Ι. Ανδρέου Εισαγωγή στον Αντικειμενόστρεφη Προγραμματισμό (Object-Oriented Programming) Streams and Files.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
Κεφάλαιο 11.1 Uniform Resource Locators (URLs). Ορισμός : URL (Uniform Resource Locator): Δείκτης σε μία πηγή πληροφοριών του Παγκοσμίου Ιστού (World.
ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – FILE & PROCESS HANDLING Διαχείριση Περιεχομένου Παγκόσμιου Ιστού και Γλωσσικά Εργαλεία.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Κλάσεις και Αντικείμενα Αναφορές.
Threads Στον παραδοσιακό προγραμματισμό όταν ένα πρόγραμμα εκτελείται ονομάζεται process (διεργασία) και οι εντολές του εκτελούνται σειριακά η μία μετά.
Streams, Sockets & I/O Θ. Βαρβαρίγου Καθηγ. ΕΜΠ Τηλ
ΗΥ 150 – Προγραμματισμός Ξενοφών Ζαμπούλης ΗΥ -150 Προγραμματισμός Αρχεία.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΞ. Ζαμπούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αρχεία.
Κεφάλαιο 4 Εξαιρέσεις. Όταν σε ένα πρόγραμμα συμβεί κάποιο λάθος, ο κώδικας εγείρει (throw) μία εξαίρεση. Στη Java oι εξαιρέσεις εκπροσωπούνται από αντικείμενα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
Κεφάλαιο 3 Τύποι Δεδομένων - Τελεστές. Πρωτογενείς τύποι δεδομένων: int, float, double, chars ΤύποςΌνομαΜέγεθος byte 8-bit signed, short 16-bit.
Εισαγωγή στη JAVΑ (μέρος Β’) Βασίλης Παπαταξιάρχης Μάθημα: Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Διδάσκουσα: Ιζαμπώ Καράλη Τμήμα Πληροφορικής.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Τύποι Μεταβλητών Τελεστές Βασική Είσοδος/Έξοδος.
1 ο Εργαστήριο: Κατασκευή Εφαρμογών Client-Server echoserver και echoclient – Κώδικας εφαρμογών σε C Μπαλόμπας Παναγιώτης 8ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης 1 /* Αρχείο.
Κρυφή μνήμη (cache memory) (1/2) Εισαγωγή στην Πληροφορκή1 Η κρυφή μνήμη είναι μία πολύ γρήγορη μνήμη – πιο γρήγορη από την κύρια μνήμη – αλλά πιο αργή.
Είσοδος – Έξοδος – Μορφοποιήσεις - Εξαιρέσεις στη Java Ειδικά Θέματα στον Προγραμματισμό Υπολογιστών 1 Βελώνης Γεώργιος – Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ 20.
ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ). 2 Εξοικείωση με πρωτόκολλο TCP Connection Oriented Αξιοπιστία στην παράδοση Σειρά Καθυστερήσεις Χαρακτηριστικά.
Πίνακες στην JAVA ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (Διαφάνειες: ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Προσαρμογή 2014: Κώστας Στάμος)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Προγραμματισμός Διαδικτύου
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ-ΣΤΑΘΕΡΕΣ -ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός
Ειδικά Θέματα στον Προγραμματισμό Υπολογιστών
Εισαγωγή στον Προγ/μό Η/Υ
Το εσωτερικό ενός υπολογιστή
Δεδομένα, μεταβλητές, υπολογισμοί
Κατανεμημένα Συστήματα
Εισαγωγή στον Προγ/μό Υπολογιστών
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ-ΣΤΑΘΕΡΕΣ -ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ
Κατανεμημένα Συστήματα
ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Πρωτογενείς τύποι δεδομένων
Κεφάλαιο 10 Streams.
3.2 Μεταβλητές και τύποι δεδομένων
Ειδικά Θέματα στον προγραμματισμό Υπολογιστών
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Python, ΑΠΘ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Python Εβδομάδα 1: Βασικά στοιχεία.
Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 12: Αρχεία Δομών. Διδάσκων: Ηλίας Κ Σάββας,
Το εσωτερικό ενός υπολογιστή
Εισαγωγή στη Java (Μέρος Α’)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Βασικές έννοιες (Μάθημα 2) Τίτλος: Η Συσκευή
Τύποι δεδομένων και τελεστές,
Week 9: Input / Output Διάλεξη #16: Είσοδος / Έξοδος [Input / Output]
Εξαιρέσεις [Exceptions]
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Streams Streams: κανάλια ροής δεδομένων Κανάλια εισόδου: ανάγνωση δεδομένων Κανάλια εξόδου: αποστολή δεδομένων Συνήθεις πηγές και προορισμοί δεδομένων: 1. Μνήμη 2. Δίσκος 2. Δικτυακό κανάλι

Κατηγορίες Streams 1. Character streams Χρησιμοποιούνται για τη ροή χαρακτήρων 16-bit (UNICODE) Κατάλληλα για μεταφορά πολύγλωσσου text. Υπερκλάσεις: Reader και Writer 2. Byte streams Χρησιμοποιούνται για μεταφορά 8-bit δεδομένων. Κατάλληλα για μεταφορά δυαδικών δεδομένων π.χ. pixels από εικόνες ή δείγματα ήχου. Υπερκλάσεις: Input Stream, OutputStream

Διαδικασίες ανάγνωσης-εγγραφής Ανάγνωση Άνοιγμα καναλιού ανάγνωσης while (δεδομένα προς ανάγνωση) while (δεδομένα προς ανάγνωση){ Ανάγνωση δεδομένων } Κλείσιμο καναλιού ανάγνωσης Κλείσιμο καναλιού ανάγνωσηςΕγγραφή Άνοιγμα καναλιού εγγραφής Άνοιγμα καναλιού εγγραφής while (δεδομένα προς εγγραφή) while (δεδομένα προς εγγραφή) { Εγγραφή δεδομένων Εγγραφή δεδομένων} Κλείσιμο καναλιού εγγραφής Κλείσιμο καναλιού εγγραφής

ReaderΜέθοδοι int read(): Επιστρέφει τον χαρακτήρα που διάβασε υπό μορφή ακεραίου (16-bit, ) ή -1 εάν κατέληξε στο τέλος του stream int read(char[] buf): Εγγράφει το πολύ buf.length χαρακτήρες στο array buf. Επιστρέφει τον πλήθος των χαρακτήρων που διάβασε ή -1 εάν φτάσει στο τέλος του stream void close(): Κλείνει το κανάλι εισόδου: Περαιτέρω εντολές ανάγνωσης εγείρουν εξαίρεση IOException Όλες οι μέθοδοι εγείρουν IOException, οπότε πρέπει να τοποθετούνται σε try{} catch(IOException){} blocks

WriterΜέθοδοι void write(int c): Εγγραφή ενός χαρακτήρα (τα 16 LSB του ακεραίου c) void write(char[ ] buf): Εγγραφή των χαρακτήρων που εμπεριέχονται στο array buf void write(String str): Εγγραφή του string str στο κανάλι εξόδου void close(): Κλείσιμο του καναλιού εξόδου

InputStreamΜέθοδοι int read(): Επιστρέφει το επόμενο byte που διάβασε (8-bit, 0-255) ή -1 εάν κατέληξε στο τέλος του stream int read(byte[ ] b): Εγγράφει το πολύ b.length bytes στο array buf. Επιστρέφει τον πλήθος των bytes που διάβασε ή -1 εάν φτάσει στο τέλος του stream void close(): Κλείνει το κανάλι εισόδου: Περαιτέρω εντολές ανάγνωσης εγείρουν εξαίρεση IOException

OutputStreamΜέθοδοι void write(int c): Εγγραφή ενός χαρακτήρα (τα 8 LSB του ακεραίου c) void write(byte[ ] buf): Εγγραφή των bytes που εμπεριέχονται στο array buf void flush() void close(): Κλείσιμο του καναλιού εξόδου

DataInputStream, Data OutputStream Υποκλάσεις των InputStream και OutputStream αντίστοιχα Προσφέρουν τη δυνατότητα ανάγνωσης και εγγραφής πρωτογενών τύπων δεδομένων (floats,integers,doubles) Προσφέρουν τη δυνατότητα ανάγνωσης και εγγραφής πρωτογενών τύπων δεδομένων (floats,integers,doubles) Οι κλάσεις DataInputStream, DataOutputStream παραλαμβάνουν και αποστέλλουν δεδομένα μέσω προϋπαρχόντων InputStreams και OutputStreams αντίστοιχα Κατασκευαστές: DataInputStream(InputStream input) DataOutputStream(OutputStream output)

Μέθοδοι ανάγνωσης-εγγραφής πρωτογενών τύπων δεδομένων DataInputStreamDataOutputStream char readChar()void writeChar() int readInt()void writeInt() float readFloat()void writeFloat() double readDouble()void writeDouble() String readLine()void writeUTF()

FileInputStream, FileOutputStream Διαβάζουν και αποστέλλουν bytes δεδομένων από και προς αρχεία του τοπικού συστήματος αρχείων FileInputStreamFileOutputStream Κατασκευαστές: FileInputStream(String filename) FileInputStream(File fileSource) Κατασκευαστές: FileOutputStream(String filename) FileOutputStream(File fileSource) FileOutputStream(String filename, boolean append) FileIOutputStream(File file,boolean append) Μέθοδοι: int read( ); Int read(byte[ ] buf); void close( ); Μέθοδοι: void write(int b); void write(byte[ ] buf ); void close( );

Αντιστοίχιση αντικειμένων stream σε εισόδους-εξόδους Δύο τρόποι 1. Με μεθόδους κλάσεων που επιστρέφουν stream objects ( όπως λχ οι μέθοδοι getInputStream( ) και getOutputStream( ) της κλάσης Socket) 2. Αρχικοποιώντας stream objects με constructors που δέχονται ως ορίσματα source ή destination δεδομένων. Πχ οι κατασκευαστές των κλάσεων DataInputStream και DataOutputStream δεχονται ως ορίσματα αντικείμενα της κλάσης InputStream και OutputStream μέσω των οποίων συνδέονται με τα αντίστοιχα κανάλια εισόδου και εξόδου