ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Advertisements

Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Πρόληψη Ατυχημάτων για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΟΧΑΙΟΥ
Μια πόλη για τους πεζούς
Ποιός κάνει λάθος;.
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
 H λέξη νοοτροπία είναι ντεμοντέ- όταν, όμως, αυτή χρησιμοποιείται δίπλα στο επίθετο «κακή» (για να περιγράψει τον τρόπο που οδηγούν οι Ελληνες), τότε.
Θέμα: ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΔΙΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
- Επικινδυνοτητα απο ερευνεσ - μετατροπεσ
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
ΑΙΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΟΥΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Λ.Τ. ΚΑΡΥΑΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
- Kάθε μέρα χάνεται μια πενταμελής οικογένεια ή μια ομάδα μπάσκετ. - Kάθε δύο μέρες μια ποδοσφαιρική ομάδα θυσιάζεται στην άσφαλτο. - Kάθε εβδομάδα.
Οικιακή Οικονομία ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Κυκλοφοριακή Αγωγή – Οδική Συμπεριφορά
Ζ. Καλαϊτζή Θέμα: Πρόληψη Ατυχημάτων Και Πρώτες βοήθειες
Εργασία Οικιακής Οικονομίας ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
1η Ερώτηση Ποιος και πότε δημιούργησε τον πρώτο κινητήρα εσωτερικής καύσης; Οττο 1876 Καρλ Μπεντς 1855 Γκότλιμπ Ντάιμλερ 1901 Ρούντολφ Ντίζελ 1830.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
Παραδείγματα για τον λόγο που υπάρχουν νόμοι
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Δημήτρης Σκέντζας Αντώνης Σταμάτης Στρατής Βαλάντης Υπερβολική ταχύτητα.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Φροντίζω τον εαυτό μου Κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων από
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε2 ΑΛΕΞΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ.
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ:Γ2 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ.
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΟΧΑΙΟΥ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΠΑΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Ποιός κάνει λάθος;.
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία των τροχαίων είναι η συμπεριφορά μας στο οδικό δίκτυο. Να αντιληφθούμε τις ευθύνες μας ως πεζοί, ποδηλάτες, οδηγοί. Να αποκτήσουμε συνήθειες ώστε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια όλοι και κυρίως οι νέοι.

Τροχαία ατυχήματα Κυκλοφοριακή αγωγή

ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ κοινωνικό πρόβλημα 1. Αποτελούν , διεθνώς, την 3η αιτία θανάτου μετά τις καρδιοπάθειες και τον καρκίνο. 2. Είναι περισσότερο οδυνηροί σαν θάνατοι, γιατί τα θύματα των τροχαίων ήταν άτομα υγιή, ζωντανά, δραστήρια, πριν το ατύχημα. 3. 2.500 άνθρωποι χάνουν κάθε χρόνο τη ζωή τους σε τροχαία, στην Ελλάδα 4.Περισσότερα από 30.000 άτομα τραυματίζονται σοβαρά ή ελαφρά.

«ΠΑΓΩΣΕ ΟΛΗ Η ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ» Σύγκρουση λεωφορείου με νταλίκα στα Τέμπη Νεκροί: 21 μαθητές

Ξεκληρίστηκε ολόκληρη οικογένεια σε σύγκρουση Ι.Χ. με νταλίκα

16χρονος άφησε την τελευταία του πνοή στην άσφαλτο

ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΠΡΩΤΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ στατιστικά ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 Θανατηφόρα 1.458 1.712 1.409 1.374 1.311 1.351 1.292 1.414 1.314 1.162 Σοβαρά 2.037 2.512 1.824 2.032 1.861 1.681 1.462 1.542 1.389 1.454 Ελαφρά 13.261 15.446 12.514 11.993 13.488 12.620 11.872 12.035 12.072 12.456 ΣΥΝΟΛΟ 16.756 19.670 15.747 15.399 16.660 15.652 14.626 13.577 13.461 15.072

Οι κάτοικοι μιας κωμόπολης της Ελλάδας χάνονται, κάθε χρόνο, σε τροχαία ατυχήματα ΠΑΘΟΝΤΕΣ 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 Νεκροί 2.103 1.911 1.655 1.613 1.547 1.470 1.493 1.449 1.550 1.463 1.281 Βαριά τραυματίες 4.213 3.251 2.581 2.345 2.521 2.327 19.898 18.223 1.886 1.669 1.754 Ελαφρά τραυματίες 26.166 22.758 19.625 18.218 17.254 19.133 2.056 1.812 16.685 16.683 17.024 ΣΥΝΟΛΟ 32.482 27.920 23.861 22.176 21.322 22.930 17.842 16.411 18.571 18.352 20.059

Χρονική περίοδος:2000-2010 Νεκροί : 17.535 Σύνολο παθόντων: 241.975 Νεκροί : 17.535 Βαριά τραυματίες : 60.698 Ελαφρά τραυματίες: 117.414 Σύνολο παθόντων: 241.975

Όλοι οι αριθμοί που σας παρουσιάζουμε, δεν είναι απλώς νούμερα Είναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ

Ποιος φταίει ώστε να συμβεί ένα τροχαίο ατύχημα; « Η κακιά ώρα» Είναι πράγματι η αιτία ή απλώς μια δικαιολογία;

ΚΥΡΙΑ ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Ο ανθρώπινος παράγοντας Υπερβολική ταχύτητα Οδήγηση σε κατάσταση μέθης Αντικανονικό προσπέρασμα Επικίνδυνοι ελιγμοί Κούραση οδηγού Οδήγηση σε αντίθετο ρεύμα Χρήση κινητού – Απόσπαση προσοχής οδηγού Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη

Υπόλοιπες αιτίες τροχαίων ατυχημάτων Κρατικός παράγοντας 1. Κατάσταση του οδοστρώματος 2. Έλλειψη προστατευτικών μπαρών και στηθαίων 3. Ελλιπής φωτισμός 4. Ελλιπής οδική σήμανση 5. Μη συχνός έλεγχος της κατάστασης των οχημάτων Καιρικές συνθήκες χιονόπτωση, νεροποντή, ψιλόβροχο Άλλοι άγνωστοι παράγοντες

Αιτίες τροχαίων ατυχημάτων από νέους οδηγούς Η έλλειψη οδικής πείρας Η υπερεκτίμηση των δυνάμεων Η μικρότερη αντίληψη του κινδύνου Η επιρροή από συνομηλίκους ή φίλους Η τάση για επίδειξη ή συναγωνισμό ταχύτητας Η κούραση κατά τις νυχτερινές ώρες Η κατανάλωση αλκοόλ Η ανεπαρκής γνώση σε θέματα κυκλοφορίας και η ανεπαρκής εκπαίδευση Η μη χρήση ζώνης ή κράνους

Χρήστες δρόμων

Το παιδί ως πεζός Το 30% των νεκρών από τροχαία ατυχήματα είναι πεζοί και κυρίως παιδιά και έφηβοι. Από τους νεκρούς και τους τραυματίες το 1/3 είναι παιδιά.

Το παιδί ως ποδηλάτης Πρέπει να συμπεριφέρεται όπως ένας οδηγός αυτοκινήτου. Να φορά ρούχα ή υποδήματα με αντανακλαστικό υλικό.

Έφηβος ως πεζός Σύμφωνα με έρευνες έφηβοι ηλικίας 11 ως 16 διατρέχουν μεγάλο κίνδυνο να σκοτωθούν ή να τραυματιστούν σε τροχαίο από οποιοδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα. Το 20% των παιδιών και εφήβων είχαν ή παρ’ ολίγο να έχουν τροχαίο ατύχημα, κατά την επιστροφή τους από το σχολείο.

Έφηβος ως πεζός Οι έφηβοι όταν βαδίζουν σε παρέες, φαίνεται ότι είναι περισσότερο αφηρημένοι ή είναι ακόμα αφηρημένοι όταν βαδίζουν και ταυτόχρονα μιλούν στο κινητό ή ακούνε μουσική με ακουστικά. Τέλος η στρατηγική για τους εφήβους πεζούς εργάζεται για να ενθαρρύνει τους εφήβους να προσέχουν στο δρόμο και να μην αποσπάται η προσοχή τους όταν διασχίζουν το δρόμο.

Έφηβοι ως οδηγοί (ζώνη ασφαλείας) Σε μια συντριβή κάποιος που δεν φοράει ζώνη ασφαλείας είναι πιο πιθανό να πεθάνει από κάποιον που φοράει. Το 24% των ανθρώπων παραδέχονται ότι μερικές φορές δεν φορούν ζώνη ασφαλείας, όταν ταξιδεύουν στο πίσω μέρος και 10% στο μπροστινό μέρος. Επίσης οι άνθρωποι είναι λιγότερο πιθανό να χρησιμοποιούν ζώνη ασφαλείας σε σύντομο χρονικό ταξίδι ή σε χαμηλές ταχύτητες

Η Τρίτη Κυριακή του Νοέμβρη Καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα μνήμης για τα θύματα των τροχαίων ατυχημάτων Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία

Έτσι την Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012 Με Διοργανώτρια: Την Περιφέρεια Κρήτης Και σύνθημα: «Όχι άλλο αίμα στην άσφαλτο» 352 κεριά άναψαν στους δρόμους του Ηρακλείου στη μνήμη των θυμάτων της ασφάλτου της τελευταίας τριετίας

Γνωρίζουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια; Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 108μαθητές και των τριών τάξεων του Λυκείου μας, 52 αγόρια και 56 κορίτσια, με την μέθοδο του ερωτηματολογίου, προέκυψαν τα παρακάτω αποτελέσματα, που δείχνουν κατά πόσο οι νέοι γνωρίζουν να κυκλοφορούν ασφαλείς στους δρόμους. Τα συμπεράσματα, δικά σας……

Ως οδηγοί ή επιβάτες μηχανής χρησιμοποιείται κράνος, εντός της πόλης;

Οι χρήστες μηχανών χρησιμοποιείτε κράνος στις μετακινήσεις σας, εκτός πόλης;

Στις μετακινήσεις σας με αυτοκίνητο, εκτός πόλης, φοράτε ζώνη ασφαλείας;

Οδηγείτε μηχανάκι, χωρίς να έχετε δίπλωμα;

Μετακινηθήκατε με μεταφορικό μέσον, γνωρίζοντας ότι ο οδηγός είχε καταναλώσει ποσότητα αλκοόλ;

Διασχίζετε τον δρόμο, περνώντας από διάβαση πεζών;

Ποιος πιστεύετε ότι φταίει για την πρόκληση ενός ατυχήματος;

ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Σ Η Μ Α Ι Ν Ε Ι Δεν κάνω αντικανονικό προσπέρασμα Δεν παραβιάζω τον ερυθρό σηματοδότη Δεν πίνω, αφού οποιαδήποτε ποσότητα αλκοόλ συνεπάγεται καθυστέρηση στα αντανακλαστικά

ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΩ Ο Τ Α Ν: ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΩ Ο Τ Α Ν: 1.ΕΧΩ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙ ΑΛΚΟΟΛ 2.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ 3.ΔΕ ΦΟΡΩ ΚΡΑΝΟΣ Ή ΖΩΝΗ 4.ΕΙΜΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΟΣ

Συμβουλές προς τους οδηγούς Η ζώνη και το κράνος σώζουν ζωές Το αλκοόλ και η ταχύτητα τις παίρνουν

Συμβουλές προς τους πεζούς Ακολουθείτε τις υποδείξεις των Αστυνομικών και Σχολικών Τροχονόμων Περπατάτε πάντα από το πεζοδρόμιο Όταν δεν υπάρχει πεζοδρόμιο, να περπατάτε αντίθετα στο ρεύμα κυκλοφορίας Διασχίστε τον δρόμο πάντα από σημεία που υπάρχουν διαβάσεις πεζών Να σέβεστε τα φανάρια και τα σήματα όπου υπάρχουν

Συμβουλές προς τους ποδηλάτες Το ποδήλατο να βρίσκεται σε καλή κατάσταση Να γνωρίζετε τους κανόνες σωστής οδικής συμπεριφοράς, ώστε να τους εφαρμόζετε Να φοράτε πάντα κράνος, γιατί μπορεί να μειώσει τις κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις έως και 80% Τη νύχτα να έχετε πάντα σε λειτουργία τα φώτα του ποδηλάτου και τα εμπρός και τα πίσω. Τη νύχτα να φοράτε το ειδικό γιλέκο ή ανοιχτόχρωμα ρούχα, για να γίνεστε αντιληπτοί από τους οδηγούς αυτοκινήτων

ΠΡΟΣΕΧΩ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. ΑΓΑΠΩ ΤΗ ΖΩΗ. ΠΡΟΣΕΧΩ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. ΑΓΑΠΩ ΤΗ ΖΩΗ. ΔΕ ΘΑ ΕΧΩ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ Σ’ ΑΥΤΗΝ.