ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Αναστασία Ψάλτη, Επίκ. Καθηγήτρια Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας ΑΤΕΙΘ
5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ "ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕΛΤΑ"
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
“Μαθαίνοντας να ζούμε μαζί”
Έρευνα για το διαδίκτυο
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
O σχολικός εκφοβισμός Ανοιχτοί Ορίζοντες.
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Έρευνα της ΣΤ’2 τάξης με θέμα «Ατυχήματα στο χώρο του σχολείου»
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΘΕΜΑ: «Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ»
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓ. ΥΓΕΙΑΣ 43ου ΓΥΜΝ.) 1) Είστε αγόρι; □ ή κορίτσι ;□ 2) Πόσο ετών είστε; □ 3) Έχετε δεχθεί.
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν το Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ το 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Μ.Α.Μιμίκου Καθηγήτρια ΕΜΠ « Πολιτικές Φύλου στα Πανεπιστήμια » 21 Νοεμβρίου 2005.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
Παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου (ΠΚΚ) σε ηλικιωμένους και υπέργηρους με ισχαιμικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (ι-ΑΕΕ). Η θέση του σακχαρώδη διαβήτη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Η ομάδα:Βία στα σχολεία…
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΤΟΠΟΣ : ΓΕΛ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ :20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015 ΔΕΙΓΜΑ :140 ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ :ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΚΩΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΚΟΛΥΒΑ.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
 Υπάρχει πάντα ένας δράστης και ένα θύμα. Ο δράστης είναι αυτός που κάνει bullying και το θύμα είναι το παιδί που το δέχεται.  Ο δράστης μπορεί να.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύνολο μαθητών: 63 Άκυρα: 02 Έγκυρα: 61.
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Εδώ δεν είναι ποτέ αργά για μάθηση!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ  ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ 2ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΥΚΕΩΝ 2015

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ- ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ-ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ-ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ: ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ- ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ-ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ-ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ: ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ: ΛΑΘΗΡΑ ΙΩΑΝΝΑ ΝΤΟΥΡΟΥ ΙΩΑΝΝΑ

Στο ερωτηματολόγιο απάντησαν: 153 μαθητές και από τις τρεις τάξεις του σχολείου μας 82 κορίτσια και 71 αγόρια

Ας δούμε τις απαντήσεις τους

πηγές πληροφόρησης σχετικά με τους αλλοδαπούς πηγές πληροφόρησης σχετικά με τους αλλοδαπούς Τα ΜΜΕ και το διαδίκτυο κατέχουν τα «πρωτεία» στην πληροφόρηση των μαθητών σχετικά με τους αλλοδαπούς. Ακολουθούν η οικογένεια και οι συζητήσεις με συνομήλικους και οι προσωπικές σχέσεις που έχουν με αλλοδαπούς Στην τελευταία θέση βρίσκονται οι οικογενειακές σχέσεις με αλλοδαπούς.

πηγές πληροφόρησης σχετικά με τους αλλοδαπούς πηγές πληροφόρησης σχετικά με τους αλλοδαπούς

Σε ενοχλεί το γεγονός ότι στην Ελλάδα έχουν έρθει τα τελευταία χρόνια πολλοί αλλοδαποί; Λίγο(54%) έως καθόλου(29%) ενοχλούνται οι συμμαθητές μας από την παρουσία των αλλοδαπών στη χώρα μας. 13% δηλώνουν πως ενοχλούνται αρκετά και υπάρχει και 4% που ενοχλείται πολύ.

ΠΟΛΥ 4% ΑΡΚΕΤΑ 13% ΚΑΘΟΛΟΥ 29% ΛΙΓΟ 54%

Πιστεύεις πως η ύπαρξη μεταναστών δημιουργεί προβλήματα; Το 65% των μαθητών δηλώνει πως η ύπαρξη μεταναστών δε δημιουργεί προβλήματα στη χώρα μας καθόλου( 30%)-λίγο(35%). Το 30% θεωρεί πως δημιουργεί αρκετά προβλήματα, ενώ το 5% πολλά.

ΠΟΛΥ 5% ΚΑΘΟΛΟΥ 30% ΑΡΚΕΤΑ 30% ΛΙΓΟ 35%

Η πλειοψηφία των μαθητών πιστεύει πως η πολιτεία δεν αντιμετωπίζει τους μετανάστες σύμφωνα με τις αρχές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων 43%λίγο 31% καθόλου

ΠΟΛΥ 4% ΑΡΚΕΤΑ 22% ΚΑΘΟΛΟΥ 31% ΛΙΓΟ 43%

Θα έμενες σε μια πολυκατοικία όπου διαμένουν αλλοδαποί; Το 78% των συμμαθητών μας δεν έχουν πρόβλημα να διαμένουν σε μια πολυκατοικία με αλλοδαπούς ενώ το 20% προβληματίζεται.

ΙΣΩΣ 20% ΟΧΙ 2% ΝΑΙ 78%

Μετανάστες στην οικογένεια… Μετανάστες στην οικογένεια… 76% των συμμαθητών μας δεν έχουν μετανάστες στην οικογένεια τους.

ΝΑΙ 24% ΟΧΙ 76%

κυρίως με αποδοχή, ανοχή ή αδιαφορία. Αυτοί που έχουν, το 24% , απαντούν πως τα συγγενικά τους πρόσωπα τα αντιμετώπισαν στην χώρα μετανάστευσής τους κυρίως με αποδοχή, ανοχή ή αδιαφορία. Δεν έλειψαν όμως και εκείνα που εισέπραξαν εχθρότητα ακόμη και επιθετικότητα

Έχεις έρθει ποτέ αντιμέτωπος με κάποιου είδους ρατσιστική συμπεριφορά; Η πλειοψηφία των συμμαθητών μας, το71% , δεν έχει αντιμετωπίσει ρατσιστική συμπεριφορά

και για κάποιο σωματικό τους χαρακτηριστικό Ορισμένοι , το 29%,έχουν υποστεί ρατσιστική συμπεριφορά ,που εκδηλώθηκε για τους περισσότερους λεκτικά και για κάποιο σωματικό τους χαρακτηριστικό

ΝΑΙ 29% ΟΧΙ 71%

ΝΟΗΤΙΚΟ 29% ΣΩΜΑΤΙΚΟ 71%

ΣΩΜΑΤΙΚΑ 16% ΛΕΚΤΙΚΑ 84%

ενώ το 10% έχει πράξει αντίθετα . Έχεις βρίσει \ κοροϊδέψει κάποιον συμμαθητή σου, επειδή είναι διαφορετικός; Η πλειοψηφία των μαθητών, το 90%, υποστήριξαν ότι δεν έχουν χρησιμοποιήσει ρατσιστική βία απέναντι σε κάποιον μαθητή επειδή είναι διαφορετικός ενώ το 10% έχει πράξει αντίθετα .

ΝΑΙ 10% ΟΧΙ 90%

σχεδόν ομόφωνα δήλωσαν ότι δεν έχουν ασκήσει σωματική βία Οι συμμαθητές μας σχεδόν ομόφωνα δήλωσαν ότι δεν έχουν ασκήσει σωματική βία σε κάποιο διαφορετικό από αυτούς παιδί εκτός από το 1% που απάντησε πως έχει χρησιμοποιήσει σωματική βία.

ΝΑΙ 1% ΟΧΙ 99%

Βρέθηκες ποτέ μπροστά σε κάποιο περιστατικό ρατσιστικής συμπεριφοράς; Περισσότεροι από τους μισούς συμμαθητές μας, το 62%, ήταν παρόντες σε κάποιο περιστατικό ρατσιστικής συμπεριφοράς

ΟΧΙ 38% ΝΑΙ 62%

Δεν ήταν λίγοι όμως και αυτοί που δεν αντέδρασαν(18%) Η πλειοψηφία τους, 53%, υπερασπίστηκε το θύμα, μάλιστα αρκετοί κάλεσαν σε βοήθεια.(18%) Δεν ήταν λίγοι όμως και αυτοί που δεν αντέδρασαν(18%) ή που αδιαφόρησαν(4%). Ελάχιστοι ήταν αυτοί που υπερασπίστηκαν το θύτη.(7%)

7% 4% 18% 18% 53%

Θα έκανες παρέα με ένα αλλοδαπό παιδί ; Θα έκανες παρέα με ένα αλλοδαπό παιδί ; Η πλειοψηφία των συμμαθητών μας, το 78%, θα έκανε παρέα τόσο με ένα αλλοδαπό παιδί όσο και με ένα παιδί με ειδικές ανάγκες

ΟΧΙ 20% ΙΣΩΣ 2% ΝΑΙ 78%

ΌΧΙ 20% ΙΣΩΣ 2% ΝΑΙ 78%

Η πλειοψηφία των μαθητών υποστήριξε ότι τα παιδιά Πιστεύεις πως τα παιδιά από άλλες χώρες θα πρέπει να μπορούν να εγγράφονται σε οποιοδήποτε ελληνικό σχολείο; Η πλειοψηφία των μαθητών υποστήριξε ότι τα παιδιά από άλλες χώρες μπορούν να γράφονται σε ελληνικά σχολεία όπως και οι μαθητές της χώρας μας.

ΟΧΙ 9% ΝΑΙ 91%

Σε ενοχλεί αν υπάρχει αλλοδαπός μαθητής στην τάξη σου; Σε ενοχλεί αν υπάρχει αλλοδαπός μαθητής στην τάξη σου; Οι περισσότεροι συμμαθητές μας δεν ενοχλούνται από την παρουσία αλλοδαπών μαθητών στην τάξη τους

ΑΡΚΕΤΑ 2% ΛΙΓΟ 9% ΚΑΘΟΛΟΥ 89%

Πολλοί με παιδί διαφορετικής εθνικότητας ή με ειδικές ανάγκες. Οι περισσότεροι μαθητές θα μοιράζονταν το θρανίο τους με παιδί διαφορετικού χρώματος ή από φτωχή οικογένεια. Πολλοί με παιδί διαφορετικής εθνικότητας ή με ειδικές ανάγκες. Λιγότεροι με ένα παιδί που ξεχωρίζει για τη σωματική του εμφάνιση και ακόμη πιο λίγοι με παιδί διαφορετικής θρησκείας.

Θα μοιραζόσουν το ίδιο θρανίο με μαθητή..

Οι μαθητές του σχολείου μας πιστεύουν πως το σχολείο θα μπορούσε να συμβάλλει στην ένταξη και αποδοχή των αλλοδαπών μαθητών οργανώνοντας: Τάξεις υποδοχής τους (26%) Εκδηλώσεις, δραστηριότητες(23%) Προβολή \γνωριμία άλλων πολιτισμών και θρησκειών (19%) Κατάλληλες αλλαγές σε μαθήματα και βιβλία 10% Συνδυάζοντας όλα τα παραπάνω, 22%

Πώς θα μπορούσε το σχολείο να συμβάλλει στην ένταξη και αποδοχή των αλλοδαπών μαθητών;

Έχεις λάβει ποτέ μέρος σε αντιρατσιστική οργάνωση ή εκδήλωση; Η αντιρατσιστική δράση των μαθητών του σχολείου μας περιορίζεται στα πλαίσια του σχολείου, καθώς οι περισσότεροι, 86%, δεν έχουν συμμετάσχει σε κάποια αντιρατσιστική εκδήλωση ή δράση εκτός σχολείου.

ΝΑΙ 14% ΟΧΙ 86%

ΠΟΛΥ 12% ΚΑΘΟΛΟΥ 22% ΛΙΓΟ 27% ΑΡΚΕΤΑ 39%

Χαιρόμαστε που το ερωτηματολόγιο μας έπαιξε ένα μικρό ρόλο στον προβληματισμό όλων μας σχετικά με το ρατσισμό!