Torque Game Engine - #01 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Χρήση διαδικτύου και αξιολόγηση ιστοσελίδων. Χρήση διαδικτύου Πλαίσιο αναφοράς: η εκπαιδευτική αξιοποίηση Λειτουργίες: αναζήτηση, επεξεργασία, αναμετάδωση.
Advertisements

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ PHP. Τι θα μάθουμε;  Να καταλάβουμε τι είναι η PHP και πώς δουλεύουν τα PHP scripts  Τι χρειάζεται για να ξεκινήσουμε με την PHP  Να.
Παρουσίαση PocketBiz Pharma Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
4/3/2017 5:15 AM Επισκόπηση προσεγγίσεων ανάπτυξης εφαρμογών για έξυπνες κινητές συσκευές και ανάπτυξη πρότυπης εφαρμογής Ξανθόπουλος Σπύρος ΑΕΜ: 114 Διπλωματική.
Jetspeed Open Source Εργαλείο για την Δημιουργία Information Portals Πανεπιστήμιο Αιγαίου Βιορρές Νίκος.
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και δικτύων Εργασία για το μάθημα: Διδακτική της πληροφορικής.
Crazy machines Θερμός Σπύρος Φλώρος Γιώργος Κυρίτσης Κων/νος
• Php • Joomla • Joomla Module • Παρουσίαση του συστήματος μας.
Real life testing με Lab Management Γιώργος Καρκαλής Testing Specialist 12/5/2011.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας & Διοίκησης Computer applications in the modern enterprise Γ. Κούζας, PhD.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (PLANNING)..και εφαρμογές σε video games! Τεχνητή Νοημοσύνη ΙΙ Εαρινό Εξάμηνο
Χρησιμοποιώντας το Visual Studio 2010 για την Ανάπτυξη Εφαρμογών Office Αντώνης Κορδατζάκης Software Developer - ALM Specialist 12/5/2011.
ΕΠΛ602 ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ Ομάδα: Πολυχρόνης Μάριος – Κωνσταντίνου Κωνσταντίνος –
Διδακτική της Πληροφορικής Ι Ο Στόχος του Μαθήματος Χαρίκλεια Τσαλαπάτα 27/9/2011.
Παρουσίαση PocketBiz Restaurant Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Παρουσίαση εφαρμογών Soft1
Δρ Φώτης Λιαροκάπης Εικονική και επαυξημένης πραγματικότητας τεχνολογία για παροχή βοήθειας στην Εκπαίδευση ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Αντωνίου Δεσποιάνα Κωνστάμπεης Τιμόθεος Κυριάκου Παναγιώτης Χριστοφόρου Βάκης.
HAMSTER Κώστα Κωνσταντίνος Ματθαίου Γιώργος Σκιττίδου Ελένη Τορτούρη Κατερίνα Advance p2p network 1/7/20141ΕΠΛ Θεμελιώσεις Τεχνολογιών Διαδικτύου.
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών II Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (PLANNING)..και εφαρμογές σε video games! Τεχνητή Νοημοσύνη ΙΙ Εαρινό εξάμηνο
OpenOffice Απο τον: Ανδρέα Μπουράκη Msc in Distributed Systems Engineering
Ημερίδα για Ελεύθερο Λογισμικό – Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα και Εκπαιδευτικό Λογισμικό Εισηγητής : Γκούμας Γεώργιος Καθηγητής ΠΕ19, 2ο ΤΕΕ Πτολ/δας.
Εισαγωγή Γρηγοριάδης ΒασίλειοςΑΜ:753
Torque Game Engine - #03 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
Unity Game Engine - #01 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
Torque Game Engine - #04 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Torque Game Engine - #0 8 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Torque Game Engine - #0 7 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Torque Game Engine - #02 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Microsoft ASP.NET Browser Web 2.0 CSS JavaScript Server Client Clients Κατσιώτης Ιωάννης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Τεχνικές Προσομοίωσης Γιώργος Γιαγλής Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Open Source από την μεριά του ΙΤ provider Μάνος Μαργαρίτης CTO EXODUS AE.
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ GNU FSF GNU/Linux Knoppel
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “One Laptop Per Child “ Επιτροπή πρωτοβουλίας για την ελληνοποίηση του.
ΠΑΚΕ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, 2007 ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Τεχνολογία Πολυμέσων στην Εκπαίδευση Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων & υπερμέσων.
Τμήμα Πληροφορικής Πανεπιστημίου Κύπρου ΕΠΛ 371 – Προγραμματισμός Συστημάτων Ονόματα: Αντώνης Μαυρής, Γιώργος Ματθαίου, Χρίστος Κυριάκου Ταυτότητες: ,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΑΔΕΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ
1 FEDORA COMMONS : Flexible and Extensible Digital Object and Repository Architecture (FEDORA) Εργασία στο μάθημα : Ηλεκτρονική Δημοσίευση Επιβλέπων καθηγητής:
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
Παρουσίαση PocketBiz Retail Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Εισαγωγή-Παρουσίαση Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 5: Ανάπτυξη Περιεχομένου 1/9 19/3/2015 Διάλεξη 5 Εργαλεία Συγγραφής Περιεχομένου Ανάπτυξη.
University of Crete HY566-Semantic Web CS566 – Semantic Web Computer Science Department - UoC Heraklion 1 April, 2003 Παπαγγελής Μάνος, Κοφφινά Ιωάννα,
Ε.Κ.Π.Α 1 Διάθεση αρχείων βίντεο στο Διαδίκτυο Δρ. Μιχάλης Γκατζώνης Κέντρο Λειτουργίας και Διαχείρισης Δικτύου Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Διαχείριση Περιεχομένου Παγκόσμιου Ιστού και Γλωσσικά Εργαλεία.
Torque Game Engine - #06 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος.
Torque Game Engine Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Λώρη Μαλατέστα (lori)
Οι φορητές εφαρμογές (portable apps) μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Νικόλαος Μαυραντζάς, Παναγιώτης Πολίτης Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
ΗΜΥ 100: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 5 Η εξέλιξη του Διαδικτύου TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (SOFTWARE ENGINEERING) Διατύπωση προβλήματος
Από τη συμπεριφορά και το gameplay στην εμπειρία των παικτών παρατηρώντας και ...παρακολουθώντας τους παίκτες Κώστας Καρπούζης, Αμαρυλλίς Ραουζαίου ΕΠΙΣΕΥ-ΕΜΠ.
Από τη συμπεριφορά και το gameplay στην εμπειρία των παικτών παρατηρώντας και ...παρακολουθώντας τους παίκτες Κώστας Καρπούζης, Αμαρυλλίς Ραουζαίου ΕΠΙΣΕΥ-ΕΜΠ.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Βασικές Έννοιες.
Τεχνολογίες εικονικών μηχανών και χρήσεις αυτών
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ GNU FSF GNU/Linux Knoppel
FIELD MAP ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΧΩΡΑΦΙΟΥ ANDROID
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Torque Game Engine - #01 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)

Γιατί παιχνίδια; Αναπτυξιακά –Τα παιχνίδια κατευθύνουν την εξέλιξη στο υλικό των υπολογιστών –Πιο απαιτητικές εφαρμογές  ανάγκη για αναβάθμιση! –Ταχύτερα εξελισσόμενος τεχνολογικός τομέας Τα παιχνίδια του 2010 απέχουν πολύ από όσα πρόσφεραν τα παιχνίδια του 1995, του 2000 και του 2005 Πόσο έχουν εξελιχθεί οι ΒΔ ή οι τηλεπικοινωνίες από το 2000 ή το 2005; –Περίπου 35 εταιρείες δημιουργίας παιχνιδιών στην Ελλάδα –Darkfall, , European Football Manager, CrimeCity (Games2Gaze), κλπ.

Γιατί παιχνίδια; Ακαδημαϊκοί / ερευνητικοί λόγοι –Σχολές που προσφέρουν το αντικείμενο (Παν. Μακεδονίας, Ιόνιο πανεπιστήμιο, Παν. Αιγαίου / MIT, Imperial College, Open U., Univ. of Tokyo, ITU Copenhagen (δίνει και MSc), TUDelft, κλπ.) –Περιοδικά, συνέδρια: IEEE Transactions on Computational Intelligence and AI in Games, Journal of Virtual Worlds Research, IEEE Symposium on Computational Intelligence and Games, EvoGames Serious games –Η ΕΕ χρηματοδοτεί ερευνητικά προγράμματα για παιχνίδια στην εκπαίδευση, πολιτισμό, ΑμεΑ –Το ΕΜΠ συντονίζει έργο για παιχνίδια στο σχολείο

Τι είναι μια game engine; “A game engine is the core software component of a computer or video game or other interactive application with real-time graphics” (Wikipedia) Term “Game engine” was coined in the mid-1990’s due to the development of first person shooters such as Doom, Wolfenstein…

Τι είναι μια game engine; Βασικοί στόχοι μιας game engine: – Graphics Rendering – Physics engine – Sound – Scripting – Animation – Artificial Intelligence – Networking – … Να απλοποιεί την διαδικασία ανάπτυξης/ υλοποίησης Να τρέχει σε πολλές πλατφόρμες

Top 10 Commercial Engines (Devmaster.net) 1. Torque Game Engine 2. TV3D SDK DGameStudio 4. C4 Engine 5. Unity 6. NeoAxis Engine 7. DX Studio 8. 3Impact 9. Beyond Virtual 10.Deep Creator

Τι είναι μια game engine; Υπάρχουν και λύσεις ανοιχτού κώδικα: Ogre Delta3D Crystal Space Irrlicht

Τι είναι μια game engine; Πλεονεκτήματα/ μειονεκτήματα: Απαιτείται λιγότερος χρόνος ανάπτυξης Λιγότερος χρόνος για δοκιμές / debugging Πολλές λειτουργίες έτοιμες/ διαθέσιμες Δυνατότητα έμφασης στον σχεδιασμό του παιχνιδιού Κανένας (ή μικρός) έλεγχος πάνω στην υλοποίηση των λειτουργιών Δυσκολία στην προσθήκη νέων χαρακτηριστικών/ λειτουργιών Εξάρτηση από την πολιτική αδειοδότησης Εξάρτηση από συγκεκριμένα εργαλεία/ βιβλιοθήκες

TGE: Torque Game Engine Πλήρης Game Engine Περιλαμβάνει εργαλεία ανάπτυξης νέων παιχνιδιών Tribes, Tribes2, and Starsiege – Ενεργή κοινότητα από προγραμματιστές Διαθέσιμος/ ανοιχτός ο πλήρης κώδικας Cross Platform (Windows, MacOS, Linux) Προσιτή οικονομικά / ($150 indie license with full source)

Αρχιτεκτονική Torque

Καλή scripting engine To Torque Script και το σύστημα console επιτρέπει εύκολη τροποποίηση Καλή υποστήριξη Multiplayer Support Καλή δικτυακή υλοποίηση Δυνατότητα τροποποίησης του κώδικα της μηχανής

The game loop

scripts common control data game root

Console

Torque Script Script files *.cs Compiled files *.dso Πάντα τηρείται Client – Server δομή Common vs. Control folders Mission area maps Textures – interiors –data Player files – bot files

Torque Script

Αντικειμενοστραφής δομή Ορισμός συμπεριφορών για αντικείμενα Δυνατότητα ορισμού συμπεριφορών και χαρακτηριστικών bot Ορισμός paths/ trigger areas

Βιβλιογραφία The Game Programmer’s Guide to Torque (Edward F. Maurina III) Beginning 3D Game Programming All-in-One (Kenneth Finney) Advanced 3D Game Programming All-in-One (Kenneth Finney)

Serious Games