ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ Ιανουάριος 2009

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Advertisements

Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΙΖΩΜΑΤΩΝ Σχολικό έτος
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Σημαντικές Λεπτομέρειες στο Mηχανογραφικό
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Καλύτερη σχολή και κατ΄ επέκταση επάγγελμα είναι εκείνο που ταιριάζει στην προσωπικότητα, τα ενδιαφέροντα και τις δεξιότητες μας. Μόνο όταν εργαζόμαστε.
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Μηχανογραφικό.Πώς να το συμπληρώσω;Τι πρέπει να σκεφτώ;
Ο τομέας της Πληροφορικής
Δέσποινα Σιδηροπούλου-Δημακάκου Τομέας Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Εκπαιδευτικές επιλογές μετά το Γυμνάσιο
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΣΕΠ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Β΄ τάξη Θεωρητική κατεύθυνση Συμπεράσματα και Εντυπώσεις Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φ. Κυριλλίδου ΠΕ 13.
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
ΕΠΑΛ Γιατί να πάω στο Επάλ;;;;. Πώς Αποφασίζω σε ποιο λύκειο θα πάω Ανάλογα με το τι θέλω να σπουδάσω Ανάλογα με το τι θέλω να σπουδάσω Ανάλογα με το.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
“Τα παιδιά μαθαίνουν όλη την ώρα σαν τρελά, μέχρι να πάνε σχολείο” – Jean Liedloff
Καψούλη Κατερίνα Λώλου Εύη Αναστασοπούλου Μαρία Ντόκορος Μάκης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Τι σημαίνει φιλία για μένα;
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
ΔΟΜΗ - ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ Ιανουάριος 2009 ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ Ιανουάριος 2009 ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Τι είναι απόφαση; H τελική γνώμη που επικρατεί ανάμεσα σε άλλες, μετά από σκέψη και προβληματισμό ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Επειδή είναι τέχνη και προσόν να μπορώ να παίρνω αποφάσεις που μου ταιριάζουν….. ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Και επειδή οι αποφάσεις, που θα πάρω, θα με ακολουθούν και θα με καθορίσουν….. ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Δύο παράγοντες είναι σημαντικοί στη λήψη απόφασης: Να γνωρίζω τον εαυτό μου(αυτογνωσία) Να είμαι ενημερωμένος για το περιβάλλον μου και να έχω τις κατάλληλες πληροφορίες (κοινωνιογνωσία) ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Ήρθε η ώρα να αποφασίσω: Γενικό Λύκειο , ΕΠΑΛ ή ΕΠΑΣ ; Ποια κατεύθυνση; Ειδικό μάθημα; Ποια πεδία; Ποιες σχολές; Ποιο επάγγελμα; ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Όπως δεν αποφασίζω να παντρευτώ κάποιον που δε γνωρίζω , έτσι δεν επιλέγω κάτι που δεν ξέρω ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Θα με βοηθήσει να ξέρω με ποιο τρόπο συνήθως αποφασίζω Εγώ με ποιο τρόπο αποφασίζω άραγε; ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Οι άνθρωποι αποφασίζουν με διαφορετικούς τρόπους: Άλλοι μετά από αρκετή σκέψη Άλλοι αυθόρμητα, με βάση το ένστικτο Άλλοι με βάση τη λογική Άλλοι με βάση το συναίσθημα Άλλοι αναβάλλουν συνεχώς και αργούν να αποφασίσουν ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Ακόμα: Άλλοι έχουν αμφιβολίες για τις αποφάσεις τους και ανησυχούν συχνά Άλλοι αποφεύγουν καταστάσεις που τους δημιουργούν άγχος Άλλοι το αφήνουν στη τύχη Άλλοι συμμορφώνονται με βάση τις επιθυμίες των άλλων ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Τι με επηρεάζει στις εκπαιδευτικές μου επιλογές; Τα ενδιαφέροντα και οι ικανότητες μου Η συναισθηματική κατάσταση την ώρα που αποφασίζω Το κοινωνικό περιβάλλον και η οικογένεια Οι φιλοδοξίες και οι στόχοι που έχω Η αντίληψη που έχω για τον εαυτό μου To φύλο και οι αντιλήψεις μου ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Τι; Tώρα πρέπει να επιλέξω; Ας σκεφτώ…… Τι μου αρέσει, ποιες είναι οι επαγγελματικές αξίες μου… (Χρήμα, δόξα, ασφάλεια, προσφορά, ανεξαρτησία) Εάν θα διάλεγα αυτό, μπορώ; Τι μαθήματα χρειάζομαι; Συγκεντρώνω πληροφορίες ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Πληροφορίες: Είμαι ανοιχτός Ψάχνω , δεν περιμένω παθητικά Ελέγχω τι είναι έγκυρο και τι υπερτιμημένο Σήμερα η πληροφορία πωλείται και αγοράζεται ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Η απόφαση είναι μια διαδικασία, που μπορώ να ασκηθώ; Ναι Η απόφαση είναι μια διαδικασία, που μπορώ να ασκηθώ; Ναι Αρκεί να έχω ευκαιρίες να αποφασίζω και να αναλαμβάνω τις ευθύνες μου από μικρή ηλικία Είναι λοιπόν, θέμα εξάσκησης και εμπειρίας. Εξάλλου, άλλοι το διδάσκονται ως μάθημα Δυστυχώς πολλές αποφάσεις λαμβάνονται για μένα ,από τους γονείς μου ή το σχολείο ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Θυμάμαι ότι, η αυτογνωσία και η αυτοεκτίμηση για τον εαυτό μου είναι πολύ σημαντικά στοιχεία στη λήψη μιας απόφασης ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Στάδια λήψης απόφασης: Προσδιορισμός απόφασης Προσδιορισμός εναλλακτικών επιλογών Υπολογισμός κόστους-κινδύνων Πρόβλεψη συνεπειών ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Ξέρω ότι, επιλέγω επάγγελμα σημαίνει: Δέχομαι τον συγκεκριμένο τρόπο ζωής Εξετάζω τις προοπτικές Γνωρίζω τις επιθυμίες μου και τον εαυτό μου (αυτογνωσία) Μαθαίνω για τα επαγγελματικά δικαιώματα ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Ακόμη: Μαθαίνω το πρόγραμμα σπουδών της σχολής που με ενδιαφέρει (3 στους 4 εγκαταλείπουν λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος) Θέτω στόχους. Ορίζω πως θα πραγματοποιηθούν ,μέχρι πότε Σχεδιάζω τα βήματα μου ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Ας σχεδιάσω τώρα τη δράση μου: Μαθητής Α Λυκείου Στόχος μου: Θεωρητική κατεύθυνση, Αγγλική Φιλολογία , ίσως Μ.Μ.Ε. Δυσκολία :Κάποια κενά στα Αρχαία, Αγγλικά ακόμη μια τάξη, έχω Lower Ενέργειες :Θα ξεκινήσω Πρόσθετη στα Αρχαία και Αγγλικά Χρονοδιάγραμμα: Αρχαία άμεσα, Αγγλικά το καλοκαίρι ,γιατί τώρα δίνω το δίπλωμα των γερμανικών ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Όμως θα θυμάμαι: Υπάρχουν και αστάθμητοι παράγοντες Εάν δεν έρθουν τα πράγματα όπως τα περίμενα, θα είμαι έτοιμος να αναθεωρήσω Δεν θα ενεργήσω βιαστικά επειδή συνάντησα μια δυσκολία Τι εναλλακτικές λύσεις έχω; ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

ΉΘΕΛΑ: Πολιτικός Μηχανικός ,δεν περνάω. Ίσως τοπογράφος, έργων υποδομής ή να πάω εξωτερικό; Πληροφορική ΑΕΙ δεν περνάω εκεί που θέλω. Να δηλώσω μαθηματικό και να κάνω μεταπτυχιακό στην πληροφορική ;

Η σημερινή κοινωνία χαρακτηρίζεται από ρευστότητα και γρήγορες αλλαγές Η σημερινή κοινωνία χαρακτηρίζεται από ρευστότητα και γρήγορες αλλαγές . Η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα είναι αναγκαία χαρακτηριστικά . Είμαι προετοιμασμένος ,ότι θα αλλάξω αποφάσεις και επάγγελμα, όποτε χρειαστεί. ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Εξάλλου, την εκπαιδευτική-επαγγελματική μας απόφαση θα την κρίνουμε, πολλά χρόνια αργότερα (7 με 10), εάν είναι σωστή. ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Πετυχημένος επαγγελματικά είναι αυτός που αγαπάει αυτό που κάνει Θα Θυμάμαι: Πετυχημένος επαγγελματικά είναι αυτός που αγαπάει αυτό που κάνει ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

Ήμαστε εδώ για να ακούσουμε τους προβληματισμούς και να μοιραστούμε τις ανησυχίες σου ΚΕΣΥΠ: τηλ.28210 28134-5 ΓΡΑΣΕΠ: τηλ.Γ.Λ. Ακρωτηρίου 28210 20226 4 Γ.Λ. 28210 54070 , Σούδας 28210 80252, Βουκολιές 28240 31210, Κισάμου28220 22622, Κολυμβαρίου 28240 22511 , Βάμου28250 22249, Παλαιόχωρας 28230 83039 ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ