Κλασσικός αθλητισμός στο Γυμνάσιο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Στέλιος Αδάμου Β.Δ. Πέτρος Πατσιάς Β.Δ. Πέτρος Πατσιάς Β.Δ.
Advertisements

Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Κλασικός Αθλητισμός (Στίβος)
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Στέλιος Αδάμου Β. Δ
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Ε – Στ Δημοτικού
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
Φυσική Αγωγή Ε΄- ΣΤ΄ Δημοτικού Τα νέα βιβλία εκπαιδευτικού & μαθητή
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΕΙΔΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ 7 ΕΩΣ 15 ΧΡΟΝΩΝ
ΠΥΓΜΑΧΙΑ Δεν επιτρέπονται οι λαβές και τα χτυπήματα στα γεννητικά όργανά. Ο πυγμάχος αν παραδεχόταν ότι έχανε έπεφτε στο έδαφος.
ΣΤΙΒΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΖΑΒΕΛΛΑΣ.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ
Νέο Πρόγραμμα Σπουδών της Φυσικής Αγωγής
ΤΑ ΣΤΙΛ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΧΩΡΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Η οργάνωση χώρων: Υποκινεί το ενδιαφέρον των παιδιών Υποκινεί το ενδιαφέρον των παιδιών Δίνει στα παιδιά ίσες ευκαιρίες.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Μέθοδοι και στυλ διδασκαλίας
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
IAAF CECS Level I Lecturers Course Αγωνίσματα του Kids’ Athletics.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
Ρυθμική γυμναστική Κωνσταντίνα Μάστορα ΓΠ. ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ● ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΙΚΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ! ● 1 ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ● 2 ΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ(2-6)ΑΤΟΜΑ.
Ο σύγχρονος Τερματοφύλακας του ΒΑΓΓΕΛΗ ΛΑΠΠΑ Προ π ονητή Τερματοφυλάκων της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Είναι η κινητική ικανότητα του ατόμου να αντιδρά γρήγορα σε ένα ερέθισμα και να εκτελεί κυκλικές ή άκυκλες κινήσεις με τη μεγαλύτερη δυνατή κινητική ταχύτητα.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
IAAF CECS Level I Lecturers Course Εισαγωγή στο Kids’ Athletics: Γιατί? Εισαγωγή στο Kids’ Athletics: Γιατί?
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
Αξιολόγηση ΤΟΜΕΑΣ: ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ Timed 10 meter walk (10 μέτρα βάδιση ) Τοποθετούνται 2 ταινίες σε απόσταση 14 μέτρων και ορίζεται ενδιάμεση απόσταση 10 μέτρων.
Παραολυμπιακοί αγώνες Βασιλική Μουσιώνη Ευδοκία Ντέμκα.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή Φυσική κατάσταση, κινητικές και κοινωνικές δεξιότητες για όλους τους μαθητές Αν Καθηγητής Εμμανουήλ Κ.
Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Δρ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΥΠΡΑΙΟΣ
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Κουφός Αντώνης Καθ.Φ.Α.- Δρομέας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΣΤΙΒΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ 2017 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΖΩΝΗ Χώροι υπευθυνότητας ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 1. Καλύπτει την κορυφή.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Βαγής Σαμαθρακής 1.
Αρχές προπονητικής εφαρμογής Μύηση – Προπόνηση - Αγώνας
ΕΛΕΝΗ ΚΑΤΣΙΑΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ. Για την αδρή, λεπτή κινητικότητα και τα συναισθηματικά στάδια των γονέων μέχρι την αποδοχή της διάγνωσης της αναπηρίας.
Οργανωση ακαδημιων μπασκετ
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
ΣΤΙΒΟΣ Μάθημα: Project Τμήμα: Α’1 Συμμετέχοντες : Κων/να Μανιάτη
Project.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κλασσικός αθλητισμός στο Γυμνάσιο Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής

ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΚΛΑΣΣΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Ανάπτυξη εξειδικευμένων κινητικών δεξιοτήτων Ανάπτυξη φυσικών ικανοτήτων Εκμάθηση βασικών κανόνων των αγωνισμάτων του στίβου Καλλιέργεια ψυχικών αρετών όπως θέληση, θάρρος, επιμονή, υπομονή, υπευθυνότητα Κατανόηση και αξιολόγηση της αξίας της προσπάθειας, της ατομικής προόδου που επιτυγχάνεται και της συμμετοχής Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής

Η ενότητα του στίβου χωρίζεται σε τρεις υποενότητες Δρόμοι Άλματα Ρίψεις Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής

Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΔΡΟΜΟΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Είναι από τα πλέον αγαπητά αγωνίσματα στα οποία οι μαθητές αρέσκονται να διαγωνίζονται Είναι καλό να διδάσκονται με παιγνιώδη τρόπο (σκυταλοδρομίες) Η επίδοση στους δρόμους ταχύτητας καθορίζεται από την ταχύτητα αντίδρασης, τη δύναμη στο σπριντ (ταχυδύναμη), την ταχύτητα ενεργειών και την αντοχή στο σπριντ (δεν καλιεργείται στο σχολείο) Παιχνίδι στην αρχή και στο τέλος που να εξυπηρετεί τις επιδιώξεις του μαθήματος ΠΡΟΣΟΧΗ Να μη έχει εμπόδια κοντά στο τερματισμό (π.χ. τοίχο κλπ) Να αποφεύγονται τα απότομα σταματήματα από τους μαθητές Οι ταχύτητες να δίδονται σε αγαλακτική μορφή Μαθησιακό κλίμα προσανατολισμένο στην ατομική βελτίωση Έμφαση στην προθέρμανση των κάτω άκρων Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής

Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΔΡΟΜΟΙ ΑΝΤΟΧΗΣ Οι δρόμοι αντοχής είναι δύσκολο να παρουσιαστούν με παιχνιώδη τρόπο και δεν προσελκύουν στη πρακτική εφαρμογή τους μαθητές. Η αντοχή (αερόβια ικανότητα) καλιεργείται δια μέσου των αθλοπαιδιών (παιχνίδια μικρού χώρου με υποομάδες της μορφής 2Χ2, 3Χ3, 4Χ4, 5Χ5, 6Χ6), χορός κ.α. Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής

Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΘΕΜΑΤΑ ΔΡΟΜΩΝ Τεχνική εκκίνησης Τεχνική αναπνοής Τεχνική χεριών, ποδιών (διασκελισμοί) Τεχνική ρυθμού Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΧΩΡΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΔΡΟΜΩΝ Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής

ΘΕΜΑΤΑ ΔΡΟΜΩΝ ΜΕ ΕΜΠΟΔΙΑ Εξοικείωση με διαφόρους τύπους εμποδίων Τεχνική εκκίνησης (προσέγγιση 1ου εμποδίου) Τεχνική υπερπήδησης εμποδίου (Σύνδεση τρεξίματος – πέρασμα – διατήρηση του σωστού διασκελισμού ανάμεσα στα εμπόδια) Τρίχρονος βηματισμός Τερματισμός Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής

Ο κάθε μαθητής/τρια επιλέγει ανάλογα με τις δικές του ικανότητες ΤΥΠΟΙ ΕΜΠΟΔΙΩΝ Ο κάθε μαθητής/τρια επιλέγει τύπο και ύψος εμποδίου ανάλογα με τις δικές του ικανότητες Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής

Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΘΕΜΑΤΑ ΑΛΜΑΤΩΝ Φορά Πάτημα Πτήση Προσγείωση Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής

Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΑΛΜΑΤΑ Διαφορετικοί παράμετροι των ασκήσεων (πόση φόρα θα πάρουν, ζώνη πατήματος κλπ) Έμφαση στην ασφάλεια των μαθητών (σκληρό σκάμμα, απόσταση ζώνης πατήματος από το σκάμμα, ελέγχομενη ταχύτητα κλπ) Έμφαση στην προθέρμανση των κάτω άκρων Παιχνίδι στην αρχή και στο τέλος που να εξυπηρετεί τις επιδιώξεις του μαθήματος Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής

ΑΛΜΑ ΕΙΣ ΜΗΚΟΣ-ΤΡΙΠΛΟΥΝ Κατά την εκμάθηση της φοράς έμφαση στους τελευταίους τρεις διασκελισμούς Κατά την εκμάθηση του πατήματος έμφαση στο έγκυρο άλμα και στο ανέβασμα του σώματος Κατά την πτήση έμφαση στην ισορροπία του σώματος (κινήσεις χεριών-ποδιών) Κατά την προσγείωση έμφαση στο λύγισμα των γονάτων (αποφυγή τραυματισμών-δεξιότητα ζωής) Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΧΩΡΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΛΜΑΤΩΝ Α΄ ΟΜΑΔΑ Β΄ ΟΜΑΔΑ Γ΄ ΟΜΑΔΑ 1 2 Ζώνες παιχνιδιού 3 4 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΧΩΡΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΛΜΑΤΩΝ Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής

ΑΛΜΑ ΕΙΣ ΜΗΚΟΣ -ΑΛΜΑ ΤΡΙΠΛΟΥΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΛΜΑ ΕΙΣ ΜΗΚΟΣ -ΑΛΜΑ ΤΡΙΠΛΟΥΝ 1 2 3 4 5 Ζώνη πατήματος Φορά Ζώνες παιχνιδιού Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής

Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΑΛΜΑ ΕΙΣ ΥΨΟΣ Κατά την εκμάθηση της φοράς έμφαση στους τελευταίους τρεις διασκελισμούς Κατά την προσγείωση έμφαση στην ασφάλεια του μαθητή Ευκαιρία συμμετοχής στον κάθε μαθητή/τρια (διαφορετικά ύψη, ελαστικό σχοινί αντί πύχυ κ.α.) Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής

Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΘΕΜΑΤΑ ΡΙΨΕΩΝ Εξοικείωση με τα όργανα Φορά Ρίψη οργάνων Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής

Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΡΙΨΕΙΣ Ενθάρρυνση των μαθητών για βελτίωση της τεχνικής, ατομικής επίδοσης και αποφυγή τραυματισμών (δεξιότητα ζωής) Ένα όργανο ανά δύο μαθητές Βοηθητικά όργανα (αφρώδη ακόντια, σφαίρες, δίσκοι, σφύρες) Έμφαση στην ασφάλεια των μαθητών Έμφαση στην προθέρμανση άνω άκρων Παιχνίδι στην αρχή και το τέλος που να εξυπηρετεί τις επιδιώξεις του μαθήματος Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΧΩΡΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΡΙΨΕΩΝ Β΄ ΟΜΑΔΑ Α΄ ΟΜΑΔΑ 1 2 3 4 5 Ζώνες παιχνιδιού ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΧΩΡΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΡΙΨΕΩΝ Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής

Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΙΣ ΡΙΨΕΙΣ 5 4 3 2 1 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής

Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής Βιβλιογραφία Θεοδωράκης. Ι. Τζιαμούρτας. Α. Νάτσης. Π. Κοσμίδου. Ε. (2008) Φυσική Αγωγή Α΄,Β΄,Γ΄ Γυμνασίου. Οργανισμός εκδόσεων διδακτικών βιβλίων. Αθήνα Μπελίτσου. Π. (1979). Ο Κλασσικός Αθλητισμός στο Σχολείο. Αθήνα Παπαδημητρίου. Β. (2004) Η προπόνηση του στίβου στις μικρές ηλικίες. Αθλότυπος. Αθήνα Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής