2ο εργαστήριο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
The ModelView Matrix •Το modelview matrix στην ουσία είναι ένα σύστημα αξόνων που μας βοηθάει να τοποθετούμε και περιστρέφουμε αντικείμενα. •Είναι ένας.
Advertisements

ΕΙΚΟΝΕΣ.
OpenGL Η OpenGL είναι ένα χαμηλού επίπεδου API(application programmer interface) που μας επιτρέπει μια διεπαφή με graphics hardware. Το πλεονέκτημα.
Ένα απλό πρόγραμμα σε C /* ********************************************* * This program prints out the sentence “This is a test.” * *********************************************
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 1ο ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012 ΑΙΘΟΥΣΑ Β4 11.
ΜΑΘΗΜΑ 7ο Κυκλικές και Διπλά Συνδεδεμένες Λίστες,
Πινακες (Arrays) Σημασια Συνταξη Αρχικοποιηση Προσβαση Παραμετροι
Δείκτες, Πίνακες και Δείκτες, Δείκτες σε Συναρτήσεις
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
Message Passing Interface (MPI)
ΜΑΘ 3122 (106) Γλώσσα προγραμματισμού
29/11/2004Εισαγωγή στο OpenMP1 OpenMP Αθήνα, Νοέμβριος 2004 Συστήματα Παράλληλης Επεξεργασίας Εργαστήριο Υπολογιστικών Συστημάτων.
1/12/2003Εισαγωγή στο OpenMP1 OpenMP Αθήνα, Νοέμβριος 2003 Συστήματα Παράλληλης Επεξεργασίας Εργαστήριο Υπολογιστικών Συστημάτων.
Εισαγωγή στο MATLAB.
Συναρτήσεις Κληση/Επιστροφη Παραμετροι
24/11/2003Message Passing Interface (MPI)1 Αθήνα, Νοέμβριος 2003 Συστήματα Παράλληλης Επεξεργασίας Εργαστήριο Υπολογιστικών Συστημάτων.
22/11/2004Message Passing Interface (MPI)1 Αθήνα, Νοέμβριος 2004 Συστήματα Παράλληλης Επεξεργασίας Εργαστήριο Υπολογιστικών Συστημάτων.
Προγραμματισμός PASCAL
Αγγίσταλης Κωνσταντίνος Α.Μ 739
Νήματα Οι διεργασίες έχουν τα παρακάτω συστατικά:
Π ΑΡΑΛΛΗΛΗ / ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Εισαγωγή στο OpenMP.
το χρώμα στον υπολογιστή
Η ΓΛΩΣΣΑ C ΜΑΘΗΜΑ 2.
Υλικά. Materials Χρώμα Ambient color: το χρώμα περιβάλλοντος Diffuse color: το κύριο χρώμα του υλικού (αναφέρεται ως χρώμα διάχυσης και ισχύει για όλα.
Δείκτες, Πίνακες σε Δείκτες, Δείκτες σε Συναρτήσεις
Πάνω προς Κάτω Σχεδιασμός και Συναρτήσεις
Message Passing Interface (MPI) Συστήματα Παράλληλης Επεξεργασίας Εργαστήριο Υπολογιστικών Συστημάτων Αθήνα, Δεκέμβριος 2002.
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Αντώνιος Συμβώνης, ΣΕΜΦΕ, ΕΜΠ, Slide 1 Εβδομάδα 11: Εκτέλεση Java χωρίς το BlueJ.
Εφαρμογές Πληροφορικής
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
Παρουσίαση της Motif Αναστάσιος Κρυσταλλίδης Α.Μ.: 776 Δημήτρης Μπαμπαλίκης Α.Μ.: 941 Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής.
CSS – Cascading Style Sheets (Φύλλα επάλληλων στυλ) Κανόνες που καθορίζουν τη μορφή και τη διάταξη των στοιχείων των σελίδων (X)HTML Σκοπός είναι ο διαχωρισμός.
Εισαγωγή στο OpenGL.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ C++ Πέρασμα παραμέτρων, συναρτήσεις δόμησης και αποδόμησης.
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
Διαφάνειες παρουσίασης Ορθότητα (συνέχεια) Τακτικοί τύποι και τύποι υποπεριοχής Πίνακες.
Ο υπολογιστής ως ψηφιακή μηχανή
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
Παράλληλη/Κατανεμημένη Επεξεργασία και Εφαρμογές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
Applets Εκτελούνται από τον appletviewer και από Java enabled web browsers Εκμεταλλεύονται τo γραφικό υπόβαθρο που παρέχουν οι browsers, έχοντας έτσι τη.
HY150Ξενοφών Ζαμπούλης HY150 Ε π ι π λέον στοιχεία της C.
Πολυμέσα – Εφαρμογές Πολυμέσων
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Επιπλέον στοιχεία της C.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
Βασικά στοιχεία της Java
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Τύποι Μεταβλητών Τελεστές Βασική Είσοδος/Έξοδος.
Εισαγωγή στους Η/Υ PHP Hypertext Preprocessor 3. Διατάξεις (arrays) Σε μία μεταβλητή αποθηκεύαμε μόνο μία τιμή. Αν θέλουμε να αποθηκεύσουμε περισσότερες.
Cortex-A Πλήρη λειτουργικά Yψηλή επίδοση Cortex-A Πλήρη λειτουργικά Yψηλή επίδοση Cortex-R Αυστηρές διορίες Διαχείριση λαθών Cortex-R Αυστηρές διορίες.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι Ενότητα 2: Μεταβλητές και Τύποι Δεδομένων. Διδάσκων: Νικόλαος Θ Λιόλιος,
1 ο Εργαστήριο: Κατασκευή Εφαρμογών Client-Server echoserver και echoclient – Κώδικας εφαρμογών σε C Μπαλόμπας Παναγιώτης 8ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης 1 /* Αρχείο.
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ-ΣΤΑΘΕΡΕΣ -ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ
Επανάληψη.
FREEMAT Επεξεργασία εικόνας.
Ενισχυτική διδασκαλία
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3o Ενότητες Α μέρος
Τύποι Μεταβλητών.
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Τύποι Μεταβλητών Τελεστές Βασική Είσοδος/Έξοδος
Κεφάλαιο 1 Ψηφιακός κόσμος Κωδικοποίηση.
Κεφάλαιο 10 Streams.
1.1 Ψηφιακό – Αναλογικό σύστημα 1.2 Ο υπολογιστής ως ψηφιακή μηχανή Τζικούδη – Παπαγεωργίου Χρυσάνθη ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ – Τμήμα Ε2 Θεσσαλονίκη Νοέμβριος.
Αρχές Προγραμματισμού (C)
ΗΜΥ-210: Λογικός Σχεδιασμός Εαρινό Εξάμηνο 2005
ΑΣΚΗΣΕΙΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2ο εργαστήριο

OpenGL Σύνταξη Εντολών Οι εντολές OpenGL χρησιμοποιούν το πρόθεμα gl και κεφαλαίο το πρώτο γράμμα κάθε λέξης. Οι OpenGL σταθερές αρχίζουν με GL_, και χρησιμοποιούνται κεφαλαία η ‘_’ για το διαχωρισμό των λέξεων. glVertex3f(…) OpenGL πρόθεμα εντολή πλήθος παραμέτρ. τύπος παραμέτρ.

Τύποι δεδομένων OpenGL Type Internal representation C-Language Type Suffix GLbyte 8-bit integer signed char b GLshort 16-bit integer short s GLint, GLsizei 32-bit integer int or long i GLfloat 32-bit floating float f GLflampf pointer GLfouble 64-bit floating double d GLclampd pointer Glubyte 8-bit unsigned integer unsigned char ub GLuboolean 8-bit unsigned integer unsigned char ub GLushort 16-bit unsigned integer unsigned short us GLuint, GLenum 32-bit unsigned integer unsigned long ui GLbitfield 32-bit unsigned integer

Διαχείριση καταστάσεων Η OpenGL είναι μηχανή καταστάσεων. Η αλλαγή μιας κατάστασης παραμένει μέχρι να ξανα-αλλαχθεί. Η κάθε κατάσταση έχει μια δεδομένη τιμή. Κάθε στιγμή μπορούμε να πάρουμε από το σύστημα την τρέχουσα τιμή.

Διαχείριση καταστάσεων glEnable(GLenum), glDisable(GLenum) Ενεργοποίηση και απενεργοποίηση κάποιας κατάστασης. glIsEnabled(GLenum) Ερώτηση αν η κατάσταση είναι ενεργοποιημένη glGetBooleanv(), glGetIntegerv(), glGetFloatv(), glGetDoublev(), glGetPointerv() Ζητείται η τρέχουσα τιμή OpenGL Programming Guide : Appendix B

Αναπαράσταση Χρώματος RGBA 4 κανάλια: Red, Green, Blue, and Alpha. Κάθε κανάλι παίρνει τιμές 0.0 ~ 1.0 Τιμές εκτός των ορίων αποδίδονται στο 0.0 ή 1.0. Το Alpha χρησιμοποιείται στο συνδυασμό και τη διαφάνεια Π.x. glColor4f(0.0, 1.0, 0.0, 1.0); // Green glColor4f(1.0, 1.0, 1.0, 1.0); // White

Παράδειγμα #include <GL/glut.h> void GL_display() { glClearColor(0.0f, 0.0f, 0.0f, 0.0f); glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT); glBegin(GL_POLYGON); glColor3f(1.0f, 1.0f, 1.0f); glVertex3f (-1.0, -1.0, 0.0); glColor3f(1.0f, 0.0f, 0.0f); glVertex3f (1.0, -1.0, 0.0); glColor3f(0.0f, 1.0f, 0.0f); glVertex3f (1.0, 1.0, 0.0); glColor3f(0.0f, 0.0f, 1.0f); glVertex3f (-1.0, 1.0, 0.0); glEnd(); glFlush(); }

Παράδειγμα void GL_reshape(GLsizei w, GLsizei h) { glViewport(0, 0, w, h); glMatrixMode(GL_PROJECTION); glLoadIdentity(); glOrtho(-2.0f, 2.0f, -2.0f, 2.0f, -2.0f, 2.0f); glMatrixMode(GL_MODELVIEW); } void main(int argc, char** argv) { glutInit(&argc, argv); glutInitDisplayMode (GLUT_SINGLE | GLUT_RGB); glutInitWindowSize (250, 250); glutInitWindowPosition (100, 100); glutCreateWindow("Drawing Sample"); glutDisplayFunc(GL_display); glutReshapeFunc(GL_reshape); glutMainLoop();

Παράδειγμα