2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
H ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΦΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΦΩΣΤΙΕΡΗ
Advertisements

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
μιας Σοφής Συμπεριφοράς
Ευχούλα-Ελπίδα-Αγάπη-Αυγούλα
ΕΝΤΟΛΕΣ.
ΝΗΣΤΕΙΑ.
Μια συναρπαστική ιστορία για το μέγεθος του κόσμου μας.
27 ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Το Απέραντο Γαλάζιο.
ΠΟΙΗΜΑ Ένα όμορφο πρωινό αποφάσισα και εγώ τα παπούτσια μου να βγάλω για να μοιάσω σε κάποιον άλλο, ένα παιδί πολύ μικρό που δεν έχει παπούτσια να βάλει,
Δρόμος αρετής και δύναμης
Γλώσσα Α Δημοτικού ΚΑΡΑΒΙΑ Αγγίσταλη Ματίνα.
27ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
Τσιρίκου Ρόζα- Σταυρούλα
+ - * / = * + = * - * - / - = + - * * + * / / = - + * = = / + / = + =
ωρα σκεφτομαι στιχο για να φιαξω…
Ενότητα :1.Γνωριμία με την Κύπρο μας μέσα από εικονικό υλικό
Τα Ουράνια Σώματα Στη Λογοτεχνία και στη Λαϊκή Παράδοση
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
Η διατροφή της Κολοτούμπα…   Στα κεράσια λέμε ναι Στα αχλάδια λέμε ναι Στα σταφύλια λέμε ναι Στα πεπόνια λέμε ναι Όχι λέμε στα λίπη Όχι στα γαριδάκια.
Δυνάμεις του 10: κοσμικό ταξίδι, από το Σύμπαν των γαλαξιών μέχρι το άτομο.
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Η Γ΄ τάξη του 4ου Γυμνασίου Χίου γράφει χαϊκού. Αν και βρέχει αν και φυσάει στον ουρανό υπάρχουν αστέρια.
Υλικό για Διδακτική Πρόταση 1, Διδακτική Πρόταση 2 Διδακτική Πρόταση 3.
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Διασκεδάζω Προγραμματίζοντας στο code.org
Από την Πρώτη ως την Έκτη μαζί...
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ.
Τα σύμφωνα.
Στοματική υγιεινή.
Τα φωνήεντα είναι επτά και φωνάζουν δυνατά : α,ε,ι,η,ο,υ,ω
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Πάσχα Ελένη Π..
Αγαπημένο μου παιδί....
Ελιές και Ελαιόλαδο Μαρία Αμπατζή, Ε2 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: «ΤΑ 5 ΦΥΛΛΑ» Θέμα εργασίας: ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ– ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ Παπαστασινού Ειρήνη, Φωτεινοπούλου Νίκη, Διαμαντόπουλος Παναγιώτης, Χριστακόπουλος Παναγιώτης,
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Η αξία θέσης των ψηφίων στους φυσικούς αριθμούς. πόσες καρτέλες σαν αυτή;
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Γυμνάσιο Καστελλάνων Μέσης Κέρκυρας
Αγαπημένο μου παιδί....
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Χρήστος Καραβάς Α1.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Ωσάν κι αυτή που μού ‘λαχε δεν είδα Όμορφη και παράξενη πατρίδα,
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
Λίγα λόγια για σένα. Αυτό το προγραμματάκι έγινε για να σε
Συλλαβισμός.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Στρατιώτης στον πόλεμο του Μαραθώνα!
Τα Ψαράκια Γυμνάσιο Καστελλάνων Μέσης Κέρκυρας
Κάλεσα τον υδραυλικό με σκοπό να μας φτιάξει τη βρύση.
1Εντολή Δείξε
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Ασφαλής χρήση παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας
5ο Δημοτικό Σχολείο Ορέστης Κιλκίς.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας Ενότητα Η Ελιά Η ελιά

ΕΛΙΑ Βουβών Χανίων Κρήτης. Mε περίμετρο κορμού 8. 05 μέτρα

ΕΛΙΑ Καβουσίου - Αζοριά Κρήτης. Mε περίμετρο κορμού 14,25 μέτρα

Πάθη φωνηέντων Πολλές φορές τα φωνήεντα παθαίνουν αλλαγές που τις λέμε πάθη φωνηέντων. Θα δούμε την έκθλιψη, την αφαίρεση και την αποκοπή.

Πάθη φωνηέντων α. Έκθλιψη Έκθλιψη: όταν μια λέξη τελειώνει σε φωνήεν ( ή δίψηφο ) και η επόμενη αρχίζει από φωνήεν ( ή δίψηφο ), συχνά χάνεται το τελικό φωνήεν της πρώτης λέξης. Π.χ. με έδιωξε μ’ έδιωξε του ουρανού τ’ ουρανού

Πάθη φωνηέντων β. Αφαίρεση Αφαίρεση: όταν μια λέξη τελειώνει σε φωνήεν ( ή δίψηφο ) και η επόμενη αρχίζει από φωνήεν ( ή δίψηφο ), συχνά χάνεται το αρχικό φωνήεν της επόμενης λέξης. Π.χ. μου έδωσε μου ‘δωσε θα έχει θα ‘χει

Πάθη φωνηέντων γ. Αποκοπή Αποκοπή: όταν μια λέξη τελειώνει σε φωνήεν και η επόμενη αρχίζει από σύμφωνο, συχνά χάνεται το τελικό φωνήεν της προηγούμενης λέξης. Π.χ. κάνε το κάν’ το δείξε τους δείξ’ τους

Πάθη φωνηέντων – Τι να προσέξω

του ‘πεσε αφαίρεση θα ‘μαστε αφαίρεση τ’ ονειρεύτηκε έκθλιψη πάρ’ τα όλα αποκοπή τ’ αστέρια έκθλιψη

Τ’ άλλο απ’ το τ’ όμορφο κι όταν μ’ ένα το ‘δε Τι ‘ναι το ‘φερα κι αύριο τ’ άλλο απ’ το μες στις σ’ ένα γι’ αυτό μ’ ένα απ’ τ’ άλλα