Πώς εκφράζονται οι άνθρωποι της νεολιθικής εποχής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Advertisements

Τι σκέφτονταν οι άνθρωποι της Nεολιθικής Eποχής
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Προγράμματος για το Επαρχιακό Αρχαιολογικό Μουσείο.
Ένα νέο υλικό αλλάζει τη ζωή των ανθρώπων! Ποιο ήταν αυτό;
τεχνολογία Τι είναι τεχνολογία;
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 2. Η ΝΕΟΛIΘIΚΗ ΕΠΟΧΗ.
Τι μας λένε τα ευρήματα αυτά για το πώς εξέφραζαν και επικοινωνούσαν τις σκέψεις και τις ιδέες τους οι άνθρωποι την Εποχή του Χαλκού; Πώς επικοινωνούσαν,
ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΟΙ ΟΙΚΙΣΜΟΙ
Δημοτικό Σχολείο Ψιμολόφου
Νέο-λιθική εποχή Πηγή: Ιστορία Γ΄ Δημοτικού: Από τη Μυθολογία στην Ιστορία» , έκδοση ΟΕΔΒ.
Μακελλαράκη Σταυρούλα
Πώς εκφράζουν τις ιδέες τους σήμερα οι άνθρωποι;.
Η Εποχή του Λίθου.
ΜΑΘΗΜΑ 1ο - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ Ιστορία Προ -ιστορία
Συνδέοντας τη θεωρία με την πράξη
ΣΗΜΑ ● Οι άνθρωποι έχουν την δυνατότητα να αναγνωρίζουν πρότυπα στο περιβάλλον τους. ● Η οργάνωση των προτύπων παράγει νόημα και η συλλογή τους τις γλώσσες.
(Παλιά εποχή της πέτρας)
(Παλιά εποχή της πέτρας)
Πώς εκφράζουν τις ιδέες τους σήμερα
ΑΡΧΑΙΟ ΙΔΑΛΙΟ Τοπική Ιστορία και Ευρώπη: Αξίες και Θεσμοί του Αρχαίου Ιδαλίου στις Σύγχρονες Ευρωπαϊκές Κοινωνίες.
1 Δημήτρης Κ. Μαυροσκούφης Διδακτική αξιοποίηση μουσείων, μνημείων, κτιρίων, ιστορικών τόπων και καταλοίπων του υλικού πολιτισμού Διδακτική αξιοποίηση.
Δημιουργικότητα και Καινοτομία στο μάθημα της Ιστορίας
ΛΑΡΝΑΚΑ- Η πόλη του Ζήνωνα
1ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης
ΜΑΓΙΑ Πόλη.
Κώστας Μπάρτζης Ε2 1 Ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Θεσ/νικης
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
Γιατί και πως μετακινούνται οι άνθρωποι της Εποχής του Χαλκού;
Θαύματα της αρχαιότητας
Αλγόριθμο ονομάζουμε τη σαφή και ακριβή περιγραφή Μιας σειράς ξεχωριστών οδηγιών –βημάτων, με σκοπό την επίλυση ενός προβλήματος Η έννοια του αλγορίθμου.
O Δίσκος της Φαιστού Αποστολία,Βασίλης. Ο Δίσκος της Φαιστού Αν επιβεβαιωθεί οριστικά ότι στο χώρο του Αιγαίου οι άνθρωποι μιλούσαν, το 2700 π.Χ. ελληνικά,
Ανευρέθηκαν σκελετοί γιγάντων στην Πελοπόννησο! Αλήθεια ή Απάτη; Τις φωτογραφίες με τις οποίες δημιούργησα την παρουσίαση αυτή, πήρα, χωρίς επεξηγήσεις,
Επικοινωνία (communicating) Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου.
ΑΛΑΜΑΝΙΩΤΗ ΓΙΟΥΛΗ ΛΟΥΣΚΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΧΑΣΙΩΤΗ ΝΑΤΑΣΑ
(Παλιά εποχή της πέτρας)
Παρατηρώ προσεκτικά τη φωτογραφία του απολιθώματος και σημειώνω στην ατομική καρτέλα-μικρό πίνακα αυτό που υποθέτω ότι απεικονίζει: Απολιθώματα: κόκαλα.
Αντιγόνη Τσαφή Προϊστορικοί Χρόνοι
ΕΛΕΥΣΙΝΑ Εκεί που φύτρωνε φλισκούνι κι άγρια μέντα κι έβγαζε η γη το πρώτο της κυκλάμινο τώρα χωριάτες παζαρεύουν τα τσιμέντα και τα πουλιά πέφτουν νεκρά.
Τι σκέφτονταν οι άνθρωποι την Εποχή του Χαλκού;
Ποια τεχνολογία χρησιμοποιούν οι άνθρωποι στη Νεολιθική Εποχή;
Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Τάξη Ε2.
Παλαιολιθική Εποχή Πώς περνούσαν τη μέρα τους οι άνθρωποι της Παλαιολιθικής Εποχής; Διδακτική Πρόταση 3 και 4.
(Παλιά εποχή της πέτρας)
54 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
Κόρινθος: Πειρήνη.
ΠΥΡΙΤΙΟ …!.
Η ΠΑΛΑΙΟΛΙΘΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ Η ΜΕΣΟΛΙΘΙΚΗ ΕΠΟΧΗ. ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ( π.Χ. – π.Χ.) Α. Εποχή του Λίθου Παλαιολιθική & Μεσολιθική Εποχή (
2. Ο ΚΥΚΛΑΔΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Αρχαία Ιστορία. Ο ΧΡΟΝΟΣ Εποχή του Λίθου (έως το 3000 π. Χ.) Εποχή του Χαλκού (3000 – 1100 π.Χ.) --- Παλαιολιθική Μεσολιθική.
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Ιστορία και Πολιτισμός» Μάθημα 1 ο (Εποχή του Λίθου- Πρώιμη Εποχή.
ΧΑΜΖΑ ΜΠΕΗ ΤΖΑΜΙ ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ. ΕΙΚΟΝΕΣ ΧΑΜΖΑ ΜΠΕΗ ΤΖΑΜΙ.
Εκπαιδευτικοί στο Μουσείο Δημιουργώντας νέες προσεγγίσεις
Τεκμηρίωση εργασιών συντήρησης
Το Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Πάτρας
ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
Γενική παρουσίαση Το όνομά σας.
Προϊστορικοί Οικισμοί στην Ημαθία
Η Προϊστορική εποχή στη Θράκη 2015
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
Παρουσίαση Τίτλος Δευτερεύων τίτλος παρουσίασης
Ο ανθρωποσ και η εξελιξη του
ΡΟΥΜΑΝΙΑ.
Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η εποχή του χαλκού (3000/ π.Χ.)
1 Φορέας -Οργανισμός, 2 Φορέας -Οργανισμός
Ο Κυκλαδικός Πολιτισμός
Προϊστορία Η Εποχή του λίθου.
Μικροί αρχαιολόγοι εν δράση…
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πώς εκφράζονται οι άνθρωποι της νεολιθικής εποχής Πώς εκφράζονται οι άνθρωποι της νεολιθικής εποχής Ερωτήσεις διερεύνησης και φωτογραφικό υλικό για κάθε αρχαιολογικό σταθμό

Δραστηριότητα 1: Ανακρίνοντας τα τεκμήρια από τον οικισμό Παρεκλησιάς- Σιηλλουρόκαμπου

Τι σκέφτονται και πώς εξέφραζαν τις ιδέες τους οι άνθρωποι της Νεολιθικής Εποχής; Τα ευρήματα μας αποκαλύπτουν … Με τι μοιάζουν; Τι παριστάνουν; Για ποιο σκοπό άραγε τα έφτιαχναν; Πού τα χρησιμοποιούσαν; Μπορείτε να δείτε πάνω στα ευρήματα: σύμβολα, σημάδια, χαρακιές; Αν ναι, γιατί έγιναν; Δώστε ένα τίτλο/όνομα στον αρχαιολογικό σταθμό που μόλις επισκεφτήκατε, ο οποίος να περιγράφει τα ευρήματα.

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ 1 Τι σκέφτονται και πώς εξέφραζαν τις ιδέες τους οι άνθρωποι της Νεολιθικής Εποχής; Εγχάρακτα βότσαλα , Χοιροκοιτία

Λίθινα αντικείμενα, Χοιροκοιτία

Πήλινο αντικείμενο, Δίμηνι, Ελλάδα Πήλινο αντικείμενο, Δίμηνι, Ελλάδα

Λίθινα ευρήματα, Χοιροκοιτία ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ 2 Τι σκέφτονται και πώς εξέφραζαν τις ιδέες τους οι άνθρωποι της Νεολιθικής Εποχής; Λίθινα ευρήματα, Χοιροκοιτία

Ευρήματα από λίθο και κοχύλια (όστρεα) ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ 2 Τι σκέφτονται και πώς εξέφραζαν τις ιδέες τους οι άνθρωποι της Νεολιθικής Εποχής; Ευρήματα από λίθο και κοχύλια (όστρεα)

Ευρήματα από οστά και κοχύλια, Αυστρία ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ 3 Τι σκέφτονται και πώς εξέφραζαν τις ιδέες τους οι άνθρωποι της Νεολιθικής Εποχής; Ευρήματα από οστά και κοχύλια, Αυστρία

Νεολιθικό πηγάδι, Κισσόνεργα – Μυλούθκια ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ 3 Τι σκέφτονται και πώς εξέφραζαν τις ιδέες τους οι άνθρωποι της Νεολιθικής Εποχής; Νεολιθικό πηγάδι, Κισσόνεργα – Μυλούθκια

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ 3 Τι σκέφτονται και πώς εξέφραζαν τις ιδέες τους οι άνθρωποι της Νεολιθικής Εποχής; Αναπαράσταση νεολιθικών καταλοίπων ευρήματος, Παρεκλησιά – Σιηλλουρόκαμπος

Εύρημα από πηλό και δέρμα, Γερμανία ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ 4 Τι σκέφτονται και πώς εξέφραζαν τις ιδέες τους οι άνθρωποι της Νεολιθικής Εποχής; Εύρημα από πηλό και δέρμα, Γερμανία

Νεολιθικά ευρήματα από οστά, Κίνα ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ 4 Τι σκέφτονται και πώς εξέφραζαν τις ιδέες τους οι άνθρωποι της Νεολιθικής Εποχής; Νεολιθικά ευρήματα από οστά, Κίνα

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ 5 Τι σκέφτονται και πώς εξέφραζαν τις ιδέες τους οι άνθρωποι της Νεολιθικής Εποχής; Εύρημα από καμένο πηλό, Ρουμανία

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ 5 Τι σκέφτονται και πώς εξέφραζαν τις ιδέες τους οι άνθρωποι της Νεολιθικής Εποχής; Λίθινο εύρημα, Χοιροκοιτία

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ 5 Τι σκέφτονται και πώς εξέφραζαν τις ιδέες τους οι άνθρωποι της Νεολιθικής Εποχής; Πήλινο εύρημα, Δίμηνι