ΚΥΚΛΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ Μ.Ε.Κ. ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ Ι

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Νόμοι αερίων.
Advertisements

ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
HOT PISTONS 1o ΓΕΛ Κέρκυρας
(ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ)
Εσωτερική Ενέργεια.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης
ΘΕΜΑ : ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 περίοδος ΒΑΣΙΚΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΣΗΜΑΤΩΝ
2.3 Αρχή λειτουργίας του κινητήρα
Θερμοδυναμική μελέτη μερικών αντιστρεπτών μεταβολών
ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΙΔΑΝΙΚΑ ΑΕΡΙΑ
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Νόμοι αερίων.
ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
1. Θερμόμετρα και μέτρηση θερμοκρασίας
Η λειτουργία της ανεμογεννήτριας
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
«Τεχνοοικονομική μελέτη μονάδας παραγωγής καυσίμων προϊόντων
Μέτρα προστασίας από την ατμοσφαιρική ρύπανση
ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ Νινο Σιναϊ Αρης Μερκάι Γιτσας Ανδρεας.
ΣΧΕΣΗ (ΛΟΓΟΣ) ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ
Μηχανεσ Εσωτερικησ Καυσησ
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Γεωγραφία.
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
5.5 ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ V-TEC.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Παρουσίαση Εργασιών Υπεύθυνοι Καθηγητές Κακουλιδου Γεωργακοπουλος Δ.Παπαδημητρίου Μ.Κορκούτι.
Ισχύς ελκυστήρων μέρος 1ο
ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ)
ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
ΕΠΑΛ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
Βασικά εξαρτήματα κινητήρα
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥ ΒΕΝΖΙΝΙΚΙΝΗΤΗΡΑ
Ερωτήσεις Θεωρίας. Ερ. 1: Αναφέρετε τα μέρη του κορμού ενός εμβολοφόρου κινητήρα. Σύντομη περιγραφή. Απάντηση: ΜΕΚ. 1 ο Μαθημα σλαιντ
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
Θεωρητικοί κύκλοι αέρα-Γενικά Θερμοδυναμικός κύκλος: Εργαζόμενο μέσο σταθερό, με μόνιμη (σταθερή) παροχή σε κλειστό κύκλωμα. Μηχανικός κύκλος σε εμβολοφόρο.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Γενικά – Συμπίεση & Εκτόνωση
Κεφάλαιο 1 Ιστορική αναδρομή - εισαγωγή ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός Κ Υ Μ Α Τ Ι Κ Η.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΄΄Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ΄΄ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ.
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ.
Γεννήτρια συνεχούς ρεύματος Σ.Ρ. 100 V, 10 kW, διέγερσης σειράς, έχει αντίσταση τυμπάνου ίση με R α = 0,1 Ω και αντίσταση πεδίου ίση με R f = 0,05 Ω. Η.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Μηχανισμός Εμβόλου-Διωστήρα-Στροφαλοφόρου άξονα ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Κεφάλαιο 4 Σύστημα παρασκευής καυσίμου μίγματος
Κεφάλαιο 4 Κυλινδρισμός Σχέση συμπίεσης - Πίεση συμπίεσης
ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ Ο κύλινδρος είναι το μεγαλύτερο τμήμα του κινητήρα και μπορεί να χαρακτηρισθεί ως το τμήμα εκείνο, επάνω στο οποίο συναρμολογείτε ολόκληρος ο.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
5A ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Πλήρης αναφορά Βιβλιογραφίας θα αναρτηθεί με την ολοκλήρωση των σημειώσεων.
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 4 Πολυκύλινδροι κινητήρες
Ενότητα 8 : Κύκλοι Θερμικών Μηχανών
5B β’ μέρος θερμικές μηχανές
ΔΟΜΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Οδυσσέας Μανωλιάδης.
Οδυσσέας Μανωλιάδης 20 Οκτωβρίου 2010
Κεφάλαιο 9 Κύκλοι ισχύος των αερίων
Η μηχανή του Carnot Sadi Carnot (1796 – 1832)
Ελληνογαλλικη σχολη-ο αγιος παυλος
Εσωτερική Ενέργεια ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Πλήρης αναφορά Βιβλιογραφίας θα αναρτηθεί με την ολοκλήρωση των σημειώσεων.
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
Κεφάλαιο 4 Ενεργειακή Ανάλυση Κλειστών Συστημάτων
Κεφάλαιο 4 Ενεργειακή Ανάλυση Κλειστών Συστημάτων
Κεφάλαιο 9 Κύκλοι ισχύος των αερίων
Τύποι & Κατηγορίες Μ.Ε.Κ. Ανάλογα με τη δυνατότητα παραγωγής έργου :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΥΚΛΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ Μ.Ε.Κ. ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ Ι ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ

ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ M.E.K 1η Μ.Ε.Κ.: Ζαν-Ζοζεφ-Ετιέν Λενουάρ(1860) Καύσιμο: φωταέριο, κάρβουνο, αέρα 2η Μ.Ε.Κ. : Ζιγκφριντ Μάρκους(1864) Καύσιμο: βενζίνη, αέρα 3η Μ.Ε.Κ. : Νικόλαος Όττο(1876) Καύσιμο: βενζίνη, αέρα ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΧΡΟΝΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΝΩ ΝΕΚΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΤΩ ΝΕΚΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΔΙΧΡΟΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

↓ ↑ Ο χρόνος λειτουργίας του εμβόλου στα πλαίσια μιας ΧΡΟΝΟΣ «STROKE» Ο χρόνος λειτουργίας του εμβόλου στα πλαίσια μιας απλής διαδρομής του ανάμεσα στις δυο ακραίες θέσεις του, στο Άνω Νεκρό Σημείο (A.Ν.Σ) και το Κάτω Νεκρό Σημείο (Κ.Ν.Σ). Ταχύτητα εμβόλου Φορά κίνησης εμβόλου Άνω Νεκρό Σημείο ↓ Κάτω Νεκρό Σημείο ↑

α) β) γ) δ) α) Εισαγωγή ή αναρρόφηση του αέρα ή του καύσιμου μίγματος. ΟΙ 5 ΦΑΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΚΥΚΛΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ Μ.Ε.Κ. α) β) γ) δ) α) Εισαγωγή ή αναρρόφηση του αέρα ή του καύσιμου μίγματος. β) Συμπίεση του αέρα ή του καύσιμου μίγματος. γ) Καύση του μίγματος αέρα – καυσίμου. δ) Εκτόνωση « Ωφέλιμος χρόνος». ε) Εξαγωγή των καυσαερίων.

Τετράχρονος κινητήρας ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ κινητήρας Διαδρομές εμβόλου Περιστροφές στροφαλοφόρου άξονα Δίχρονος κινητήρας 2 1 Τετράχρονος κινητήρας 4

ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ H φάση κατά την οποία το έμβολο μειώνει τον όγκο του μέσα στον κύλινδρο ονομάζεται συμπίεση ενώ παράλληλα αυξάνεται η θερμοκρασία και καταναλώνεται έργο. H φάση κατά την οποία το έμβολο αυξάνει τον όγκο του μέσα στον κύλινδρο ονομάζεται εκτόνωση ενώ παράλληλα μειώνεται η θερμοκρασία και παράγεται έργο. Οι μηχανές εσωτερικής καύσης χωρίζονται σε δύο κατηγορίες : τις δίχρονες και τις τετράχρονες.