ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ON-LINE ΥΠΟΛΗΨΗΣ (Reputation) ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣΑ.Μ. 8010036 ΚΑΒΑΛΛΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΑ.Μ. 8010167 ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣΑ.Μ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
“Recommendation systems” Σπύρος Συρμακέσης, Επίκουρος Καθηγητής
Advertisements

Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
ΠΜΣ ΔΥΝΗΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
E. Stiakakis Πώς το Internet Επηρεάζει τις Προσδιοριστικές Δυνάμεις του Τουριστικού Κλάδου Αρνητική επίδραση (- μικρή, μεγάλη) Ουδέτερη επίδραση.
1 Τα Οικονομικά των Βιομηχανιών Δικτύου και του Internet Main references: Economides, N., (1996), ‘The economics of Networks’, International Journal of.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
JToNic H φυσική λύση για το πρόβλημα της ψηφιοποίησης και της τεκμηρίωσης στην εταιρεία σας... (εισάγεται από την Ιταλία)
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Κεφάλαιο 1 Για Ποιο Λόγο; ΔΟΣΑ Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Robustness in Geometric Computations Christoph M. Hoffmann.
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
1 Συλλογικοί Κατάλογοι & Διαδίκτυο Μιχάλης Σφακάκης.
Μηχανική Μάθηση και Εξόρυξη Γνώσης
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΈΝΑ ΦΑΣΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ (A SPECTUM OF INTEROPERABILITY) Βαρειά Βασιλική (Β ) Βαρειά Βασιλική (Β )
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΙΤ Disaster Recovery στην COSMOTE
Διαχείριση μνήμης Υπόβαθρο Εναλλαγή Συνεχής κατανομή Σελιδοποίηση
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
1 Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων  Ανάγκη Αποθήκευσης και Διαχείρισης Δεδομένων  Συστήματα Αρχείων  Συστήματα Βάσεων Δεδομένων  Παραδοσιακές και Σύγχρονες.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Σχεδιασμός / κατασκευή / φιλοξενία ιστοσελίδων Σχεδιασμός / κατασκευή / φιλοξενία ιστοσελίδων Μηχανοργάνωση (μελέτη,
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Ηλεκτρονικές συναλλαγές. Το θέμα που μας ανατέθηκε στο μάθημα του Project είναι οι ηλεκτρονικές συναλλαγές. Μάθαμε τι είναι και ότι μας προσφέρει ποικίλες.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (METADATA HARVESTING) ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ "Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
1 REPUTATION & TRUST MANAGEMENT IN P2P Γεωργούλας Κώστας Σταθοπούλου Ευγενία.
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
TRUST MODELS FOR P2P E-COMMERCE ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΑΜ: ΑΘΗΝΑ, 12/10/2006 ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
52 ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ. 53 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ανδρέου Βασίλης.
ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης
Επίλυση Προβλημάτων με Αναζήτηση
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet Μάθημα 7.9: Δρομολόγηση
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Κριτήρια επιλογής του θέματος
Cyber Risk Insurance Front Line S.A. Insurance Brokers.
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ON-LINE ΥΠΟΛΗΨΗΣ (Reputation) ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣΑ.Μ ΚΑΒΑΛΛΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΑ.Μ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣΑ.Μ ΡΑΠΤΗΣ ΑΝΤΡΕΑΣΑ.Μ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: κ. Γ. Δουκίδης ΕΠΙΒΕΠΩΝ: κ. Στ.Ανδρουτσέλλης

ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Ηλεκτρονικές συναλλαγές σήμερα Το κυριότερο θέμα που απασχολεί τον αγοραστή είναι η ανασφάλεια για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές Ασφάλεια συναλλαγών Η φήμη (brand name ) Το πιο βασικό από όλα όμως είναι η επιχείρηση να κερδίσει την εμπιστοσύνη του πελάτη για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές Peer-to-peer network (P2P) Business-to-business (B2B) Business-to-customer (B2C) Ηλεκτρονικές δημοπρασίες (e- auctions)

ΚΡΙΣΙΜΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Είναι το site ασφαλές; Είναι το προϊόν το ίδιο με αυτό με το οποίο περιγράφεται οn line; Είναι ο προμηθευτής αξιόπιστος; Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η διαδικτιακή δημοπρασία eBay. Η μεγαλύτερη person to person on line περιοχή δημοπρασίας με περισσότερες από εκτελεσθείσες δημοπρασίες σε 1 χρόνο, έχει τη δυνατότητα να παρέχει στους «αγοραστές» και τους «πωλητές» ένα ικανοποιητικό επίπεδο ασφάλειας που και οι 2 πλευρές αποδέχονται γνωρίζοντας ότι υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό κινδύνου

ΣΤΟΧΟΙ ΤΩΝ REPUTATION SYSTEMS Οι Resnick και Zeckhauser προσδιόρισαν τρεις στόχους για τα συστήματα φήμης:  Η διάκριση μεταξύ ενός αξιόπιστου και ενός αναξιόπιστου εντολέα.  Η ενθάρρυνση του εντολέα να ενεργήσει με αξιόπιστο τρόπο.  Η αποθάρρυνση των αναξιόπιστων εντολέων από τη συμμετοχή τους στην υπηρεσία που ο μηχανισμός φήμης είναι παρών για την προστασία των χρηστών.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ON- LINE REPUTATION Το πρωτόκολλο CONFIDANT προσδιορίζεται ως η συλλογή των μερών ενός κόμβου που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους για να επεξεργαστούν και να παρέχουν τις πληροφορίες του πρωτοκόλλου. Στο σχήμα φαίνεται πως αλληλεπιδρούν τα μέρη του πρωτοκόλλου CONFIDANT. The Cooperation of Nodes (CONFIDANT PROTOCOL)

Collaborative Reputation Mechanism (CORE PROTOCOL) Το πρωτόκολλο CORE προσδιορίζει τρεις βαθμολογικές κλίμακες :  -1 (κακός)  + 1 (καλός)  0 (ουδέτερος), Στο πρωτόκολλο CORE κάθε κόμβος διατηρεί έναν πίνακα φήμης. Αυτός ο πίνακας αποτελείται από τις φήμες άλλων κόμβων, με κάθε είσοδο που αποτελείται από μια μοναδική ταυτότητα (ID).Υπάρχουν τρεις τρόποι με τους οποίους ένας πίνακας φήμης ενημερώνεται :  Ένας κόμβος Α ζητά μια υπηρεσία από τον κόμβο Β, αλλά ο κόμβος Β αρνείται να εκτελέσει την υπηρεσία.  Μια σφαιρική διανομή της φήμης πραγματοποιείται μέσα σε μια φάση διάδοσης φήμης.  Οι φήμες μειώνονται βαθμιαία σε μια μηδενική αξία εάν δεν υπάρχει καμία αλληλεπίδραση με τον παρατηρηθέντα κόμβο.

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΗΜΗΣ ΒΕΤΑ Είναι βασισμένο στη χρησιμοποίηση των συναρτήσεων πυκνότητας πιθανότητας βήτα για να επιτύχει συνδυασμένη ανατροφοδότηση και την παραγωγή εκτιμήσεων της φήμης. Τα πλεονεκτήματα του συστήματος φήμης beta είναι: 1) η θεμελίωση του στη στατιστική θεωρία, 2) ευελιξία και απλότητα στην εφαρμογή. Δομικά στοιχεία:  Η συνάρτηση πυκνότητας της πιθανότητας βήτα  Η συνάρτηση φήμης  Η βαθμολόγηση της Φήμης  Συνδυασμένη Ανατροφοδότηση  Στάθμιση των βαθμολογιών που αποδίδονται από συγκεκριμένο χρήστη.  Απαλοιφή των παλαιών βαθμολογιών

EBay vs. ePier 1) Υπερβολικά μεγάλος όγκος πληροφοριών, προϊόντων. 1) Εργασία one-on-one στην οικοδόμηση της επιχείρησής σας 2) Απαιτείται πληρωμή έστω και για να μπει στον κατάλογο των προϊόντων ο χρήστης ακόμα και αν δεν αγοράσει. 2) Εμφάνιση λίστας με τα αντικείμενά των χρηστών δωρεάν (δεν προστίθεται καμία εισφορά). 3) Αυξανόμενα παράβολα3) Βαθμιαία μείωση των παραβόλων 5) Σύνθετες διαδικασίες..5) Απλές διαδικασίες. 6) Συχνές βλάβες κατα την διάρκεια της διαδικασίας. 6) Υποχρέωση να είναι διαθέσιμη όλη την ώρα. 7) Εταιρική κουλτούρα.7) Μέσο επίπεδο κουλτούρας 8) Χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών8) Εγγυημένη ποιότητα υπηρεσιών.

ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΦΗΜΗΣ H θεωρία της κατευθυνόμενης αναζήτησης (the theory of directed search) Ο διαχωρισμός σε πρωτεύουσα και δευτερεύουσες υποαγορές είναι μία ακόμα κατηγοριοποίηση για την ευκολότερη εύρεση και ανάλυση των πληροφοριών «Λεπτές» αγορές VS«Ογκώδεις» αγορές Αγορές με μικρό αριθμό πωλητών και αγοραστών και η σύγκριση είναι πιο εύκολη διαδικασία αλλά τα αποτελέσματα δεν είναι ουσιαστικά σε μεγάλο βαθμό Αγορές που ο αριθμός των εμπλεκόμενων φορέων είναι μεγαλύτερος, η σύγκριση αρκετά πιο δύσκολη αλλά τα αποτελέσματα δίνουν μια πολύ καλή εικόνα για την αξιοπιστίας της αγοράς

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ONLINE REPUTATION Η αντίληψη της βαθμολογίας ως αντιπροσωπευτική της φήμης και η συμπεριφορά των χρηστών. οι περισσότεροι αγοραστές δίνουν πολύ λίγες αρνητικές βαθμολογίες στους πωλητές και αντιστρόφως. Γιατί; Το πρόβλημα της ταυτότητας του χρήστη και της εισαγωγής ψευδών δεδομένων. Εύκολη η αλλαγή ταυτότητας. Προβλήματα σχετικά με τις μεθόδους των μηχανισμών. Αλγόριθμοι. Η αντίληψη της εμπιστοσύνης εξαρτάται από την κουλτούρα. Ελλείψεις εν σχέσει με συμβατικότερες μεθόδους δόμησης εμπιστοσύνης

ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ μεγαλύτερος αριθμών βαθμολογιών μεγαλύτερη αξιοπιστία του αποτελέσματος καλύτερη πρόβλεψη στατιστική ανάλυση παλιών εκτιμήσεών και εμπειρικών στοιχείων από άλλους μηχανισμούς ανίχνευση και απομόνωση χρηστών ή κόμβων που διαβιβάζουν άδικες βαθμολογίες. ευελιξία, απλότητα και ανάπτυξη των μηχανισμών με γνώμονες την ανάλυση εγγραφή χρηστών με χρήση κωδικού για διάκρισή τους σε αγοραστές και σε επισκέπτες. ύπαρξη ενός κατωτάτου ποσού βαθμολογίας του κάθε χρήστη το οποίο ισοδυναμεί με την αρχική βαθμολογία που έχει ο κάθε αρχάριος χρήστης ασφαλιστικές δικλείδες έλεγχος, ανάλυση (όχι αλλοίωση) στοιχείων, αποθήκευση σε βάσεις δεδομένων με εύκολη πρόσβαση ανάλυση της κουλτούρας του e-commerce για εξαγωγή συμπερασμάτων

THE WAY FORWARD Δημιουργία φήμης και χρησιμοποίηση μηχανισμών on-line reputation (υπόληψης) σε όλες τις επιχειρήσεις του διαδικτύου Η δυνατότητα χρησιμοποίησης των μηχανισμών αυτών από τους χρήστες Η έλλειψη ομοιομορφίας σε θεμελιώδες έννοιες Η σχέση μεταξύ των on-line και των off-line καταστημάτων Το συναισθηματικό δέσιμο του κάθε χρήστη με το προφίλ που έχει σε κάθε ιστοσελίδα Η ανατροφοδότηση Οι κοινωνικές προεκτάσεις, ο επηρεασμός των παραμέτρων Τα data sets ( πρότυπα σύνολα στοιχείων ).

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΕΠΙΛΟΓΟΣ  Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές έχουν αρκετά πλεονεκτήματα και οφέλη  Η προσωπική και στενή επαφή χάνεται διαρκώς  Η κουλτούρα και η ηθική παίζουν σημαντικό ρόλο καθώς επηρεάζουν ολόκληρες ομάδες ανθρώπων  Οι μηχανισμοί on-line reputation θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στο μέλλον ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ