Η 4 η από τις 12 Προτροπές Να τηρώ και να θέτω Τάξη Πραγμάτων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΝΕΡΟΥ Όλοι μαζί για το νερό!.
Advertisements

ΑΡΜΟΝΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ - ΝΟΥ –ΨΥΧΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Words of wisdom.
Στο σχολείο όπως και στην κοινωνία οφείλουμε να καλλιεργούμε σχέσεις αλληλεγγύης και ανθρωπισμού. Η χρήση σωματικής ή λεκτικής, ψυχολογικής ή άλλης μορφής.
"13 ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ"
Εξάντας Ελλήνων Aχαριστία Χειρότερος πάντων o αχάριστος. Αντώνιος Περιπατητής Αντώνιος Περιπατητής.
Εξάντας Ελλήνων Τύπος και ΜΜΕ Δημοσιογράφοι: το αυτί της εξουσίας. Αντώνιος Περιπατητής.
Εξάντας Ελλήνων Φιλοδοξία Στην φιλοδοξία φωλιάζει και η τύχη. Αντώνιος Περιπατητής.
Εξάντας Ελλήνων Χρήμα.
Εξάντας Ελλήνων Aμάθεια Η μάθηση σε ανεβάζει η αμάθεια σε κατεβάζει.... Αντώνιος Περιπατητής.
Εξάντας Ελλήνων Βοήθεια Μη μετράς καλό. Αντώνιος Περιπατητής.
Η 12 η από τις 12 Προτροπές Να έχω Κέντρο της Αγάπης μου τον Άνθρωπο.
Εξάντας Ελλήνων Φόβος Αρχή και τέλος είναι ένα. Αντώνιος Περιπατητής.
Εξάντας Ελλήνων Τέχνη, Συναίσθημα, Ψυχή.
Εξάντας Ελλήνων Αποδείξεις, αυλικοί, αυτοκτονία, εμπειρία, επιμέλεια, επιμονή, φήμη, μονοπωλίου, μυστικών, τόλμη, υπερβολή, υπομονή, ζήλια.
Η 8 η από τις 12 Προτροπές Να πιστεύω δυνατά δίχως μωροπιστία και να σέβομαι τα πιστεύω των άλλων.
Η 5 η από τις 12 Προτροπές Να έχω Ηθική H ηθική είναι ανηθικότητα και το αντίστροφο όταν τη μελετάμε στον χρόνο και στις κοινωνίες. Αντώνιος Περιπατητής.
Εξάντας Ελλήνων Φλυαρία Πράττε σιωπηλά. Αντώνιος Περιπατητής.
Οι 12 Προτροπές προς Έλληνα
Εξάντας Ελλήνων Κυβερνήτες Η πειθώ είναι δυνατότερη της διαταγής. Αντώνιος Περιπατητής.
Παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος
Απο τον ευθυ στον πλαγιο λογο
Η 9 η από τις 12 Προτροπές Να είμαι Αυτοκυρίαρχος.
Εξάντας Ελλήνων Δικαιοσύνη Επιβράβευση του Καλού Πολίτη η Δικαιοσύνη. Επιβράβευση του Καλού Πολίτη η Δικαιοσύνη. Αντώνιος Περιπατητής.
Η 1 η από τις 12 Προτροπές 1. Να υπακούω στην Ανάγκη.
Μορφές πολιτευμάτων Τι θα πει πολίτευμα;
Εξάντας Ελλήνων Οργάνωση Εχθρός του άγχους η τάξη και η οργάνωση. Αντώνιος Περιπατητής.
Εξάντας Ελλήνων Φίλοι Τον φίλο τον δέχεσαι ως έχει. Αντώνιος Περιπατητής.
Εξάντας Ελλήνων Πεπρωμένο.
Η 2 η από τις 12 Προτροπές Να έχω Μέτρο στην ζωή μου.
Εξάντας Ελλήνων Κακία.
Εξάντας Ελλήνων Υγεία Να γίνουμε φίλοι του εαυτού μας. Αντώνιος Περιπατητής.
Η 11 η από τις 12 Προτροπές Να είμαι καλός Πολίτης και να συμμετέχω στην Πολιτεία.
Σελ. 75 ασκ. 1 «επιλέγω και πραγματοποιώ» Από: Μάξιμο Νινιό - Πέππα, Καραογλάνη Χρήστο, Μπραϊμάκη Αχιλλέα, Εύα Κολοβού, Αντιγόνη Καρανίκα.
Εξάντας Ελλήνων Εγωισμός Ο εγωιστής δεν παραδέχεται λάθος. Αντώνιος Περιπατητής.
Εξάντας Ελλήνων Συμβουλές, παράδειγμα Λόγος δίχως έργο είναι νεκρός. Αντώνιος Περιπατητής.
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Η ρωμαϊκή αυτοκρατορία μια υπερδύναμη του αρχαίου κόσμου
ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη
Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΚΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ
Πολιτειακή οργάνωση. Λυκούργος Η πολιτειακή οργάνωση της Σπάρτης, αγγίζει τα όρια μιας μυθοπλασίας. Ως πρώτος νομοθέτης και θεμελιωτής του πολιτικού συστήματος,
Οι σκέψεις των Σοφιστών για τους νόμους και το δίκαιο
Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
(απόσπασμα από δοκίμιο του Νίκου Δήμου)
Η δυτική ζωγραφική από τον 14ο αιώνα έως τον 18ο αιώνα
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΣΤΕΡΓΙΟΥ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΟΥΛΑΚΟΥ
Άσκηση 6 σελ.96 από το εργασία στην τάξη.
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Η δυτική ζωγραφική τον 14ο -18ο αιώνα
Να τηρώ και να θέτω Τάξη Πραγμάτων
Η 5η από τις 12 Προτροπές Να έχω Ηθική.
Εξάντας Ελλήνων Κακία.
Να πιστεύω δυνατά δίχως μωροπιστία και να σέβομαι τα πιστεύω των άλλων
Να ζητώ συγχώρεση και να συγχωρώ
Οι 12 Προτροπές προς Έλληνα
Να είμαι καλός Πολίτης και να συμμετέχω στην Πολιτεία
Εξάντας Ελλήνων Γονέων.
Εξάντας Ελλήνων Φίλοι.
Εξάντας Ελλήνων Οκνηρία.
Εξάντας Ελλήνων Aχαριστία.
Εξάντας Ελλήνων Χρήμα.
Εξάντας Ελλήνων Ισχύς.
Να έχω Μέτρο στην ζωή μου
Του Αντωνίου Περιπατητή Πρακτικού Φιλοσόφου *1*
Η 1η από τις 12 Προτροπές 1. Να υπακούω στην Ανάγκη.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η 4 η από τις 12 Προτροπές Να τηρώ και να θέτω Τάξη Πραγμάτων

Στην Τάξη υπακούει το Σύμπαν. Αντώνιος Περιπατητής

Δεν υπάρχει Αναρχία, υπάρχει αταξία. Αντώνιος Περιπατητής

Παντού κυριαρχεί η Τάξη ακόμα και στην Αταξία. Αντώνιος Περιπατητής

Μη ξεχνώ τούτο: Το ειδικότερο υπερέχει του γενικότερου. Μη ξεχνώ τούτο: Το ειδικότερο υπερέχει του γενικότερου. Αντώνιος Περιπατητής

Εν αρχή ήταν χάος, έπειτα ήρθε η Τάξη όπου λειτούργησε και διατήρησε το ΠΑΝ. Αντώνιος Περιπατητής

Οι άνθρωποι δεν έχουν την ίδια χρησιμότητα (ή δύναμη) αλλά έχουν την ίδια αξία. Αντώνιος Περιπατητής

Η Αναρχία στρέφεται εναντίον της κοινωνίας και της Πολιτείας καταδικάζοντάς τες σε θάνατο ή μαρασμό. Αντώνιος Περιπατητής

Έτσι όπως όλα τα δάχτυλα είναι απαραίτητα στην παλάμη έτσι και όλοι οι άνθρωποι είναι απαραίτητοι σε μια κοινωνία. Αντώνιος Περιπατητής

Η τάξη είναι μία από τις συμπαντικές ουσίες πραγμάτων ιδεών και αξιών. Όμως μην συγχέουμε την αταξία με την αναρχία. Αντώνιος Περιπατητής

Όπου υπάρχει οργανωμένη σκέψη υπάρχει και η Τάξη (οργανωμένη κοινωνία). Συνεπώς το να έχω Τάξη έχω Πολιτειακή οργάνωση. Όπου υπάρχει οργανωμένη σκέψη υπάρχει και η Τάξη (οργανωμένη κοινωνία). Συνεπώς το να έχω Τάξη έχω Πολιτειακή οργάνωση. Αντώνιος Περιπατητής

Το να απαγορεύω είναι χειρότερο του να περιορίζω. Το να απαγορεύω είναι χειρότερο του να περιορίζω. Το να θέτουμε όρια είναι ανώτερο από το να απαγορεύουμε. Το να θέτουμε όρια είναι ανώτερο από το να απαγορεύουμε. Αντώνιος Περιπατητής

Στην Τάξη υπακούει η Ανάγκη διότι αυτή είναι πρώτη κυρίαρχη με την αρμονία να είναι το πρωταρχικό συστατικό του ΠΑΝ και των ΠΑΝΤΩΝ Αντώνιος Περιπατητής

Η αταξία δείχνει άναρχη τάξη αλλά ακόμα και αυτή υπόκειται στις αρχές της Τάξης. Καθώς έχει αρχή και τέλος, ορίζει και ορίζεται, δημιουργείται και δημιουργεί. Η αταξία δείχνει άναρχη τάξη αλλά ακόμα και αυτή υπόκειται στις αρχές της Τάξης. Καθώς έχει αρχή και τέλος, ορίζει και ορίζεται, δημιουργείται και δημιουργεί. Αντώνιος Περιπατητής

Άλλο Αταξία άλλο Αναρχία. Η πρώτη είναι ζωοποιός καθώς οδηγεί μέσω της εμπειρίας στην Τάξη η δεύτερη όμως είναι θανατικό βέλος στην ψυχή και την Πολιτειακή οργάνωση. Αντώνιος Περιπατητής

Το να μη δεχόμαστε Αρχή, άρχοντα, σοφό, Νόμο, πρεσβύτερο είναι σα να μη δεχόμαστε Δημιουργό ή ανώτερο από μας Ον. Αυτό αποτελεί μια από την μεγαλύτερές βλασφημίες. Αντώνιος Περιπατητής

Η Αναρχία δεν δέχεται Αρχή πόσο μάλλον το τέλος. Αυτή είναι επικίνδυνη για την Πολιτειακή οργάνωση. Επικίνδυνη για το Ον που καλείται άνθρωπος καθώς αφαιρεί την οργάνωση κύριο συστατικό για την επιβίωση μιας κοινωνίας. Αντώνιος Περιπατητής

Η Τάξη είναι αρχή αρμονίας. Aν θέσουμε τα πράγματα (ή την ζωή μας) σε τάξη, προτεραιοποιώντας τις ανάγκες της τότε αυτή (η Τάξη) θα μας διατηρήσει κυρίαρχους και αρμονικούς με τους γύρω μας. Η Τάξη είναι αρχή αρμονίας. Aν θέσουμε τα πράγματα (ή την ζωή μας) σε τάξη, προτεραιοποιώντας τις ανάγκες της τότε αυτή (η Τάξη) θα μας διατηρήσει κυρίαρχους και αρμονικούς με τους γύρω μας. Αντώνιος Περιπατητής

Όπως τα δάχτυλα του χεριού μας δεν είναι όλα ίδια έτσι και οι άνθρωποι δεν είναι ισοδύναμοι ή ίσοι μεταξύ τους. Η μόνη ισότητα που έχουν είναι η ισονομία και η αξία της ανθρώπινης ζωής τους. Όπως τα δάχτυλα του χεριού μας δεν είναι όλα ίδια έτσι και οι άνθρωποι δεν είναι ισοδύναμοι ή ίσοι μεταξύ τους. Η μόνη ισότητα που έχουν είναι η ισονομία και η αξία της ανθρώπινης ζωής τους. Αντώνιος Περιπατητής

Η άναρχη κοινωνία από την μελέτη της ιστορίας της αποδεικνύεται ότι είναι η μόνη που χάνεται ενώ αυτή που αντιστάθηκε αναπτύχθηκε εξελίχθηκε ήταν αυτή με την σωστή Πολιτειακή οργάνωση δηλαδή αυτή που διέθετε Τάξη πραγμάτων και ιδεών. Αντώνιος Περιπατητής

Τι είναι η κοινωνική συνοχή : Όπως όταν κόψεις το δάχτυλο του χεριού σου γεμίζει όλη η παλάμη αίμα και δυσλειτουργεί όλο το άκρο, έτσι όταν βλάπτεις έναν άνθρωπο ή μέλη οικογένειας ή οικογένεια ή κοινωνική ομάδα είναι σα να ακρωτηριάζεις άκρο στο σώμα της κοινωνίας. Άρα κοινωνική συνοχή είναι η υγεία των άκρων της κοινωνίας. Όπως όταν κόψεις το δάχτυλο του χεριού σου γεμίζει όλη η παλάμη αίμα και δυσλειτουργεί όλο το άκρο, έτσι όταν βλάπτεις έναν άνθρωπο ή μέλη οικογένειας ή οικογένεια ή κοινωνική ομάδα είναι σα να ακρωτηριάζεις άκρο στο σώμα της κοινωνίας. Άρα κοινωνική συνοχή είναι η υγεία των άκρων της κοινωνίας. Αντώνιος Περιπατητής

Άρα: Άρα: Με ασφάλεια μπορεί κάποιος να πει ότι όλα διέπονται από αυτήν (τάξη πραγμάτων) δηλαδή το πνεύμα η ύλη ακόμα και το ήθος. Με ασφάλεια μπορεί κάποιος να πει ότι όλα διέπονται από αυτήν (τάξη πραγμάτων) δηλαδή το πνεύμα η ύλη ακόμα και το ήθος. Περισσότερα: