ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ 5 ο Εξάμηνο - Ενότητα 8 - Προβλήματα Προσπάθειας και Αποτυχίας Δημοσθένης Σταμάτης Τμήμα Πληροφορικής T.E.I. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Advertisements

Κεφάλαιο Τμηματικός προγραμματισμός
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
Ασκήσεις Συνδυαστικής
Πολλαπλασιαστική συσχέτιση •Δύο ή περισσότερες ιδιότητες μπορούν να επιδρούν «πολλαπλασιαστικά» σε μια τρίτη. •Στην περίπτωση αυτή έχουμε δυο ανεξάρτητες.
Σύστημα Εργαστηριακών Εγγραφών βάσει Προτιμήσεων (ΣΕΕΠ) με τη βοήθεια Εμπείρου Συστήματος Πτυχιακή Εργασία Δημοσθένης Νικούδης (051092) 14/4/2011.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
PROLOG.
Άρνηση στο Λ.Π.. Αρνητικά γεγονότα/γνώση δεν περιγράφονται στο πρόγραμμα. Απλώς δεν περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα. Παράδειγμα –Γράφουμε: father (bob,
Μαθηματικοί Υπολογισμοί Χειμερινό Εξάμηνο η Διάλεξη Επίλυση Εξισώσεων Νοέμβρη 2002.
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007 Βεύη Φλώρινας Βεύη Φλώρινας 2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ.
Προβλήματα Αναζήτησης
Κώστας Διαμαντάρας Τμήμα Πληροφορικής ΤΕΙ Θεσσαλονίκης 2011 Παράλληλη εκτέλεση βρόχων.
Μηχανική Μάθηση και Εξόρυξη Γνώσης
Αλγόριθμοι Αναζήτησης
Δομές Δεδομένων στο Λ.Π.. Λίστες Λίστα είναι ένας όρος –Οι όροι αυτοί ορίζονται με τη βοήθεια μιας συνάρτησης: [ ] σταθερά για κενή λίστα – nil [t1| l]
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΙΜΟΚΑΘΑΡΣΗΣ
ΕΡΕΥΝΑ ΟΗΕ. Μια παγκόσμια έρευνα πραγματοποιήθηκε από τον ΟΗΕ. Η μόνη ερώτηση που υποβλήθηκε ήταν:
ΒΡΕΣ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ Συμπλήρωσε τις σχέσεις ώστε να ισχύει η ισότητα: x ….. + ….. =
Κατερίνα Τζίκα Ειδικός Εφαρμογών Πληροφορικής με Πολυμέσα.
Αλγόριθμοι CSPs – Κώδικας Μάθημα Τεχνητής Νοημοσύνης ΥΣ02 Χειμερινό εξάμηνο
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
Εισαγωγή στις αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
ΑΕΠΠ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΛΙΑΠΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (ΠΕ19).
Σχεδίαση Αλγορίθμων - Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ - Εξάμηνο 4ο1 Διαίρει και Βασίλευε γνωστότερη Η γνωστότερη μέθοδος σχεδιασμού αλγορίθμων: Διαιρούμε.
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής, χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΜΠΟΥΤΑΚΙΔΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΦ. Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Μάϊος 2013 Π.Μ.Σ. Πληροφορικής.
Αλγόριθμοι - Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ - Εξάμηνο 4ο
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ Δημοσθένους Πωλίνα Δρακωνάκη Δέσποινα Κωνσταντίνου Μαρία Παπαχρυσοστόμου Κική.
Εισαγωγή στις Αρχές της επιστήμης των Η/Υ
Ηλεκτρονική Ενότητα 6: Η AC λειτουργία του διπολικού τρανζίστορ
Κατανόηση (δεδομένα – ζητούμενα) Ανάλυση σε απλούστερα προβλήματα Επίλυση με οργανωμένα, απολύτως καθορισμένα, πεπερασμένα βήματα ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Το Συντακτικό της PROLOG
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Τμ.
Γλώσσα & Φύλο Μύθος ή πραγματικότητα ; Επιμέλεια : Νάσος Σπετσιέρης.
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 3 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ.
 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον:  Τεχνικές Διδασκαλίας.
ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ 5 ο Εξάμηνο - Ενότητα 7 - Επεξεργασία Λιστών Δημοσθένης Σταμάτης Τμήμα Πληροφορικής T.E.I. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Οι απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες του μηχανικού Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό Κώστας Κοντογιάννης Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Ε.Μ.Π.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ 5 ο Εξάμηνο - Ενότητα 9 - Προβλήματα Γράφων Δημοσθένης Σταμάτης Τμήμα Πληροφορικής T.E.I. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Prolog Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εργαστήριο: Τεχνητή Νοημοσύνη.
Prolog Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εργαστήριο: Τεχνητή Νοημοσύνη.
Παρουσίαση των τίτλων εκπαιδευτικού λογισμικού για το μάθημα της Ιστορίας Ενότητα 2.1,
Prolog Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης
Prolog Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης
Αρης Ο Αθλητικός Σύλλογος Άρης είναι ένας από τους μεγαλύτερους ελληνικούς αθλητικούς συλλόγους, με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Διαθέτει επαγγελματικό τμήμα.
Template 1.5 comparison page
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό
Αλγόριθμοι - Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ - Εξάμηνο 4ο
Επιχειρηματικότητα και Οικονομικό Περιβάλλον
«Μινωικός πολιτισμός»: μία πρόταση διδασκαλίας για την
Prolog Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης
Προβλήματα Ικανοποίησης Περιορισμών
ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)
Προγράμματα και Δομές Δεδομένων
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
Ενότητα Γ6.11 (Ταξινόμηση Δεδομένων )
Πληροφορική Γ’ Γυμνασίου
ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑ. Λύση ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑ Λύση.
Η Εθνική Τράπεζα σκοπεύει να καταθέσει πρόταση εξαγοράς, είτε στην Eurobank, είτε στην Alpha Bank προκειμένου να αυξήσει τα έσοδά της και να αποφύγει.
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
Ενότητα Γ6.6 (Δημιουργία Φόρμας Εισαγωγής Δεδομένων )
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Οι Κατευθύνσεις στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ 5 ο Εξάμηνο - Ενότητα 8 - Προβλήματα Προσπάθειας και Αποτυχίας Δημοσθένης Σταμάτης Τμήμα Πληροφορικής T.E.I. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Να τοποθετηθούν 8 Βασίλισσες σε μία σκακιέρα έτσι ώστε καμία από αυτές να μην απειλείται από τις υπόλοιπες !!! To Πρόβλημα των 8 Βασιλισσών

template([[1,_],[2,_],[3,_],[4,_],[5,_],[6,_],[7,_],[8,_]]). solve(Χ) :- template(Χ), solution(Χ). To Πρόβλημα των 8 Βασιλισσών Μία Λύση --> [[1,1],[2,7],[3,5],[4,8],[5,2],[6,4],[7,6],[8,3]]

template([[1,_],[2,_],[3,_],[4,_],[5,_],[6,_],[7,_],[8,_]]). solve(Χ) :- template(Χ), solution(Χ). solution([ ]). solution([[Χ,Υ] | Rest]) :­ solution(Rest), member(Υ,[1,2,3,4,5,6,7,8]), noattack([Χ,Υ],Rest). noattack(_,[ ]). noattack([Χ,Υ],[[Χ1,Υ1]|Rest]) :- Υ =\= Y1, Υ1-Υ =\= Χ1-Χ, Υ1-Υ =\= Χ-Χ1, noattack([Χ,Υ],Rest). To Πρόβλημα των 8 Βασιλισσών