Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Τίτλος μαθήματος: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων: Σ. Καπιδάκης
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
Export Support Tools Του Μπάμπη Φιλαδαρλή MBA, MIEx., DipM.
CASE STUDY ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ INTERNET MARKETING:
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ: ΠΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΔΑ
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε.)
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Βλάσσης Νικόλαος Α.Μ Γεωργακόπουλος Παναγιώτης Α.Μ Δεπάστα Χαρίκλεια Α.Μ Κουτσιώρα Τριανταφυλλιά Α.Μ
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: Κος. Γ. Δουκίδης Κος. Π. Μηλιώτης ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ : Κος. Σ. Ανδρουτσέλης-Θεοτόκης Γερολύμου Πελαγία Πέγκυ Παπαδάτος Μάρτσην Παναγιώτης.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό και κινητό επιχειρείν Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Beyond global marketing and the globalization of marketing activities & Global franchising Καντηλιεράκη Μαρία Ελένη Α.Μ.457 Κυρατζίδου Χριστίνα Α.Μ.460.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Σερρών Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών Διερεύνηση της επίδρασης που έχει η εφαρμογή μεθόδων.
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Ενοτητα 1. διεθνη επιχειρηματικη δραστηριοτητα
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Ομφάκινον Ομφάκινον.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Είδη επιχειρήσεων.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Πτυχιακή εργασία Θέμα: Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο. Η περίπτωση του eBay Υπό των φοιτητών: Κεχαγιόγλου Κωνσταντίνος (Α.Μ. 9082) Σωτηρούδα Ευαγγελιά (Α.Μ. 8966 ) Επιβλέπων καθηγητής: Δρ. Μαντζάρης Ιωάννης Οικονομολόγος.   Σέρρες 2013

Βιβλιογραφία A) Ελληνόγλωσση Β)Ξενόγλωσση Γ) Άρθρα Δ) Διαδίκτυο Μάρω Βλαχοπούλου(2003)e-Marketing Εκδ. οίκος Rosili Κλαδικές Γιώργος Ρένια Πίγκα Επιχειρησιακός Οδηγός Μarketing. Αθανασίου Δ., Η Σύγχρονη Μηχανογραφική Οργάνωση Επιχειρήσεων, ( 2010 ), Δισίγμα, Θεσσαλονίκη Γκιμπερίτης Β, Δεξιότητες στην Κοινωνία της Πληροφορίας Εφαρμογές πληροφορικής, ( 2002 ), Γκιούρδας, Αθήνα Δουκίδης Γ., ( 1998 ), Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Νέων Τεχνολογιών, Αθήνα Ellsworth J., Ellsworth V.,M., ( 1995 ), Επιχειρηματικές Εφαρμογές με το internet, Γκιούρδας, Αθήνα Πασχοπούλου Α., Σκαλτσά Π., ( 2001 ) Ηλεκτρονικό εμπόριο, Κλειδάριθμος, Αθήνα Σκαλίδης Λ., ( 2000 ), Δίκαιο Εμπορικών Εταιριών, IuS, Θεσσαλονίκη Β)Ξενόγλωσση E. Turban, J. Lee, D. King, H. M. Chung, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, ( 2002 ), εκδόσεις Μ. Γκιούρδας. Jim Sterne, World Wide Web Marketing, ( 2001 ), Wiley .Porter M. (1985),Technology and competitive advantage ,Journal of Business Strategy Vol 33. . ( "eBay: The World's Online Marketplace".),("Global Trade: 1. Finding International Items On eBay". http://www.ebay.com Γ) Άρθρα Οικονομικός Ταχυδρόμος, σελ. 88-96, 1 Δεκεμβρίου 2001 .(Scott Berkun  The Myths of Innovation) "E-commerce giant eBay acquires mobile payment gateway Braintree".) .( "Echobay Partners LTD". Echobay.com),( Mullen, Amy. "The history of ebay". Happynews.com)  Δ) Διαδίκτυο http://el.shvoong.com/business-management/marketing  http://en.wikipedia.org/wiki/Business_marketing http://www.morax.gr/Article  http://www.ms.com.  www.wikipedia.gr/e-commerce  www.in.gr/e-commerce www.statistics.gr eBay.com  .www.scribd.com/eBay-SWOT-Analysis How did eBay start?

Σκοπός της πτυχιακής εργασίας Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο την περιγραφή του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Γίνεται ανάλυση των δυο αυτών εννοιών και αναφέρονται τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα καθώς και κάποια από τα χαρακτηριστικά τους. Έπειτα αναφερόμαστε σε έναν από τους μεγαλύτερους ιστότοπους που ασχολείται με το ηλεκτρονικό εμπόριο το e-bay. Επίσης διενεργήσαμε μια έρευνα που αφορούσε το διαδίκτυο και τις συνήθειες των ατόμων που το χρησιμοποιούν. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι χρήστες του διαδικτύου εμπιστεύονται τις ηλεκτρονικές συναλλαγές και είναι ικανοποιημένοι από τις αγορές τους. Τέλος φαίνεται πως είναι γνώστες του e-bay και πως το εμπιστεύονται για της αγορές τους.

Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ Οι ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα της επικοινωνίας την δεκαετία που διανύουμε κατέστησαν το ιντερνέτ να είναι ένα μέσο προώθησης ζωτικής σημασίας σε κάθε εταιρεία, μικρή ή μεγάλη. Έτσι λόγο της εξέλιξης έχουμε την γέννηση του ηλεκτρονικού marketing ή αλλιώς e-marketing. Το e-Marketing είναι στην ουσία το marketing στο χώρο του Internet. Με την ανάπτυξη του Διαδικτύου (όχι μόνο του World Wide Web, αλλά και του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και οποιοδήποτε άλλου μέσου ηλεκτρονικής μεταφοράς δεδομένων), έχουμε γρηγορότερη και πιο άμεση πρόσβαση με τους πελάτες. Δε βασιζόμαστε πλέον σε έγγραφα και άλλες γραφειοκρατικές διαδικασίες που έχουν ως αποτέλεσμα τις καθυστερήσεις και τα ενδεχόμενα λάθη. Από τη στιγμή που μπορούμε να επικοινωνούμε σε παγκόσμιο επίπεδο με την ίδια ευκολία με την οποία επικοινωνούμε και σε τοπικό, οι προσπάθειές μας δεν περιορίζονται μόνο σε τοπικούς πελάτες αλλά σε ένα ευρύτερο κοινό.

Λειτουργίες Μάρκετινγκ Το e-Marketing μπορεί να εκπληρώσει πέραν της αύξησης των πωλήσεων και της μείωσης του κόστους διάφορες λειτουργίες όπως: • Έρευνα αγοράς. • Ανάπτυξη προϊόντων. • Εισαγωγή νέου προϊόντος, δοκιμή προϊόντος. • Διαφοροποίηση, αλλαγή προϊόντος. • Σχεδιασμό προγράμματος marketing και διαφήμισης. • Αναβάθμιση της εικόνας\ image της επιχείρησης και του προϊόντος. • Προσέλκυση της προσοχής, του ενδιαφέροντος και ανάπτυξη της αγοραστικής πρόθεσης του πελάτη με την παρουσίαση των αναγκαίων πληροφοριών και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων για τα προϊόντα. • Υποστήριξη του πελάτη πριν την πώληση. • Υποστήριξη μετά την πώληση.

Το μέλλον του Μαρκιτινγκ Το αύριο θα φέρει νέες μεθόδους επικοινωνίας, νέες ανταγωνιστικές προκλήσεις και νέες απαιτήσεις από τους καταναλωτές. Γι’ αυτό πρέπει να έχουμε ανοιχτό μυαλό. Καθώς οι παραδοσιακές εταιρίες επιστρέφουν στο διαδίκτυο, τα πράγματα έχουν αλλάξει δραματικά σε σχέση με την προηγούμενη εμπειρία στα τέλη της δεκαετίας του ’90. Το Internet έχει θέσει πλέον γερά θεμέλια στην πλειονότητα των τομέων της επιχειρηματικής πρακτικής. Η πλειοψηφία των μεγάλων εταιριών παρακολουθούν την αγορά και αναζητούν την καλύτερη πρακτική που θα αποφέρει βέλτιστα και επιτυχή αποτελέσματα. Το ηλεκτρονικό marketing φαίνεται πως κερδίζει συνέχεια έδαφος στις προτιμήσεις τους.

Ορισμός ηλεκτρονικού εμπορίου Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι κάθε είδους συναλλαγή (επιχειρηματική, διοικητική και ανταλλαγή πληροφοριών) που γίνεται μέσω της χρήσης ηλεκτρονικών μέσων, και έχει ως σκοπό την ενίσχυση των πελατών (είτε με προϊόντα είτε με υπηρεσίες) και την αύξηση του κέρδους των εταιριών μέσω του ανταγωνιστικού στοιχείου

Λειτουργίες του ηλεκτρονικού εμπορίου Επιχείρηση με επιχείρηση ( Business to business ή B2B ) Επιχείρηση με καταναλωτή ( Business to customer ή B2C ) Καταναλωτής με καταναλωτή ( Customer to customer ή C2C ) Επιχείρηση με κράτος ( Business to government ή B2G ) Καταναλωτής με κράτος ( Customer to government ή C2G ) Κράτος με κράτος ( Government to government ή G2G )

Ηλεκτρονικές πληρωμές Τέσσερις τρόποι ηλεκτρονικών πληρωμών: Χρήση της πιστωτικής κάρτας. Αντικαταβολή. Ηλεκτρονικές επιταγές. Ψηφιακό χρήμα.

Τι είναι το eBay Το eBay Inc. είναι μία αμερικάνικη πολυεθνική διαδικτυακή, από καταναλωτή σε καταναλωτή, εταιρεία που εδρεύει στο Σαν Χοσέ της Καλιφόρνια. Eίναι μια πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων επιχείρηση με δραστηριότητες σε πάνω από τριάντα χώρες .Η εταιρεία διαχειρίζεται το eBay.com έναν ιστότοπο με ηλεκτρονικές δημοπρασίες και αγορές στις οποίες οι άνθρωποι και οι επιχειρήσεις μπορούν να αγοράζουν και να πωλούν ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών σε όλο τον κόσμο.

Λειτουργίες του eBay Ηλεκτρονικές δημοπρασίες προιόντων Πώληση αντικειιμένων με προκαθορισμένη τιμη «Buy it now». Διαδικτυακές διαφημίσεις απευθείας σύνδεσης Μικρές αγγελίες πωλήσεις εισιτηρίων για διάφορων τύπων εκδηλώσεις ηλεκτρονικές μεταφορές χρημάτων μέσω προπληρωμένης κάρτας άλλες πολλές υπηρεσίες

Ανάλυση SWOT του eBay Ισχυρά σημεία Ευκαιρίες Απειλές Αδύναμα σημεία Η μεγαλύτερη αγορά internet στον κόσμο Επιχειρηματικό μοντέλο (υπάρχει ισχυρός άμεσος ανταγωνισμός) Οικονομίες κλίμακας Ο εντοπισμός Το σύστημα πληρωμών Η φήμη Ευκαιρίες Αυξανόμενος αριθμός των αγοραστών Αύξηση των υπηρεσιών και του χαρτοφυλακίου των προϊόντων μέσω της εξαγοράς Άνοιξε περισσότερα online καταστήματα σε άλλες χώρες Απειλές Ηλεκτρονική ασφάλεια Περιφερειακά χαμηλό κόστος σε απευθείας σύνδεση με λιανοπωλητές Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός από το Amazon Συναλλαγματικές ισοτιμίες Αδύναμα σημεία Τα υψηλά τέλη Δεν απαιτητέ περαιτέρω στρατηγική ανάπτυξης

Στοιχεία έρευνας

Συμπεράσματα Στην εποχή που ζούμε το διαδίκτυο έχει κυρίαρχο ρόλο στη καθημερινότητα των ανθρώπων. Όπως είναι φυσικό σαν κομμάτια του διαδικτύου, το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ έχουν αναπτυχθεί μαζί με αυτό. Οι δύο αυτές έννοιες καθώς και τα στοιχεία που τις αποτελούν αναλύθηκαν ενδελεχώς στη παρούσα πτυχιακή εργασία. Φυσικά δεν θα ήταν δυνατό να μην αναλυθεί ο πλέον καταξιωμένος ισότοπος που σχετίζεται με αυτές τις έννοιες, το eBay. Για να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη και σαφή εικόνα διενεργήσαμε μια έρευνα μέσω ερωτηματολογίου το οποίο δόθηκε προς απάντηση σε άτομα που έχουν άμεση σχέση με το διαδίκτυο. Η έρευνα μας οδήγησε στο ήδη γνωστό συμπέρασμα, ότι το διαδίκτυο χρησιμοποιείτε σε καθημερινή βάση, με κύρια ασχολία την επικοινωνία φυσικών προσώπων μέσω συνομιλίας ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η διαφήμιση στο διαδίκτυο καθώς και η χρήση των social media έχουν εδραιώσει πλέον τη θέση τους στη καθημερινότητα μας. Σαν αποτέλεσμα αυτού έχουμε την ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς ολοένα και περισσότερα άτομα κάνουν αγορές μέσω του διαδικτύου. Ένας καλός λόγος για την προαναφερθείσα ανάπτυξη είναι το γεγονός πως οι πληρωμές μέσω τραπέζης ή προπληρωμένων καρτών είναι ένας από τους πλέον ασφαλέστερους τρόπους. Τα παραπάνω αποτελέσματα έρχεται να ενισχύσει και η άνθηση που συνάγει με την αναγνωσιμότητα και την χρησιμότητα του eBay. Με το πέρας της συγκεκριμένη πτυχιακής εργασίας καταλήξαμε σε μια βάση δεδομένων πάνω στην οποία μπορούν να στηριχθούν επόμενες πτυχιακές εργασίες και έρευνες που αφορούν το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, το ηλεκτρονικό εμπόριο και το eBay.

Σας ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας! Σας ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας! Ερωτήσεις κανείς;