ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Παρουσίαση έρευνας κοινής γνώμης – Συμπεράσματα 1 η Φάση έργου Οκτώβριος 2012.
«Έρευνα Πεδίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα Μικρομεσαίων Εμπορικών Επιχειρήσεων» Χρονοσειρά δεδομένων 1 ο κύμα (Έρευνα Βάσης σε δείγμα: εμπορικών επιχειρήσεων)
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πρόβλεψη αποτελεσμάτων ποδοσφαιρικών αγώνων
1 ΑΝΤΙΡΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΥΠΡΟΥ 25 Χρόνια Προσφοράς Έρευνα του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Ατόμων με Ρευματικές Παθήσεις (EULAR-PARE) για την Παγκόσμια Ημέρα.
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΕΙΣ ΚΑΚΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΘΙΑ ΑΣΤΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΓΟΝΑΤΟΣ.
ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Επιστημονικός υπεύθυνος: Δρ. Δημητριάδης Ευστάθιος «KAVALAEXPO, 2009» Νοέμβριος 2009 ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ Συνεργάτιδες: M.Sc Καλτσίδου Δέσποινα Μπασούρη Ζωή.
ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ ΔΡΑΜΑΣ Πανελλαδική έρευνα
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
F.B.S. Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας και η εταιρία “F.B.S. Δρ. ΔΗΜ. ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ &ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” Σας καλωσορίζουν στην παρουσίαση της μελέτης με.
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
1 5 Δεκεμβρίου 2009 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Σηπτική αρθρίτιδα ισχίου σε παιδί ηλικίας 9 ετών
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Επιτροπή Ζωής, Συντάξεων και Υγείας Στατιστικά Στοιχεία Κλάδου Ζωής για το έτος 2013.
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΙΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΙ» ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΛΟΥΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 2005 – 2012 Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών Ομάδα.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Εκκίνηση: 1η Δεκεμβρίου 2014 Πανευρωπαϊκά Πλεονεκτήματα Προσφέρει ένα δυναμικό ξεκίνημα και … στιγμιαίο εισόδημα.
Σοφία Τζελέπη, App Inventor ΜΕΡΟΣ B’ Σοφία Τζελέπη,
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Επιστημονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης 1 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ: Αποτίμηση της πορεί ας κατά το 2010 και το
Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
ΑΝΕΡΓΙΑ.
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου (ΠΚΚ) σε ηλικιωμένους και υπέργηρους με ισχαιμικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (ι-ΑΕΕ). Η θέση του σακχαρώδη διαβήτη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΟΓΑΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΠΑΚΑΛΗ ΙΩΑΝΝΑ (Μηχανικός Βιομηχανικής Πληροφορικής)   KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε, στους χώρους της έκθεσης, κατά το χρονικό διάστημα από 26/09/2014 έως 01/10/2014. Πληθυσμό, στόχο της έρευνας, αποτέλεσαν οι εκθέτες και οι επισκέπτες της έκθεσης. Για το λόγο αυτό δημιουργήθηκαν και χρησιμοποιήθηκαν ως ερευνητικά εργαλεία δύο διαφορετικά ερωτηματολόγια, ένα για κάθε κατηγορία. Το τελικό δείγμα της έρευνας αποτελείται από 68 εκθέτες και 548 επισκέπτες. KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ- ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ 1. Επαγγελματική κατάσταση επισκεπτών Για πρώτη φορά στα χρονικά της έκθεσης το μεγαλύτερο ποσοστό επισκεπτών ήταν φοιτητές. Πίνακας 1: Επαγγελματική κατάσταση επισκεπτών Ποσοστά 2012 Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Ιδιωτικός υπάλληλος 13,97% 11% 15,7% Δημόσιος υπάλληλος 10,8% 12,3% 10,7% Ελεύθερος επαγγελματίας - Έμπορος 23,3% 24% 8,8% Αγρότης 2,4% 1,2% 5,4% Φοιτητής 15,3% 16,5% 17% Άνεργος 28,1% 29,1% Συνταξιούχος 6% 5,8% 14,2% Άλλο 0,13% 0,1% - KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

Γράφημα 1: Επαγγελματική κατάσταση επισκεπτών KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

2. Τόπος καταγωγής Απ ΄ τον παρακάτω πίνακα φαίνεται ότι το μεγαλύτερο ποσοστό επισκεπτών της έκθεσης προέρχεται απ την πόλη της Καβάλας. Πίνακας 2: Τόπος καταγωγής επισκεπτών Ποσοστά 2012 Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Πόλη Καβάλας 54,76% 56,4% 51,5% Νομός Καβάλας 23,62% 22,% 35,9% Νομός Δράμας 4,82% 3,9% 4% Νομός Ξάνθης 6,03% 6,5% 6,6% Άλλη περιοχή 10,77% 11,2% 2% KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

Γράφημα 2: Τόπος καταγωγής επισκεπτών KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

Γνωστός: 5,2% Τηλεόραση: 13,8% 3. Ενημέρωση για την έκθεση Οι επισκέπτες ενημερωθήκαν για την έκθεση κυρίως απ ΄ το Internet. Πίνακας 3: Ενημέρωση για την έκθεση Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Ραδιοφωνικό σποτ 5,2% 17,4% Τοπικό τύπο 17,8% 14,4% Διαδίκτυο 20,2% 22,8% Έντυπο υλικό προβολής 20,9% 21% Banners, αφίσες 21,6% 5,4% Άλλο 14,3% Γνωστός: 5,2% Τηλεόραση: 13,8% KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

Γράφημα 3: Ενημέρωση για την έκθεση Γράφημα 3: Ενημέρωση για την έκθεση KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

4. Λόγοι επίσκεψης Το μεγαλύτερο ποσοστό επισκεπτών, επισκεφθήκαν την έκθεση για να ενημερωθούν για τα τοπικά προϊόντα. Πίνακας 4: Λόγοι επίσκεψης Ποσοστά 2012 Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Επαγγελματικοί λόγοι 12% 23,8% 17,7% Ενημέρωση για τα προϊόντα της περιοχής μου 51,2% 43,2% 34,3% Υποστήριξη του θεσμού 21,3% 19,7% Απλή επίσκεψη 15% 10,6% 26,6% Άλλο 0,5% 2,7% 0,1% KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

Γράφημα 4: Λόγοι επίσκεψης KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

Το 89,4% των επισκεπτών δήλωσαν ικανοποιημένοι από τον εκθεσιακό χώρο.   Το 85,4% των επισκεπτών δήλωσαν ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες της έκθεσης. Το 81,2% των επισκεπτών δήλωσαν ικανοποιημένοι από την ενημέρωσή που δεχτήκαν για την έκθεση. Το 89,4% των επισκεπτών δήλωσαν ικανοποιημένοι από τον εκθεσιακό χώρο. Το 86,5% των επισκεπτών δήλωσαν ικανοποιημένοι από την πρόσβαση στον εκθεσιακό χώρο. KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

5. Χρονική διάρκεια της έκθεσης Πίνακας 5 : Χρονική διάρκεια της έκθεσης Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Συμφωνούν με την χρονική διάρκεια της έκθεσης 85,2% 88,8% Γράφημα 5: Χρονική διάρκεια της έκθεσης KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

6. Χρονική περίοδος της έκθεσης Πίνακας 6: Χρονική περίοδος διεξαγωγής της έκθεσης Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Συμφωνούν με την χρονική περίοδο της έκθεσης 84% 91,6% Γράφημα 6: Χρονική περίοδος διεξαγωγής της έκθεσης KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

Το 82,4% θα επισκεφθεί την έκθεση και του χρόνου. Το 92,4% των επισκεπτών δηλώσαν ότι θα προτείνουν σε φίλους/γνωστούς του να επισκεφθούν την έκθεση. Το 82,4% θα επισκεφθεί την έκθεση και του χρόνου. KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

7. Σκοπός συμμετοχής Oι κύριοι λόγοι συμμετοχής στην έκθεση επικεντρώνονται στη διαφήμιση των προϊόντων (91,2%) και την προώθηση νέων προϊόντων (63%). Πίνακας 7: Σκοπός Συμμετοχής   Ποσοστά 2012 Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Διαφήμιση προϊόντων 82,3% 91,2% 75,5% Προώθηση νέων προϊόντων 62,1% 63% 42,9% Κλείσιμο συμφωνιών 52,9% 60,2% 38,8% Αύξηση μεριδίου αγοράς 53,4% 43,4% 44,9% Διερεύνηση διάθεσης κοινού 44,2% 37,9% 32,1% KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

Γράφημα 7: Σκοπός Συμμετοχής KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

ΕΚΘΕΤΕΣ Απ’ το σύνολο των επιχειρήσεων του δείγματος, το 67,4% έχει συμμετάσχει και προηγούμενα χρόνια στην έκθεση της Καβάλας. KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

ΕΚΘΕΣΗ 2012-ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ 8. Κόστος συμμετοχής Το κόστος συμμετοχής χαρακτηρίζεται απ’ τους εκθέτες ικανοποιητικό (63,8%), ενώ ένα σημαντικό ποσοστό αυτών το χαρακτηρίζει υψηλό και πολύ υψηλό (34,1%). Πίνακας 8: Κόστος Συμμετοχής   Ποσοστά 2012 Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Πολύ υψηλό 3,82% 5,4% 16,3% Υψηλό 23,75% 28,7% 20,5% Ικανοποιητικό 50,10% 63,8% 53,1% Χαμηλό 1,87% 0,9% 6,1% Πολύ χαμηλό 2,99% 1,2% 4,0% KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ Κ.Τ.Ε ΑΜ-θ

Γράφημα 8: Κόστος Συμμετοχής KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

9. Επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών Οι παρεχόμενες υπηρεσίες χαρακτηρίζονται απ’ το 34,7% των εκθετών υψηλού και πολύ υψηλού επιπέδου. Το 55,1% χαρακτηρίζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες ικανοποιητικές και το 10,2% χαμηλού και πολύ χαμηλού. Πίνακας 9: Επίπεδο Παρεχόμενων Υπηρεσιών Ποσοστά 2012 Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Πολύ υψηλού επιπέδου 7,03% 5,2% 16,3% Υψηλού επιπέδου 17,42% 22,5% 18,4% Ικανοποιητικές 61,23% 55,9% 55,1% Χαμηλού και πολύ χαμηλού επιπέδου 14,32% 16,4% 10,2% KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

ΕΚΘΕΣΗ 2012-ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Γράφημα 9: Επίπεδο Παρεχόμενων Υπηρεσιών KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ Κ.Τ.Ε ΑΜ-θ

10. Βαθμός ικανοποίησης από την έκθεση Πίνακας 10: Βαθμός ικανοποίησης από την έκθεση   Ικανοποίησης από την έκθεση Ποσοστά 2012 Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Είστε ικανοποιημένοι με την προσέλευση του κοινού; 85% 78% 73,3% Είναι ικανοποιητικός ο χρόνος διάρκειας της έκθεσης; 92,3% 95,6% 85,1% Είστε ικανοποιημένοι από την χρονική περίοδο πραγματοποίησης της έκθεσης; 83,39% 87,9% 91,5% KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

Γράφημα 10: Βαθμός ικανοποίησης από την έκθεση KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

11. Συνολικά αποτελέσματα Πίνακας 11: Συνολικά Αποτελέσματα   Ποσοστά 2012 2013 2014 Κλείσιμο ικανοποιητικού αριθμού συμφωνιών 42,3% 41% 24,5% Ευρύτερη γνωστοποίηση των προϊόντων 83,4% 83,2% 67,3% Ενημέρωση κοινού για τα νέα προϊόντα 91,2% 87,4% 59,2% KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

Γράφημα 11: Συνολικά Αποτελέσματα KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

ΕΚΘΕΣΗ 2012-ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ 12. Συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνα για τους εκθέτες. Το κόστος συμμετοχής θεωρείται ικανοποιητικό από τους πέντε στους δέκα εκθέτες. Έξι στους δέκα εκθέτες είναι ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Ενώ τρείς στους δέκα τις χαρακτηρίζουν υψηλού και πολύ υψηλού επιπέδου. Επτά στους δέκα εκθέτες θεωρούν ικανοποιητική την προσέλευση του κοινού στην έκθεση. Επτά στους δέκα εκθέτες εξέφρασαν τη βεβαιότητα ότι θα είναι παρόντες και στην επόμενη έκθεση, ποσοστό ίδιο μ’ εκείνο της προηγούμενης χρονιάς. Οι βασικές αδυναμίες της έκθεσης κατά την άποψη των εκθετών είναι ο κλιματισμός και ο εξαερισμός του χώρου, η μονότονη μουσική και τέλος η έλλειψη παράλληλων εκδηλώσεων οι οποίες εκτιμούν ότι θα προσελκύσουν ακόμη περισσότερο κόσμο. KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ Κ.Τ.Ε ΑΜ-θ

13. Συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνα για τους επισκέπτες. Δύο στους δέκα επισκέπτες δηλώσαν άνεργοι και δύο στους δέκα φοιτητές. Για πρώτη φορά στα χρονικά της έκθεσης έχουμε τόσο μεγάλη προσέλευση φοιτητών. Οι επισκέπτες είναι κυρίως κάτοικοι Καβάλας. Για άλλη μια χρονιά κρίνετε αποτελεσματική η διαφημιστική πολιτική του Επιμελητηρίου Καβάλας. Για πρώτη χρονιά φέτος το μεγαλύτερο ποσοστό των επισκεπτών ενημερώθηκε από το Internet και όχι τόσο από τα Banners και τις αφίσες. Επτά στους δέκα επισκέπτες δηλώσαν ικανοποιημένοι από το πλήθος και την ποικιλία των προϊόντων. Επτά στους δέκα επισκέπτες δηλώσαν ότι θα επισκεφθούν την έκθεση της επόμενης χρονιάς. KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

Σας ευχαριστούμε πολύ. KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ