Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά Δεκέμβριος 2007
Advertisements

Η φυσικός Marie Curie ανακάλυψε τους φάσορες το 1880
Η χρήση του kidspiration στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας
Της Ζωρζ Σαρή εκδόσεις : ΠΑΤΑΚΗ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΒΑΛΗΣ Δ2΄ ΤΑΞΗ
Αρχή ηλεκτρονιακής δόμησης (aufbau)
Στοιχεία Θεωρίας Συνόλων
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Μάθημα 14ο «Ισοδύναμα κλάσματα» Δάσκαλος: Γιάννης Στυλιανού
Μαθηματικά Στ’ Δημοτικού
Αριθμοθεωρητικοί Αλγόριθμοι TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A AA A A Αλγόριθμοι που επεξεργάζονται.
Βασικοί παιδαγωγικοί όροι
Υλικό για Διδακτική Πρόταση 1, Διδακτική Πρόταση 2 Διδακτική Πρόταση 3.
Συναλήθευση ανισώσεων
Ισοδύναμα κλάσματα Δύο κλάσματα είναι ισοδύναμα όταν φανερώνουν το ίδιο μέρος μιας ποσότητας, π.χ.   ― = ―
Όνομα: G3MU05 όνομα καθηγητή: C.V. τμήμα: Γ3 έτος:2014.
3ο Γυμνάσιο Ν. Ιωνίας - Βόλου Μακρή Βαρβάρα
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ο Μάθημα:Μαθηματικά Καθηγητής:CV Τμήμα:Γ’3 Έτος:2014.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Εργασία για το τρίγωνο του Πασκάλ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ 3 : Κανόνες του Kirchhoff
Διάλεξη 8η: Διαγραμματική επίλυση προβλημάτων ελαχίστου κατά την εφαρμογή του γραμμικού προγραμματισμού στη γεωργική παραγωγή 1.Στην περίπτωση των κλάδων.
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ)
2ο Γυμνάσιο Αριδαίας Α’ Γυμνασίου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Πατσαλίδου Κυριακή
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Α ΤΑΞΗ
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
Η εκπαίδευση στην Ελλάδα και τη Λαμία στα χρόνια της μεταρρύθμισης του 1929 Γιώργος Σταυρόπουλος Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων Α / θμιας Εκπ / σης.
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων Είναι η διαδικασία κατά την οποία πρέπει να κάνουμε: ✗ τον επακριβή προσδιορισμό των δεδομένων που παρέχει το πρόβλημα ✗ την.
ΟΞΕΑ – ΒΑΣΕΙΣ - ΑΛΑΤΑ Μπορείτε να αναφέρετε μερικές βάσεις και μερικά οξέα που χρησιμοποιούμε στην καθημερινή ζωή; Βάσεις: αμμωνία, μαγειρική σόδα (διαλυμένη.
Εκδήλωση για την 1 η Απριλίου 1955 Τα παιδιά της Β’2 παρουσίασαν ένα όμορφο πρόγραμμα με θεατρικά, τραγούδια και ποιήματα. Τα παιδιά της Α’ τάξης τραγούδησαν.
Τοπικά ακρότατα Τοπικό μέγιστο –Τοπικό ελάχιστο..
1 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ « ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ» ΤΑΞΗ : Γ3.
1 Σύνθεση Ταλαντώσεων. 2 Αρχή της Ανεξαρτησίας ή Αρχή της Επαλληλίας των κινήσεων Όταν ένα κινητό εκτελεί ταυτόχρονα 2 ή περισσότερες κινήσεις, κάθε μία.
Γραφή μετρήσεων με σημαντικά ψηφία
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ 3 : Κανόνες του Kirchhoff
Η ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ Διαιρετέος: Ακέραιος διαιρέτης: Ακέραιος
Κεφάλαιο 14: Πρώτοι και Σύνθετοι αριθμοί Στόχοι:
Αριθμοί- αλγεβρικές εκφράσεις
Μαθηματικά Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ανάπτυξη και Εφαρμογή Νοσηλευτικών Κλινικών Πρωτοκόλλων
Τεστ στα Μαθηματικά πολλαπλασιασμοί & διαιρέσεις 10, 100, 1000.
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
Β’ δημοτικό σχολειό ιδαλιου
Η πυραμίδα του μέτρου (μετατροπές από μία υποδιαίρεση του μέτρου στην άλλη) μαθηματικά.
Η Αστυνομικός της γειτονιάς κάνει παρουσιάσεις για την Οδική Ασφάλεια στο σχολείο μας 10 Μαρτίου 2016.
Οι Εκπαιδευτικοί και οι Μαθητές της Δ΄ Τάξης του
Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες.
Δομή Επιλογής , 8.1.
ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΕΝΟΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Τα ποσά αυτά ονομάζονται αντίστροφα
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Ποια είναι η προπαίδεια;
Β΄ Τάξη Βιολογία.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Ας δημιουργήσουμε τώρα τους λόγους
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Επίσκεψη της Γ’ τάξης στο Country Side Park, για εκπαιδευτικό πρόγραμμα 21Μαρτίου 2018.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΚΕΦ 2.2.
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Το μπιλιάρδο, το Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο και ο Μέγιστος Κοινός Διαιρέτης δύο ακεραίων αριθμών   Σωτήρης Γκιουλέας Επιβλέπων Καθηγητής: Ζήνων Λυγάτσικας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο Τάξη: Στ΄2- Χριστάκειο Δημοτικό Σχολείο 6 Μαρτίου 2007

Στόχοι του μαθήματος Να βρίσκουμε τα πολλαπλάσια ενός ακέραιου αριθμού Να βρίσκουμε τα κοινά πολλαπλάσια δύο ή περισσότερων ακέραιων αριθμών Να βρίσκουμε το Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο, χρησιμοποιώντας διάφορους τρόπους Να λύνουμε προβλήματα με το Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο (ΕΚΠ)

Τι μάθαμε σε προηγούμενα μαθήματα Παράγοντες ενός αριθμού Γινόμενο Διαιρέτης ενός αριθμού Πρώτοι και σύνθετοι αριθμοί Μέγιστος Κοινός Διαιρέτης

ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΑΚΕΡΑΙΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ Πολλαπλάσιο ενός ακέραιου αριθμού ονομάζεται ο αριθμός που προκύπτει, όταν τον πολλαπλασιάσουμε με κάποιον άλλο ακέραιο αριθμό Κοινά πολλαπλάσια δύο ή περισσότερων αριθμών λέγονται οι αριθμοί που είναι ταυτόχρονα πολλαπλάσια και των δύο ή περισσότερων αυτών αριθμών

Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο (ΕΚΠ) Το μικρότερο (ελάχιστο) από τα κοινά πολλαπλάσια, εκτός από το 0, λέγεται Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο ή (ΕΚΠ)