Πότε λέμε ότι δύο σώματα αλληλεπιδρούν;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΥΝΑΜΗ- ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ
Advertisements

ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Κεφάλαιο: 1.2 (Φυσική Γ.Π Α’ ΕΠΑΛ)
Η ΦΥΣΙΚΗ στη Β΄ Γυμνασίου 2.
Βάρος και βαρυτική δύναμη
Κεφάλαιο 6: Κινητική Ενέργεια και Έργο
Κεφάλαιο 7 Δυναμική Ενέργεια και Διατήρηση Μηχανικής Ενέργειας.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
(νόμος δράσης-αντίδρασης)
Copyright © 2009 Pearson Education, Inc. Κεφάλαιο 7 Έργο και Ενέργεια.
1.1 ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ
3.2 ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
3.7 ΔΥΝΑΜΗ & ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ
ΕΡΓΟ Work ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ 1. Μεγέθη που χαρακτηρίζουν μια ταλάντωση
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
3.4 ΔΥΝΑΜΗ & ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Ποια είναι η αιτία που προκαλεί τη μεταβολή της ταχύτητας των σωμάτων;
ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ νόμος NEWTON
Εργαστηριακη ασκηση 7 νόμος του Hook.
3.1 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ.
ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Γνωρίζουμε πώς κινούνται τα σώματα σε μια ευθεία.
ΔΥΝΑΜΗ μέτρο (πόσα Ν) κατεύθυνση (προς τα πού) διάνυσμα παραμόρφωσης
Sir Isaac Newton 4 Ιανουαρίου 1643 – 31 Μαρτίου 1727.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Στην προσπάθεια μας να περιγράψουμε και να κατανοήσουμε τα φυσικά φαινόμενα ορίζουμε έννοιες –ποσότητες που τις λέμε: Φυσικά μεγέθη.
Αλληλεπίδραση σωμάτων O 3ος νόμος του Newton
ΕΝΕΡΓΕΙΑ Τεστ 7 /11/2011. Για να βρω τις τελικές ταχύτητες θα πρέπει να βρω τις τελικές κινητικές ενέργειες από το θεώρημα: Μεταβολή της κινητικής ενέργειας.
Διατηρητικές δυνάμεις: –το έργο που παράγουν/καταναλώνουν είναι αναστρέψιμο – «τράπεζες ενέργειας» –Το έργο δεν εξαρτάται από τη διαδρομή αλλά μόνο από.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
« Ερευνώ και ανακαλύπτω » Ε΄ δημοτικού Κουκούλης Πάρης
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
Προαπαιτούμενες γνώσεις από τη Φυσική της Α και Β Λυκείου Φυσική Γ’ Λυκείου Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών 1 ο ΓΕΛ Ρεθύμνου © Ν. Καλογεράκης.
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
Η έννοια του πεδίου Πεδίο είναι μία περιοχή του χώρου η οποία έχει την ιδιότητα να ασκεί δυνάμεις σε κάθε σώμα που φέρεται μέσα σε αυτή Βαρυτικό Πεδίο.
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
Όταν δύο μπάλες μπιλιάρδου συγκρούονται , έρχονται σε επαφή , δέχονται μεγάλες δυνάμεις (δράση – αντίδραση ) σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και οι ταχύτητές.
Η βασίλισσα ΔΥΝΑΜΗ.
Επανάληψη στις δυνάμεις
Η έννοια της ΔΥΝΑΜΗΣ Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί:
1ος νΟμος του ΝεΥτωνα Αν η συνισταμένη των δυνάμεων που ασκούνται σε ένα σώμα είναι ίση με μηδέν (ΣF=0N) τότε το σώμα ή θα ηρεμεί (υ=0) ΣF= 0 F υ=0 B.
Δυναμική (του υλικού σημείου) σε μία διάσταση.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Το Βάρος Βάρος λέγεται η ελκτική δύναμη την οποία
Η έννοια του πεδίου Πεδίο είναι μία περιοχή του χώρου η οποία έχει την ιδιότητα να ασκεί δυνάμεις σε κάθε σώμα που φέρεται μέσα σε αυτή Βαρυτικό Πεδίο.
Επαναληπτικές ερωτήσεις στην ενέργεια
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ.
1. Ορμή– Γενίκευση νόμου Newton
Η έννοια της δύναμης Επιτέλους, κάτι δυνατό για να ασχοληθούμε!
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
3ο Κεφάλαιο - Δυνάμεις Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί να προκαλέσει μεταβολή στην κινητική κατάσταση ενός σώματος ή την παραμόρφωση του. Είναι διανυσματικό.
Γενική Φυσική 1ο Εξάμηνο
(Νόμος δράσης-αντίδρασης)
Δύναμη και αλληλεπίδραση
Αδράνεια : μια ιδιότητα της ύλης
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
(Νόμος δράσης-αντίδρασης)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πότε λέμε ότι δύο σώματα αλληλεπιδρούν; Όταν ασκούν δυνάμεις το ένα στο άλλο

Η έννοια της δύναμης

Πώς επιδρούν οι δυνάμεις πάνω στα σώματα

Οι δυνάμεις προκαλούν: μεταβολή στην ταχύτητα των σωμάτων στα οποία ασκούνται (τα αναγκάζουν να κινηθούν ή σταματούν την κίνηση τους) παραμόρφωση των σωμάτων στα οποία ασκούνται

Ποιο είναι το κοινό χαρακτηριστικό όλων των δυνάμεων Σύμφωνα με τον Νεύτωνα οι δυνάμεις εμφανίζονται πάντα ανά δυο μεταξύ 2 σωμάτων (τα σώματα αλληλεπιδρούν)

Σε ποιες κατηγορίες κατατάσσουμε τις δυνάμεις; Δώσε παραδείγματα για την κάθε κατηγορία

Δυνάμεις που ασκούνται κατά την επαφή 2 σωμάτων (Δυνάμεις επαφής) δύναμη τριβής, δυνάμεις που ασκούν σχοινιά η ελατήρια, δυνάμεις που ασκούν τα υγρά, δυνάμεις μεταξύ σωμάτων που συγκρούονται

Δυνάμεις που ασκούνται από απόσταση Δυνάμεις που ασκούνται από απόσταση βαρυτική δύναμη, ηλεκτρικές δυνάμεις, μαγνητικές δυνάμεις

Πώς μπορούμε να μετρήσουμε μια δύναμη Μια δύναμη μπορούμε να τη μετρήσουμε από τα αποτελέσματα που προκαλεί στο σώμα στο οποίο ασκείται (π.χ. την επιμήκυνση που προκαλεί σε ένα ελατήριο)

ΔΥΝΑΜΕΙΣ

Διατύπωσε τον νόμο του Hook Η επιμήκυνση ενός ελατηρίου είναι ανάλογη με την δύναμη που ασκείται σε αυτό

Ποια είναι τα όργανα μέτρησης δυνάμεων Tα δυναμόμετρα

Ποια είναι η μονάδα μέτρησης της δύναμης στο S.I; 1Ν (1Newton)

Πως παριστάνεται μία δύναμη; Με ένα βέλος που έχει κατεύθυνση (διεύθυνση και φορά) αυτή της δύναμης μήκος ανάλογο με το μέτρο της δύναμης και σημείο εφαρμογής το σημείο του σώματος στο οποίο ασκείται η δύναμη

ερωτήσεις: 1i,ii,iii σελ.59 1iv σελ.60 - ασκήσεις: 1 σελ.61