ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Advertisements

Maria Papakrivou – Larissa 8/6/2006 ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Ιστορία και Εξέλιξη του θεσμού στην Ελλάδα.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ!
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Τα δικαιώματα των παιδιών στην εκπαίδευση. 3 ο Γενικό Λύκειο Υμηττού Ομάδα εργασίας: Τα σαΐνια της εκπαίδευσης  Γεωργία Γ.  Παναγιώτα Μ.  Αλέξης Φ.
“Θα πρέπει να διαλέξουμε ανάμεσα σε ένα σχολείο όπου είναι εύκολο στους δασκάλους να διδάξουν και σε ένα σχολείο εύκολο στα παιδιά να μάθουν…” Λέων Τολστόι.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
1 Η σύνδεση των γλωσσών με χώρες και πολιτισμούς και οι συνέπειές της στις στάσεις και τα κίνητρα για εκμάθηση: συμπεράσματα μιας έρευνας σε μαθητές 5.
ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η ανάδυση της ανάγνωσης και της γραφής: έννοια και σύγχρονες απόψεις Ευφημία Τάφα Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
Στο γυμνάσιο γίνονται πιλοτικά ευρωπαϊκά προγράμματα
ΝΟΥΣ ΥΓΙΗΣ ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΙ
Σπουδάζοντας Χημεία στο Α.Π.Θ. Ευαγγελία Α. Βαρέλλα
Τα απελευθερωτικά οράματα ο Ρήγας Φεραίος
12. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
1 Στο συγκεκριμένο φυλλάδιο ο Κώστας Λάππας αναφέρεται στην εκπαίδευση των σχολείων από το 1770 έως το Οι φωτογραφίες που εμπλουτίζουν τα κείμενα.
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο
Η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ
Η ανάπτυξη των γραμμάτων και η μελέτη των αρχαίων Ελλήνων κεφ. 26
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: EΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ» ΤΑΞΗ Α΄ ΟΜΑΔΑ Β΄
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΠΕΡΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ Γ3.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ
Ο Γραμματισμός στην Προσχ. Εκπ/ση
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Για το πρόγραμμα Διαχείρισης Εκκλησιαστικών Κειμηλίων.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΣΤΟΡΙΟΥ
Σχολικά Μαθηματικά, Δάσκαλος των Μαθηματικών, Μαθητής Καθηγητής Μαθηματικών Μαθητής Σχολικά Μαθηματικά Ακαδημαϊκά Μαθηματικά Φροντιστήρια ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
Παρουσίαση της νέας Γραμματικής της Νέας Ελληνικής Γλώσσας
Α.Β. Μουμτζάκης, η δράση και το έργο του κατά την πρώτη δεκαετία της μεταρρύθμισης Δίον, 4-6 Νοεμβρίου : 35 χρόνια από τη γλωσσοεκπαιδευτική.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
Διδακτική Πληροφορικής
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
Επειδή η μόρφωση είναι δικαίωμα για κάθε άνθρωπο.
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Η εκπαίδευση στην αρχαία Ελλάδα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
ΜΠΡΙΝΙΑ ΕΛΕΝΑ ΠΑΝΑΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΞΕΚΟΥΚΗ ΟΡΣΑΛΙΑ ΞΕΚΟΥΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΠΕΖΑΝΗ ΑΦΗ Α3 ΤΜΗΜΑ:
Λεωνίδας Κραλίδης 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσσαλονίκης ΣΤ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΤΑΧΟΥ-ΗΛΙΑΔΟΥ Καραντάκη Μαργαρίτα Α.Ε.Μ.: 3141.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Bonjour Athenes, Καλημέρα Παρίσι
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
Η αναγεννησιακή παιδεία
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
Μετάβαση από το Δημοτικό
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
21. Το Βυζάντιο εκχριστιανίζει τους Σλάβους
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Σχολικό έτος B’ Λυκείου
Υπόθεμα: Λεκτική επικοινωνία
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Οι γυναίκες ως κόρες στην Αρχαία Ελλάδα
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ 1770-1821 Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ 1770-1821

ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ. ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΆΛΛΕΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ <<ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ>> <<ΚΟΙΝΟΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ>> <<ΣΧΟΛΕΙΟΝ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ>>

Η εκμάθηση των γραμμάτων δεν γινόταν μόνο στο σχολείο που έφερε το όνομα αυτό αλλά υπήρχαν και άλλοι τρόποι για να μάθει ένα παιδί γραφή και ανάγνωση. Όπως ένα μέλος της οικογένειας, ένας συγγενής ή όποιος άλλος που να γνωρίζει στοιχειώδη έστω γραφή και ανάγνωση .Οι ευκατάστατες οικογένειες μπορούσαν να προσλάβουν έναν οικοδιδάσκαλο. ΔΟΜΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. Ένας δάσκαλος με στοιχειώδης γνώσεις αναλάμβανε να διδάξει τα πρώτα γράμματα σε ένα μικρό αριθμό παιδιών Η φοίτηση κοριτσιών στα σχολεία ήταν πολύ μικρή

Χρέη δασκάλου έκανε ,συνήθως, ο αναγνώστης της εκκλησίας αλλά και οποιοσδήποτε άλλος είχε στοιχειώδεις γνώσεις γραφής και ανάγνωσης . Η διδασκαλία των κοινών γραμμάτων είναι σχεδόν ομοιόμορφη σε όλα τα σχολεία. ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΗΤΑΝ Η ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Γραφή Αριθμητική Ανάγνωση

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗ ΜΟΡΦΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ΑΛΛΕΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ <<ΣΧΟΛΕΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ>> <<ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΣΧΟΛΕΙΟΝ>> <<ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ>> <<ΜΟΥΣΕΙΩΝ>> <<ΕΛΛΗΝΟΜΟΥΣΕΙΟΝ>> <<ΑΚΑΔΗΜΙΑ>> <<ΓΥΜΝΑΣΙΟΝ>> <<ΛΥΚΕΙΟΝ>>

Από τον 17ο αιώνα, ένας νέος τύπος σχολείου αρχίζει να παγιώνεται Από τον 17ο αιώνα, ένας νέος τύπος σχολείου αρχίζει να παγιώνεται. Πρόκειται για ένα σχολείου μέσης εκπαίδευσης, το οποίο στις επίσημες πηγές, ονομάζεται συνήθως<<φροντιστήριον>> ή <<σχολείον>> των ελληνικών μαθημάτων>>. Στον τύπο αυτό ανήκουν η Πατριαρχική Σχολή της Κωνσταντινούπολης και άλλες που ιδρύονται από τα μέσα του 17ου αιώνα στα Άγραφα , τα Ιωάννινα, τη Χίο, το Βουκουρέστι, το Ιάσιο με την επιχορήγηση πλουσίων εμπόρων.

ΓΥΜΝΑΣΙΟΝ / ΛΥΚΕΙΟΝ Γυμνάσια ονομάζονται στις αρχές του 19ου αιώνα οι σχολές της Σμύρνης και της Χίου, που προσφέρουν εκτός από ελληνική παιδεία και άλλα υψηλού επιπέδου μαθήματα, ενώ Λύκειο ονομάζεται η ηγεμονική σχολή του Βουκουρεστίου που εκσυγχρονίζεται το 1810.

ΤΟ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Χρέη δασκάλου έκανε ο Ιερέας αλλά και όποιος γνώριζε ανάγνωση και γραφή. Εξάρτηση της Εκπαίδευσης από την Εκκλησία. Η φοίτηση κοριτσιών στα σχολεία ήταν πολύ μικρή. ΣΗΜΕΡΑ Όλοι οι δάσκαλοι είναι του Πανεπιστημίου και με ειδικότητες. Ανεξάρτητη η εκπαίδευση από την εκκλησία. Κορίτσια και αγόρια έχουν τις ίδιες ευκαιρίες.

ΧΘΕΣ Τα βιβλία σε μεγάλο βαθμό ήταν εκκλησιαστικού περιεχομένου. Η παιδεία συνδεόταν με το όραμα της ελευθερίας, της αναγέννησης της Ελλάδας. Δύο τύποι σχολείων, ένα κατώτερο << ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ>>που οι μαθητές μαθαίνουνε ανάγνωση, γραφή και αριθμητική. Και ένα μέσου << ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ>> που κύριος σκοπός του ήταν η άσκηση των μαθημάτων στην αρχαία Ελληνική γλώσσα. ΣΗΜΕΡΑ Ένα από τα πολλά μαθήματα που διδάσκονται είναι τα Θρησκευτικά. Η παιδεία στοχεύει στο να αποκτήσουν τα παιδιά γνώσεις, ήθος, να διαμορφώσουν χαρακτήρα κ.λ.π. προκειμένου να αντιμετωπίσουν τη ζωή. Τρεις τύποι εκπαίδευσης α)Υποχρεωτική, ‘’Δημοτικό και Γυμνάσιο’’ β)Μέση, ‘’Λύκειο’’ γ)Ανώτατη, ‘’Πανεπιστήμιο, ΤΕΙ’’