Ενότητα 8 Υποενότητες 1,2 Γλωσσοδέτες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Advertisements

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του «ασώτου υιού»)
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
Μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα Υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Μαθήματα Management - 1 Ξαφνικά, εμφανλιστηκε μια τίγρις,
Στο σούπερ μάρκετ. Σήμερα οι φίλοι μας είναι στο σούπερ μάρκετ και ψωνίζουν: -Λοιπόν τι χρειαζόμαστε; Για κοίτα την λίστα -Για να δούμε...γάλα, γιαούρτια,
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Άρης το σαλιγκάρι Άντον Κρινγκς.
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Έχεις δύο επιλογές! από το
28/1/2012 Συνεντεύξεις για τις Επικοινωνίες σε Διάφορες Εποχές…
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
O γέρος και τα τρία αδέλφια
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Κελεσίδης Βαγγέλης.
Καλή διασκέδαση. Η πάπια που ψήθηκε Κάποτε, σε μία μακρινή λίμνη, υπήρχε μία πάπια που αποφάσισε να βρει την τύχη της μακριά από το σπίτι της και τους.
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Κ ΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΉ ΑΓΩΓΉ ! Αιμιλία Αριστείδου. Τις Τίνας της άρεσε πολύ να παίζει με τα παιχνίδια της στην αυλή του σπιτιού της. Όμως κάθε φορά που έβγαινε.
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ο ΓεωργΟς και τα ΠαιδιΑ του
Ο Γεωργός και τα Παιδιά του
Το πρωί, πολύ πριν φέξει, ο Ιησούς βγήκε έξω και πήγε σ΄ένα ερημικό μέρος, και εκεί προσευχόταν.

Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Το μικρό ελεφαντάκι Ένα παραμύθι για μικρά παιδιά
Ενότητα 5 Πάμε για ψώνια; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
Ευαγγελία Στυλιανού Α’4
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ  Διηγηθείτε με συντομία το κείμενο α΄.  Υπογραμμίστε τις λέξεις με τις οποίες ο άγγελος χαιρετά τη Μαρία.  Ποιο μήνυμα της.
Ο Κύριος παρουσιάστηκε στον Αβραάµ, κοντά στη ∆ρυ Μαµβρή, ενώ αυτός καθόταν στο άνοιγμα της σκηνής του κατά το µεσηµέρι. Σήκωσε τα µάτια του και είδε.
Αγαπημένο μου παιδί....
O ΓΑΪΔΑΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΙΚΟΣ
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΜΕΡΟΣ Ι.
στο σχολικό και διαδυκτιακό εκφοβισμό
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Αγαπημένο μου παιδί....
Προετοιμασία της Βιβλικής
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Μεγαλώνω ένα κλάσμα, το μικραίνω ή φτιάχνω ισοδύναμό του.
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
Η ιστορία της Κοκκινοσκουφίτσας
Η μάγισσα του βουνού.
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Γλωσσοδέτες για να γλωσσέψετε Την μπέρδα σας… Χαχαχαχα…
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα 8 Υποενότητες 1,2 Γλωσσοδέτες Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου

Στόχοι της ενότητας

Προοργανωτής 1. Περιγράψτε τον πίνακα. 2. Συζητήστε με το διπλανό σας: Θα ήθελες να βρίσκεσαι στο τοπίο που βλέπεις σε αυτό τον πίνακα; Γιατί; 3. Γιατί κατά τη γνώμη σας επιλέγηκε αυτός ο πίνακας στη συγκεκριμένη ενότητα;

Η αρχή του ταξιδιού

Ερωτήσεις κατανόησης Πώς είναι γραμμένο το κείμενο; Από πού το καταλάβαμε; Ποιοι ξεκίνησαν το ταξίδι για τη Χωχαρούπα; Πόσο καιρό περπάτησαν; Πώς ένιωθαν μετά από τόσες μέρες ταξίδι; Σε πιο μέρος έφθασαν οι τέσσερις φίλοι; Ποιος τους έδωσε αυτή την πληροφορία; Πώς μιλούσε αυτός ο κύριος; Ποιον πρέπει να ρωτήσουν, για να μάθουν πού βρίσκεται η Χωχαρούπα; Πού θα βρουν το γιο του Ρουμπή;

Προσοχή! Υπογράμμισε στο διάλογο που διαβάσαμε όσες φράσεις νομίζεις πως μπερδεύουν τη γλώσσα σου. Έπειτα προσπάθησε να τις διαβάσεις γρήγορα.

Ώρα για παιχνίδι με το διπλανό σου! κούπα καπακωμένη. Κούπα καπακωτή, Κούπα ξεκαπάκωτη, κούπα ξεκαπακωμένη.

έφαγε παχιά φακή. Ο παπάς ο παχύς Γιατί παπά παχύ, έφαγες παχιά φακή;

η πευκολευκοτσουκλωτή, Η συκιά μας η γερτή, κάνει τα σύκα τα γερτά, τα πευκολευκοτσουκλωτά.

Τετράδιο Εργασιών

Κι άλλοι γλωσσοδέτες!

Συμπλήρωσε τα κενά του διαλόγου με τους τύπους του ρήματος είμαι Συμπλήρωσε τα κενά του διαλόγου με τους τύπους του ρήματος είμαι. Μετά συμπλήρωσε τον πιο κάτω πίνακα. - Ουφ! Εγώ _______________ κουρασμένος. - Μόνο εσύ _______________ κουρασμένος; Δες τον Αρμπέν. Αυτός κι αν _______________ κουρασμένος! - Παιδιά μην παραπονιέστε. Φυσικά και όλοι εμείς _______________ κουρασμένοι. Αφού ταξιδεύαμε τρεις μέρες και τρεις νύχτες! - Αν και εσείς λέτε πως _______________ κουρασμένοι, βλέπω στα μάτια σας την ανυπομονησία να φτάσετε στη Χωχαρούπα! - Αν ανυπομονούμε μια φορά εγώ κι εσύ, Χαρά, αυτοί ανυπομονούν χίλιες κι ας λένε πως _______________ κουρασμένοι! Εμπρός, λοιπόν, φιλαράκια μου, κουράγιο.

Το ρήμα είμαι

Η συνάντηση με το Ρουμπή Τα παιδιά αφού ευχαρίστησαν τον κύριο με το πράσινο σακάκι, έφτασαν μέχρι την εκκλησία και χτύπησαν την πόρτα του σπιτιού που ήταν αμέσως μετά από αυτήν. Τους άνοιξε ο κύριος Ρουμπής. Ρουμπής: Καλημέρα καμηλιέρη, καμηλιέρη καλημέρα! Φίλοι μου ποιοι είστε; Αρμπέν: Καλημέρα καμηλιέρη, καμηλιέρη καλημέρα! Είμαστε τέσσερις φίλοι που ψάχνουμε τη Χωχαρούπα. Μας είπαν να ρωτήσουμε το γιο του Ρουμπή, του Κουμπή, του ρουμποκομπολογή, που βγήκε να ρουμπέψει, να κουμπέψει, να ρουμποκομπολογέψει, και τον βρήκαν οι ρουμπήδες, οι κουμπήδες, οι ρουμποκομπολογήδες και του πήραν τα ρουμπιά του, τα κουμπιά του, τα ρουμποκομπολογιά του. Αυτός σίγουρα γνωρίζει το δρόμο για τη Χωχαρούπα. Ρουμπής: Μα αυτός είναι ο γιος μου! Θα τον βρείτε στη λίμνη να ταΐζει μια πάπια, μα ποια πάπια; Μια πάπια με παπιά. Χαρά: Ευχαριστούμε για την πληροφορία. Ελπίζουμε εκεί κοντά να έχει και καμιά μυγδαλιά τσιγδαλιά που κάνει μυγδαλίδια, τσιγδαλίαδια, μυγδοτσιγδοκοκαλίδια για να κόψουμε να φάμε. Ρουμπής: Αν πεινάτε, έχω να σας δώσω πίτα σπανακόπιτα, σπανακολαδόπιτα. Λουκάς: Υπέροχα! Αν έχετε και νερό, λινάρι, νερολίναρο, νεροκαθαρολίναρο για να γεμίσουμε τα παγουράκια μας, ακόμα καλύτερα. Ρουμπής: Μα και βέβαια! Καθίστε στις καρέκλες, της καρέκλας το ποδάρι ξεκαρεκλοποδαρώθηκε και σας φέρνω τις προμήθειές σας στο λεπτό. Γαλήνη: Τι καλά που όλοι σε αυτοί την πόλη είναι τόσο φιλικοί! Φίλος έδωσε σε φίλο τριαντάφυλλο με φύλλο. Φίλε, φύλαγε το φύλλο, μην το δώσεις σ’ άλλο φίλο. Αρμπέν: Τελικά μας κόλλησε για τα καλά η συνήθεια να μιλάμε με γλωσσοδέτες!