ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ LOYALTY Νομός Κορινθίας Truly LoyalAccessible TrappedHigh Risk 57%11% 20%12% Loyalty Matrix Τμηματοποίηση Πιστότητας Ν. Αργολίδας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ/ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Πανελλαδική Έρευνα με την μέθοδο των προσωπικών συνεντεύξεων
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΝΟΜΟΥ Αγορά Ν. Κορινθίας: Αγορά ανερχόμενη, στάσιμη ή φθίνουσα;
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!! Μαθητής:Σπύρος Παπανδρέου Τμήμα:Α3.
Page  1 To Internet στην Ελλάδα. Page  2 Το Internet στην Ελλάδα… % Χρήστες InternetΔυνητικοί Χρήστες.
ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ ΔΡΑΜΑΣ Πανελλαδική έρευνα
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ «Στοιχεία έρευνας για τη συναλλαγή του κοινού με τις Τράπεζες» Focus Bari A.E.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
OI ΒΑΣΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ; ΠΟΙΟ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΑΣ; ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ; ΠΟΙΟ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΑΣ;
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
IOYNIOΣ 2008 Ερευνητικό πρόγραμμα για το. EΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ 3 ΝΟΜΟΥΣ Ν. Κορινθίας Ν. Αργολίδας Δυτική Αττική.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ για την υγεία
Προτάσεις πολιτών για την βελτίωση της αγοράς του Νομού Κορινθίας.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Ανιχνεύοντας τη γνώση στην ελληνική επιχειρηματικότητα Σταύρος Ιωαννίδης.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
Μάρτιος 2015 Πανελλαδική Έρευνα για τα Ιδιαίτερα Μαθήματα και τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Παρουσίαση έρευνας Ικανοποίησης Τουριστών Νομού Καβάλας Ιούνιος 2016.
1 IOYNIOΣ 2008 Ερευνητικό πρόγραμμα για το 2 EΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ 3 ΝΟΜΟΥΣ Ν. Κορινθίας Ν. Αργολίδας Δυτική Αττική.
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2012.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ LOYALTY Νομός Κορινθίας

Truly LoyalAccessible TrappedHigh Risk 57%11% 20%12% Loyalty Matrix Τμηματοποίηση Πιστότητας Ν. Αργολίδας Ν. Κορινθίας Δυτική Αττική Truly LoyalAccessible TrappedHigh Risk 72%4%4% 15%8%8% Truly LoyalAccessible TrappedHigh Risk 76%5%5% 13%6%6%

Truly Loyal τους αρέσετε και θέλουν να παραμείνουν Accessible Trapped High Risk ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «TRULY LOYAL» ΠΕΛΑΤΕΣ; Φύλο  Γυναίκες (103) Ηλικία  (108),  (119),  65+ (140) Μορφωτικό επίπεδο:  Καθόλου/ δημοτικό- (128)  Γυμνάσιο/ λύκειο-(106) Περιοχή κατοικίας:  Περιοχή 3 (112) Επάγγελμα:  Συνταξιούχος (130),  Οικιακά/υπεύθυνος νοικοκυριού (124)

τους αρέσετε, αλλά σκέφτονται να φύγουν Trapped High Risk Accessible Truly Loyal ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «ΑCCESSIBLE» ΠΕΛΑΤΕΣ; Φύλο  Γυναίκες (105) Ηλικία  (117),  (134),  65+(130) Μορφωτικό επίπεδο:  Καθόλου, δημοτικό- (121)  Γυμνάσιο, λύκειο-(119) Περιοχή κατοικίας:  Περιοχή 1 (104),  Περιοχή 2 (130) Επάγγελμα:  Ιδιωτικός υπάλληλος (108),  Οικιακά/υπεύθυνος νοικοκυριού (119)

High Risk Truly Loyal Accessible Trapped ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «TRAPPED» ΠΕΛΑΤΕΣ; Φύλο  Άνδρες (116) Ηλικία  18-24* (116),  (201),  (115) Μορφωτικό επίπεδο:  ΤΕΙ, ΑΕΙ, Μεταπτυχιακά- (178) Περιοχή κατοικίας:  Περιοχή 2 (108) Επάγγελμα:  Ιδιωτικός υπάλληλος (150),  Δημόσιος υπάλληλος* (154),  Φοιτητής/σπουδαστής/μαθητής* (145) παραμένουν περιμένοντας νέα πρόταση * Ενδεικτική ανάλυση λόγω χαμηλής στατιστικής βάσης

High Risk Trapped Truly Loyal Accessible σχεδόν έχουν φύγει ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «HIGH RISK» ΠΕΛΑΤΕΣ; Φύλο:  Γυναίκες (108) Ηλικία:  18-24* (343),  (111) Μορφωτικό επίπεδο:  Γυμνάσιο/ Λύκειο- (109)  ΤΕΙ/ΑΕΙ/Μεταπτυχιακά- (113) Περιοχή κατοικίας:  Περιοχή 1 (163) Επάγγελμα:  Αυτοαπασχολούμενος (125),  Ιδιωτικός υπάλληλος (121),  Φοιτητής/σπουδαστής/μαθητής* (489) * Ενδεικτική ανάλυση λόγω χαμηλής στατιστικής βάσης

Αιτίες χρήσης άλλων αγορών εκτός Ν. Κορινθίας

Λόγοι που σας έκαναν να επισκεφτείτε κάποια άλλη αγορά Ποιοι θα λέγατε ότι είναι οι 2 λόγοι που σας έκαναν να επισκεφτείτε κάποια άλλη αγορά εκτός Ν. Κορινθίας; Σύνολο ερωτηθέντων ΣΥΝΔΥΑΖΩ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΠΟΛΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΦΙΛΟΥΣ

Βαθμός ικανοποίησης βάση παραμέτρων από την αγορά του Ν. Κορινθίας και από τις γειτονικές αγορές

ΕΙΚΟΝΑ ΑΓΟΡΩΝ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Ν. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΔΥΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΜΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΚΡΙΒΗ ΕΥΚΟΛΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΗ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ «ΨΑΓΜΕΝΟΥΣ» ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ STATUS/ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ Ν. Αργολίδας Δυτική Αττική Ν. Κορινθίας

ΕΙΚΟΝΑ ΑΓΟΡΩΝ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Ν. ΑΧΑΪΑΣ Ν. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΔΥΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΜΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΚΡΙΒΗ ΕΥΚΟΛΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΗ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ «ΨΑΓΜΕΝΟΥΣ» ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ STATUS/ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ Ν. Κορινθίας

ΕΙΚΟΝΑ ΑΓΟΡΩΝ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΜΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΚΡΙΒΗ ΕΥΚΟΛΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΗ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ «ΨΑΓΜΕΝΟΥΣ» ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ STATUS/ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ Ν. Αργολίδας Δυτική Αττική Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Η Αγορά του Ν. Κορινθίας …: 1.Έχει χάσει τα επώνυμα αγαθά (Ημι) διαρκείας 2.Έχει θέματα με την προσβασιμότητα της αγοράς 3.Αμφισβητούνται οι υψηλές προδιαγραφές των καταστημάτων 4.Δεν δημιουργεί προσδοκία ψυχαγωγίας / απόλαυσης κατά της αγορές αλλά και για την ψυχαγωγία αυτή κάθε αυτή. 5.Έχει χάσει τις γυναίκες, τους νεώτερους ανθρώπους, τους κατοίκους της Κορίνθου και των «μεγάλων» περιοχών, μέσο ανώτερης μόρφωσης και «υψηλών» επαγγελμάτων 6.Ελέγχεται ως προς την πελατοκεντρικότητα της εξυπηρέτησης. 7.Χάνει την ποιότητα και όχι απαραίτητα τις τιμές 8.Χάνει το «Για Εμένα» 9.Χάνει τις αξιόλογες προσφορές Υφίσταται σημαντική απώλεια στη σχέση με την έννοια «Επώνυμο» Επώνυμα Προϊόντα Για «Επώνυμους» Πελάτες Γιατί συμβαίνει αυτό

Tα Ζητούμενα Έχει η Αγορά του Ν. Κορινθίας Πρόβλημα Πόσο μεγάλο είναι ; Σε ποιές προιοντικές κατηγορίες Παράμετροι της αγοράς Γιατί συμβαίνει αυτό; Υπάρχουν ευκαιρίες;

ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΑΓΟΡΑ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Πιθανότητα επίσκεψης στο μέλλον σε αγορά Ν. Κορινθίας Πόσο πιθανό είναι να επισκεφτείτε την αγορά του Ν. Κορινθίας αν γνωρίζετε ότι μπορεί να σας προσφέρει γενικότερη υψηλού επιπέδου υπηρεσιών σε αγορές, φαγητό, ψυχαγωγία (πχ για τα παιδιά); ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΙΑΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΟΠΟΥ 1= ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΙΘΑΝΟ ΚΑΙ 5= ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ Σύνολο ερωτηθέντων Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ 48,7% 34,3% 51,2% 31,6% ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗ

Λόγοι μη επίσκεψης σε αγορά Ν. Κορινθίας Και ποιοι είναι οι 2 κυριότεροι λόγοι που θα σας έκαναν να μην επισκεφτείτε την αγορά του Ν. Κορινθίας … Σύνολο ερωτηθέντων Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΕΙΜΑΙ ΤΟΠΙΚΙΣΤΡΙΑ/ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΚΡΙΒΕΣ ΤΙΜΕΣ/ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗ Η ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ/ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ PARKING ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ/ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΟ

Λόγοι μη επίσκεψης - Ν. Κορινθίας Και ποιοι είναι οι 2 κυριότεροι λόγοι που θα σας έκαναν να μην επισκεφτείτε την αγορά του Ν. Κορινθίας … Σύνολο ερωτηθέντων ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ/ΚΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΛΛΕΙΨΗ PARKING/ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΛΟΓΟ/ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ/ΚΑΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΛΟΓΩ ΗΛΙΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗ Η ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΝΟΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΑΠΌ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ

Ν. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗ Έχετε επισκεφτεί την αγορά της Ν. Κορινθίας τα τελευταία 3 χρόνια; Εσείς προσωπικά έχετε επισκεφτεί την αγορά της Ν. Κορινθίας τα τελευταία 3 χρόνια; Σύνολο ερωτηθέντων

Βαθμός ικανοποίησης από την αγορά του Ν. Κορινθίας Εσείς προσωπικά θα λέγατε ότι από την αγορά του Ν.Κορινθίας είστε… 41,1% 15,3% 49,5% 14,1% Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗ Απαντούν όσοι επισκεφτεί την αγορά του Ν. Κορινθίας

Βαθμός ικανοποίησης από την αγορά του Ν. Κορινθίας Και πόσο ικανοποιημένος θα λέγατε ότι είστε για κάθε μια από τις παραμέτρους που θα σας διαβάσω σε σχέση με την αγορά του Ν. Κορινθίας … Ν. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Απαντούν όσοι επισκεφτεί την αγορά του Ν. Κορινθίας

Βαθμός ικανοποίησης από την αγορά του Ν. Κορινθίας Και πόσο ικανοποιημένος θα λέγατε ότι είστε για κάθε μια από τις παραμέτρους που θα σας διαβάσω σε σχέση με την αγορά του Ν. Κορινθίας … ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗ Απαντούν όσοι επισκεφτεί την αγορά του Ν. Κορινθίας

Είδος αγορών Και οι αγορές σας αφορούσαν είδη/ αγαθά… Ν. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Απαντούν όσοι επισκεφτεί την αγορά του Ν. Κορινθίας

Είδος αγορών Και οι αγορές σας αφορούσαν είδη/ αγαθά… ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗ Απαντούν όσοι επισκεφτεί την αγορά του Ν. Κορινθίας

Λόγοι Επίσκεψης στην αγορά Ν. Κορινθίας Ποιοι θα λέγατε ότι είναι οι 2 λόγοι που σας έκαναν να επισκεφτείτε την αγορά του Ν. Κορινθίας Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Απαντούν όσοι επισκεφτεί την αγορά του Ν. Κορινθίας

Λόγοι Επίσκεψης στην αγορά Ν. Κορινθίας Ποιοι θα λέγατε ότι είναι οι 2 λόγοι που σας έκαναν να επισκεφτείτε την αγορά του Ν. Κορινθίας ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗ Απαντούν όσοι επισκεφτεί την αγορά του Ν. Κορινθίας

76,8% 21,3% 81,1% 17,7% ΑΡΓΟΛΙΔΑΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗ Πρόθεση επίσκεψης ξανά στο μέλλον Εσείς προσωπικά σκοπεύετε να επισκεφτείτε ξανά την αγορά του Ν. Κορινθίας ; Απαντούν όσοι επισκεφτεί την αγορά του Ν. Κορινθίας

Οι Καταναλωτές του Νομού (αλλά και οι εν δυνάμει)…: 1.Είναι διατεθειμένοι να γίνουν πιστοί έστω και αν δεν είναι τώρα 2.Είναι διατεθειμένοι να «πειστούν» πιο εύκολα, είναι πιο ανοικτοί 3.Ψάχνουν για αξία προς τιμή / value for money και όχι για φθήνια 4.Έχουν την διάθεση να εξαντλήσουν τα περιθώρια της τοπικής αγοράς πριν φύγουν εκτός 5.Τους αγγίζουν οι λέξεις «περισσότερα», «εκσυγχρονισμός», «καινούργιο», «καινοτομία», «φρέσκιες ιδέες», «κέρδος χρόνου», «είσαι ξεχωριστός», «είσαι επώνυμος», «απόλαυση», «διασκέδαση», «ποιότητα» 6.Οι φυλές των απωλειών (Υψηλού Ρίσκου) βρίσκονται και μέσα στους «Προσβάσιμους» και στους «Εγκλωβισμένους» Υπάρχει ευκαιρία κυρίως στους κατοίκους του Ν. Αργολίδας και όχι στη Δυτική Αττική Ισχυρό όπλο για τους εκτός νομού είναι : Ο ίδιος ο Κορίνθιος Η εν δυνάμει δυνατότητα ψυχαγωγίας (εφόσον χτιστεί) «περισσότερα», «εκσυγχρονισμός», «καινούργιο», «καινοτομία», «φρέσκιες ιδέες», «κέρδος χρόνου», «είσαι ξεχωριστός», «είσαι επώνυμος», «απόλαυση», «διασκέδαση», «ποιότητα» Υπάρχουν ευκαιρίες

Tα Ζητούμενα Έχει η Αγορά του Ν. Κορινθίας Πρόβλημα Πόσο μεγάλο είναι ; Σε ποιές προιοντικές κατηγορίες Παράμετροι της αγοράς Γιατί συμβαίνει αυτό; Υπάρχουν ευκαιρίες; Ποιες είναι οι προτεραιότητες;