Μία Νέα Προσέγγιση και Φιλοσοφία στις Μελέτες Αυτοκινητοδρόμων. Εφαρμογή στο ΒΟΑΚ. Β. Ψαριανός, Καθ. ΕΜΠ Ημερίδα Οδικής Ασφάλειας, ΤΕΕ/ΤΑΚ, Ηράκλειο 2.7.2008.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Ευρετήρια.
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
© 2002 Thomson / South-Western Slide 2-1 Κεφάλαιο 2 Διαγράμματα και Γραφήματα Περιγράφικής Στατιστικής.
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Ιωάννης Κόμνιος Μεταπτυχιακή Διατριβή Τμήμα.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Τα στοιχειώδη περί γεωδαιτικών υπολογισμών
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ
Το ηλιακό σύστημα και η Γη
ΠΕΤΡΟΓΕΦΥΡΑ Δημου ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Δυναμική συμπεριφορά των λογικών κυκλωμάτων MOS
ΚΑΤΟΧΗ - ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
Αβιοτικό περιβάλλον οργανισμοί.
Εκπομπές ΝΟx (σε ktn) ανά τομέα NOx ετήσιες μέσες τιμές NO 2 ετήσιες μέσες τιμές.
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Γ.Αγαπάκης – Αν.Διευθυντής ΕΥΔΕ/Αποσελέμη
1 Θεματική Ενότητα Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Αριστοτέλης Σάββα - Κλάδος Βιώσιμης Κινητικότητας, Τμήμα Δημοσίων Έργων 5 Ιουλίου Βιώσιμη Κινητικότητα για Εξοικονόμηση Ενέργειας στις Μεταφορές.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Θέση και μετατόπιση x2=8 Δx=8-3=5 x1=3 x1=-2 x2=3 Δx=3-(-2)=5
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Περιγραφική Στατιστική
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΟΠΟΙΪΑΣ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Τρίτο Συστήματα.
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Ασκήσεις Δασικής Διαχειριστικής Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Άσκηση 4.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Πλευρικές Ωθήσεις Γαιών
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Αλγεβρική Εξειδίκευση u Καθορισμός τύπων αφαίρεσης σε όρους σχέσεων μεταξύ τύπων λειτουργιών.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Κληρονομικότητα.
ANAKOINWSH H 2η Ενδιάμεση Εξέταση μεταφέρεται στις αντί για , την 24 Νοεμβρίου στις αίθουσες ΧΩΔ και 110 λόγω μη-διαθεσιμότητας.
Φυσική του στερεού σώματος (rigid body)
Σχεδιασμός - Κατασκευή και Αστοχίες
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 23  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 9 (39%) και Μη Ικανοποιητικά 14 (61%)  Μη Συμμορφώσεις : 290  Διορθωτικές.
Δομές Δεδομένων - Ισοζυγισμένα Δυαδικά Δένδρα (balanced binary trees)
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μία Νέα Προσέγγιση και Φιλοσοφία στις Μελέτες Αυτοκινητοδρόμων. Εφαρμογή στο ΒΟΑΚ. Β. Ψαριανός, Καθ. ΕΜΠ Ημερίδα Οδικής Ασφάλειας, ΤΕΕ/ΤΑΚ, Ηράκλειο Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας ΤΕΕ

 Γενικά απαιτείται περιοδική αναθεώρηση Τεχνικών Κειμένων ( Κανονισμών, Προδιαγραφών, Οδηγιών κλπ )  Στην Οδοποιία γενικά κάθε 10 χρόνια περίπου  Ειδικά για τον Γεωμετρικό Σχεδιασμό Οδών το έτος 2008 είναι καθοριστικό : ΝΕΑ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΟΔΩΝ  Γερμανία, ( Σουηδία, Νορβηγία, Φιλανδία, Δανία και Ολλανδία - ακολουθούν άμεσα ) ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ

 ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ( αυτό καταλαβαίνει ο οδηγός / αυτο - εξηγούμενη οδός = ενιαία οδική συμπεριφορά = οδική ασφάλεια )  ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΧΩΝ ( Χωροταξία / Πολεοδομία )  Μεγαλύτερη βαρύτητα στην ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ

 Ο ΕΡΓΟΤΑΞΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ( κατασκευή και συντήρηση )  ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΠΕΔΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ( Οδικό δίκτυο / Χωροταξία, Παράμετροι Σχεδιασμού, Χάραξη, Εξοπλισμός, Λειτουργία )  Η έννοια της ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΠΛΕΟΝ – Καμία σχέση με την πραγματικότητα …  Η έννοια της ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ V85 ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑΞΗ  Καθοριστικές Ταχύτητες : Ταχύτητα Υπολογισμού Όριο Ταχύτητας ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ

 Πιο Λειτουργικοί  Πιο Ασφαλείς  Πιο Περιβαλλοντικοί  Πιο Οικονομικοί ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ

Κατηγορία Αυτοκινητό- δρομου AS0 / AS1ASII Σχέση με Οικιστικό Περιβάλλον Εντός ή Εκτός ΕκτόςΕντός Χαρακτη- ρισμός Μητροπο- λιτικός Αυτοκινη- τόδρομος Τύπος Αυτοκινη- τόδρομου Τοπικός Αυτοκινη- τόδρομος Τύπος Αυτοκινη- τόδρομου Αστικός Αυτοκινη- τόδρομος ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ EKA1AEKA2EKA1BEKA2EKA ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕΛΕΤΗΣ EKA1AEKA1BEKA2EKA3 Χαρακτηρισμός Μητροπολιτικός Α/Δ Τοπικός Α/ΔΤύπος Α/ΔΑστικός Α/Δ Σχέση με Οικιστικό Περιβάλλον Εντός ή ΕκτόςΕκτόςΕντός Γενικό Όριο Ταχύτητας Κανένα (130) (120) Κανένα (100) ≤ 100 km/h (80) Τυπικές Αποστάσεις μεταξύ Ανισόπεδων Κόμβων >8.000 m>5.000 m Κανένας Περιορισμός Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις κατά την Διάρκεια Κατασκευής Εν γένει όχι πάντα αναγκαίο ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 8

Κατηγορία ΜελέτηςΕλάχιστη Ακτίνα [m]Ελάχιστο Μήκος [m] EKA1A EKA1B 720 EKA EKA ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ

 Μέγιστο Μήκος 2 km  400 m μεταξύ ομόρροπων ( όχι πλέον 6xVe)  Ευθυγραμμία ≥ 1000m τότε R≥ 1000m ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ

R1/R2 ≤ 1,5 εφόσον R1 ≤ 1500 m ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ

 Ύψος Εμποδίου 0,5 m  Σε αριστερές καμπύλες εφόσον το ύψος των στηθαίων ≤ 0.90 m δεν υπάρχει παρεμπόδιση ορατότητας  Τρισδιάστατος έλεγχος ορατότητας ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 12

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 13 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕΛΕΤΗΣ Μέγιστη Κατά Μήκος Κλίση [%] EKA1A 4,0 EKA1B 4,5 EKA2 4,5 EKA3 6,0

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 14 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕΛΕΤΗΣ Ελάχιστες Ακτίνες Κυρτών [m] Ελάχιστες Ακτίνες Κοίλων [m] EKA1A EKA1B EKA EKA

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 15 Traffic Space *) lateral clearance dιmensions 0,35…0,60 m **) hard strip 0,50 or 0,75 m

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 16

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 17

 ΕΜΗΚ ≤ οχ / ημέρα σύνολο της διατομής  4+0 μη αναγκαίο κατά τη διάρκεια κατασκευής ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 18

 ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕ ΕΝ 1317  ΕΚΑ 1 και ΕΚΑ 2 προτείνεται 4.00 m Δυνατή εγκατάσταση 2 μονόπλευρων στηθαίων Βαθμίδας Αναχαίτισης Α Ύψος Στηθαίου ≤ 0,90 m ( ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΜΠΥΛΕΣ !!) ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 19

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 20 *) Σε περίπτωση ενσωμάτωσης κατασκευαστικών στοιχείων, μεσόβαθρα, κλπ. το πλάτος αυξάνεται ανάλογα

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 21

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 22

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 23

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 24

 Οικονομοτεχνικά Σωστές  Περιβαλλοντικά Αποδεκτές  ΑΣΦΑΛΕΙΣ  Λειτουργικές κατά την Κατασκευή  Πάντα ελέγχεται το ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ Α / Δ ΜΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ (HCM/HBS) ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 25

 Οικονομικότεροι  Κυκλοφοριακά Αποδοτικότεροι  ΕΙΣΟΔΟΙ / ΕΞΟΔΟΙ σχεδόν Αναλλοίωτοι - Προστέθηκαν κάποιες περιπτώσεις ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 26

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 27

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 28

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 29

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 30

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 31 Ταχύτητα[km/h] Μεγ. Ανωφερική Κλίση +6,0% (σε σήραγγες +4%) Μεγ. Κατωφερική Κλίση -7,0% (in tunnels -4%) Ελάχιστη Επίκλιση 2,5% Μεγ. Επίκλιση 6,0% Συναρμογή Επικλίσεων 0,1 a (a=απόσταση οριογραμμής από άξονα περιστροφής) Μεγ. Λοξή Κλίση 9,0% Ελαχ. Οριζ. Ακτίνα [m] Ελαχ. Κυρτή Ακτίνα [m] Ελαχ. Κ οίλη Ακτίνα[m] Ορατότητα Στάσης [m]

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 32

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 33

 Μεγαλύτερη Κυκλοφοριακή Ικανότητα  Αναλυτική Θεώρηση μέσω HCM/HBS  Οικονομικότεροι, περιβαλλοντικά πιο αποδεκτός σχεδιασμός, ασφαλέστεροι  Το … πρόβλημα της ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ παραμένει ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 34

 Χρήση οποιουδήποτε παλαιότερου κανονισμού οδηγεί σε οδό χειρότερη από πλευράς ασφάλειας, λειτουργίας, κατασκευής και συντήρησης  Επιτακτική η υιοθέτησή των RAA 2008 στα νέα τμήματα ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 35

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΤΑΚ 36