Πώς πάω από την αριστερή εικόνα (πρόβλημα) στη δεξιά (μοντέλο);

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Advertisements

Tάσος Μπούντης Τμήμα Μαθηματικών Πανεπιστήμιο Πατρών
ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ Ένα υπόδειγμα ή μοντέλο είναι μια κάποιας μορφής αναπαράσταση πραγματικών αντικειμένων, καταστάσεων ή διαδικασιών. Γενικότερα είναι μια απλοποίηση.
ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΕΥΡΕΤΗΡΙΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ταξινόμηση – Αναζήτηση.
Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Αντικείμενο μελέτης της Φυσικής είναι:
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Μάθημα 2 ο : Βασικές έννοιες 1 Ακαδημαϊκό Έτος
Ανάλυση Πολλαπλής Παλινδρόμησης
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΚΕΦ. 1-ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΕΠΠ.
Επίλυση Προβλημάτων με Η/Υ
ΑΕΠΠ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΛΙΑΠΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (ΠΕ19).
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΒΙΟΑΝΤΙΔΡΑΣΤΗΡΩΝ
Copyright © 2009 Pearson Education, Inc. Κεφάλαιο 3 Κίνηση σε 2 και 3 διαστάσεις, Διανύσματα.
Παραγωγή CH 3 I από CΗ 3 ΟΗ με ανακύκλωση ΗI CH 3 I παρασκευάζεται με κατεργασία 2000 kg/d υδροιωδικού οξέος (HI) με περίσσεια μεθανόλης (CH 3 OH) σύμφωνα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΔΙΟΥ ΡΟΗΣ
Μοντέλα - Αλγόριθμοι – Ταξινόμηση Advanced Data Indexing (Προηγμένη ευρετηρίαση δεδομένων)
Ποια είναι η διαδικασία της διερεύνησης; Έχω ένα πρόβλημα Η κυρία Καθαρούλα δεν καταφέρνει να καθαρίσει τους λεκέδες από τα ρούχα των παιδιών της και θέλει.
(The Primitive Equations)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Χρονική Πολυπλοκότητα
Πως μπορεί κανείς να λύσει προβλήματα με τη βοήθεια της Mathematica Πρόβλημα 10 α : Κλίση καμπύλης Πρόβλημα 10 β : Εμβαδόν καμπύλης Ομάδα Δ. Λύνοντας Προβλήματα.
Ενότητα Α3: Ομοιότητα και διαστατική ανάλυση
ΓΕΩΔΑΙΣΙΑ 9η παρουσίαση Βασίλης Δ. Ανδριτσάνος 4ο εξάμηνο
1 1 Slide Προσομοίωση. 2 2 Προσομοίωση n Τι είναι η Προσομοίωση πως/που χρησιμοποιείται; n Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της Προσομοίωσης n Μοντέλα.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καλαμάρα Αγγελική
Πρακτικη Ασκηση προοδος ΘΕΜΑ : κρισιμα συμβαντα
Δημιουργία πειράματος Θα σας ζητηθεί να σχεδιάσετε ένα πείραμα που να διερευνά μία υπόθεση. Θα πρέπει να είστε σε θέση να: χειριστείτε τις μεταβλητές,
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων Είναι η διαδικασία κατά την οποία πρέπει να κάνουμε: ✗ τον επακριβή προσδιορισμό των δεδομένων που παρέχει το πρόβλημα ✗ την.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι 7 η Διάλεξη Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΡΙΖΩΝ  Ορισμός του γεωμετρικού τόπου ριζών Αποτελεί μια συγκεκριμένη καμπύλη,
ΜΕΘΟΔΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι 8 η Διάλεξη ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΩΝ ΡΙΖΩΝ Το σύστημα ελέγχου.
Επιμέλεια διαφάνειας Mehmet Kanoglu
Ανάλυση Εισόδου και Εξόδου Προσομοίωσης
Εισαγωγή στο Γραμμικό Προγραμματισμό
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΕΡΕΥΝΑ -ΟΡΙΣΜΟΣ-ΕΙΔΗ ΕΡΕΥΝΑΣ
Προσομοίωση και Μοντέλα Συστημάτων (Μέρος B)
Ερμηνεία Σχετικού λόγου ( Odds ratio ) -1
Πέμπτο μάθημα Ψηφιακά Ηλεκτρονικά.
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό
Υποθέσεις εργασίας και μεταβλητές
MEASUREMENT TECHNIQUES
2) Οι Θεμελιώδεις Εξισώσεις (The Primitive Equations)
Industrial Safety for the onshore
Λογιστική για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις Ανάλυση Νεκρού Σημείου
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ
Α.ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ –ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Εφαρμογές Πληροφορικής
ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ; – ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΠΩΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΤΑΙ ΟΡΙΣΜΟΣ
Πολυπαραγοντική γραμμική εξάρτηση
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Εργαστήριο Παιδαγωγικές Εφαρμογές και ΤΠΕ
ΕπεξεργασΙα και ΑξιολΟγηση ΠειραματικΩν ΔεδομΕνων
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ - ΑΓΩΓΙΜΟΤΗΤΑ
ΕΥΡΕΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ
Επιμέλεια διαφάνειας Mehmet Kanoglu
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Πρακτικές δραστηριότητες
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΥΝΘΕΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΕΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ: ΣΥΝΘΕΤΗ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ – ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΣΤΡΩΜΑ ΡΕΥΣΤΟΥ Οι θερμικές.
ΓΕΩΔΑΙΣΙΑ 9η παρουσίαση Βασίλης Δ. Ανδριτσάνος 4ο εξάμηνο
Τ. Ε. Ι. Αθήνας Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΒΙΟΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Εργασία στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία
ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΕΞΙΟΥ ΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πώς πάω από την αριστερή εικόνα (πρόβλημα) στη δεξιά (μοντέλο);

Το πρόβλημα

Οδηγός επιλογής μοντέλων 2. Τι συμβαίνει εδώ; - Ποια φαινόμενα είναι σχετικά με αυτό το πρόβλημα; - Η θεώρηση ποιων μηχανισμών μπορεί να συμβάλει στην κατάστρωση του προβλήματος; 3. Τι είδους παράμετροι μπορεί να είναι σχετικές με το πρόβλημα; 4. Τι είδους εξαρτημένες μεταβλητές μάς απασχολούν εδώ; Ποιες είναι οι κρίσιμες ποσότητες των οποίων οι τιμές θα απαντήσουν το ερώτημα που θέτει το πρόβλημα;

Οδηγός επιλογής μοντέλων (συν.) 5. Τι τύπος ανάλυσης περιμένω να χρειαστεί; (Σκέφτομαι μαζί τα φαινόμενα, τις παραμέτρους και τις μεταβλητές, για να οδηγηθώ στις μαθηματικές σχέσεις που τα συνδυάζουν.) 6. Ποια είναι η περιοχή που κυρίως με ενδιαφέρει; Μπορώ (χρειάζεται;) να την απομονώσω; Πώς θα την απεικόνιζα με ένα σκίτσο; 8. Τι μέθοδος επίλυσης φαντάζομαι πως θα απαιτηθεί; Αναλυτική; Αριθμητική; Πιθανοτική; Γραφική;

Οδηγός επιλογής μοντέλων (συν.) 9. Μήπως μπορώ να κάνω κάποιες απλοποιήσεις; Να προσεγγίσω κάτι; Να αγνοήσω κάτι; - Να απλοποιήσω ή να αγνοήσω κάποιο φαινόμενο; (2) - Να προσεγγίσω/εκτιμήσω/αγνοήσω κάποια παράμετρο; (3) - Να αγνοήσω κάποια μεταβολή μιας μεταβλητής (π.χ. ως προς το χρόνο, ως προς μία κατεύθυνση του χώρου); (4) - Να αγνοήσω κάποια περιοχή; (6) - Να απλοποιήσω τη γεωμετρία (6); (βλέπε και απλοποίηση μεταβλητής) - Να απλοποιήσω κάποια μαθηματική σχέση; (5,8) - Να απλοποιήσω τη μέθοδο επίλυσης; (8)

Το πρόβλημα

Η άσκηση

Το μοντέλο

Απλοποιήσεις

Επίλυση άσκησης ροής

Η άσκηση μεταφοράς

Υπολογισμός παραμέτρων μεταφοράς

Επίλυση άσκησης μεταφοράς Αν αγνοήσω την υδροδυναμική διασπορά δεν κάνω μια συντηρητική υπόθεση!

Τι γίνεται για μικρότερη διασπορά; Ο ρύπος καθυστερεί να φτάσει = η ίδια συγκέντρωση φτάνει στο ίδιο σημείο σε μεγαλύτερο χρόνο!

Επίδραση παραμέτρων (Κ p  R, D)