ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ της ΕΡΕΥΝΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Παρουσίαση έρευνας κοινής γνώμης – Συμπεράσματα 1 η Φάση έργου Οκτώβριος 2012.
«Έρευνα Πεδίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα Μικρομεσαίων Εμπορικών Επιχειρήσεων» Χρονοσειρά δεδομένων 1 ο κύμα (Έρευνα Βάσης σε δείγμα: εμπορικών επιχειρήσεων)
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Αριθμητική με σφηνοειδείς αριθμούς Ν. Καστάνη
Αναστασία Ψάλτη, Επίκ. Καθηγήτρια Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας ΑΤΕΙΘ
ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΕΙΣ ΚΑΚΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΘΙΑ ΑΣΤΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΓΟΝΑΤΟΣ.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Ξένια Κούρτογλου Πρόεδρος & Ceo Focus Bari A.E.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Facebook & Ελληνικές Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες: μια χρηστοκεντρική προσέγγιση ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΜΗΜΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ.
Επιμέλεια: Διογένης Κοσμόπουλος 2ο ΓΕΛ Αργυρούπολης.
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
ΠΕΤΡΟΓΕΦΥΡΑ Δημου ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
Έρευνα για το διαδίκτυο
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσι τηλ.: fax:
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Καλώς ήρθατε στις Οικονομικές Επιστήμες
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Σηπτική αρθρίτιδα ισχίου σε παιδί ηλικίας 9 ετών
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΕΤΠΑ : ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ Π/Υ ΕΝΤΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΣΠΑ ΟΠΩΣ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ιούλιος 2012.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Σοφία Τζελέπη, App Inventor ΜΕΡΟΣ B’ Σοφία Τζελέπη,
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
ΑΝΕΡΓΙΑ.
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου (ΠΚΚ) σε ηλικιωμένους και υπέργηρους με ισχαιμικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (ι-ΑΕΕ). Η θέση του σακχαρώδη διαβήτη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΟΡΥΚΤΩΝ ΤΗΣ 1ης ΚΑΙ 2ης ΟΜΑΔΑΣ
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 23  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 9 (39%) και Μη Ικανοποιητικά 14 (61%)  Μη Συμμορφώσεις : 290  Διορθωτικές.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ της ΕΡΕΥΝΑΣ ΔΕΙΓΜΑ 53 Κορίτσια και 61 Αγόρια Α΄ Τάξης ΕΠΑΛ και ΓΕΛ Νιγρίτας Ηλικιακή Ομάδα 15 - 18+

Γνωρίζεις τη ΓτΝ? Τη Χρησιμοποιείς? Γνωρίζεις τη ΓτΝ? Τη Χρησιμοποιείς?

Κορίτσια γνωρίζω τη ΓτΝ (96,2%) τη χρησιμοποιώ (100%) Αγόρια γνωρίζω τη ΓτΝ (85,2%) τη χρησιμοποιώ (86,9%)

Γιατί τη χρησιμοποιείς; α) για να μη με καταλαβαίνουν οι μεγάλοι β) επειδή τη χρησιμοποιεί η παρέα μου γ) επειδή είναι μόδα δ) επειδή θέλω να διαφέρω ε) επειδή μου αρέσει στ) χάριν συντομίας ζ) για όλους τους παραπάνω λόγους

Κορίτσια μου αρέσει (75,5%) τη χρησιμοποιεί η παρέα μου (50,9%) για να μη με καταλαβαίνουν οι μεγάλοι (43,4%) χάριν συντομίας (43,4%)

Αγόρια μου αρέσει (41%) τη χρησιμοποιεί η παρέα μου (34,4%) για να μην με καταλαβαίνουν οι μεγάλοι (29,5%)

Πού και Από Ποιον την έμαθες; α) Παρέες β) Τηλεόραση γ) Περιοδικά δ) Διαδίκτυο (Ίντερνετ) ε) Οικογένεια στ) Ραδιόφωνο   ζ) Ταινίες η) Διαφήμιση θ) Σχολείο ι) Βιβλίο/α ια) Στίχοι Τραγουδιών ιβ) Αλλού …

Κορίτσια Παρέες (88,7%) Διαδίκτυο (64,2%) Τηλεόραση (41,5) Περιοδικά και Διαφημίσεις (28,3%)

Αγόρια Παρέες (73,5%) Διαδίκτυο (50,8 %) Τηλεόραση (29,5%) Περιοδικά και Διαφημίσεις (24,6%)

Γλωσσικά Χαρακτηριστικά (1) Κοινή Γλώσσα Αργκό (π.χ. την κάνω= φεύγω) Γκρίκλις (π.χ. ti kaneis?) Ξένες Λέξεις Αυτούσιες (π.χ. cool, respect) Ξένες Λέξεις Εξελληνισμένες (π.χ. κουλάρω, τσατάρω) Αγγλοποίηση Ελληνικών (π.χ. ανπαίκταμπλ από un+παίζομαι+able) Συντομογραφίες (π.χ. τσπ ή τεσπα αντί τέλος πάντων) Αριθμοί αντί για Λέξεις (π.χ. 4ever αντί for ever) Συνδυασμοί Αριθμών και Γραμμάτων (π.χ. F2F αντί Face to Face) Γράμματα αντί για Λέξεις (π.χ. r αντί ρε)

Γλωσσικά Χαρακτηριστικά (2) Σύμβολα αντί για Λέξεις (π.χ. :) αντί χαίρομαι) Αρκτικόλεξα (π.χ. ΦΕΤΑ= Φανατική Εκπρόσωπος Της Ασχήμιας) Συνθηματική Γραφή (π.χ. Ρ911 =Συναγερμός! Γονείς!) Ιδιωματισμοί (π.χ. ντουρντουβάκι) Γλώσσα των Υπολογιστών/ Ιντερνετική (π.χ. delete, mail, chat) Νεολογισμοί (π.χ. τσάγια >τσάο+γειά) Μετάθεση Φθόγγων ή Συλλαβών (π.χ. γκαφρά αντί φράγκα) Καταλήξεις σε –ας (π.χ. ντελιβεράς,χακεράς, ροκάς κλπ) Υβριστικό Λεξιλόγιο/ Υβριστικές Προσφωνήσεις Στερεότυπες Εκφράσεις (π.χ. έγραψε! μέσα είσαι, έλα ρε! έλεος!)

Οι Δημοφιλέστερες Γλωσσικές Επιλογές Οι Δημοφιλέστερες Γλωσσικές Επιλογές

Κορίτσια Συντομογραφίες (50,9%) Στερεότυπες εκφράσεις (43,4%) Σύμβολα αντί για λέξεις (35,8%) Γκρίκλις (35,8%)

Αγόρια Σύμβολα αντί για λέξεις (32,8%) Συντομογραφίες (29,5%) Κοινή γλώσσα (27,9%) Γκρίκλις (27,9%)

Σου Αρέσει να Χρησιμοποιούν οι μεγάλοι τη ΓτΝ; Σου Αρέσει να Χρησιμοποιούν οι μεγάλοι τη ΓτΝ;

Κορίτσια Δε μου αρέσει (37,7%) Αγόρια Δε μου αρέσει (27,9%)

Γλωσσικές Επιλογές Προφορικής Επικοινωνίας Γλωσσικές Επιλογές Προφορικής Επικοινωνίας

Κινητό Κορίτσια Υβριστικό λεξιλόγιο (73,69%) Αργκό (69,8%) Στερεότυπες εκφράσεις (67,9%) Κοινή γλώσσα (60,4%)

Αγόρια Αργκό (55,7%) Συντομογραφίες (52,5%) Υβριστικό λεξιλόγιο (47,5%) Καταλήξεις σε –ας (44,3%) Γράμματα αντί για λέξεις (42,6%)

Skype Κορίτσια Αργκό (26,4%) Ξένες λέξεις εξελληνισμένες (26,4%) Γλώσσα Υ/Η, Ιντερνετική (26,4%) Ιδιωματισμοί (24,5%) 20

Αγόρια Υβριστικό λεξιλόγιο (18%) Νεολογισμοί (16,4%) Καταλήξεις σε –ας (14,8%) Στερεότυπες εκφράσεις (13,1%)

F2F (face to face) Κορίτσια Στερεότυπες εκφράσεις (43,4%) Αργκό (43,4%) Νεολογισμοί (37,7%) Υβριστικό λεξιλόγιο (37,7%)

Αγόρια Στερεότυπες εκφράσεις (32,8%) Υβριστικό λεξιλόγιο (26,2%) Καταλήξεις σε –ας (21,3%) Νεολογισμοί (21,3%)

Γλωσσικές Επιλογές Γραπτής Επικοινωνίας

E-mail Κορίτσια Ξένες λέξεις αυτούσιες (39,6%) Κοινή γλώσσα (34%) Γκρίκλις (24,5%)

Αγόρια Συντομογραφίες (24,6%) Συνδυασμοί αριθμών γραμμάτων (19,7%) Συνδυασμοί αριθμών γραμμάτων (19,7%) Καταλήξεις σε –ας (18%) Στερεότυπες εκφράσεις (18%)

Sms Κορίτσια Συνδυασμοί αριθμών και γραμμάτων (52,9%) Ξένες λέξεις αυτούσιες (47,2%) Γκρίκλις (45,3%) Αργκό (43,4%) : 27

Αγόρια Αριθμοί αντί για λέξεις (45,9%) Σύμβολα αντί για λέξεις (42,6%) Γλώσσα ΗΥ/ Ιντερνετική (42,6%) Αργκό (41%)

mms Κορίτσια Κοινή γλώσσα (34%) Ξένες λέξεις αυτούσιες (32,1%) Γκρίκλις (22,6%) Αριθμοί αντί για λέξεις (22,6%)

Αγόρια Νεολογισμοί (21,3%) Αργκό (19,7%) Καταλήξεις σε –ας (16,4%) Γράμματα αντί για λέξεις (14,8%)

msn Κορίτσια Ξένες λέξεις αυτούσιες (56,6%) Συντομογραφίες (47,2%) Σύμβολα αντί για λέξεις (47,2%) Υβριστικό λεξιλόγιο (47,2%)

Αγόρια Σύμβολα αντί για λέξεις (34,4%) Γράμματα αντί για λέξεις (31,1%) Γκρίκλις (31,1%) Αργκό (29,5%)

Facebook Κορίτσια Συντομογραφίες (54,7%) Γράμματα αντί για λέξεις (52,8%) Αριθμοί αντί για λέξεις (49,1%) Συνθηματική γραφή (47,1%)

Αγόρια Γκρίκλις (67,2%) Συνδυασμοί αριθμών και γραμμάτων (65,6%) Συνδυασμοί αριθμών και γραμμάτων (65,6%) Γλώσσα Ιντερνετική (62,3%) Γράμματα αντί για λέξεις (59%)

Chat Κορίτσια Κοινή γλώσσα (39,6%) Ξένες λέξεις εξελληνισμένες (32,1%) Αγγλοποίηση ελληνικών (28,3%) Στερεότυπες εκφράσεις (26,4%)

Αγόρια Αργκό (39,3%) Γράμματα αντί για λέξεις (36,1%) Σύμβολα αντί για λέξεις (34,4%) Αριθμοί αντί για λέξεις (32,8%)

Twitter Κορίτσια Κοινή γλώσσα (30,2%) Ξένες λέξεις εξελληνισμένες (18,9%) Μετάθεση φθόγγων ή συλλαβών (17%) Νεολογισμοί (15,1%)

Αγόρια Αριθμοί αντί για λέξεις (24,6%) Νεολογισμοί (21,3%) Γράμματα αντί για λέξεις (16,4%) Αργκό (16,4%)

Έκθεση – Διαγώνισμα - Εργασία Κορίτσια Κοινή Γλώσσα -έκθεση το 64,2% -διαγώνισμα το 58,5% -εργασία το 69,8%

Έκθεση – Διαγώνισμα - Εργασία Αγόρια Κοινή Γλώσσα -έκθεση το 42,6% -διαγώνισμα το 59% -εργασία το 41%

Περιστάσεις Επικοινωνίας Πού και με Ποιους?

Με νέους / συνομιλήκους Στο Σχολείο στην Αίθουσα στην Αυλή Στην Οικογένεια στο Σπίτι Στην Κοινωνία σε Νεανικά Στέκια σε Φιλικά Σπίτια στο Φροντιστήριο

η ΓτΝ χρησιμοποιείται αποκλειστικά Κορίτσια σε νεανικά στέκια (69,8%) σε φιλικά σπίτια (50,9%) στην αίθουσα του σχολείου (41,5%)

Αγόρια σε νεανικά στέκια (60,7%) στην αυλή του σχολείου (49,2%) σε φιλικά σπίτια (42,6%)

και λιγότερο Κορίτσια στην αυλή του σχολείου (49,1%) στην οικογένεια (43,4%) στο φροντιστήριο (49,1%)

Αγόρια στην αίθουσα του σχολείου (47,5%) σε φιλικά σπίτια (42,6%)

Επικοινωνία με ενηλίκους Στο Σχολείο στην Αίθουσα στην Αυλή Στην Οικογένεια στο Σπίτι Στην Κοινωνία σε Νεανικά Στέκια σε Φιλικά Σπίτια στο Φροντιστήριο

Η ΓτΝ δεν χρησιμοποιείται σχεδόν καθόλου Κορίτσια στην αίθουσα του σχολείου (49,1)

Χρησιμοποιείται λίγο Κορίτσια σε νεανικά στέκια (50,9%) στην αυλή του σχολείου (49,1%) στην αίθουσα (43,3% σε φιλικά σπίτια (41,5)

Η ΓτΝ δεν χρησιμοποιείται σχεδόν καθόλου Αγόρια στην αίθουσα του σχολείου (67,2%) σε φιλικά σπίτια (55,7%) στην αυλή του σχολείου (52,5%) στο φροντιστήριο (45,9%) στα νεανικά στέκια (44,3%)

για την Ελληνική Γλώσσα; Η ΓτΝ Αποτελεί Απειλή για την Ελληνική Γλώσσα;

Κορίτσια Ναι (54,7%) Αγόρια Ναι (59,3%)

Αρνητικές συνέπειες α) Ορθογραφικά και Συντακτικά Λάθη α) Ορθογραφικά και Συντακτικά Λάθη β) Φτωχό Λεξιλόγιο γ) Αδυναμία στην Έκφραση δ) Συνθηματικός - Αποσπασματικός Λόγος ε) Αλλοίωση της Γλώσσας στ) Κίνδυνος Αλλοίωσης του Πολιτισμού μας

Κορίτσια Αδυναμία στην έκφραση (96,2%) Φτωχό λεξιλόγιο (77,4%) Αλλοίωση της γλώσσας (67,9%)

Αγόρια Ορθογραφικά και συντακτικά λάθη (73,8%) Ορθογραφικά και συντακτικά λάθη (73,8%) Αδυναμία στην έκφραση (54,1) Κίνδυνος αλλοίωσης του πολιτισμού μας (52,5%) Αλλοίωση της γλώσσας (45,(%)

Θετικές συνέπειες α) Ένδειξη της Ποικιλότητας (Ποικιλίας) της Γλώσσας β Δείγμα Δημιουργικότητας, Φαντασίας, Ευρηματικότητας γ) Εμπλουτισμός Λεξιλογίου δ) Επικοινωνία με άλλους Πολιτισμούς. Αλληλλεπίδραση ε) Επιστροφή των νέων στο γραπτό λόγο στ) Συμβολή στην Εξέλιξη - Ανανέωση της Γλώσσας

Κορίτσια Ένδειξη της ποικιλότητας της γλώσσας (71,7%) Ένδειξη της ποικιλότητας της γλώσσας (71,7%) Δείγμα δημιουργικότητας (60,4%) Εμπλουτισμός λεξιλογίου (52,8%) Συμβολή στην ανανέωση της γλώσσας (52,8%)

Αγόρια Εμπλουτισμός λεξιλογίου (91,8%) Δείγμα δημιουργικότητας-φαντασίας- ευρηματικότητας (54,1%) Επιστροφή των νέων στο γραπτό λόγο (49,2%)

Το Τμήμα του Project

Ποσοστά των Κοριτσιών Ζόγκου Ελένη Θωμαΐδου Αναστασία Καρκαβάνη Τάνια Κόνσουλα Μαρία Λαφαζάνης Αβραάμ Τζάμπλι Μποράνα Φουρλάκη Δήμητρα

Ποσοστά των Αγοριών Γιαννιού Εβελίνα Δρακούλη Δήμητρα Καραγιάννη Αναστασία Καρακούλιας Θανάσης Καρυπίδου Κατερίνα Μπασδάρα Αναστασία Σίσκου Φένια Τσιαρέα Ιολάνδη

Αποτελέσματα Κοριτσιών Ζόγκου Ελένη Θωμαΐδου Αναστασία Αποτελέσματα Αγοριών Σίσκου Φένια Τσιαρέα Ιολάνδη