Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Advertisements

Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Δημιουργία παρουσίασης:
Εμπέδωση Βασικές αρχές Οργάνωση τάξης Διδακτικές στρατηγικές
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Δημιουργία παρουσίασης:
Το φθινόπωρο μέσα από τα μάτια των παιδιών
Δημιουργία παρουσίασης:
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
Ατομικές και Ομαδικές εργασίες από τα παιδιά της Α3
Μέσα Συγκοινωνίας ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
H χελώνα που ήθελε να γίνει δρομέας.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
Γάτα και παπαγάλος Σελ
Ιστορίες σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Αναμνήσεις του καλοκαιριού
Το σχολείο ταξιδεύει στο χρόνο
Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων Ημαθίας
Ο ΑΡΙΘΜΌΣ 3 Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο τα 3 γουρουνάκια και δίπλα τους ο αριθμός 3. Γεια σας παιδιά! Ναι καλά το καταλάβατε είμαστε τα 3 γουρουνάκια.
Στο δρόμο για το σχολείο
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
Modern Greek Lessons 29, 30.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Modern Greek. Το βιβλίο είναι κόκκινο. Το σκουλίκι είναι πράσινο.
Τα γράμματα Ββ , Ωω και Δδ Αγγίσταλη Ματίνα.
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
12/ Θ 1 Ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ Δ. Σ. Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ Παλάζογλου Μαρία Ντελή Βασιλική Υψηλού Ελισάβετ.
1. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. 2. Ο χαρακτήρας σου. Ο χαρακτήρας σου 3. To μ π ουφάν.
Η εικονογραφικη μεθοδοΣ
Ενότητα 5 Πάμε για ψώνια; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Το εἶναι και το φαίνεσθαι στην Ελένη του Ευριπίδη
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
ΔΡΑΣΕΙΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ 12/Θ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΝΕΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗΝ ΑΛΦΑΒΗΤΑ.
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Ο σχολικός εκφοβισμός Ομάδα κατά του bullying Ο σχολικός εκφοβισμός στον κόσμο!!! Το νταηλίκι είναι μια μορφή κακοποίησης, πιο συγκεκριμένα εκφοβισμό.
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
Προετοιμασία της Βιβλικής
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
At a restaurant Talking about future plans
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ σχολική χρονιά
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Δαρμένη Νομού Ροδόπης
Στόχος: να αναπτύξουν την δημιουργική φαντασία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: φτιάχνοντας ένα δικό μας τραγούδι για την ειρήνη παίξαμε θεατρικό παιχνίδι όπου εμψυχώσαμε.
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Χατσίκου Ιωάννα Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
Ένα ανοιξιάτικο πρωινό ένας λαγός είχε βγει έξω από την φωλιά του και έτρωγε φρέσκο χορταράκι. Καθώς έτρωγε, είδε μια χελώνα να περνάει λίγο πιο μακριά.
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Μαθαίνω ορθογραφία με τη Β΄1
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄ 1.Βάλε σε αλφαβητική σειρά τις λέξεις: παράθυρο, μήλο, φύλλα, φθινόπωρο,αλεπού 2.Γράψε τι βλέπεις στην εικόνα: το καράβ_ το το 3.Φτιάξε σωστά την πρόταση. φύλλα, το, πέφτουν, τα, φθινόπωρο

1. Συμπλήρωσε τις προτάσεις: 2.Να γράψεις τα υποκοριστικά των λέξεων: το αγόρι ______________________ το κορίτσι ______________________ το καράβι _____________________ το πινέλο ______________________ 3.Συμπλήρωσε τις λέξεις που λείπουν: Ήρθε το ________________. Πέφτουν τα ________. Ανοίγει το ____________. Φεύγουν τα __________. Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄ Eγώ __________αγόρι. Eσύ __________ κορίτσι. Αυτός__________ δάσκαλος.

Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄ 1. Να συλλαβίσεις τις λέξεις: αερόστατο _________________ τρένο _________________ μοτοσικλέτα ________________ αεροπλάνο ________________ 2.Γράψε τι βλέπεις στην εικόνα: 3.Οικογένεια λέξεων: παιδί 3

________________________________________ Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄ 1. Να συλλαβίσεις τις λέξεις: όνειρο ____________________ κρυφό ____________________ Σερενάτα __________________ έχει ___________________ 2.Ρώτησε ευγενικά τη δασκάλα σου: ________________________________________ Bεβαίως, διαβάζω παραμύθια. 3.Χρωμάτισε τη λέξη που είναι σωστά γραμμένη: 4.Άλλαξε τη φράση που λέει ο παπαγάλος: Είμαι σοφός, γνωρίζω ελληνικά. ναι νε κε και καλάμι καλάμη όχη όχι 4

Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄ 1. Να βάλεις τις λέξεις σε αλφαβητική σειρά: ιστορίες, πάνω, εικόνες, πάπυρος, Αίγυπτος, _______________________________________ 2. Συμπλήρωσε με ι, ει, οι, η, υ Ο Νίκος ζωγραφίζ_. Πάνω στο γραφ_ο του είναι _ νερομπογιές και το πινελάκ_ του. _ ζωγραφιά του _ναι πολ_ όμορφ_. 3. Να γράψεις σε όλα τα πρόσωπα: Εγώ ζωγραφίζω μια ιστορία με εικόνες. Εσύ __________________________________ Αυτός _________________________________ 4.Χρωμάτισε τη λέξη που είναι σωστά γραμμένη: 5.Συμπλήρωσε τη φράση που λέει η κουκουβάγια: Κόμικς είναι ιστορία ηστορια ικόνες εικόνες πάνο πάνω 5

Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄ 1. Να συμπληρώσεις: Όποιος __________δεν ___________ έχει __________, για να _________ . 2.Γράψε τι βλέπεις στην εικόνα: 3.Οικογένεια λέξεων: νύχτα 6

Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄ 1.Η Γαλήνη ψάχνει στον τηλεφωνικό κατάλογο. _______________________________________ 2.Συμπλήρωσε το κείμενο: Τα _______________ ετοίμασαν τα πράγματά τους και ____________. Θα πάνε σε ζεστές ______ Ελάτε να τα _____________________. 3.Βάλε τόνους, διαλυτικά και ενωτικό όπου πρέπει: Τα γαιδουρια του γερο Σταθη ειδαν τον αγωνα δρομου του κυρ λαγου και της κυρα χελωνας. Κοροιδευουν την κυρα χελωνα, γιατι πηγαινει πολύ αργα. 4.Οικογένεια λέξεων: χωριό 7

Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄ ___ 1.Γράφω σωστά: _______________________________________ 2.Συμπλήρωσε το κείμενο: Mια φορά κι έναν _______________ ήταν το _______________________ που συνέχεια __________________ κι όλους μας μας ________________ 3.Συμπλήρωσε το εικονόλεξο: Μη κλοτσάς στο ________ ________ και μη βιάζεσαι στη _____________. Μην ξεχνάς ________ ____ _________. Στο _________ _________μη δίνεις. 4.Γράψε την αρχή του παραμυθιού: Μια __________________________________ _________________________________________ 8