1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Balafouti MariaWhich of.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ELENA KATSOUNOTOU April, 22nd, 2013 Lisbon Partner logo here if needemove.
Advertisements

What is the definition of differentiation?. Differentiation is an approach to teaching that attempts to ensure that all students learn well, despite their.
MEI 2012 Thessaloniki - HELLAS. Ιδανικό... Πραγματικό...
From educational pragmatism to critical literacy pedagogy: transformations in teaching practices Bessie Mitsikopoulou Faculty of English Studies, University.
SCHOOL YEAR Ms Kefallinou. Language A: Language and Literature is directed towards developing and understanding the constructed nature of meanings.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Διάλεξη 11: Χρήση δομών, εξωτερικών αρχείων και γραφικών στο Matlab Εαρινό εξάμηνο 2008.
ΣYMBOΛIKOΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ. ΣYMBOΛIKOΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ - Παράδειγμα %polynomial (Expression, Variable) polynomial (X, X). polynomial (Term, X) :- number (Term).
Ancient Greek for Everyone: Unit 3: Greek Nouns supplement: Tips on Translating Greek into English GREK 1001 Fall 2013 M-Th 9:30-10:20 Coates 236 Wilfred.
2013 edition Wilfred E. Major
Hellenic Ministry for the Environment, Spatial Planning and Public Works Greek Experience on the Implementation of IPPC Directive Alexandros Karavanas.
Lesson 14: Around the city JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 21b: Nature II JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
1/6/2012 FASTER LOGO FASTER ICT – Financial and Accounting Seminars Targeting European Regions You are expected to prepare a ppt presentation for each.
Lesson 18c: At the University JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
OUR CITY ATHENS GODS IN THE MYTH ATHENA ( Latin- Minerva ): The goddess of wisdom and strategy! She helped many heroes in mythology in her own way. Athena.
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
Developing Human Values Through the Cross-curricular Approach.
MARIE CURIE  Project about Project  Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας  Team 3 Ξενίδης Γιώργος Βαρελτζίδου Μαρίνα Γαβριηλίδου Ελένη.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Install WINDOWS 7 Κουτσικαρέλης Κων / νος Κουφοκώστας Γεώργιος Κάτσας Παναγιώτης Κουνάνος Ευάγγελος Μ π ουσάη Ελισόν Τάξη Β΄ Τομέας Πληροφορικής 2014 –’15.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Ένα επεισόδιο: Δεν έγραψα καλά στο διαγώνισμα …πήρα … - Αντιδρούμε όλοι οι γονείς/ή οι εκπαιδευτικοί με τον ίδιο τρόπο?
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Στρατηγική Διοίκηση και ο Επιχειρηματίας
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Συνοδευτική Επιστολή COVER LETTER What is it? - Τι είναι αυτό;
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
PLANNING SHEET: WRITE YOUR OWN GOTHIC STORY
Ενημέρωση για eTwinning
aka Mathematical Models and Applications
Coherence.
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Λέξεις που αλλάζουν νόημα αν είναι μετρήσιμα ή μη μετρήσιμα
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Typology of activities and scenarios using SRS, PELE and
Common Core Standards:
Learning about professionalism – by students for students
Reading Response using “A.C.E.”
Title Goes Here Title Goes Here
Nurturing Student Voices
HD Fuel Economy Proposal to get global Harmonization
Introduction to Unifrog:
A Level Section A Question
Overall Session Type, # and Title (i. e
Cowboy News February 1, 2018 Calendar Literacy Corner
Motor unit analogy If you want more light,
Assumption Parish Early Childhood
Chiltern Hills Academy
I have to take the MAP again?
Kanaka Creek School Teams Session January 30, 2018
April News from Mrs. Barham
Unit 5: Working with Parents and Others in Early Years
Exchange Rates – Foundation – GCSE Questions
Entry 27 – Starter Copy and simplify
Place Title / Heading Here
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Balafouti MariaWhich of the four face-to-face institute or Elluminate session topics did you select to report on and why? I chose Literacy, more particularly the warm and cool feedback for an oral presentation of three students in French. The subject of this presentation was the desire of today’s teenagers to have rules imposed on them by their parents or teachers. I believe that this active participation of the students contributes to the success of the aim of the lesson.With whom did you pilot this new practice and at what grade level did you undertake your pilot? None Second class of high school Cover Slide Cover Slide (change this slide title to fit your presentation)

2 Connections with Colleagues - Διασυνδέσεις με συναδέλφους Replace text instructions with your own entry in response to the question below: Αντικαταστείστε τις τυπωμένες οδηγίες με τη δικιά σας απάντηση στην παρακάτω ερώτηση: Describe in a few brief phrases what connections you made with colleagues in experimenting with this new practice. Περιγράψτε με σύντομες φράσεις, τι διασυνδέσεις δημιουργήσατε με τους συναδέλφους σας κατά τη διάρκεια του πειραματισμού σας με αυτή τη νέα μέθοδο.

3 Successes - Επιτυχίες Replace text instructions with your own entry in response to the question below: Αντικαταστείστε τις τυπωμένες οδηγίες με τη δικιά σας απάντηση στην παρακάτω ερώτηση: Name two or three 'successes' you experienced with this pilot. What changes did you notice? The participation of all the students. Assessment and criticism by the students. More interest and concentration of the whole class.

4 Challenges - Δυσκολίες Replace text instructions with your own entry in response to the question below: Name two or three challenges you experienced with the pilot. What got in the way of your success? Excessive marking which was not objective by the students. Lack of questions after the presentation. Αναφέρετε δύο ή τρεις δυσκολίες που αντιληφθήκατε ή νιώσατε κατά τη διάρκεια αυτού του προγράμματος. Τι παρεμπόδισε την επιτυχία σας?

5 Next Steps - Επόμενα Βήματα Replace text instructions with your own entry in response to the question below: Αντικαταστείστε τις τυπωμένες οδηγίες με τη δικιά σας απάντηση στην παρακάτω ερώτηση: Name two or three next steps with this material. What will you try next? How will you build on your experiences with the institute? More time for clarifications and explanations before the presentation. Criteria for the assessment to the students.