Δημιουργία blog (ιστολογίου) με το WordPress Συνάντηση 2 1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

Delicious Dropbox Google docs
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
1 ΤΑ ΝΕΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΤΡΑ. 2 - Από τον Ιούλιο ψηφίστηκαν τρεις νόμοι που περιέχουν σημαντικές αλλαγές στην φορολογική νομοθεσία και επιβάλλουν νέους φόρους.
Παπακώστας Μιχάλης ΑΜ:
ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΏΝ ΣΥΣΤΗΜΆΤΩΝ ΜΆΘΗΜΑ 6OΥ ΕΞΑΜΉΝΟΥ, ΤΟΜΈΑΣ ΛΟΓΙΚΟΎ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ Δρ. Α. Κομνηνός
Εικόνα 1 Σύμβολο της Ιωνικής Ομοσπονδίας.
ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΏΝ ΣΥΣΤΗΜΆΤΩΝ ΜΆΘΗΜΑ 6OΥ ΕΞΑΜΉΝΟΥ, ΤΟΜΈΑΣ ΛΟΓΙΚΟΎ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ Δρ. Α. Κομνηνός
ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΏΝ ΣΥΣΤΗΜΆΤΩΝ ΜΆΘΗΜΑ 6OΥ ΕΞΑΜΉΝΟΥ, ΤΟΜΈΑΣ ΛΟΓΙΚΟΎ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ Δρ. Α. Κομνηνός
Το υλικό του Υπολογιστή
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Σύνοψη 2ης ∆ιάλεξης Περιβάλλον MINIX Σύνοψη Μαθήματος
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Φροντιστήριο Εργ. Λειτουργικών Συστημάτων Αλγόριθμοι ανάθεσης μνήμης.
Δημιουργία blog (ιστολογίου) με το WordPress Συνάντηση 2 1.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Σύνοψη 7ης ∆ιάλεξης Λειτουργικό Σύστημα Minix Σύνοψη Μαθήματος
ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΏΝ ΣΥΣΤΗΜΆΤΩΝ ΜΆΘΗΜΑ 6OΥ ΕΞΑΜΉΝΟΥ, ΤΟΜΈΑΣ ΛΟΓΙΚΟΎ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ Δρ. Α. Κομνηνός
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Σύνοψη 5ης ∆ιάλεξης Λειτουργικό Σύστημα Minix Σύνοψη Μαθήματος
Εργαστήριο Λειτουργικών Συστημάτων Μάθημα 6oυ Εξαμήνου, Τομέας Λογικού και Υπολογιστών Δρ. Α. Κομνηνός/Επ. Καθ. Χ. Μακρής
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
Μαρία Κούνδουρου PROFESSIONS ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΏΝ ΣΥΣΤΗΜΆΤΩΝ ΜΆΘΗΜΑ 6OΥ ΕΞΑΜΉΝΟΥ, ΤΟΜΈΑΣ ΛΟΓΙΚΟΎ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ Δρ. Α. Κομνηνός
ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΏΝ ΣΥΣΤΗΜΆΤΩΝ ΜΆΘΗΜΑ 6OΥ ΕΞΑΜΉΝΟΥ, ΤΟΜΈΑΣ ΛΟΓΙΚΟΎ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ Δρ. Α. Κομνηνός
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Campaign Post Evaluation Report ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΤΗ ΚΥΠΡΟ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ.
ΚΑΤΟΧΗ - ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
Αβιοτικό περιβάλλον οργανισμοί.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Αριστοτέλης Σάββα - Κλάδος Βιώσιμης Κινητικότητας, Τμήμα Δημοσίων Έργων 5 Ιουλίου Βιώσιμη Κινητικότητα για Εξοικονόμηση Ενέργειας στις Μεταφορές.
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
Νεοχώρι, Τ.Κ , Πήλιο, Μαγνησία
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
Διαδικασία τοποθέτησης υποστιβάδων κατά σειρά αυξανόμενης ενέργειας
Σχολικός εκφοβισμός τέλος!! Αντωνία Παπαδοπούλου Μαριαλένα Σπύρου Ιωάννα Φώτα ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2014.
Travel Salesman. ABDCA, ABCDA, ACBDA, ACDBA, ADBCA, ADCBA … (3!) 3 σταθμοί και 1 βάση (3! διαδρομές) 4 σταθμοί και 1 βάση (4! = 24) 5 σταθμοί και 1 βάση.
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Τρίτο Συστήματα.
ΚMΕΚMΕ Κυριότεροι Καταχωρητές της ΚΜΕ του υπολογιστή TRN KME APC I IRX.
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΏΝ ΣΥΣΤΗΜΆΤΩΝ ΜΆΘΗΜΑ 6OΥ ΕΞΑΜΉΝΟΥ, ΤΟΜΈΑΣ ΛΟΓΙΚΟΎ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ Δρ. Α. Κομνηνός
ΚΕ.ΣΥ.Π ΠΟΡΟΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΕ 09 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Σ.Ε.Π
Τμήμα Διοίκησης Τεχνολογίας - 9/2/ Μάνος Ρουμελιώτης Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Αρχαία Ελληνική Τεχνολογία Ο Μηχανισμός των.
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Αρχεία και φάκελοι: η θεωρία. … δείξτε λίγη υπομονή… Καλημέρα !!
Σημαντικές ημερομηνίες 384 γέννηση στον σημερινό Σταυρό της Χαλκιδικής 367–347 πρώτη αθηναϊκή περίοδος Άσσος, Λέσβος, Μακεδονία 334–323 δεύτερη αθηναϊκή.
ΜΑΘΗΜΑ AIMATΟΛΟΓΙΑ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΠΡΟΝΟΙΑΣ Γ’ ΤΑΞΗ ΕΠΑ. Λ
1 Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σ.Δ.Ο. Τμήμα: Διαχείριση Πληροφοριών Ον.Επ.: Μπίκος Κωνσταντίνος Μάντη Χρυσάνθη Χατζημάρκου Αθηνά Καπίταλη Ζωή Εισηγητής: Χατζής Θέμα:
ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΏΝ ΣΥΣΤΗΜΆΤΩΝ ΜΆΘΗΜΑ 6OΥ ΕΞΑΜΉΝΟΥ, ΤΟΜΈΑΣ ΛΟΓΙΚΟΎ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ Δρ. Α. Κομνηνός
1 Ανατολική Μακεδονία - Θράκη Τμήμα Γεωλογίας Α.Π.Θ., Ασκήσεις Υπαίθρου Β’ έτους.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΏΝ ΣΥΣΤΗΜΆΤΩΝ ΜΆΘΗΜΑ 6OΥ ΕΞΑΜΉΝΟΥ, ΤΟΜΈΑΣ ΛΟΓΙΚΟΎ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ Δρ. Α. Κομνηνός
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Πώς βάζουμε έγγραφα του office και άλλα τέτοια αρχεία στα άρθρα μας Οι τύποι των εγγράφων που μπορούμε να βάλουμε είναι: Τα 2 πρώτα βήματα της αντιγραφής.
ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΕΤΗΣΙΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΟΥ Δ.Σ. Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημιουργία blog (ιστολογίου) με το WordPress Συνάντηση 2 1

Βήματα 1. Δημιουργία λογαριασμού 2. Ενεργοποίηση του blog 3. Δημιουργία Κατηγορίας 4. Προσθήκη νέου Άρθρου 5. Προβολή όλων των άρθρων 6. Αλλαγή εμφάνισης blog 7. Προσθήκη χρηστών 2

Δημιουργία λογαριασμού ① Πηγαίνουμε στο el.wordpress.com (ή για την αγγλική έκδοση),πατάμε το κουμπάκι Ξεκινήστε (Get Started)και πατάμε Εγγραφή. Εδώ θα πρέπει να εισάγουμε : ② μία διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ( ) ③ ένα όνομα χρήστη για το wordpress ④ έναν κωδικό πρόσβασης ⑤ τη διεύθυνση που επιθυμούμε για το blog 3

Δημιουργία λογαριασμού Στη συνέχεια πατάμε Sign Up (εγγραφή) και στην επόμενη οθόνη που εμφανίζεται πατάμε Choose Basic. 4

Ενεργοποίηση του blog 1. Ελέγχουμε το μας. 2. Θα πρέπει να έχουμε λάβει από τη WordPress 3. Πατάμε το κουμπάκι Activate Blog. Δημιουργεί έτσι το blog και μας πηγαίνει στον πίνακα ελέγχου. 5

Εισάγοντας τη διεύθυνση onoma.wordpress.com μπορεί οποιοσδήποτε να δει το ιστολόγιό. 1. Δίνοντας onoma.wordpress.com/wp-admin μπορούμε να το διαχειριστούμε (φυσικά πρέπει να δώσουμε ή όνομα χρήστη και τον κωδικό που επιλέξαμε όταν το δημιουργήσαμε). 2. Εναλλακτικά πηγαίνουμε στο blog και πατάμε Σύνδεση και βάζουμε στη συνέχεια και κωδικό. Ενεργοποίηση του blog 6

Δημιουργία Κατηγορίας Εάν έχουμε πολλά άρθρα σε ένα blog, καλά είναι να τα χωρίσουμε σε κατηγορίες. • Αρχικά υπάρχει μόνο η κατηγορία Uncategorized. • Για τη δημιουργία νέας κατηγορίας πατάμε Άρθρα και Κατηγορίες: 7

Δημιουργία Κατηγορίας Εισάγουμε: 1. Το όνομα της κατηγορίας 2. Στη λίστα parent μπορούμε να επιλέξουμε μία υπάρχουσα κατηγορία. Με τον τρόπο αυτόν μπορούμε να έχουμε υποκατηγορίες που ανήκουν σε άλλες κατηγορίες. 3. Προαιρετικά μπορούμε να εισάγουμε μίας περιγραφή της κατηγορίας. Στη συνέχεια πατάμε το κουμπάκι Προσθήκη νέας κατηγορίας. 8

Προσθήκη νέου Άρθρου Πατάμε Άρθρα και στη συνέχεια Προσθήκη νέου: Εισάγουμε: 1. τον τίτλο του άρθρου 2. το κείμενο από το οποίο αποτελείται το άρθρο 9

Υπάρχουν 2 σειρές από εργαλεία τα οποία μας βοηθούν να συντάξουμε το νέο άρθρο 1. Aν φαίνεται μόνο μία σειρά εργαλείων τότε μπορούμε να δούμε τα υπόλοιπα πατώντας το τελευταίο εικονίδιο της πρώτης σειράς: 2. Υπάρχουν εργαλεία με τα οποία μπορούμε να γράψουμε έντονο κείμενο, υπογράμμιση, χρώμα γραμμάτων, στοίχιση κτλ. 3. Προσθήκη νέου Άρθρου 10

• Αν το άρθρο είναι μεγάλο τότε μπορούμε να ζητήσουμε να εμφανίζεται ένα μόνο τμήμα του άρθρου και αν ο χρήστης πατήσει Συνέχεια Ανάγνωσης, τότε εμφανίζεται το υπόλοιπο άρθρο. • Για να ορίσουμε το σημείο όπου θα “κόβεται” το άρθρο πηγαίνουμε στο σημείο αυτό και πατάμε το εικονίδιο Insert More Tag: Προσθήκη νέου Άρθρου 11

1. Μπορούμε επίσης να δημιουργήσουμε έναν σύνδεσμο. Για να γίνει αυτό επιλέγουμε μία λέξη ή φράση και στη συνέχεια πατάμε το εικονίδιο δημιουργίας συνδέσμου (Insert/Edit link) Προσθήκη νέου Άρθρου 12

Προσθήκη νέου Άρθρου 13

Πάνω από τις γραμμές εργαλείων υπάρχουν κάποια επιπλέον εικονίδια: Mπορούμε να προσθέσουμε 1. πολυμέσα στο κείμενο 2. μία ψηφοφορία (poll) 3. μία φόρμα όπου ο χρήστης μπορεί να βάλει στοιχεία όπως όνομα, κτλ. Προσθήκη νέου Άρθρου 14

Πατώντας το κουμπάκι Προσθήκη Πολυμέσων μπορούμε να εισάγουμε στο άρθρο μας εικόνες, αρχεία pdf, αρχεία word, παρουσιάσεις κτλ (επιτρεπόμενοι τύποι αρχείων: jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, ppt, odt, pptx, docx, pps, ppsx, xls, xlsx). Προσθήκη νέου Άρθρου 15

Προσθήκη νέου Άρθρου Αν υπάρχει εδώ ένα αρχείο το οποίο θέλουμε να εισάγουμε στο άρθρο μας, πατάμε το κουμπάκι Insert into post (κάτω δεξιά). Αν θέλουμε να εισάγουμε ένα νέο αρχείο που το έχουμε αποθηκευμένο στον υπολογιστή μας, τότε πρέπει να πατήσουμε Upload Files και μετά το κουμπάκι Επιλέξτε Αρχεία ώστε να ανεβάσουμε το αρχείο στο blog και μετά πατάμε το κουμπάκι Insert into post. Όταν τελειώσουμε με τη δημιουργία του άρθρου πατάμε το κουμπάκι Δημοσίευση ή αν πρόκειται για τροποποίηση ενός ήδη δημοσιευμένου άρθρου πατάμε Ενημέρωση. 16

Προβολή όλων των άρθρων Αν πατήσουμε Άρθρα και μετά Όλα τα άρθρα βλέπουμε όλα τα άρθρα που έχουμε γράψει και μπορούμε να τα τροποποιήσουμε, διαγράψουμε κτλ Μπορούμε να επιλέξουμε να βλέπουμε τα άρθρα μόνο κάποιας κατηγορίας ή κάποιου συγκεκριμένου μήνα (επιλέγουμε κατηγορία ή μήνα και πατάμε το κουμπάκι Φιλτράρισμα): 17

Αλλαγή εμφάνισης blog Πατάμε Εμφάνιση και Θέματα. 18

Αλλαγή εμφάνισης blog Αν μας αρέσει ένα θέμα πατάμε πάνω του, το βλέπουμε και αν θέλουμε κάνουμε αλλαγές στα χρώματα, εικόνες κτλ. Στη συνέχεια πατάμε το κουμπάκι Save & Publish. Κάποια από αυτά τα θέματα είναι με πληρωμή. Για να τροποποιήσουμε ένα θέμα πατάμε το κουμπάκι Customize. 19

Γενικές Ρυθμίσεις 1. Πατάμε Ρυθμίσεις 2. και General και μπορούμε να αλλάξουμε τον τίτλο του blog, τον υπότιτλο, τη γλώσσα κτλ. 3. Στο τέλος πατάμε Αποθήκευση αλλαγών. 20

Προσθήκη χρηστών 1. Administrator. Έχει πλήρη έλεγχο του blog και μπορεί να κάνει τα πάντα. Ακόμη και να διαγράψει το blog. Συστίνεται να υπάρχει μόνο ένας administrator. 2. Editor. Ο editor μπορεί να δει, αλλάξει, δημοσιεύσει και διαγράψει οποιοδήποτε άρθρο ή σελίδα. Μπορεί να διαχειριστεί τα σχόλια, τις κατηγορίες, να ανεβάσει αρχεία ή εικόνες κτλ. 3. Author. Μπορεί να δημοσιεύσει και να αλλάξει μόνο τα δικά του άρθρα και να ανεβάσει αρχεία ή εικόνες. Δεν μπορεί να αλλάξει, να προσθέσει ή να διαγράψει σελίδες. 21

4. Contributor. Μπορεί να δημιουργήσει άρθρα αλλά δεν μπορεί να τα δημοσιεύσει. Θα πρέπει να πάρει έγκριση από κάποιον administrator έτσι ώστε να δημοσιευτεί. Από την στιγμή που θα πάρει το άρθρο έγκριση από κάποιον adminnistrator, δεν μπορεί στη συνέχεια να τροποποιηθεί από τον contributor. Δεν μπορεί να ανεβάσει αρχεία ή εικόνες. 5. Follower. Οι followers λαμβάνουν στο τους ενημέρωση κάθε φορά που δημοσιεύεται ένα άρθρο. Αν το blog είναι δημόσιο τότε όλοι μπορούν να γίνουν followers. Παρόλα αυτά πιθανόν ο administrator μπορεί να στείλει προσκλήσεις σε κάποιους ώστε να γίνουν followers. Προσθήκη χρηστών 22

1. Πατώντας Μέλη 2. και Όλοι οι χρήστες μπορούμε να δούμε τους χρήστες που υπάρχουν στο blog μας. Μπορούμε να τσεκάρουμε έναν χρήστη και να αλλάξουμε τον ρόλο του χρησιμοποιώντας το αντίστοιχο μενού. Προσθήκη χρηστών 23

Μπορούμε να προσκαλέσουμε νέους χρήστες πατώντας Πρόσκληση νέου. Στο πλαίσιο Usernames or Addresses μπορούμε να βάλουμε μία λίστα από υπάρχοντες εγγεγραμμένους χρήστες του wordpress οι οποίοι θα πρέπει απλά να αποδεχθούν την πρόσκληση. Μπορούμε να βάλουμε μία λίστα επίσης από s υποψήφιων χρηστών οι οποίοι θα πρέπει πρώτα να κάνουν εγγραφή στο wordpress και στη συνέχεια να αποδεχθούν την πρόσκληση Προσθήκη χρηστών 24

Επιλέγουμε επίσης τον Ρόλο που θα έχει ο χρήστης (τον οποίο μπορούμε να αλλάξουμε μετά) και να γράψουμε ένα βοηθητικό μήνυμα που θα λάβει. Στη συνέχεια αρκεί να πατήσουμε το κουμπάκι Send Invitation. Προσθήκη χρηστών 25

Προσθήκη χρηστών 26

Ο χρήστης τον οποίο προσκαλούμε θα λάβει ένα όπως αυτό που φαίνεται πιο κάτω: Προσθήκη χρηστών 27

 Αν δεν είναι ήδη εγγεγραμμένο μέλος του WordPress θα πρέπει να πατήσει Signup for a WordPress account και να δηλώσει ένα και έναν κωδικό στη σελίδα του WordPress.  Θα του έρθει ένα άλλο από το wordpress στο οποίο πρέπει να πατήσει Activate Acount ώστε να ενεργοποιήσει το λογαριασμό του.  Στη συνέχεια θα πρέπει να πατήσει Accept Invitation και θα έχει γίνει χρήστης του blog μας. Προσθήκη χρηστών 28