Κουρούς Ιάκωβος ΑΜ 51/09 Πασσαλίδης Φώτιος ΑΜ 159/09 Τεζαψίδης Δημήτριος ΑΜ 40/09 Πληροφοριακά_Συστήματα_Μάρκετινγκ Εφαρμοσμένη_Πληροφορική Πανεπιστήμιο_Μακεδονίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Runner Delivery Services
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
Συμφωνίας Άμεσου Διακανονισμού Ζημιών
The OWASP Foundation OWASP AppSec Research th July 2012 Athens, Greece Konstantinos Papapanagiotou.
Remember the five simple rules to be happy:
Το Podcasting αποτελεί μία κίνηση τόσο ερασιτεχνών όσο και επαγγελματιών στο διαδίκτυο ήχου "κατ' αίτηση" δηλαδή ήχου που μπορεί κανείς να ακούσει όποτε.
Is fashion over there? It will just be different. And who knows if the next new brand will be built in cyberspace?
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
€ $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Καλωσορίσατε.
ΟΜΑΔΑ 55: Σωτήρης Κυριάκου Ιάκωβος Κουμίδης Λουκάς Λουκαϊδης ΠΑΝΕΠΙΣΤHΜΙΟ ΜΑΚΕΔOΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Συνεργασία: Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη Πανευρωπαϊκός διαγωνισμός Safer Internet.
Διαδικασία Διεξαγωγής Ηλεκτρονικών Δημοπρασιών. Παραδοσιακή διαδικασία διοργανωτή Στάδιο 1 Απόφαση Αγοράς μέσω διαγωνισμού Στάδιο 6 Στάδιο 6 Αξιολόγηση.
Page  1 To Internet στην Ελλάδα. Page  2 Το Internet στην Ελλάδα… % Χρήστες InternetΔυνητικοί Χρήστες.
Το web 2.0, εισήγαγε (ακριβέστερα: δημιούργησε τις προϋποθέσεις για) νέες κοινωνικές και διδακτικές πρακτικές. Η επίδραση του web 2.0 στην Εκπαίδευση μπορεί.
Ιδιωτικότητα Πληροφοριών στο Facebook Τα δεδομένα δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών του Facebook, τα στοιχεία των οποίων έχουν περιέλθει εν αγνοία τους σε.
Σχολικό Έτος Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Άγιος Παύλος» Υπεύθυνη καθηγήτρια : Σταυρούλα Μαυρομματάκη.
1 Ομάδα 37: Κατιρτζόλγου Ιωάννα(Α.Μ.:13809) Μελίδης Γεώργιος (Α.Μ.: 2707) Ομάδα 37: Κατιρτζόλγου Ιωάννα(Α.Μ.:13809) Μελίδης Γεώργιος (Α.Μ.: 2707)
Η παραχώρηση αδειών εκμετάλλευσης των πνευματικών έργων των χρηστών μέσα από τους Όρους Χρήσης των Κοινωνικών Δικτύων: αναγκαίο καλό ή κακό; Αρχοντούλα.
Αντωνίου Δεσποιάνα Κωνστάμπεης Τιμόθεος Κυριάκου Παναγιώτης Χριστοφόρου Βάκης.
HAMSTER Κώστα Κωνσταντίνος Ματθαίου Γιώργος Σκιττίδου Ελένη Τορτούρη Κατερίνα Advance p2p network 1/7/20141ΕΠΛ Θεμελιώσεις Τεχνολογιών Διαδικτύου.
1 Δημιουργία blog. 2   Κατευθυνθείτε στη διεύθυνση:   Επιλέξτε στο πάνω δεξιά πλαίσιο την Ελληνική Γλώσσα.
WIND Plus – Υπηρεσίες νέας γενιάς Λουκάς Μουρμουρής Marketing Senior Manager, VAS 01/10/2008.
Who lives in such a house? Hey!!! Ποιος ζει σε τέτοιο σπίτι; ε!!!
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
TO FACEBOOK Αναστασία Τσιναρίδη Σπυριδούλα Τόλιου Β’4.
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ; I’m somebody you live with every day.. Είμαι κάποια με την ποία ζεις μαζί… κάθε μέρα..
Παίκτες: 10+ Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο. Κληρώνεται ποιος θα παίξει πρώτος. Players: 10+ The children sit in a circle.
Σχέδια μαθημάτων μουσικής
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
6 ος Ετήσιος Διαγωνισμός Τεχνοπλεύση Σάββατο, 16 Απριλίου 2011 Ηλεκτροκύκλωση Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Πανεπιστήμιο Κύπρου.
THE BEST OF THIS YEAR VOTED THE BEST OF THIS YEAR ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΩΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ.
Global Campaign for Education 4-10 May Education ahd Disability.
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Cyberbullying και ασφαλής χρήση
ΕΣΠΑ \Ε.Π. Ε&ΔΒΜ\Α.Π «Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στις 8 Π.Σ., 3 Π.Σ.Εξ., 2 Π.Σ.Εισ.» Με συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
Ρόλοι και αποτίμηση του έργου Γιώργος Κανλής ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Βασικές έννοιες Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
«Μαθαίνω» και «Διδάσκω» «Μαθηματικά»
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ;.
Φάσμα παιδαγωγικής ανάπτυξης
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Teen thoughts Χριστίνα Γ. Ραφαέλα Γ..
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Past Continuous AΟΡΙΣΤΟΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Το σύγχρονο εργαλείο μάρκετινγκ & προώθησης προϊόντων
aka Mathematical Models and Applications
3Ω 17 V A3 V3.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κουρούς Ιάκωβος ΑΜ 51/09 Πασσαλίδης Φώτιος ΑΜ 159/09 Τεζαψίδης Δημήτριος ΑΜ 40/09 Πληροφοριακά_Συστήματα_Μάρκετινγκ Εφαρμοσμένη_Πληροφορική Πανεπιστήμιο_Μακεδονίας 2012

 Μια εφαρμογή που «παρακολουθεί» τις αθλητικές σας δραστηριότητες.  Αναπτύχθηκε από την εταιρία ΝΙΚΕ, Inc σε συνεργασία, αρχικά, με την Apple, Inc.  Πρώτη φορά παρουσιάστηκε στις 20 Μαΐου,

 Απευθύνεται σε όλους όσους θέλουν να παρακολουθούν τις επιδόσεις τους, ώστε να τις αυξήσουν.  Σε ερασιτέχνες, αλλά και επαγγελματίες αθλητές.  Σε όλους όσους έχουν πρόσβαση στη σύγχρονη τεχνολογία. 3

 Παρακολουθείς καθημερινά τις δραστηριότητές σου- τρέξιμο και όχι μόνο. Άρα μπορείς και να συγκρίνεις τα αποτελέσματα.  Θέτεις προσωπικούς στόχους και αν θες δημοσιοποιείς την επίτευξή τους.  Ενημερώνεσαι με συμβουλές άσκησης και νέες τεχνικές από την Nike. 4

 Ανακαλύπτεις προτεινόμενες διαδρομές  Μοιράζεσαι τη διαδρομή (social media) και προ(σ)καλείς φίλους.  Μοιράζεσαι τα αποτελέσματα και ανταμείβεται η προσπάθεια. 5

6

 Στα τέλη του 2004 οι άνθρωποι της εταιρίας παρατήρησαν ότι οι περισσότεροι δρομείς φορούσαν άσπρα ακουστικά-ψείρες.  Έτσι, γεννήθηκε η συνεργασία μεταξύ Nike και Apple, βασιζόμενη στο ήδη επιτυχημένο εμπορικά iPod.  Έχοντας μελετήσει τη νοοτροπία των αθλητών για χρόνια, η Nike ήθελε να τους αυξήσει το κίνητρο για τρέξιμο και ταυτόχρονα να το κάνει πιο ευχάριστη εμπειρία. 7

 Αρχικά, πέρα από την κατοχή iPod, ήταν απαραίτητη η αγορά ειδικού παπουτσιού, πομπού και δέκτη για να λειτουργήσει η εφαρμογή.  Πλέον αρκεί να κατεβάσεις δωρεάν την εφαρμογή στη συσκευή σου.  Επιπρόσθετα πλεονεκτήματα απολαμβάνουν όσοι κάνουν λογαριασμό Nike+. 8

 Η εφαρμογή έγινε διαθέσιμη και σε android, και έγινε προσβάσιμη σε πολύ περισσότερους ανθρώπους.  Πέρα από τη βασική καταγραφή τρεξίματος προστέθηκε μία πληθώρα χαρακτηριστικών, όπως η χρήση των social media,live cheers από την εφαρμογή ή από φίλους στο facebook,η αποθήκευση και δημοσίευση διαδρομών, terrain, η επίτευξη στόχων, η επιλογή μουσικής κ.α. 9

 Δημιουργήθηκαν παρόμοιες εφαρμογές, πιο εξειδικευμένες(π.χ. μπάσκετ) που πλαισίωναν την αρχική(Nike+ Running).  Αναπτύχθηκαν από τη Nike συσκευές που συνδέονταν με την εφαρμογή άμεσα ή έμμεσα(Sportband kit).  Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα να αποθηκεύσεις μαζί με τη διαδρομή και τα παπούτσια που χρησιμοποίησες.  Μέσα από την εφαρμογή μπορείς να συνδεθείς με το e- shop της Nike και να κάνεις αγορές. 10

11

 Η εταιρία ενθάρρυνε τη χρήση των νέων υπηρεσιών της και με παραδοσιακούς τρόπους, όπως τα τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα, celebrities και events.  Στις 31 Αυγούστου του 2008, σε 25 μεγάλες πόλεις καλούνται οι χρήστες να τρέξουν 10km και να ανεβάσουν τις επιδόσεις τους στο Nike+. Ανταποκρίνονται άτομα και καλύπτονται συνολικά περισσότερα από km. 12

 Η Nike ανακοίνωσε χρήση της εφαρμογής από τουλάχιστον 5 εκατομμύρια χρήστες.  Την πρώτη χρονιά από τα μέλη το 35% χρησιμοποιούσε πρώτη φορά Nike προϊόντα και το 93% δήλωσε ότι θα την πρότεινε σε κάποιο φίλο.  Τα οικονομικά της έδειξαν ότι η ιδέα είχε επιτυχία  Άλλαξε ριζικά τον τρόπο με τον οποίο έβλεπαν πολλοί την άσκηση. 13

 Με τόσο μεγάλη συμμετοχή η Nike είναι σε θέση να παράγει πληροφορίες που δεν γνώριζε κανείς μέχρι τώρα. Όπως ότι οι άνθρωποι στις ΗΠΑ, το χειμώνα, τρέχουν περισσότερο από αυτούς στην Ευρώπη, αλλά για μικρότερες αποστάσεις. Ή ότι η μέση παγκόσμια διάρκεια τρεξίματος είναι 35 λεπτά και το πιο ενθαρρυντικό τραγούδι (Nike+ Powersong)είναι το ‘Pump It’.  Βάση της συμφωνίας άδειας χρήσης η Nike έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τις πληροφορίες σου από την εφαρμογή για σκοπούς μάρκετινγκ, τόσο για την ίδια όσο και για τρίτους, με τους οποίους συνεργάζεται. 14

 Να προστεθούν επιπλέον γλώσσες.  Να απλοποιηθεί η πληθώρα των λειτουργιών, ώστε να είναι εύχρηστη η εφαρμογή.  Να προστεθούν νέες δυνατότητες με χρήση νέων τεχνολογιών(π.χ. αποστολή δεδομένων από μηχανήματα στο γυμναστήριο) 15

‘It just made running so much more entertaining for me,’ says Noone, who blogs at ronisweigh.com. ‘There's something about seeing what you've done, how your pace changes as you go up and down hills, that made me more motivated.I can log in to Nike+ and see what I've done over the past year.That's really powerful for me. When I started, I was running shorter and slower. But I can see that progression. I don't have to question what I've done. The data is right there in white and green.’ ‘Consumers want to be part of a community, whether it's a digital community or a virtual community, or whether it's a physical community. They want to feel like they're a part of something. They want to be engaged...’ Nike’s Brand President, Charlie Denson ‘Like any good online game, you can challenge your friends,’ Software developer and Nike+ runner Cabel Sasser 16

    customization.blogs.com/mass_customization_open_i/200 7/02/the_consumer_de.html  studies/the-swoosh-goes-green-environment- sustainability-proposal-by-nike.html    ials/2012Q1.pdf  07/lbnp_nike?currentPage=all 17