ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

X I ΣΤΟ ΒULLYING.
Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Εκφοβισμός στο σχολείο
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΤΡΙΤΗ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012.
O σχολικός εκφοβισμός Ανοιχτοί Ορίζοντες.
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ η βία δεν είναι μαγκιά.
Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης
ΒΙΑ.
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
«Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό»
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΌΧΙ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Σχολικός Εκφοβισμός Τι είναι σχολικός εκφοβισμός;
 Συμβαίνουν μεταξύ παιδιών της σχολικής ηλικίας:10-15  Σωματική επίθεση (σπρωξίματα, κλωτσιές, μπουνιές, χαστούκια κλπ.)  Συναισθηματική επίθεση.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Βαλεντίνα Μιχαήλ Στ’1.
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
Ερευνητική εργασία της Ά Λυκείου Υπεύθυνος καθηγητής: Σουσαμλής Παναγιώτης.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Τι είναι και πώς αντιμετωπίζεται;. sdBo sdBo.
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός
Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Αν σε ενοχλήσουν ή σε χτυπήσουν μίλα, μη φοβάσαι!.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΕΧΕΤΕ ΑΙΣΘΑΝΘΕΙ ΠΟΤΕ ΘΥΜΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ; Ή ΕΧΕΤΕ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ ΘΥΤΗΣ;
Το νταηλίκι είναι μια μορφή κακοποίησης, πιο συγκεκριμένα εκφοβισμού ή εξαναγκασμού. Αυτή συνεπάγεται περιοδικά επαναλαμβανόμενες πράξεις, που σκοπό έχουν.
Ονομα ομαδασ: ‘’NUMBER 2’’
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΙΑΝΟΣ
Σχολικός Εκφοβισμός.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
Μαρία Μπατσίλη Εκπαιδευτικός, Μ.Α Ιστορίας
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
σχολικοσ εκφοβισμοσ - επιθετικοτητα
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ-PROJECT
Καθηγήτρια: Κα Μ.Ζάχου Μαθητής: Νίκος Γονιδάκης
Ερευνα για την σχολικη βια
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
Σχολικός εκφοβισμός Σε όλο τον κόσμο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ

ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ Ως σχολικός εκφοβισμός νοείται η χρήση βίας μεταξύ μαθητών με σκοπό να προκαλέσει στους άλλους πόνο και αναστάτωση. Η σχολική βία είναι μια μορφή κοινωνικού ελλείμματος που αντανακλά την κοινωνική ανισότητα, τον αποκλεισμό και τη ματαίωση των ατομικών προσδοκιών. Η βία ή παράγοντας που προάγει τη βία στο σχολείο είναι κάθε φράση ή ενέργεια που ταπεινώνει το παιδί. Η επιθετική συμπεριφορά και η βία, ιδιαίτερα στο σχολείο, εμφανίζονται με υψηλή συχνότητα στη διάρκεια της εφηβείας.

ΛΟΓΟΙ ΑΣΚΗΣΗΣ ΒΙΑΣ Κοινωνικοοικονομική κατάσταση των ατόμων Κουλτούρα Πολιτισμός Οικογενειακό περιβάλλον Ατομικά χαρακτηριστικά Ο σχολικός εκφοβισμός παίρνει διαφορετικές μορφές ανάλογα με το φύλο και την ηλικία

Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ: τη σωματική βία (σπρωξίματα, χαστούκια, γροθιές, κλωτσιές) που απειλεί άμεσα την ασφάλεια του παιδιού τη λεκτική βία (βρισιές, κοροϊδία, σαρκασμό, χειρονομίες, σχόλια, συκοφαντίες, γελοιοποίηση, απειλές , ταπείνωση με ύβρεις ή εκφοβισμούς) τη ψηφιακή βία (chat rooms, videos, sites, ηχογραφήσεις, κακόβουλα sms, κλήσεις, e-mail) που αποσκοπεί στην ταπείνωση ή στην απειλή τη σεξουαλική βία (προσβλητικές χειρονομίες και κινήσεις) τη ψυχολογική βία (συναισθηματική επίθεση χωρίς χειροδικίες και βρισιές)

ΘΥΤΕΣ Μαθητές με υψηλή αυτοπεποίθηση, απειθαρχία, έντονη διάθεση επιβολής καθώς και θετική εικόνα για την εξωτερική τους εμφάνιση. Συχνά πολύ δημοφιλείς μεταξύ των συνομηλίκων τους. Μαθητές με χαμηλή σχολική επίδοση και συμπτώματα κατάθλιψης.

ΘΥΜΑΤΑ Μαθητές ντροπαλοί, με μικρότερη σωματική διάπλαση, δύναμη ή ηλικία, με χαμηλή αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση, με συμπτώματα κατάθλιψης και άγχους. Μπορεί να έχουν κακή υγεία και να είναι δυσαρεστημένοι από την εξωτερική τους εμφάνιση. Μαθητές που δύσκολα επικοινωνούν με τους γονείς τους. Μπορεί να προέρχονται από οικογένεια με χαμηλό οικονομικό επίπεδο.

Κοινα θυτων-θυματων Συχνά με αυστηρούς/αυταρχικούς γονείς ή γονείς αδιάφορους ή υπερπροστατευτικούς. Είναι πιθανόν να υφίσταται κακομεταχείριση από μέλη της οικογένειάς τους και να έχουν υπάρξει παρόντες σε περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας.

ΘΕΑΤΕΣ Μαθητές που προτιμούν να απέχουν από τα φαινόμενα βίας, να σιωπούν και να μην αντιδρούν. Μαθητές με αδυναμία και πιθανώς φόβο για την απόρριψη από την παρέα σε περίπτωση που ταχθούν ανοιχτά στο πλευρό είτε του θύτη είτε του θύματος.

ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ Στις επόμενες διαφάνειες παρουσιάζονται ενδεικτικά τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου της Ερευνητικής μας Εργασίας που μοιράστηκαν σε μαθητές του 4ου Λυκείου Αλίμου αλλά και σε μαθητές άλλων σχολείων της περιοχής μας.

Το 95,6% των κοριτσιών δηλώνει ότι υπάρχει σχολικός εκφοβισμός, ενώ το 4,04% δηλώνει «όχι». Το 85,48% των αγοριών δηλώνει ότι υπάρχει σχολικός εκφοβισμός , ενώ το 14,52% δηλώνει «όχι».

Τα ποσοστά των αγοριών που πιστεύουν ότι οι νταήδες είναι αγόρια, κορίτσια, αγόρια και κορίτσια μαζί. Τα ποσοστά των κοριτσιών που πιστεύουν ότι οι νταήδες είναι αγόρια, κορίτσια, αγόρια και κορίτσια μαζί.

Ανάλογα με την ηλικία απαντούν για το αν πιστεύουν ότι οι νταήδες βρίσκονται μόνοι ή σε ομάδα.

Ανάλογα με το φύλο μάς απαντούν για το είδος των βίαιων πράξεων που ασκούνται στους άλλους.

Ανάλογα με την ηλικία μάς απαντούν για το μέρος που συμβαίνουν συχνότερα οι βίαιες πράξεις.

Ανάλογα με το φύλο μάς απαντούν για τον τρόπο αντίδρασης των μαθητών προς τους νταήδες.

Ανάλογα με την ηλικία μάς απαντούν για τον τρόπο αντίδρασης των ενηλίκων προς τους νταήδες.

Ανάλογα με το φύλο μάς απαντούν για το αν έχουν βρεθεί στη θέση του θεατή, του θύτη ή του θύματος.