Best Practices of the Best Agents RE/MAX Europe 5 th Convention – Gil Li-ran, VP of Marketing RE/MAX Israel Οι καλύτερες πρακτικές από τους καλύτερους συνεργάτες Our goal today
Εισαγωγή Η επιτυχία της RE/MAX Ελλάς Page 2, 6/28/2014
Η οικονομία Αποκάλυψη? Page 3, 6/28/2014 Όραμα
Η οικονομία “Μια ύφεση είναι ένα τρομερό πράγμα για να το σπαταλήσουμε …” – Brian Buffini Page 4, 6/28/2014
Η οικονομία Τι χρειάζεται να κάνουμε? Page 5, 6/28/ Καλύτερη νοοτροπία 2.Καλύτερο marketing 3.Καλύτερες παρουσιάσεις 4.Καλύτερος ορισμός της τιμής
Καλύτερη νοοτροπία Γίνετε πραγματικοί CEO (Γενικοί Διευθυντές) Page 6, 6/28/ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ 2.ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ 3.ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ
Καλύτερη νοοτροπία ΟΧΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ!! Page 7, 6/28/2014
Καλύτερο marketing 1.Προστιθέμενη Αξία & Γνώση 2.Αισθήματα & Εμπειρία Page 8, 6/28/2014
Προστιθέμενη Αξία & Γνώση Διαφήμιση “Επωλήθη πρόσφατα” Page 9, 6/28/2014
Διαφήμιση του Επωλήθη Πρόσφατα Page 10, 6/28/2014 Μετάφραση: “Για μία δωρεάν αναφορά σκανάρετε αυτό το barcode ή επισκεφθείτε το website μου ή επικοινωνήστε μαζίμου”
Προστιθέμενη Αξία & Γνώση Videos για την κατάσταση της αγοράς Page 11, 6/28/2014
Videos κατάστασης της αγοράς Page 12, 6/28/2014
Προστιθέμενη Αξία & Γνώση -Μηνιαίο newsletter -Επιστολή στην περιοχή καλλιέργειας “επωλήθη” Page 13, 6/28/2014
Αισθήματα & εμπειρία Μηνύματα κατανόησης Page 14, 6/28/2014
Μηνύματα κατανόησης Page 15, 6/28/2014 Μετάφραση: “Έχω ένα διαμέρισμα που το νοικιάζω, να το πουλήσω?” Μετάφραση: “Τι φόρους θα πληρώσω αν πουλήσω το σπίτι μου?” Μετάφραση: “Να τα ανακαινήσω ή να το πουλήσω ως έχει?”
Αισθήματα & εμπειρία Συναισθηματική σύνδεση μέσω Συμμετοχής στα κοινά Page 16, 6/28/2014
Συναισθηματική σύνδεση Page 17, 6/28/2014
Συναισθηματική σύνδεση Page 18, 6/28/2014
Καλύτερες παρουσιάσεις Η διαμόρφωση της παρουσίασης- 3 φράσεις κλειδιά: a.Δημιουργήστε εμπιστοσύνη b.Ξεχωρίστε c.Δημιουργήστε προσδοκίες Page 19, 6/28/2014
Καλύτερες παρουσιάσεις “Διαχειρίζομαι μια επιχείρηση που βασίζεται στη φήμη. Για μένα είναι σημαντική μια καλή συναλλαγή, αλλά πολύ πιο σημαντικός είναι ένας ικανοποιημένος πελάτης” Page 20, 6/28/2014
Καλύτερες παρουσιάσεις “Πρόκειται να πάρετε μια πολύ σοβαρή απόφαση– ποιο θα είναι το άτομο αυτό που θα χειριστεί την ποιο σημαντική σας συναλλαγή τα επόμενα χρόνια. Σας συνιστώ να σκεφτείτε πολύ προσεκτικά αυτή την απόφαση ” Page 21, 6/28/2014
Καλύτερες παρουσιάσεις “Θα σας δείξω πως μαζί μπορούμε να πετύχουμε την καλύτερη δυνατή τιμή για το ακίνητό σας” Page 22, 6/28/2014
Καλύτερες παρουσιάσεις Η KNOCK-OUT παρουσίαση ανάθεσης : Χειρισμός αγοραστών – 6 μοναδικά πλεονεκτήματα Page 23, 6/28/2014
KNOCK-OUT 1.Προ-αξιολόγηση 2.Ασφάλεια 3.Πωλησιακή ικανότητα 1 – ο αγοραστής ως ερωτηματικό 4.Πωλησιακή ικανότητα 2 – ο πωλητής είναι ύποπτος 5.One-stop-shop για καλύτερο κλείσιμο 6.Ανταγωνισμός για μέγιστη τιμή Page 24, 6/28/2014
Καλύτερες παρουσιάσεις Να είστε πραγματικοί, να είστε φυσικοί, να είστε ο εαυτός σας Page 25, 6/28/2014
Καλύτερος ορισμός της τιμής Page 26, 6/28/2014
Καλύτερος ορισμός της τιμής Page 27, 6/28/2014
Καλύτερος ορισμός της τιμής Μείωση της τιμής πριν το marketing: “Η τεχνική πριν την διαπραγμάτευση” Page 28, 6/28/2014
Αποκτήστε αυτή την παρουσίαση ΤΩΡΑ Για να λάβετε αυτή την παρουσίαση ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΑ: -Στείλτε ένα με τίτλο “greece” στο -Η σκανάρετε αυτό το barcode και στείλτε mail: Page 29, 6/28/2014