Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Advertisements

Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Εργοθεραπευτική Παρέμβαση σε Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
Ο φυσικοθεραπευτησ ωσ εκπαιδευτικοσ
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
ΞΑΝΘΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ Α. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΤΙΤΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΙΧΙΕΒΙΟΡΙΣΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΥΠΟΥ Ε-Α.
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Φυσιολογική Κίνηση: Εισαγωγή
Ικανότητες και δεξιότητες.
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ - Σ ΠΟΝΔΥΛΩΣΗ Τ ΟΥ Σ ΤΟΧΟΥ Αναστασία Α. Γεωργιάδου Δρ. Χημείας στο πεδίο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών.
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Γ.Ζ.Καπελώνης ΕΚΦΕ Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ Το «σενάριο» Αφού ολοκληρώσουμε τη διδασκαλία στο κεφάλαιο 3 οι μαθητές θα πραγματοποιήσουν την εργαστηριακή άσκηση «Προσδιορισμός.
KM ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Διάλεξη 1
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
Μέθοδοι και στυλ διδασκαλίας
KM Διάλεξη 8 θεωρίες και μέθοδοι κινητικής μάθησης
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Σχεδιασμός διαδικασιών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Κινητική Μάθηση Ενότητα 8: Θεωρίες και μέθοδοι κινητικής μάθησης Ελιζάνα Πολλάτου, επικ. καθ. ΤΕΦΑΑ-ΠΘ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 5: Κινητικός έλεγχος –Αισθητηριακές πληροφορίες
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Η επιστήμη της Διοίκησης
Βιολογία Γυμνασίου.
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Ορισμός Επίδειξη είναι η παρουσίαση μιας πράξης μιας διαδικασίας ή ενός φαινόμενου με πραγματικά μέσα. Όταν δεν χρησιμοποιούνται πραγματικά μέσα ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ.
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ- ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Θεωρίες γύρω από το Αναλυτικό Πρόγραμμα
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας Εβδομάδα 5η 04/11/2013 – ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΝΑΛΥΣΗ, ΠΡΑΚΤΙΚΗ Α.Δ.Κ.Ε. Εργαστήριο: ΑΡΧΕΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ Αναστάσιος Γ. Χόρτης MSc, Cert. Ed. Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών/Επιστημών Υγείας Independent Science & Technology (IST) College 2013-2014

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Στο τέλος του μαθήματος και με ανεξάρτητη μελέτη θα πρέπει να μπορείτε να: Ορίσετε τον όρο Κινητική Μάθηση Αποκτήσετε επίγνωση των βασικών χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων της Κινητικής Μάθησης Απαριθμήσετε τα στάδια που εμπλέκονται στην επιτυχή ανάληψη και ολοκλήρωση μιας απλής εργασίας, και να συζητήσετε εν συντομία τα μέρη / βασικά χαρακτηριστικά που μπορεί να περιλαμβάνονται Αποκτήσετε επίγνωση των βασικών καταστάσεων πρακτικής που μπορούν να επιστρατευθούν για να διευκολυνθεί η Κινητική Μάθηση

ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (συνέχεια) Σε γενικές γραμμές δύο τύποι κίνησης: Αντανακλαστική & Εκπαιδευόμενη Η Κινητική Μάθηση κυρίως σχετίζεται με την εκπαιδευόμενη κίνηση Η Μάθηση είναι η διαδικασία απόκτησης γνώσης Η Κινητική Μάθηση είναι η απόκτηση ή επανάκτηση της κίνησης Η Κινητική Μάθηση αναδύεται από ένα σύμπλεγμα αντίληψης, γνωστικής λειτουργίας και διαδικασιών δράσης, και από την αλληλεπίδραση του ατόμου, της εργασίας και του περιβάλλοντος

ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (συνέχεια) Έργο Περιβάλλον Άτομο Κίνηση Εικόνα τροποποιημένη από Shumway-Cook & Wollacott, 2001: Σελ. 2

ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (συνέχεια) Ορισμός: “Κινητική μάθηση είναι ένα σύνολο διαδικασιών που σχετίζεται με την πρακτική ή εμπειρία που οδηγεί σε σχετικά μόνιμες αλλαγές στην ικανότητα για κίνηση” (Schmidt & Lee, 1999: Σελ. 264) Αυτός ο ορισμός έχει συντεθεί από τέσσερα ξεχωριστά χαρακτηριστικά από αυτά που ορίζονται σαν ‘μαθηση’: Είναι η διαδικασία απόκτησης της ικανότητας παραγωγής ειδικευμένων δράσεων Είναι το άμεσο προϊόν της πρακτικής ή εμπειρίας Δεν μπορεί να παρατηρηθεί άμεσα Είναι σχετικά μόνιμη

ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (συνέχεια) Στάδια εργασίας: Σκέψη Σχεδιασμός Εργασία Άτομο Περιβάλλον Προηγούμενη εμπειρία Εκτέλεση Αξιολόγηση Κατά την διάρκεια Στο τέλος

ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (συνέχεια) Στάδια Κινητικής Μάθησης: Στην πρώιμη/αρχική φάση, τα κινητικά πρότυπα είναι ανειδίκευτα, εξαρτώμενα από την ανάδραση και υπάρχει υψηλή απαίτηση γνωστικής προσοχής. Με την πρακτική, η ακρίβεια & ταχύτητα δράσεων αυξάνεται, ενώ η επεξεργασία της ανάδρασης γίνεται λιγότερο σημαντική & κατευθύνεται προς την εξειδίκευση Παράγοντες προς εξέταση: Ανάδραση Πρακτική

ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (συνέχεια) Σκεφτείτε τα παρακάτω! Για να γίνεις ειδικός σε μια δεξιότητα, απαιτούνται 10.000 ώρες πρακτικής Εάν κάποιος κάνει πρακτική για 5 ώρες/ημέρα για έναν χρόνο, τότε: 5 X 365 = 1825 ώρες Για να επιτευχθούν 10.000 ώρες, κάποιος πρέπει να κάνει πρακτική με τον ίδιο ρυθμό (5 ώρες/ημέρα) για 5 ½ χρόνια!!! Πόσο συχνά και για πόσο διάστημα βλέπουμε τους ασθενείς μας;

ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (συνέχεια) Ποσότητα (amount) πρακτικής: Η ποσότητα της πρακτικής που αφιερώνει ένα άτομο σε μια δεξιότητα είναι σημαντική στην μάθηση μιας κινητικής δεξιότητας Περισσότερη πρακτική υποτίθεται ότι είναι καλύτερη από λιγότερη πρακτική Η ποσότητα της πρακτικής δεν είναι η μοναδική κρίσιμη μεταβλητή που επηρεάζει την απόκτηση κινητικών δεξιοτήτων Η πρακτική δεν φέρνει την τελειότητα; η τέλεια πρακτική φέρνει την τέλεια επίδοση

ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (συνέχεια) Καταμερισμός (distribution) πρακτικής; Επιδράσεις στην επίδοση Όσο μεγαλύτερη η περίοδος ανάπαυσης τόσο καλύτερη η μάθηση Επιδράσεις στην μάθηση Χρόνος Μαζική: μειωμένα πλεονεκτήματα ανά χρόνο εκπαίδευσης, αλλά απαιτεί το λιγότερο συνολικό χρόνο               ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ - Καταμερισμένη: έχει ως αποτέλεσμα την περισσότερη μάθηση ανά χρόνο εκπαίδευσης, αλλά απαιτεί τον περισσότερο συνολικό χρόνο

ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (συνέχεια) Επαναλαμβανόμενη (blocked) / Τυχαία (random) πρακτική: Επαναλαμβανόμενη Μια ακολουθία στην οποία το άτομο προβάρει την ίδια δεξιότητα επανειλημμένα Τυχαία Μια ακολουθία στην οποία το άτομο εκτελεί μια σειρά από δεξιότητες σε (σχεδόν) τυχαία σειρά Ίδιος αριθμός δοκιμών, αλλά διαφορετική σειρά Επιστημονικά δεδομένα δείχνουν ότι η πρακτική ενός αριθμού εργασιών με τυχαιοποιημένη σειρά είναι ο πιο επιτυχημένος τρόπος επίτευξης σταθερής μάθησης και διατήρησης

ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (συνέχεια) Τμηματική (part) / Ολοκληρωμένη (whole) πρακτική: Τμηματική - Σπάσιμο μιας κινητικής δεξιότητας σε μικρότερα τμήματα Η επιτυχία της τμηματικής ή ολοκληρωμένης πρακτικής εξαρτάται από την εργασία - Διαδοχική εργασία: πρακτική δύσκολων τμημάτων ξεχωριστά. Επιτρέπει σημαντική μεταφορά του τμήματος σε ολόκληρη την εργασία - Συνεχής εργασία: συνήθως εμπλέκει συντονισμό των τμημάτων, επομένως η τμηματική πρακτική, δεν μεταφέρεται σε ολόκληρη την εργασία – Περπάτημα, Οδήγηση αυτοκινήτου

ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (συνέχεια) Επαυξημένη ανάδραση: Ενδογενής Πηγάζει από αυτόν που μαθαίνει (όραση, ιδιοδεκτικότητα) Εξωγενής - Πηγάζει από μια εξωτερική πηγή (φυσικοθεραπευτή, προπονητή) Η ανάδραση είναι σημαντική για την μάθηση (ιδιαίτερα στα αρχικά στάδια) αλλά μπορεί να προκαλέσει εξάρτηση

ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (συνέχεια) Άσκηση: Σε ομάδες των τεσσάρων ατόμων, βάλτε τρία άτομα να κοιτούν μια εικόνα για 30 δευτερόλεπτα - Στην συνέχεια ένα άτομο θα προσπαθήσει να αντιγράψει την εικόνα - Το δεύτερο άτομο θα προσπαθήσει να αντιγράψει την εικόνα με τα μάτια δεμένα, αλλά κάποιος θα του προσφέρει ανάδραση Το τρίτο άτομο θα κάνει το ίδιο με τα μάτια δεμένα Δείτε τις εικόνες: Τι μάθατε Συσχετίστε αυτό με την κινητική εκμάθηση και πιο συγκεκριμένα με την ενδογενή και εξωγενή ανάδραση Ποια είναι μερικά από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της ανάδρασης;

ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (συνέχεια) Άσκηση: Αντανακλαστικό της επιγονατίδας - Μαζική σε αντίθεση με την καταμερισμένη πρακτική (δύο ομάδες)

Ευχαριστώ για την προσοχή σας! ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕ ΟΤΙ: Ανατρέξατε στα μαθησιακά αποτελέσματα για αυτό το μάθημα και πραγματοποιήσατε τη σχετική μελέτη που απαιτείται Επισκεφθήκατε τα βιβλία στην βιβλιοθήκη του IST, και μελετήσατε τις ενότητες που σχετίζονται με το σημερινό μάθημα Επισκεφθήκατε άλλες πηγές πληροφοριών (προτεινόμενα βιβλία, ιστοσελίδες και περιοδικά) για να απαντήσετε σε τυχόν ερωτήσεις Είστε ικανοποιημένοι ότι έχουν εκπληρωθεί και ότι έχετε καταλάβει τις έννοιες που εισάγονται και συζητούνται Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου ή την κ. Οικονομοπούλου για τυχόν απορίες Ευχαριστώ για την προσοχή σας!