Wikipedia Η Βικιπαίδεια ή Wikipedia είναι ένα εγχείρημα: • Συλλογικό, • Εγκυκλοπαιδικό παγκόσμιο, • Πολύγλωσσο, Στόχος • Να παρέχει ελεύθερα επαναχρησιμοποιήσιμο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Advertisements

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Δημιουργία Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Βρίσκω Ανοικτούς Εκπαιδευτικούς Πόρους ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ TEI ΑΘΗΝΑΣ.
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
Αυτό το έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution Greece 3.0Creative Commons Attribution Greece 3.0.
Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης του συστήματος Moodle, για την υποστήριξη της.
Αλλαγή του τρόπου επιστημονικής πληροφόρησης με τη χρήση δημοσιευμάτων ανοιχτής πρόσβασης και ιδρυματικών αποθετηριών Γεωργία Κατσαρού Διεθνές Κέντρο Ελληνικών.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΑΔΕΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Σύντομη παρουσίαση αδειών Creative Commons.
Τέλος Ενότητας.
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 11: Τύποι Ευρετηρίων Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Βασικές αρχές ευρετηρίασης
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 1: Εισαγωγή (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Αυτοματοποιημένη ευρετηρίαση
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ) Ενότητα 9: Θησαυροί: Εισαγωγή Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Πολιτική πληροφόρησης Ενότητα 11: Ανακεφαλαίωση Μέρος Ι Δρ Αλέξανδρος Κουλούρης Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Πολιτική πληροφόρησης Ενότητα 2: Βασικές έννοιες Δρ Αλέξανδρος Κουλούρης Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
Το Παιχνίδι των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων. Επισκόπηση Φάση Α’: Αναζητώντας ΑΕΠ – Προετοιμασία – Παιχνίδι Αναζήτησης ΑΕΠ – Ανάδειξη νικητή Φάση Β’:
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Βρίσκω Ανοικτούς Εκπαιδευτικούς Πόρους
Συμπλήρωση Προτύπου Διδακτικού Σχεδιασμού
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
Ανοικτοί μαθησιακοί πόροι
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση Μάθημα επιλογής 7ο εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Άρθρο Συγγραφείς: Marcus Plescia, MD, MPH, Martha Groblewski, PhD, RD, LDN. Τίτλος: A Community Oriented Primary care Demonstration Project Refining.
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα, Προδιαγραφές και Υποστήριξη
Παραδείγματα προσβάσιμων προτύπων
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Προσχολική Παιδαγωγική
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Οι Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι του Αποθετηρίου «Κάλλιπος» του ΣEAB: Οφέλη χρήσης και προοπτικές βιώσιμης ανάπτυξης Αναστασοπούλου Χρ., Κουής Δ., Κουτσιλέου.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Wikipedia Η Βικιπαίδεια ή Wikipedia είναι ένα εγχείρημα: • Συλλογικό, • Εγκυκλοπαιδικό παγκόσμιο, • Πολύγλωσσο, Στόχος • Να παρέχει ελεύθερα επαναχρησιμοποιήσιμο περιεχόμενο, με αντικειμενικά και επαληθεύσιμα στοιχεία, που ο καθένας μπορεί να τροποποιήσει και να βελτιώσει. Το περιεχόμενό του είναι υπό την άδεια Creative Commons BY-SA Creative Commons BY-SA

Connexions • Δίνει τη δυνατότητα κάποιος να διαβάσει ή και να μοιραστεί • εκπαιδευτικό υλικό • Είναι οργανωμένο σε μαθήματα, βιβλία, αναφορές κ.α. • Αναφέρεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς και εκπαιδευόμενους Ηλεκτρονική Διεύθυνση:

OER COMMONS Παρέχει δυνατότητες: • Εύρεσης • Διαμοιρασμού • Συνεισφοράς ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων Αναζήτηση ανά: • Βαθμίδα εκπαίδευσης • Αντικείμενο Ηλεκτρονική Διεύθυνση:

Open.Michigan Δίνει τη δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς και εκπαιδευόμενους να δημιουργήσουν και να μοιραστούν εκπαιδευτικούς πόρους Ηλεκτρονική Διεύθυνση:

Canergie Mellon Open Learning Initiative Παρέχει σε εκπαιδευτικούς • Εκπαιδευτικό υλικό • Δίνει τη δυνατότητα να προσαρμόσουν το εκπαιδευτικό υλικό στις ανάγκες των μαθημάτων τους Παρέχει σε αυτό-εκπαιδευόμενους: • Εκπαιδευτικό υλικό • Αξιολογήσεις • Δραστηριότητες

LeMill Ηλεκτρονική κοινότητα για: • Εύρεση • Συγγραφή • Διαμοιρασμό Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων

Πνευματικά Δικαιώματα Τι γίνεται με τα πνευματικά δικαιώματα; • Ισχύει ο νόμος περί προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων • Eιδικά για το διαδίκτυο μπορεί να γίνει χρήση των αδειών Creative Commons (ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ CREATIVE COMMONS)

ΜΙΤ Open Courseware Χαρακτηριστικά • >2000 μαθήματα • >100 εκατομμύρια αυτό-εκπαιδευόμενοι Παρέχει • Βίντεο-διαλέξεις • Σημειώσεις • Αξιολογήσεις Ηλεκτρονική Διεύθυνση:

INTERNET ARCHIVE,OER Περιλαμβάνει • Δωρεάν μαθήματα • Βίντεο-διαλέξεις • Υποστηρικτικό υλικό Βιβλιοθήκη ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων και πανεπιστημιακών διαλέξεων

Free Learning • Προσφέρει πρόσβαση σε Α.Ε.Π. • Δυνατότητα συνεισφοράς Α.Ε.Π. και μαθησιακών υλικών

Open Access

Τι είναι οι Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι; • Είναι εκπαιδευτικοί πόροι με άδειες Creative Commons, και ανοικτές άδειες γενικότερα. • Προσφέρονται ελεύθερα και ανοιχτά σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και αυτό-εκπαιδευόμενους, με σκοπό τη χρήση και την επαναχρησιμοποίηση για διδασκαλία, μάθηση και έρευνα.

Άδειες Creative commons • Οι άδειες βοηθούν να διατηρεί κανείς και να διαχειρίζεται τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας με πιο ευέλικτο και ανοιχτό τρόπο • Ο δημιουργός δίνοντας άδεια CC στο έργο του επιτρέπει στο χρήστη να το αντιγράψει, να το διανείμει ή να το τροποποιήσει. • Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στο

14 Τίτλος με σκούρο φόντο  Μπορεί να αλλάξει με άλλα χρώματα και αντίστοιχο πλαίσιο • Κόκκινο • Πράσινο • Μοβ • Καφέ • κ.α.

Τίτλος γραμματοσειρά με χρώμα  Μπορεί να αλλάξει με άλλα χρώματα και αντίστοιχο πλαίσιο • Κόκκινο • Πράσινο • Μοβ • Καφέ • κ.α.

Παράδειγμα 16

Ποια τα οφέλη των ανοικτών μαθημάτων; • Κατάργηση εμποδίων πνευματικής ιδιοκτησίας • Εξοικονόμηση χρόνου για προετοιμασία εκπαιδευτικού υλικού • Οργάνωση μαθήματος σε άλλη βάση • Πρόσβαση σε ευρεία γκάμα πηγών • Βελτίωση ποιότητας εκπαιδευτικών υλικών μέσω αλληλεπίδρασης και ανατροφοδότηση • Προβολή συγγραφικού, ερευνητικού εργου.