Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
© 2002 Thomson / South-Western Slide 2-1 Κεφάλαιο 2 Διαγράμματα και Γραφήματα Περιγράφικής Στατιστικής.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
«Έρευνα Πεδίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα Μικρομεσαίων Εμπορικών Επιχειρήσεων» Χρονοσειρά δεδομένων 1 ο κύμα (Έρευνα Βάσης σε δείγμα: εμπορικών επιχειρήσεων)
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Συμφωνίας Άμεσου Διακανονισμού Ζημιών
Ιανουάριος–Φεβρουάριος 2010 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
F.B.S. Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας και η εταιρία “F.B.S. Δρ. ΔΗΜ. ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ &ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” Σας καλωσορίζουν στην παρουσίαση της μελέτης με.
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
Κ.Ε.Κ. Ν.Α. /Ν.Ε.Λ.Ε. Καβάλας Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Απασχόληση και.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Αγορές εξ αποστάσεως Δημήτρης Καββούρης Τμήμα Β1 Γυμνασίου Μάθημα : Οικιακή Οικονομία.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσι τηλ.: fax:
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΣΕΕ, ΚΩΔ. ΟΠΣ Π.2.3 «Έρευνα πεδίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα ΜΜ.
Καλώς ήρθατε στις Οικονομικές Επιστήμες
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
Επιτροπή Ζωής, Συντάξεων και Υγείας Στατιστικά Στοιχεία Κλάδου Ζωής για το έτος 2013.
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Περιγραφική Στατιστική
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ 6 ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ Ε.Ε. Ε. Κακαράς, Καθηγητής Ε.Μ.Π. Εθνικός Εκπρόσωπος στο Πρόγραμμα Πλαίσιο Ημερίδα για το πρόγραμμα "Ενέργεια"
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΕΤΠΑ : ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ Π/Υ ΕΝΤΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΣΠΑ ΟΠΩΣ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ιούλιος 2012.
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Εκκίνηση: 1η Δεκεμβρίου 2014 Πανευρωπαϊκά Πλεονεκτήματα Προσφέρει ένα δυναμικό ξεκίνημα και … στιγμιαίο εισόδημα.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.: ΧΟΡΗΓΟΣ: Μέλος του δικτύου :
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 Νέα Θεωρία Μεγέθυνσης Ενδογενής μεγέθυνση. 2 Συνάρτηση παραγωγής προϊόντος Υ t = Y(K, L, A) Y t = [(1-α k )·K t ] α · [(1-α L )·A t ·L t ] 1-α 0
1 Τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών: Αναζητώντας λύσεις Κοινωνία της Πληροφορίας: «Έχει αγώνα αύριο!» Γιάννης Καλογήρου Επ. Καθηγητής ΕΜΠ τ. Ειδικός.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠ. ΕΣΩΤ., ΔΗΜ. ΔΙΟΙΚ. & ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» Μελέτη έρευνας.
52 ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ. 53 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ EΔET A.E. EΘNIKO ΔIKTYO EPEYNAΣ & TEXNOΛOΓIAΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠ. ΕΣΩΤ., ΔΗΜ. ΔΙΟΙΚ. & ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ.
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛ. ΠΩΛΗΣΕΩΝ 2003 ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛ. ΠΩΛΗΣΕΩΝ 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα ή/και εταιρικό κόμβο (Ν=85) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα ή/και εταιρικό κόμβο (Ν=66) Λόγοι που δεν πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές πωλήσεις (Ν=69) Τα προϊόντα δεν μπορούν να τεθούν ηλεκτρονικά προς πώληση = 59% Μικρό ποσοστό πελατών = 18% Μικρό ποσοστό πωλήσεων = 18% Αβεβαιότητα για συμβόλαια, όρους παράδοσης & εγγυήσεων = 16% Αβεβαιότητα στις πληρωμές = 21% Μεγάλο κόστος εγκατάστασης = 3% Λογιστικά προβλήματα = 3% Δύσκολια στην χρήση = 6% Αδυναμία απόκτησης της διαθέσιμης Τεχνολογίας = 1% ΔΞ/ΔΑ = 10% Λόγοι που δεν πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές πωλήσεις (Ν=56*) Τα προϊόντα δεν μπορούν να τεθούν ηλεκτρονικά προς πώληση = 49% Μικρό ποσοστό πελατών = 16% Μικρό ποσοστό πωλήσεων = 13% Αβεβαιότητα για συμβόλαια, όρους παράδοσης & εγγυήσεων = 9% Αβεβαιότητα στις πληρωμές = 7% Μεγάλο κόστος εγκατάστασης = 6% Λογιστικά προβλήματα = 8% Δύσκολια στην χρήση = 2% ΔΞ/ΔΑ = 20%

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ 2003 ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις και έχουν εταιρική ιστοσελίδα (Ν=56) Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις και έχουν εταιρική ιστοσελίδα (Ν=69) Οι επιχειρήσεις που δηλώνουν ότι έχουν την πρόθεση να πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικές πωλήσεις μέσω της ιστοσελίδας ή του κόμβου, φαίνεται να τοποθετούν την ενέργεια αυτή μέσα στον επόμενο χρόνο. 2004 % Μέσα στον επόμενο μήνα 34 Στους επόμενους 3 μήνες 1 Στους επόμενους 6 μήνες 16 Στον επόμενο χρόνο 12 Σε περισσότερο από 1 χρόνο 22 ΔΓ/ΔΑ 15 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δήλωσαν θετική πρόθεση πραγματοποίησης ηλεκτρονικών πωλήσεων Ερ. 40δ

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Ενδεικτικά αποτελέσματα ~~ Ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης Ν=66 Ν=85 Ν=41* Ν=~46~ Ν=7* Ν=~11~ Ν=48* Ν=~58~ Ν=3* Ν=~19~ Ν=15* Ν=~9~ Ν=18 Ν=~28~ % ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης Ερ. 36

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 12 ΜΗΝΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2004 Ποσοστό επί του συνόλου του κύκλου εργασιών της επιχείρησης που πραγματοποιείται μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου n=17 1-5 63% 6-100 11% ΔΓ/ΔΑ 26% Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται στο εσωτερικό Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται στο εξωτερικό n=12 n=12 ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ 0 1% 1-50 11% 60-100 88% ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 0 68% 1-40 20% 50-100 2% Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται προς άλλες επιχειρήσεις Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται προς δημόσιο τομέα n=12 n=12 n=12 n=12 Άλλες επιχειρήσεις 0 49% 1-10 5% 20-100 34% ΔΓ/ΔΑ 12% Καταναλωτές 0 19% 1-70 17% 80-100 64% Δημόσιο 0 91% 1-40 9% Άλλοι 0 69% 1-80 31% Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται προς καταναλωτές Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται προς άλλους συναλλασσόμενους Ερ. 37,37α,37β

ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2004 Για τη διανομή των πωλήσεων έχετε συμβληθεί με κάποια δημόσια ή ιδιωτική εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) ή χρησιμοποιείτε το απλό ταχυδρομείο; n=~17~ Δημόσιες ή ιδιωτικές Ταχυμεταφορές (courier) 46% Απλό ταχυδρομείο 55% Πληρώνεστε / εισπράττετε on line για τις πωλήσεις που κάνετε μέσω διαδικτύου; Βάση: n=~17~ ~~Ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης Ερ. 38,39

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ/ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2004 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Πλεονεκτήματα ηλεκτρονικών πωλήσεων (Ν=~17~) Πρόσβαση πελατών που έχουν internet = 93% Είναι μικρό το κόστος = 24% Προβάλλεται όλη η γκάμα των προϊόντων= 34% Γίνεται αυτόματη παραγγελία = 15% Ευκολότερος προγραμματισμός παραγωγής= 3% Ευκολότερη διαχείριση αποθεμάτων = 21% Πωλήσεις όλο το 24ωρο = 18% Πωλήσεις και στο εξωτερικό = 44% Ευκολία = 23% Μειονεκτήματα ηλεκτρονικών πωλήσεων (Ν=~17~) Χρονοβόρος εγκατάσταση = 13% Χρονοβόρος εξοικείωση πελατών = 26% Μη πραγματικά ανοιχτά συστήματα στην αγορά = 23% Μικρό ποσοστό πρόσβασης πελατών = 22% Δαπάνες για εκπαίδευση εργαζομένων = 11% Αύξηση φόρτου εργασίας των εργαζομένων = 1% Δεν είναι διαδεδομένο = 1% Είναι ακριβό = 1% Δεν υπάρχει ασφάλεια δεδομένων = 20% ΔΓ/ΔΑ = 12% ~~Ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης Ερ. 40α,40β

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛ. ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ 2004 ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛ. ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ 2003 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet (Ν=529) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet (Ν=390) Λόγοι που δεν πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές προμήθειες (Ν=489) Τα προϊόντα που αγοράζει η επιχείρηση δεν διατίθενται στην ηλεκτρονική πώληση = 29% Μη εξοικειωμένο προσωπικό με ηλ. αγορές = 9% Αβεβαιότητα για την ποιότητα των προϊόντων= 12% Αβεβαιότητα για τις παραδόσεις = 5% Αβεβαιότητα για την εγγύηση των προϊόντων= 5% Αβεβαιότητα στις πληρωμές = 12% Χρονοβόρα διαδικασία = 3% Μικρό ποσοστό προμηθευτών = 8% Μεγαλύτερο κόστος = 5% Δεν υπάρχει ανάγκη από το αντικείμενο εργασίας = 53% Δύσκολη χρήση = 5% Είναι ακριβό = 3% Θέλω άμεση επαφή με το προϊόν = 1% Θέλω άμεση επαφή με το πρόσωπο = 2% ΔΓ/ΔΑ = 3% Λόγοι που δεν πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές προμήθειες (Ν=362) Τα προϊόντα που αγοράζει η επιχείρηση δεν διατίθενται στην ηλεκτρονική πώληση = 31% Μη εξοικειωμένο προσωπικό με ηλ. αγορές = 17% Αβεβαιότητα για συμβόλαια, όρους παράδοσης & εγγυήσεων = 14% Αβεβαιότητα στις πληρωμές = 14% Χρονοβόρα διαδικασία = 12% Μικρό ποσοστό προμηθευτών = 12% Μεγαλύτερο κόστος = 6% Δεν υπάρχει ανάγκη από το αντικείμενο εργασίας = 2% ΔΞ/ΔΑ = 20% Ερ. 40στ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ 2003 ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες (Ν=362) Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες (Ν=489) Εκτιμώμενος χρόνος πραγματοποίησης ηλεκτρονικών προμηθειών (Ν=39*) Τον επόμενο μήνα = 10% Τους επόμενους 3 μήνες = 4% Τους επόμενους 6 μήνες = 10% Τον επόμενο χρόνο = 16% Περισσότερο από 1 χρόνο = 23% Δ.Ξ./Δ.Α. = 37% Εκτιμώμενος χρόνος πραγματοποίησης ηλεκτρονικών προμηθειών (Ν=50) Τον επόμενο μήνα = 4% Τους επόμενους 3 μήνες = 13% Τους επόμενους 6 μήνες = 9% Τον επόμενο χρόνο = 10% Περισσότερο από 1 χρόνο = 30% Δ.Ξ./Δ.Α. = 34% Ερ. 40δ, 40ε

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση στο Internet Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Ενδεικτικά αποτελέσματα ~~ Ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης % Ν=390 Ν=529 Ν=331 Ν=446 Ν=22 Ν=~32~ Ν=354 Ν=478 Ν=8 Ν=~38~ Ν=28 Ν=~13~ Ν=37 Ν=~51~ ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης Ερ. 40στ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 12 ΜΗΝΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2004 Ποσοστό επί του συνόλου των προμηθειών της επιχείρησης που πραγματοποιείται μέσω του συστήματος ηλεκτρονικών προμηθειών n=38 1-5 63% 10-40 15% 50-100 17% ΔΓ/ΔΑ 5% Ποσοστό ηλεκτρονικών προμηθειών που γίνεται από το εσωτερικό Ποσοστό ηλεκτρονικών προμηθειών που γίνεται από το εξωτερικό ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ 0-90 11% 95-100 89% ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 0-5 11% 10-100 89% Ερ. 41,41α

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ/ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2004 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Πλεονεκτήματα ηλεκτρονικών προμηθειών (Ν=~40~) Γίνεται αυτόματη παραγγελία = 73% Μεγαλύτερες δυνατότητες επιλογής = 58% Είναι μικρό το κόστος = 54% Προμήθειες όλο το 24ωρο = 38% Προμήθειες και στο εξωτερικό = 33% Καλύτερος προγραμματισμός παραγγελιών= 12% Πρόσβαση προμηθευτών που έχουν internet= 11% Καλύτερη διαχείριση αποθεμάτων = 5% Ταχύτητα = 1% ΔΓ/ΔΑ = 1% Μειονεκτήματα ηλεκτρονικών προμηθειών (Ν=~40~) Τα προϊόντα που αγοράζει η επιχείρηση δεν διατίθενται στην ηλεκτρονική πώληση = 1% Μη εξοικειωμένο προσωπικό = 3% Αβεβαιότητα για πληρωμές = 46% Αβεβαιότητα για την ποιότητα των προϊόντων = 39% Αβεβαιότητα για τις παραδόσεις = 40% Αβεβαιότητα για την εγγύηση των προϊόντων = 36% Χρονοβόρα διαδικασία = 1% Μικρό ποσοστό προμηθευτών διαθέτει προϊόντα μέσω διαδικτύου = 13% Μεγαλύτερο κόστος = - Δεν υπάρχει ανάγκη από το αντικείμενο εργασίας = 2% Η χρήση του είναι δύσκολη = 1% Είναι ακριβό = 5% Είναι απρόσωπο = 3% ΔΓ/ΔΑ = 20% ~~ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης Ερ. 41β,41γ

ΠΛΗΡΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2004 Πληρώνετε on line για τις προμήθειες που πραγματοποιείτε μέσω διαδικτύου; n=~40~ ~~ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης Ερ. 41δ

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΓΝΩΣΗ & ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ MARKET PLACE Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet ΓΝΩΣΗ ΧΡΗΣΗ 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν είτε αυθόρμητα, είτε με βοήθεια τα market places (Ν=113) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=529) 2003 Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν αυθόρμητα τα market places (Ν=105) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=390) 2002 Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν αυθόρμητα τα market places (Ν=71) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=354) 2001 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=277) Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν αυθόρμητα τα market places (Ν=38*) Ερ. 43α,β,γ

ΑΓΟΡΕΣ ΣΕ MARKETPLACE 1% ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2004 Ηλεκτρονικό marketplace με το οποίο είναι συνδεδεμένοι Συμμετοχή σε on-line δημοπρασίες Βάση: Όσες επιχειρήσεις είναι συνδεδεμένες με κάποιο marketplace (Ν=~2~) Βάση: Όσες επιχειρήσεις είναι συνδεδεμένες με κάποιο marketplace (Ν=~2~) PLAISIO 2 Ποσοστό αγορών που γίνεται σε ηλεκτρονικό marketplace Βάση: Όσες επιχειρήσεις είναι συνδεδεμένες με κάποιο marketplace (Ν=~2~) Ανοικτή ερώτηση 1% ~~ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης Ερ. 43δ,ε,στ,ζ

ΥΠΑΡΞΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος Μ.Ο. 2004: Δεν υπάρχει πληροφόρηση 5.2 2004 Ν=245 Βάση: Σύνολο επιχειρήσεων (Ν=1892) Εταιρία Σύνδεσης COSMOTE = 32% VODAFONE = 36% TELESTET = 34% Q-Telecom = 1% 2003 5.7 Βάση: Σύνολο επιχειρήσεων (Ν=2012) Ν=147 Εταιρία Σύνδεσης COSMOTE = 26% VODAFONE = 34% TELESTET = 50% 2002 4.6 Βάση: Σύνολο επιχειρήσεων (Ν=1801) Ν=142 Εταιρία Σύνδεσης COSMOTE = 43% PANAFON = 41% TELESTET = 34% 2001 3.5 Βάση: Σύνολο επιχειρήσεων (Ν=1804) Ερ. 44, 44α Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρικά κινητά

Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων ΤΜΗΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ Βάση: Όσες εταιρείες έχουν εταιρικά κινητά Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων % Ερ. 44β

Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων % Ερ. 17

ΓΝΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Βάση: Σύνολο του δείγματος «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» «ΔΙΚΤΥΩΘΕIΤΕ» 2004 2004 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) 2003 2003 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012) «ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ» 2002 2004 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1801) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) 2001 2003 Ερ. 51α-β-γ Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1804) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012)

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΕΝΔΟ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΕΓΓΥΣ ΜΕΛΛΟΝ 2004 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) 2003 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012) 2002 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1801) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1801) 2001 Ερ. 45α,β Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1804) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1804)

Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων % Ερ. 46

Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων % Ερ. 46

Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων ΤΟΜΕΙΣ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων 27 % Ερ. 47

Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων ΤΟΜΕΙΣ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων % Ερ. 47

ΓΝΩΣΗ & ΧΡΗΣΗ ΕΛΑΚ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΓΝΩΣΗ ΕΛΑΚ (Ελεύθερο Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα) ΠΡΟΘΕΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΕΛΑΚ Μ.Ο. Σημαντικότητας ΕΛΑΚ 2004 4.6 Πάρα πολύ σημαντικό (5) Αρκετά σημαντικό (4) Ούτε σημαντικό, ούτε όχι (3) Λίγο σημαντικό (2) Καθόλου σημαντικό (1) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν γνώση ΕΛΑΚ (Ν=97) 2003 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν γνώση ΕΛΑΚ (Ν=87) 2002 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1801) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν γνώση ΕΛΑΚ (Ν=70) Ερ. 48-49-50

Από ενημερωτικά φυλλάδια 3% ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» n=475 Μέτρηση μόνο για το 2004 «ΔΙΚΤΥΩΘΕIΤΕ» Από τα Μ.Μ.Ε. 19% Από γνωστούς 17% Από το επιμελητήριο 14% Από την τηλεόραση 11% Από Internet 10% Από τον ΕΟΜΜΕΧ 6% Το έχω απλά ακουστά 5% Από συναδέλφους 4% Από ενημερωτικά φυλλάδια 3% Από τον λογιστή 3% Από πωλητές 2% Από εμπορικό σύλλογο 2% Από εταιρείες 2% Ερ. 51δ

Από ενημερωτικά φυλλάδια 5% ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» n=164 Μέτρηση μόνο για το 2004 «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Από γνωστούς 15% Από τα Μ.Μ.Ε. 13% Από το internet 13% Από το επιμελητήριο 12% Από τον ΕΟΜΜΕΧ 9% Από την τηλεόραση 9% Από ενημερωτικά φυλλάδια 5% Από πωλητές 3% Από εταιρείες 3% Από σεμινάρια 3% Από εμπορικό σύλλογο 1% Ερ. 51δ

Από ενημερωτικά φυλλάδια 2% Από τον εμπορικό σύλλογο 1% ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ» n=257 Μέτρηση μόνο για το 2004 «ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ» Από τα Μ.Μ.Ε. 18% Από το Internet 15% Από το επιμελητήριο 14% Από γνωστούς 13% Από την τηλεόραση 13% Το έχω απλά ακουστά 6% Από την ΕΟΜΜΕΧ 5% Από συναδέλφους 4% Από εταιρείες 2% Από ενημερωτικά φυλλάδια 2% Από σεμινάρια 2% Από πωλητές 2% Από τον εμπορικό σύλλογο 1% Από πελάτες 1% Ερ. 51δ

ΒΑΘΜΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» Μ.Ο. 5.90 6.00 2.34 28 30 23 21 % Ερ. 52

ΚΑΛΥΨΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» ΚΑΛΥΨΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΒΑΘΜΟΣ ΚΑΛΥΨΗΣ 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» (Ν=475) 2003 Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» (Ν=542) 2002 Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» (Ν=354) 2001 % Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» (Ν=261) Βάση: Όσες επιχειρήσεις καλύπτονται οι ανάγκες τους Ερ. 53-54β

Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το «Δικτυωθείτε» και θεωρούν ότι καλύπτει τις ανάγκες τους Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων % Ερ. 54α

Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το «Δικτυωθείτε» Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων % Ερ. 55

Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το «Δικτυωθείτε» Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων % Ερ. 56

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΜΕ.ΤΕ.ΧΩ.» Από τα Μ.Μ.Ε. 48% Από γνωστούς 19% Βάση: Σύνολο του δείγματος Μέτρηση μόνο για το 2004 Γνώση προγράμματος «ΜΕ.ΤΕ.ΧΩ.» Πηγές ενημέρωσης για το πρόγραμμα «ΜΕ.ΤΕ.ΧΩ.» Από τα Μ.Μ.Ε. 48% Από γνωστούς 19% Από το internet 12% Από το επιμελητήριο 7% Από φυλλάδια 5% Το έχω απλά ακουστά 4% Από συναδέλφους 3% Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα ΜΕ.ΤΕ.ΧΩ (Ν=~26~) ~~ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης Ερ. 57α-β

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος Μέτρηση μόνο για το 2004 Τελευταία φορά που πραγματοποιήθηκε αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού Ο τελευταίος τεχνολογικός εξοπλισμός επέφερε αλλαγές στις συνθήκες εργασίας στην εταιρεία; Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποίησαν αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (n=1539) Ερ. 58-59

ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Βάση: Σύνολο του δείγματος Μέτρηση μόνο για το 2004 Ερ. 60

ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Βάση: Σύνολο του δείγματος Μέτρηση μόνο για το 2004 Μ.Ο. 4.65 4.41 4.07 4.01 3.89 3.88 3.15 Ερ. 61

ΟΙ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΣΥΧΝΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος Μέτρηση μόνο για το 2004 Μ.Ο. 7 18 4.97 Ερ. 62

Στις σελίδες που ακολουθούν υπάρχουν οι εκτιμήσεις από την μέτρηση των Μικρομεσαίων επιχειρήσεων για το έτος 2004

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ Η/Υ Σφάλμα ± Πραγματικός πληθυσμός Η/Υ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ 41662 14845 4755 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 147925 64195 16374 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 26121 10598 3328 ΗΠΕΙΡΟΥ 26989 8702 2701 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 51046 21603 4567 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ 26284 11590 2140 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 45157 18731 4820 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 39459 16257 3916 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ 42298 14519 3351 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 16587 7351 1654 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 36501 13434 3228 ΚΡΗΤΗΣ 48217 15480 3729 ΑΤΤΙΚΗΣ 306907 131015 23368 ΣΥΝΟΛΟ 879377 357263 80416 1 έως 5 817406 316504 78363 6 έως 10 30037 20683 2147 11+ 31934 28828 1117 Δ 97011 42716 11964 Ζ 307324 125351 19838 Η 103971 11276 7020 Θ 46959 19058 6372 Κ 112336 93214 7885 Ξ 42814 23869 6428 ΣΤ 98926 35172 16606 Άλλο 70036 7456 4444

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΣΥΝΔΕΣΗ INTERNET Πραγματικός πληθυσμός Internet Σφάλμα ± ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ 41662 10541 3948 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 147925 45661 14887 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 26121 7223 3388 ΗΠΕΙΡΟΥ 26989 7363 2623 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 51046 9499 3972 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ 26284 8963 2445 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 45157 9922 3460 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 39459 10407 3831 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ 42298 10195 3904 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 16587 6593 1613 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 36501 11384 2892 ΚΡΗΤΗΣ 48217 9451 3127 ΑΤΤΙΚΗΣ 306907 87055 20317 ΣΥΝΟΛΟ 879377 240648 72082 1 έως 5 817406 204425 68009 6 έως 10 30037 15799 2887 11+ 31934 24616 2316 Δ 97011 29785 10324 Ζ 307324 73366 17392 Η 103971 7160 4250 Θ 46959 12493 5948 Κ 112336 72062 11500 Ξ 42814 19295 6737 ΣΤ 98926 21959 12018 Άλλο 70036 7353 4447

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ E-MAIL Πραγματικός πληθυσμός Σφάλμα ± E-mail ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ 41662 8376 3387 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 147925 34934 11089 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 26121 5646 3205 ΗΠΕΙΡΟΥ 26989 6880 2529 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 51046 7493 3745 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ 26284 8357 2365 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 45157 9841 3509 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 39459 7600 4584 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ 42298 9736 3828 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 16587 5395 1528 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 36501 10917 2817 ΚΡΗΤΗΣ 48217 8052 4110 ΑΤΤΙΚΗΣ 306907 85933 20509 ΣΥΝΟΛΟ 879377 215107 68218 1 έως 5 817406 179940 63695 6 έως 10 30037 15245 2876 11+ 31934 23130 2602 Δ 97011 27142 9980 Ζ 307324 65149 16675 Η 103971 6988 4114 Θ 46959 12359 5941 Κ 112336 66951 13728 Ξ 42814 13557 4209 ΣΤ 98926 17987 9587 Άλλο 70036 7333 4443

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ Πραγματικός πληθυσμός Σφάλμα ± Εταιρική ιστοσελίδα ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ 41662 2937 1769 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 147925 11583 8079 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 26121 2540 1734 ΗΠΕΙΡΟΥ 26989 1365 1059 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 51046 935 626 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ 26284 5470 1633 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 45157 2894 1049 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 39459 386 354 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ 42298 1848 1147 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 16587 345 210 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 36501 1987 1252 ΚΡΗΤΗΣ 48217 1561 1675 ΑΤΤΙΚΗΣ 306907 23045 8514 ΣΥΝΟΛΟ 879377 56997 29983 1 έως 5 817406 34945 24439 6 έως 10 30037 6507 2300 11+ 31934 14283 3552 Δ 97011 11040 5611 Ζ 307324 18838 8162 Η 103971 2528 727 Θ 46959 2897 2153 Κ 112336 11445 8706 Ξ 42814 2542 294 ΣΤ 98926 1498 555 Άλλο 70036 5016 3581

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΤΥΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Πραγματικός πληθυσμός Δίκτυο Η/Υ Σφάλμα ± ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ 41662 5184 2064 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 147925 15662 6665 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 26121 3918 2600 ΗΠΕΙΡΟΥ 26989 3234 2239 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 51046 5749 3492 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ 26284 4657 2217 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 45157 7126 2671 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 39459 5795 2215 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ 42298 1483 958 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 16587 2890 1778 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 36501 6941 2757 ΚΡΗΤΗΣ 48217 7933 4155 ΑΤΤΙΚΗΣ 306907 39704 11490 ΣΥΝΟΛΟ 879377 111389 45472 1 έως 5 817406 82971 41723 6 έως 10 30037 10215 2852 11+ 31934 19860 2962 Δ 97011 11665 5449 Ζ 307324 38912 13174 Η 103971 3178 1656 Θ 46959 7826 3393 Κ 112336 37207 13801 Ξ 42814 2868 2119 ΣΤ 98926 9126 6414 Άλλο 70036 1537 33

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΑ Σφάλμα ± Πραγματικός πληθυσμός Εταιρικά κινητά ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ 41662 6093 3558 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 147925 27776 11441 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 26121 3349 1938 ΗΠΕΙΡΟΥ 26989 3469 1868 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 51046 6185 2876 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ 26284 4072 1937 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 45157 12885 3898 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 39459 14254 5877 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ 42298 7442 3503 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 16587 1975 1141 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 36501 6692 3094 ΚΡΗΤΗΣ 48217 2146 1618 ΑΤΤΙΚΗΣ 306907 73881 19379 ΣΥΝΟΛΟ 879377 173323 62385 1 έως 5 817406 143434 57294 6 έως 10 30037 10815 2748 11+ 31934 20748 3197 Δ 97011 27868 9970 Ζ 307324 59707 15901 Η 103971 6058 4499 Θ 46959 20368 6204 Κ 112336 27132 11605 Ξ 42814 2724 473 ΣΤ 98926 18104 9044 Άλλο 70036 7346 4518

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ISDN Πραγματικός πληθυσμός Σφάλμα ± ISDN ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ 41662 6958 3601 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 147925 32808 14607 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 26121 4872 2539 ΗΠΕΙΡΟΥ 26989 4006 2519 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 51046 7307 3005 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ 26284 6631 2423 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 45157 9287 3478 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 39459 8455 4689 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ 42298 5538 3394 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 16587 3627 1805 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 36501 7464 2834 ΚΡΗΤΗΣ 48217 6757 3831 ΑΤΤΙΚΗΣ 306907 60262 16902 ΣΥΝΟΛΟ 879377 166914 66518 1 έως 5 817406 136179 61457 6 έως 10 30037 12155 2788 11+ 31934 20777 2901 Δ 97011 20969 8547 Ζ 307324 46503 14413 Η 103971 3936 2047 Θ 46959 10241 4811 Κ 112336 48438 15669 Ξ 42814 16526 6841 ΣΤ 98926 15726 11056 Άλλο 70036 7061 4584

Copyright 2004 της ΕΔΕΤ Α.Ε. Επιτρέπεται η αντιγραφή επί λέξει και η διανομή των μελετών που περιλαμβάνονται στην παρούσα σελίδα  που χρηματοδοτήθηκε από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα  «Κοινωνία της Πληροφορίας» στο πλαίσιο του Γ’ ΚΠΣ, χωρίς να απαιτείται καταβολή χρηματικής αποζημίωσης, υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχει ευκρινής και διακριτή αναφορά στην πηγή προέλευσης και χρηματοδότησης»