Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΣΕΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ-ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Ενιαίο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Ερήμης
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’1-2 ‘Τα συναισθήματα’
Ενιαίο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Χοιροκοιτίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧOI ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 1.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
B΄ Δ ΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΙΟΥ ΔΟΜΕΤΙΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ : ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΑΝ ΜΕ ΘΕΜΑ « ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ - ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ »
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
Το πέρασμα από την πρώτη τριετία στη δεύτερη
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
«Το σχολείο μας: εργαστήρι ανάπτυξης κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας και συνεργασίας των δύο φύλων»
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
Με αφορμή το Πρόγραμμα Αριάδνη: Ομάδα τάξη & ένα δημιουργικό εργαστήρι για γονείς Καικιλία Γ. Κατσιβαρδά Ψυχολόγος, MSc Εκπαιδευτικός ΠΕ
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Οι όμιλοι ρητορικής τέχνης Δημοτικού - Γυμνασίου - Λυκείου - Φοιτητών - Ενηλίκων Βάλια Λουτριανάκη Το περιεχόμενο χορηγείται με άδεια Creative Commons.
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2008 – 2009 ΕΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 5ο

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΑΝΤΡΟΥΛΑ ΠΑΝΑΓΗ – ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΑΝΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥ – ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΜΑΡΙΟΣ ΚΩΣΤΗ – ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΑΓΑΘΗ ΦΩΤΙΟΥ – ΕΠΙΣΚΕΠΤΡΙΑ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ – ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ Σ.Γ. ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ Δ΄, Ε΄ ΚΑΙ ΣΤ΄ ΤΑΞΗ

ΘΕΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΑΛΤΡΟΥΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 1. ΝΑ ΔΟΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΚΔΗΛΩΣΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΤΟΝ ΑΛΤΡΟΥΙΣΜΟ ΤΟΥΣ 2. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΝ ΠΩΣ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΙΠΤΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 3. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΟΥΝ ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ 4. ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ , ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ

ΛΟΓΟΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΛΤΡΟΥΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. ΔΕ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥΣ, ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕ ΣΥΓΧΩΡΟΥΣΑΝ.ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ ΕΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΑΛΤΡΟΥΙΣΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ (ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ, ΒΟΗΘΩ, ΠΑΡΗΓΟΡΩ, ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ, ΣΥΓΧΩΡΩ, ΣΥΓΧΩΡΙΕΜΑΙ) ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΓΝΩΜΗΣ

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Ο ΚΥΒΟΣ ΤΟΥ ΑΛΤΡΟΥΙΣΜΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΑΓΟΡΑ ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΚΡΟΑΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ…

ΣΤΑΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ , ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ Σ.Γ. – ΥΛΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΣΤΑΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΙΣΗΓΗΣΕΩΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ Σ.Γ.

ΣΤΑΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΓΩΝΙΑ ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΓΟΡΑ ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ

ΣΤΑΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ ΣΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ

ΣΤΑΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΝΤΥΠΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ: ΘΕΛΩ, ΜΠΟΡΩ, ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Α΄ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ – ΠΟΙΗΜΑ – ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΡΑΨΑΝ ΕΝΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ, ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΠΟΙΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ. ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΧΑΡΤΟΝΙ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΝ ΔΥΟ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ( ΕΡΓΑΣΙΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ )

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β΄ ΜΑΣΚΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ΜΑΣΚΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΝΑΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ)

ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΩΡΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΩΡΑΣ ΣΤΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΜΑΡΙΟΣ ΚΩΣΤΗ