Πορτρέτο του Ρώσου αγοραστή ακίνητων στο εξωτερικό. Πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας μεσιτικών γραφείων κ. Α. Λουπάσκο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
© 2002 Thomson / South-Western Slide 2-1 Κεφάλαιο 2 Διαγράμματα και Γραφήματα Περιγράφικής Στατιστικής.
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Φεβρουάριος 2010 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ στη συγκυρία της οικονομικής κρίσης Ποσοτική Έρευνα με τη μέθοδο των προσωπικών συνεντεύξεων στο μισθωτό και άνεργο.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
ΚΕΝΤΡΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ & ΑΝΕΡΓΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 8/12/2010 Εύη Αποστολάκη Δ.Σ. Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
80% κάτω θα πέσουν οι συντάξεις με το νέο Ασφαλιστικό
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
Page  1 To Internet στην Ελλάδα. Page  2 Το Internet στην Ελλάδα… % Χρήστες InternetΔυνητικοί Χρήστες.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Ημερίδα για την καταπολέμηση της Γραφειοκρατίας ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΡΕΥΝΩΝ ΑΘΗΝΑ OΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗΣ.
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
F.B.S. Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας και η εταιρία “F.B.S. Δρ. ΔΗΜ. ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ &ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” Σας καλωσορίζουν στην παρουσίαση της μελέτης με.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.
ΔΙΑΦΥΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 26/11/2010 Βάλια Αρανίτου, Πανεπιστήμιο Κρήτης, ΙΝ. ΕΜ.Υ Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού.
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Περιγραφική Στατιστική
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου (ΠΚΚ) σε ηλικιωμένους και υπέργηρους με ισχαιμικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (ι-ΑΕΕ). Η θέση του σακχαρώδη διαβήτη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πορτρέτο του Ρώσου αγοραστή ακίνητων στο εξωτερικό. Πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας μεσιτικών γραφείων κ. Α. Λουπάσκο

Ο πιο συνηθισμένος αγοραστής ακινήτου στο εξωτερικό είναι ένας επιχειρηματίας, ένας άντρας άνω των 30 ετών (και, κατά κανόνα,νεότερος των 45ετών), παντρεμένος με παιδιά. Το πιο πιθανόν είναι πως κάνει αγορά για πρώτη φορά.

Η βασική ομάδα αγοραστών - οι επιχειρηματίες, οι ιδιοκτήτες μιας επιχείρησης. Ποιός αγοράζει τα ακίνητα στο εξωτερικό; Π Π Ο αριθμός των συμμετεχόντων του γκάλοπ που διάλεξαν τη μεν ή τη δε κατηγορία βάση προτεραιότητας (ή μία από μερικές προτεραιότητες) Επιχειρηματίες, ιδιοκτήτες μιας επιχείρησης – 91,2% Managers υψηλής κλίμακας – 29,4% Υπάλληλοι, συνεργάτες των υπηρεσιών – 26,5% Διασημότητες της Show biz – 6,9%

Η πλειοψηφία των αγοραστών είναι άντρες μέσης ηλικίας: από 40 ετών και άνω. Ποιό γένος επικρατεί μεταξύ αγοραστών; Άνδρες – 48,8% Γυναίκες – 15,6% Δεν υπάρχει υπερισχύουσα ομάδα – 35,6%

Μεταξύ των αγοραστών ακινήτων του εξωτερικού επικρατούν οικογενειάρχες, ως επί των πλείστον με παιδιά. Ποιά είναι η οικογενειακή κατάσταση της πλειοψηφίας αγοραστών; Οικογενειάρχες - 85,1% Ανύπαντροι – 2,5% Δεν υπάρχει υπερισχύουσα ομάδα – 12,4%

Η αγορά των ακινήτων του εξωτερικού βρίσκεται μακριά από το κορεσμό. Στα πλησιέστερα χρόνια επιφυλλάσεται ένα σταθερό ενδιαφέρον από την πλευρά των ρωσόφωνων αγοραστών. Είναι πολλοί αυτοί που αγοράζουν ακίνητα στο εξωτερικό όχι για πρώτη φορά; Ελάχιστοι ή δεν υπάρχουν γενικώς – 63,7% Πολλοί άλλα όχι η πλειοψηφία – 26,8% Η Πλειοψηφία – 9,5%

Οι μεσίτες σημειώνουν, ότι συναντιούνται αγοραστές πραγματικά διαφορετικού επιπέδου γνώσεων στον τομέα ακινήτων του εξωτερικού. Πόσο καλά γνωρίζουν τα ζητήματα περί των ακινήτων του εξωτερικού; Διάφορες περιπτώσεις – 59,0% Γνωρίζουν καλά – 24,9% Γνωρίζουν ελάχιστα – 16,1%

Μολονότι η πλειοψηφία των ρωσόφωνων αγοραστών ακινήτων ενδιαφέρετε για παραθαλάσσια οικοδομήματα, μεγάλο μέρος εξ αυτών, αγοράζουν και διαμερίσματα στις μεγαλουπόλεις για να διαμένουν εκεί λόγω των επιχειρήσεων και της εργασίας τους.

Στις περισσότερες χώρες οι αγοραστές ενδιαφέρονται περισσότερο για τα ακίνητα στα παραθεριστικά κέντρα (πρώτα από όλα στη θάλασσα), παρά σε μεγαλουπόλεις. Ποιά ακίνητα ενδιαφέρουν περισσότερο τους αγοραστές; Τα παραθεριστικά ακίνητα – 80,9% Τα αστικά ακίνητα – 19,1%

Τα διαμερίσματα σε πολυκατοικίες είναι περισσότερο δημοφιλή από τα χτισμένα οικοδομήματα (μονοκατοικίες, βίλλες). Τι αγοράζεται πιο συχνά τα σπίτια ή διαμερίσματα; Διαμερίσματα – 68,2% Σπίτια – 31,8%

Σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει επιφανής επικράτηση των πρωτεύων ή των δευτερεύων ακινήτων, μολονότι στις διαφορετικές χώρες διαφέρει. Οι αγοραστές πρώτα από όλα ενδιαφέρονται για τα ακίνητα σε χαμιλή τιμολογιακή κατηγορία ( έως ντολλάρια).

Πολλοί αγοραστές επιθυμούν να αγοράσουν τα ακίνητα επί πιστώσει ή με δόσεις. Είναι πολλοί αυτοί που ετοιμάζονται να αγοράσουν το ακίνητο επί πιστώσει ή με δόσεις; Η πλειοψηφία – 23,3% Πολλοί αλλά όχι η πλειοψηφία – 37,3% Λίγοι ή δεν υπάρχουν γενικώς – 37,3%

Η πλειοψηφία των αγοραστών αγοράζουν τα ακίνητα τους για διακοπές’ ως δεύτερος δημοφιλής σκοπός έρχονται οι δουλειές και οι επιχειρήσεις. Με τι θα ασχοληθούν οι αγοραστές στην χώρα, όπου έγιναν κάτοχοι των ακινήτων; Ο αριθμός των συμμετεχόντων σε γκάλοπ, που διάλεξαν η την μεν ή την δε κατηγορία αγοραστών βάση προτεραιότητας (ή μιας από μερικές προτεραιότητες) Διασκέδαση, διακοπές – 71,5% Ενασχόληση με τν επιχειρηματικότητα, την εργασία – 48,7% Εκπαίδευση στα τοπικά εκπαιδευτικά ιδρύματα – 17,6% Θεραπεία, βελτίωση της υγείας – 15,5% Κοινωνικές επαφές με τους συγγενείς και φίλους – 7,3% Συμμετοχή στις εκδηλώσεις – 2,1%

Μεγάλο μέρος αγοραστών, αγοράζουν ακίνητο υπολογίζοντας το μέλλον. Είναι πολλοί οι αγοραστές που αναμένονται να διαμείνουν στο εξωτερικό για πολλά χρόνια; Πολλοί άλλα όχι η πλειοψηφία – 50,3% Πλειοψηφία – 10,7% Ελάχιστοι ή δεν υπάρχουν γενικώς – 39,0%

Δεν είναι λίγοι από τους συμπατριώτες μας που αγοράζουν ακίνητα του εξωτερικού για να μετακομίσουν εκεί μόλις λάβουν την σύνταξη.

Οι εντυπώσεις από τις διακοπές σε οποιαδήποτε χώρα, είναι ο πιο συνήθης λόγος για την αγορά ακινήτου στην χώρα αυτή. Ποιοι είναι οι λόγοι που ωθούν τους αγοραστές προς την αγορά ακινήτων; Ο αριθμός συμμετεχόντων του γκάλοπ, που διάλεξαν ή την μεν ή την δε κατηγορία βάση προτεραιότητας (ή μιας από μερικές προτεραιότητες) Εντυπώσεις από τις διακοπές – 66,0% Ύπαρξη οικονομικών δυνατοτήτων – 49,5% Συμβουλές των συγγενών, φίλων, συναδέλφων – 29,9% Ανασφάλειες για την κατάσταση στην πατρίδα – 29,4% Διαφήμιση – 7,7% Αλλαγές στην ζωή – 2,6%

Οι δυνητικοί αγοραστές ακινήτων εμπιστεύονται περισσότερο τις συστάσεις των γνωστών τους παρά την διαφήμιση.

Το ευχάριστο κλίμα και οι καιρικές συνθήκες είναι το βασικότερο, που προσελκύει τους αγοραστές ακινήτων στις χώρες του εξωτερικού. Ποιες οι ιδιότητες των χωρών του εξωτερικού προσελκύουν τους αγοραστές ακινήτων; Ο αριθμός συμμετεχόντων του γκάλοπ, που διάλεξαν ή την μεν ή την δε κατηγορία βάση προτεραιότητας (ή μιας από μερικές προτεραιότητες) Κλίμα, καιρός – 70,8% Καλή συμπεριφορά προς τους Ρώσους – 43,6% Επενδυτική ελκυστικότητα – 40,0% Φύση, όμορφα τοπία - 37,4% Προσβασιμότητα των μεταφορικών μέσων – 24,6% Οικολογική ασφάλεια – 19,0% Κατάλληλο νομικό πλαίσιο – 17,4% Εξωτικό περιβάλλον, τοπικές παραδόσεις – 10,3% Ιστορικά αξιοθέατα – 8,7%

Μεταξύ των πολιτικών και κοινωνικών παραγόντων ιδιαίτερα σημαντική είναι η προσωπική ασφάλεια. Εκτός από αυτό, πολλοί εκτιμούν την γαλήνη και την ηρεμία, καθώς επίσης την πολιτική και οικονομική σταθερότητα. Ποιοι πολιτικοί και κοινωνικοί παράγοντες είναι σημαντικοί για τους αγοραστές ακινήτων; Ο αριθμός συμμετεχόντων του γκάλοπ, που διάλεξαν την μεν ή την δε κατηγορία βάση προτεραιότητας (ή μιας από μερικές προτεραιότητες) Προσωπική ασφάλεια, χαμηλή εγκληματικότητα – 52,1% Ησυχία και γαλήνη – 39,6% Πολιτική και οικονομική σταθερότητα – 33,9% Νόμος και τάξη, η απουσία της αναρχίας – 31,8% Διαφύλαξη των οικονομιών και της ιδιοκτησίας – 28,6% Άνεση του σπιτιού – 27,6% Καθαριότητα και τάξη στους κοινοχρήστους χώρους – 20,8% Ιδιωτικότητα, η ασφάλεια της ιδιωτικής ζωής – 12,5% Υψηλό επίπεδο κοινωνικού πολιτισμού – 11,5% Δημοκρατία, δυτικές αξίες – 9,4% Πολυτέλεια, προνόμια – 4,7%

Μεταξύ των ακινήτων οικόσημων και κοινωνικών υποδομών οδηγούν τα καταστήματα και οι υπηρεσίες παράδοσης – παραλαβής προϊόντων, σε δεύτερη θέση βρίσκεται η ιατρική περίθαλψη. Ποιες υποδομές είναι σημαντικές για τους αγοραστές ακινήτων; Ο αριθμός συμμετεχόντων του γκάλοπ, που διάλεξαν ή την μεν ή την δε κατηγορία βάση προτεραιότητας (ή μιας από μερικές προτεραιότητες) Καταστήματα, υπηρεσίες παράδοσης – παραλαβής προϊόντων – 60,7% Ιατρική περίθαλψη – 38,2% Υποδομές διασκέδασης – 36,6% Οικιακές υπηρεσίες – 30,9% Τηλεφωνικές υπηρεσίες, διαδίκτυο – 24,6% Δημόσιες υπηρεσίες (ΔΕΗ,ΕΥΔΑΠ) – 22,5% Διαχειριζόμενες εταιρείες – 17,3% Μέσα μαζικής μεταφοράς – 12,0% Εξυπηρέτηση των οδών και των κοινοχρήστων χώρων – 10,5% Αστυνομικές αρχές – 8,9% Υπηρεσία διαχείρισης δρόμων – 7,9% Αθλητικές εγκαταστάσεις – 6,8% Υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης – 0,5%

Τα καταστήματα, οι υπηρεσίες παράδοσης προϊόντων και άλλων υποδομών για το shopping είναι τα σημαντικότερα, που ενδιαφέρουν τους ιθαγενούς από την Ρωσία και των χωρών της πρώην ΕΣΣΔ στις αλλοδαπές χώρες, όπου αγοράζουν το ακίνητο τους.

Το βασικότερο μέσο επικοινωνίας των αγοραστών και των πωλητών ακινήτων είναι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ενώ πολύ σημαντικές επίσης είναι και οι προσωπικές συναντήσεις.

Ο πιο συνήθης λόγος για την άρνηση από την αγορά είναι η αγορά ακινήτου σε άλλον πωλητή. Γιατί οι αγοραστές αρνούνται την αγορά ακινήτου; Ο αριθμός συμμετεχόντων του γκάλοπ, που διάλεξαν ή την μεν ή την δε κατηγορία βάση προτεραιότητας (ή μιας από μερικές προτεραιότητες) Μετέθεσαν την ιδέα αγοράς μέχρι νεοτέρας – 69,8% Αγόρασαν σε άλλον πωλητή – 46,0% Γενικώς άφησαν την ιδέα αγοράς ακινήτου – 25,9% Αγόρασαν σε άλλη χώρα εξωτερικού – 16,4% Αγόρασαν ακίνητο στην Ρωσία – 7,4%

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!