ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ/ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Kwart, H.; Khan, A. A. J. Am. Chem. Soc. 1967, 89, 1951–1953. Breslow, R.; Gellman, S. H. J. Chem. Soc., Chem. Comm. 1982, 1400–1401.
Advertisements

ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
«Έρευνα Πεδίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα Μικρομεσαίων Εμπορικών Επιχειρήσεων» Χρονοσειρά δεδομένων 1 ο κύμα (Έρευνα Βάσης σε δείγμα: εμπορικών επιχειρήσεων)
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ιανουάριος–Φεβρουάριος 2010 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.

Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Γεωπονικό πανεπιστήμιο αθηνών (Γ. Καλπουζάνης). Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης 2000 – 2006 Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Προσανατολισμού και Εγγυήσεων Τμήμα.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Αγορές εξ αποστάσεως Δημήτρης Καββούρης Τμήμα Β1 Γυμνασίου Μάθημα : Οικιακή Οικονομία.
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΣΕΕ, ΚΩΔ. ΟΠΣ Π.2.3 «Έρευνα πεδίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα ΜΜ.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
Επιτροπή Ζωής, Συντάξεων και Υγείας Στατιστικά Στοιχεία Κλάδου Ζωής για το έτος 2013.
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Περιγραφική Στατιστική
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Ανιχνεύοντας τη γνώση στην ελληνική επιχειρηματικότητα Σταύρος Ιωαννίδης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΕΤΠΑ : ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ Π/Υ ΕΝΤΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΣΠΑ ΟΠΩΣ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ιούλιος 2012.
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Εκκίνηση: 1η Δεκεμβρίου 2014 Πανευρωπαϊκά Πλεονεκτήματα Προσφέρει ένα δυναμικό ξεκίνημα και … στιγμιαίο εισόδημα.
Σοφία Τζελέπη, App Inventor ΜΕΡΟΣ B’ Σοφία Τζελέπη,
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.: ΧΟΡΗΓΟΣ: Μέλος του δικτύου :
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 Νέα Θεωρία Μεγέθυνσης Ενδογενής μεγέθυνση. 2 Συνάρτηση παραγωγής προϊόντος Υ t = Y(K, L, A) Y t = [(1-α k )·K t ] α · [(1-α L )·A t ·L t ] 1-α 0
1 Τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών: Αναζητώντας λύσεις Κοινωνία της Πληροφορίας: «Έχει αγώνα αύριο!» Γιάννης Καλογήρου Επ. Καθηγητής ΕΜΠ τ. Ειδικός.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠ. ΕΣΩΤ., ΔΗΜ. ΔΙΟΙΚ. & ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» Μελέτη έρευνας.
52 ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ. 53 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ EΔET A.E. EΘNIKO ΔIKTYO EPEYNAΣ & TEXNOΛOΓIAΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠ. ΕΣΩΤ., ΔΗΜ. ΔΙΟΙΚ. & ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ.
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ/ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες ΜΕΤΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 2004 2004 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Πλεονεκτήματα ηλεκτρονικών προμηθειών (Ν=~40~) Γίνεται αυτόματη παραγγελία = 73% Μεγαλύτερες δυνατότητες επιλογής = 58% Είναι μικρό το κόστος = 54% Προμήθειες όλο το 24ωρο = 38% Προμήθειες και στο εξωτερικό = 33% Καλύτερος προγραμματισμός παραγγελιών= 12% Πρόσβαση προμηθευτών που έχουν internet= 11% Καλύτερη διαχείριση αποθεμάτων = 5% Ταχύτητα = 1% ΔΓ/ΔΑ = 1% Μειονεκτήματα ηλεκτρονικών προμηθειών (Ν=~40~) Τα προϊόντα που αγοράζει η επιχείρηση δεν διατίθενται στην ηλεκτρονική πώληση = 1% Μη εξοικειωμένο προσωπικό = 3% Αβεβαιότητα για πληρωμές = 46% Αβεβαιότητα για την ποιότητα των προϊόντων = 39% Αβεβαιότητα για τις παραδόσεις = 40% Αβεβαιότητα για την εγγύηση των προϊόντων = 36% Χρονοβόρα διαδικασία = 1% Μικρό ποσοστό προμηθευτών διαθέτει προϊόντα μέσω διαδικτύου = 13% Μεγαλύτερο κόστος = - Δεν υπάρχει ανάγκη από το αντικείμενο εργασίας = 2% Η χρήση του είναι δύσκολη = 1% Είναι ακριβό = 5% Είναι απρόσωπο = 3% ΔΓ/ΔΑ = 20% ~~ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης Ερ. 41β,41γ 107

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ/ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες 2005 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Πλεονεκτήματα ηλεκτρονικών προμηθειών (Ν=~49~) Γίνεται αυτόματη παραγγελία = 44% Μεγαλύτερες δυνατότητες επιλογής = 48% Είναι μικρό το κόστος = 35% Προμήθειες όλο το 24ωρο = 32% Προμήθειες και στο εξωτερικό = 22% Καλύτερος προγραμματισμός παραγγελιών= 19% Πρόσβαση προμηθευτών που έχουν internet= 30% Καλύτερη διαχείριση αποθεμάτων = 6% Ταχύτερη επικοινωνία = 4% Γρήγορη Εξυπηρέτηση = 2% Καλύτερη ποιότητα = 3% ΔΓ/ΔΑ = 5% Μειονεκτήματα ηλεκτρονικών προμηθειών (Ν=~49~) Τα προϊόντα που αγοράζει η επιχείρηση δεν διατίθενται στην ηλεκτρονική πώληση = 1% Μη εξοικειωμένο προσωπικό = 5% Αβεβαιότητα για πληρωμές = 30% Αβεβαιότητα για την ποιότητα των προϊόντων = 26% Αβεβαιότητα για τις παραδόσεις = 13% Αβεβαιότητα για την εγγύηση των προϊόντων = 16% Χρονοβόρα διαδικασία = 1% Μικρό ποσοστό προμηθευτών διαθέτει προϊόντα μέσω διαδικτύου = 17% Μεγαλύτερο κόστος = 4% Δεν υπάρχει ανάγκη από το αντικείμενο εργασίας = 3% Η χρήση του είναι δύσκολη = 5% Αβεβαιότητα για τα προσωπικά δεδομένα = 5% Έλλειψη οπτικής επαφής με το προϊόν = 4% Δεν μου αρέσει = 4% ΔΓ/ΔΑ = 16% ~~ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης Ερ. 41β,41γ 108

ΠΛΗΡΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες ΜΕΤΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟ 2004 2004 2005 Πληρώνετε on line για τις προμήθειες που πραγματοποιείτε μέσω διαδικτύου; Πληρώνετε on line για τις προμήθειες που πραγματοποιείτε μέσω διαδικτύου; n=~40~ n=~49~ ~~ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης Ερ. 41δ 109

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 110

ΓΝΩΣΗ & ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ MARKET PLACE Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet ΓΝΩΣΗ ΧΡΗΣΗ 2005 Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν είτε αυθόρμητα, είτε με βοήθεια τα market places (Ν=116) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=559) 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν είτε αυθόρμητα, είτε με βοήθεια τα market places (Ν=113) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=529) 2003 Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν αυθόρμητα τα market places (Ν=105) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=390) 2002 Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν αυθόρμητα τα market places (Ν=71) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=354) 111 Ερ. 43α,β,γ

ΑΓΟΡΕΣ ΣΕ MARKETPLACE 1% ΜΕΤΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 2004 Ηλεκτρονικό marketplace με το οποίο είναι συνδεδεμένοι Συμμετοχή σε on-line δημοπρασίες Βάση: Όσες επιχειρήσεις είναι συνδεδεμένες με κάποιο marketplace (Ν=~2~) Βάση: Όσες επιχειρήσεις είναι συνδεδεμένες με κάποιο marketplace (Ν=~2~) PLAISIO 2 Ποσοστό αγορών που γίνεται σε ηλεκτρονικό marketplace Βάση: Όσες επιχειρήσεις είναι συνδεδεμένες με κάποιο marketplace (Ν=~2~) Ανοικτή ερώτηση 1% ~~ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης Ερ. 43δ,ε,στ,ζ 112

ΑΓΟΡΕΣ ΣΕ MARKETPLACE Βάση: Όσες επιχειρήσεις είναι συνδεδεμένες με κάποιο marketplace ΜΕΤΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ 2005 Ηλεκτρονικό marketplace με το οποίο είναι συνδεδεμένοι Συμμετοχή σε on-line δημοπρασίες Βάση: Όσες επιχειρήσεις είναι συνδεδεμένες με κάποιο marketplace (Ν=~5~) Βάση: Όσες επιχειρήσεις είναι συνδεδεμένες με κάποιο marketplace (Ν=~5~) Ε-ΒΑΥ 2 Ποσοστό αγορών που γίνεται σε ηλεκτρονικό marketplace Βάση: Όσες επιχειρήσεις είναι συνδεδεμένες με κάποιο marketplace (Ν=~5~) Ανοικτή ερώτηση 1% ~~ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης Ερ. 43δ,ε,στ,ζ 113

ΥΠΑΡΞΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος 2005 Μ.Ο. 2005: Δεν υπάρχει πληροφόρηση 7,2 Βάση: Σύνολο επιχειρήσεων (Ν=1797) 2004: Δεν υπάρχει πληροφόρηση 5.2 2004 Ν=245 Βάση: Σύνολο επιχειρήσεων (Ν=1892) Εταιρία Σύνδεσης COSMOTE = 32% VODAFONE = 36% TELESTET = 34% Q-Telecom = 1% 2003 5.7 Βάση: Σύνολο επιχειρήσεων (Ν=2012) Ν=147 Εταιρία Σύνδεσης COSMOTE = 26% VODAFONE = 34% TELESTET = 50% 2002 4.6 Βάση: Σύνολο επιχειρήσεων (Ν=1801) Ερ. 44, 44α 114 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρικά κινητά

Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων ΤΜΗΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ Βάση: Όσες εταιρείες έχουν εταιρικά κινητά Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων % Ερ. 44β 115

Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων % Ερ. 17 116

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΕΝΔΟ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΕΓΓΥΣ ΜΕΛΛΟΝ 2005 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1797) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1797) 2004 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) 2003 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012) 2002 Ερ. 45α,β 117 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1801) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1801)

Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων % Ερ. 46 118

Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Άλλα προβλήματα - 0,6% % Ερ. 46 119

Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων ΤΟΜΕΙΣ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος Σε ποιους τομείς της επιχείρησης χρειάζεστε υποστήριξη ως προς την εισαγωγή και χρήση νέων τεχνολογιών; Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων % Ερ. 47α 120

ΤΟΜΕΙΣ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος Τι είδους υποστήριξη χρειάζεστε σε αυτούς τους τομείς; Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων % Ερ. 47β 121

ΓΝΩΣΗ & ΧΡΗΣΗ ΕΛΑΚ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΓΝΩΣΗ ΕΛΑΚ (Ελεύθερο Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα) ΠΡΟΘΕΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΕΛΑΚ Μ.Ο. Σημαντικότητας ΕΛΑΚ 2005 3.3 Πάρα πολύ σημαντικό (5) Αρκετά σημαντικό (4) Ούτε σημαντικό, ούτε όχι (3) Λίγο σημαντικό (2) Καθόλου σημαντικό (1) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1797) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν γνώση ΕΛΑΚ (Ν=78) Μ.Ο. Σημαντικότητας ΕΛΑΚ 2004 4.6 Πάρα πολύ σημαντικό (5) Αρκετά σημαντικό (4) Ούτε σημαντικό, ούτε όχι (3) Λίγο σημαντικό (2) Καθόλου σημαντικό (1) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν γνώση ΕΛΑΚ (Ν=97) 2003 Ερ. 48-49-50 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012) 122 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν γνώση ΕΛΑΚ (Ν=87)

Σύνολο επιχειρήσεων που γνωρίζουν το ΕΛΑΚ n=78 123

ΓΝΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Βάση: Σύνολο του δείγματος «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» «ΔΙΚΤΥΩΘΕIΤΕ» 2005 2005 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1797) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1797) 2004 2004 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) «ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ» 2003 2005 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1797) 2002 2004 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1801) Ερ. 51α-β-γ 124 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892)

ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Βάση: Όσοι γνωρίζουν το κάθε πρόγραμμα Μέτρηση από το το 2004 «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» n=164 «ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ» n=257 «ΔΙΚΤΥΩΘΕIΤΕ» n=475 Από τα Μ.Μ.Ε. Από γνωστούς Από το επιμελητήριο Από Internet Από την ΕΟΜΜΕΧ Το έχω απλά ακουστά Από συναδέλφους Από ενημερωτικά φυλλάδια Από τον λογιστή Από πωλητές Από εμπορικό σύλλογο Από εταιρείες Από σεμινάρια Από πελάτες 30% 17% 14% 10% 6% 5% 4% 3% 2% - 21% 15% 12% 13% 9% - 5% 3% 1% 28% 13% 14% 15% 5% 6% 4% 2% - 1% Ερ. 51δ 125

ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Βάση: Όσοι γνωρίζουν το κάθε πρόγραμμα Μέτρηση για το 2005 «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» n=272 «ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ» n=316 «ΔΙΚΤΥΩΘΕIΤΕ» n=548 Από τα Μ.Μ.Ε. Από γνωστούς Από το επιμελητήριο Από Internet Από την ΕΟΜΜΕΧ Το έχω απλά ακουστά Από συναδέλφους Από ενημερωτικά φυλλάδια Από τον λογιστή Από πωλητές Από εμπορικό σύλλογο Από εταιρείες Από σεμινάρια Από πελάτες 27% 15% 19% 17% 1% 3% 8% - 5% 2% 20% 10% 17% 24% 1% 12% 2% 5% - 25% 10% 13% 1% 9% 2% 5% - Ερ. 51δ 126

ΒΑΘΜΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» Μ.Ο. 5.90 6.00 2.34 2.18 28 30 45 49 23 21 % Ερ. 52 127

ΚΑΛΥΨΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» ΚΑΛΥΨΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΒΑΘΜΟΣ ΚΑΛΥΨΗΣ 2005 Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» (Ν=548) 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» (Ν=475) 2003 Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» (Ν=542) 2002 % Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» (Ν=354) 128 Βάση: Όσες επιχειρήσεις καλύπτονται οι ανάγκες τους Ερ. 53-54β

Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το «Δικτυωθείτε» και θεωρούν ότι καλύπτει τις ανάγκες τους Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων % 129 Ερ. 54α

Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το «Δικτυωθείτε» Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων % Ερ. 55 130

Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το «Δικτυωθείτε» Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων % Ερ. 56 131

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΜΕ.ΤΕ.ΧΩ.» Από τα Μ.Μ.Ε. 27% Από γνωστούς 13% Βάση: Σύνολο του δείγματος Μέτρηση από το 2004 Γνώση προγράμματος «ΜΕ.ΤΕ.ΧΩ.» Πηγές ενημέρωσης για το πρόγραμμα «ΜΕ.ΤΕ.ΧΩ.» 2005 Από τα Μ.Μ.Ε. 27% Από γνωστούς 13% Από το internet 28% Από το επιμελητήριο 3% Από φυλλάδια 5% Το έχω απλά ακουστά 4% Από συναδέλφους 15% Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1797) Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα ΜΕ.ΤΕ.ΧΩ (Ν=130) 2004 Από τα Μ.Μ.Ε. 48% Από γνωστούς 19% Από το internet 12% Από το επιμελητήριο 7% Από φυλλάδια 5% Το έχω απλά ακουστά 4% Από συναδέλφους 3% Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα ΜΕ.ΤΕ.ΧΩ (Ν=~26~) Ερ. 57α-β ~~ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης 132

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος Μέτρηση από το 2004 Τελευταία φορά που πραγματοποιήθηκε αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού Ο τελευταίος τεχνολογικός εξοπλισμός επέφερε αλλαγές στις συνθήκες εργασίας στην εταιρεία; Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποίησαν αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (n=1539) Ερ. 58-59 133

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος Μέτρηση για το 2005 Τελευταία φορά που πραγματοποιήθηκε αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού Ο τελευταίος τεχνολογικός εξοπλισμός επέφερε αλλαγές στις συνθήκες εργασίας στην εταιρεία; Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποίησαν αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (n=1476) Ερ. 58-59 134

ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Βάση: Σύνολο του δείγματος Μέτρηση από το 2004 Ερ. 60 135

ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Βάση: Σύνολο του δείγματος Μέτρηση από το 2004 Μ.Ο. 4.65 4.41 4.07 4.01 3.89 3.88 3.15 Ερ. 61 136

ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Βάση: Σύνολο του δείγματος Μέτρηση για το 2005 Μ.Ο. 4.24 4.16 3.89 3.80 3.76 3.31 2.99 Ερ. 61 137

ΟΙ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΣΥΧΝΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος Μέτρηση από το 2004 Μ.Ο. 4.97 18 5.19 Ερ. 62 138

Στις σελίδες που ακολουθούν θα προστεθούν και οι εκτιμήσεις από την μέτρηση των Μικρομεσαίων επιχειρήσεων για το έτος 2005

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ Η/Υ Σφάλμα ± Πραγματικός πληθυσμός Η/Υ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ 41662 24388 2961 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 147925 66088 7351 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 26121 13302 2685 ΗΠΕΙΡΟΥ 26989 12201 2479 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 51046 18403 4203 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ 26284 6854 4626 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 45157 18552 3446 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 39459 17038 3008 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ 42298 15375 3509 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 16587 9126 2054 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 36501 12023 3408 ΚΡΗΤΗΣ 48217 20737 3678 ΑΤΤΙΚΗΣ 306907 134460 10230 ΣΥΝΟΛΟ 879377 388742 17267 1 έως 5 817406 335689 16926 6 έως 10 30037 22845 2827 11+ 31934 30418 1614 Δ 97011 42467 5662 Ζ 307324 126694 10511 Η 103971 17880 4420 Θ 46959 22616 3647 Κ 112336 95713 5373 Ξ 42814 16930 3628 ΣΤ 98926 43085 5874 Άλλο 70036 23958 6471

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΣΥΝΔΕΣΗ INTERNET Πραγματικός πληθυσμός Internet Σφάλμα ± ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ 41662 14625 3224 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 147925 44548 6676 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 26121 8358 2531 ΗΠΕΙΡΟΥ 26989 9552 2203 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 51046 11205 3599 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ 26284 5452 4557 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 45157 13627 3111 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 39459 12323 2984 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ 42298 10371 3156 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 16587 6708 1786 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 36501 7555 2941 ΚΡΗΤΗΣ 48217 14364 2607 ΑΤΤΙΚΗΣ 306907 100701 9870 ΣΥΝΟΛΟ 879377 273621 16123 1 έως 5 817406 227426 15556 6 έως 10 30037 18639 3400 11+ 31934 27771 2559 Δ 97011 30535 5361 Ζ 307324 82412 9422 Η 103971 9058 3052 Θ 46959 19421 3593 Κ 112336 76966 6868 Ξ 42814 10922 2975 ΣΤ 98926 28237 5219 Άλλο 70036 18321 6112

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ E-MAIL Πραγματικός πληθυσμός Σφάλμα ± E-mail ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ 41662 12335 3131 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 147925 39668 6654 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 26121 6743 2455 ΗΠΕΙΡΟΥ 26989 7774 1667 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 51046 7925 2883 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ 26284 5276 4775 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 45157 12541 2978 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 39459 10406 3071 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ 42298 8640 2838 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 16587 6708 1786 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 36501 7555 2941 ΚΡΗΤΗΣ 48217 10948 2921 ΑΤΤΙΚΗΣ 306907 99239 9853 ΣΥΝΟΛΟ 879377 248043 15819 1 έως 5 817406 203162 15204 6 έως 10 30037 17977 3472 11+ 31934 27125 2723 Δ 97011 29897 5361 Ζ 307324 75727 9210 Η 103971 7873 2881 Θ 46959 18399 3720 Κ 112336 66449 6788 Ξ 42814 8831 2768 ΣΤ 98926 24212 4813 Άλλο 70036 18321 6112

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ Πραγματικός πληθυσμός Σφάλμα ± Εταιρική ιστοσελίδα ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ 41662 1217 1067 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 147925 11175 3688 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 26121 2034 1744 ΗΠΕΙΡΟΥ 26989 2635 1308 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 51046 2458 2307 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ 26284 743 2699 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 45157 4048 1914 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 39459 3087 2253 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ 42298 2529 1811 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 16587 1746 1224 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 36501 1569 1416 ΚΡΗΤΗΣ 48217 7688 2914 ΑΤΤΙΚΗΣ 306907 30388 7273 ΣΥΝΟΛΟ 879377 75154 10831 1 έως 5 817406 55241 9612 6 έως 10 30037 6878 3350 11+ 31934 13148 3963 Δ 97011 9363 3626 Ζ 307324 22776 5677 Η 103971 4612 2363 Θ 46959 6197 2681 Κ 112336 20176 5821 Ξ 42814 854 1047 ΣΤ 98926 5148 2718 Άλλο 70036 7141 4640

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΤΥΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Πραγματικός πληθυσμός Δίκτυο Η/Υ Σφάλμα ± ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ 41662 6613 2528 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 147925 25520 5670 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 26121 5512 2159 ΗΠΕΙΡΟΥ 26989 2571 816 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 51046 7506 2946 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ 26284 2622 4035 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 45157 7953 2492 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 39459 7660 2802 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ 42298 4092 2077 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 16587 3472 1523 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 36501 5186 2633 ΚΡΗΤΗΣ 48217 9612 2458 ΑΤΤΙΚΗΣ 306907 59170 8785 ΣΥΝΟΛΟ 879377 152471 13704 1 έως 5 817406 116206 12923 6 έως 10 30037 12353 3422 11+ 31934 24107 3186 Δ 97011 20855 4791 Ζ 307324 40779 7089 Η 103971 3312 1890 Θ 46959 13018 2807 Κ 112336 37637 6797 Ξ 42814 6985 2726 ΣΤ 98926 17984 4493 Άλλο 70036 14242 6063

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΑ Σφάλμα ± Πραγματικός πληθυσμός Εταιρικά κινητά ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ 41662 3274 1468 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 147925 25934 5469 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 26121 6336 2226 ΗΠΕΙΡΟΥ 26989 4520 1763 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 51046 13645 3771 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ 26284 1372 3529 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 45157 10911 3200 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 39459 13905 3509 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ 42298 4535 2126 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 16587 2253 1434 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 36501 5835 3088 ΚΡΗΤΗΣ 48217 13261 3699 ΑΤΤΙΚΗΣ 306907 79234 9549 ΣΥΝΟΛΟ 879377 189488 14776 1 έως 5 817406 149956 13945 6 έως 10 30037 15474 3819 11+ 31934 24267 3250 Δ 97011 21064 3955 Ζ 307324 73116 9433 Η 103971 9800 3810 Θ 46959 12823 3387 Κ 112336 33006 6313 Ξ 42814 4941 2087 ΣΤ 98926 23721 4765 Άλλο 70036 4781 4433

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ISDN Πραγματικός πληθυσμός Σφάλμα ± ISDN ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ 41662 10994 3094 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 147925 18952 4545 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 26121 5077 2185 ΗΠΕΙΡΟΥ 26989 4081 1779 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 51046 7336 3281 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ 26284 4234 4441 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 45157 6677 2707 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 39459 6885 2847 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ 42298 5655 2653 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 16587 3113 1523 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 36501 4129 2744 ΚΡΗΤΗΣ 48217 6396 2633 ΑΤΤΙΚΗΣ 306907 47094 8304 ΣΥΝΟΛΟ 879377 136720 13444 1 έως 5 817406 114688 12429 6 έως 10 30037 8685 3553 11+ 31934 13444 3913 Δ 97011 15407 4424 Ζ 307324 40812 7297 Η 103971 4722 2467 Θ 46959 8939 3089 Κ 112336 40817 7312 Ξ 42814 4473 2286 ΣΤ 98926 15352 4142 Άλλο 70036 5972 4635

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ADSL Πραγματικός πληθυσμός Σφάλμα ± ADSL ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ 41662 1546 1098 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 147925 16706 5213 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 26121 2679 1447 ΗΠΕΙΡΟΥ 26989 1232 776 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 51046 2338 1688 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ 26284 602 2150 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 45157 4578 2095 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 39459 4530 1634 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ 42298 3177 1972 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 16587 1493 998 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY 36501 3103 2376 ΚΡΗΤΗΣ 48217 5916 2708 ΑΤΤΙΚΗΣ 306907 25391 6770 ΣΥΝΟΛΟ 879377 75187 10906 1 έως 5 817406 58726 9885 6 έως 10 30037 5654 2874 11+ 31934 10893 3791 Δ 97011 9151 3637 Ζ 307324 18577 5359 Η 103971 2196 1788 Θ 46959 7540 2765 Κ 112336 19650 5601 Ξ 42814 3530 1569 ΣΤ 98926 8628 3323 Άλλο 70036 8281 5354

Copyright 2004 της ΕΔΕΤ Α.Ε. Επιτρέπεται η αντιγραφή επί λέξει και η διανομή των μελετών που περιλαμβάνονται στην παρούσα σελίδα  που χρηματοδοτήθηκε από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα  «Κοινωνία της Πληροφορίας» στο πλαίσιο του Γ’ ΚΠΣ, χωρίς να απαιτείται καταβολή χρηματικής αποζημίωσης, υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχει ευκρινής και διακριτή αναφορά στην πηγή προέλευσης και χρηματοδότησης»