Archive-public •Οπτικό Υλικό από την παρουσίαση του προγράμματος στην Ημερίδα Σύγχρονη Τέχνη και Αρχείο. Προσεγγίσεις στη διαμόρφωση της αρχειακής πρακτικήςΣύγχρονη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
13ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS “ΠΑΙΞΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ” Σχολικό έτος th PRIMARY SCHOOL CHALANDRI,
Advertisements

Respecting Diversity (subject 1) Respecting Diversity (subject 1) Oι μαθητές που ασχολήθηκαν με το πρόγραμμα είναι : Πιπερίδης Χρήστος Πιπερίδης Χρήστος.
Click here to start Important !: You have to enable macros for this game (Tools ->Macros -> Security -> «medium»).
Παίκτες: 10+ Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο. Κληρώνεται ποιος θα παίξει πρώτος. Players: 10+ The children sit in a circle.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ CEREMONY AT SCHOOL ABOUT THE STUDENTS’ REVOLUTION AGAINST THE DICTATORSHIP (NOVEMBER 1973) Παρασκευή 16 Νοε
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
11 PRIMARY SCHOOL OF THESSALONIKI GREECE COMENIUS THE IMPORTANCE OF GAMES IN GREEK SOCIETY.
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
ΟΙ ΚΑΛΙΚΑΝΤΖΑΡΟΙ GOBLINS BY THE PUPILS OF THE 2 ND GRADE (B1) Ο Ελληνικός λαός πίστευε ότι στα έγκατα της Γης τα καλικαντζαράκια αγωνίζονται να κόψουν.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
 H καινοτομία και η δημιουργικότητα ήταν στο επίκεντρο της ευρωπαϊκής ιστορίας. Η Αναγέννηση, ο Διαφωτισμός, η εξερεύνηση του κόσμου και η Βιομηχανική.
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
ENGLAND!!! ONE OF THE MOST FAMOUS COUNTRIES IN EUROPE.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Patra Our city. Where are we from? The Hellenic Republic Borders with... Heritages of ancient Greece, the Roman and Byzantine Empires.
Translation Tips LG New Testament Greek Fall 2012.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Lesson 6c: Around the City I JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
VOICES OF YOUNG PEOPLE IN EUROPE-STREET ART by 1st EPAL ELEFSINAS Teacher’s name : Εleni Alexandraki(ΠΕ 06)
 Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons.  Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης Η ιστορία της Τέχνης τους τελευταίους δυο αιώνες - Pablo.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΣΘΕΝΩΝ (PATIENT SAFETY) ωφελέειν ή μη βλάπτειν ωφελέειν = θεραπευτική παρέμβαση μη βλάπτειν = ασφάλεια ασθενών.
Having teachers from abroad at our school During the two year Comenius project, we had some teachers from England and Germany teach in our school. Rachel.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Διασφάλιση των κανόνων του ελεύθερου ανταγωνισμού στον τομέα των ΜΜΕ
The most popular game in Greece
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Υποστηρίζω την άποψη μου επιχειρηματολογώντας
Στο μάθημα συζητήσαμε για το spatial frequency tuning των κυττάρων της V1, που σημαίνει ότι τέτοια κύτταρα έχουν μέγιστη απόκριση για τον προτεινόμενο.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
This show was edited by Mike:
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
A legend from the island of Crete
Συμβολική Ανθρωπολογία
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
"Αλλάζοντας την Ελλάδα και τον Κόσμο: Ιδέες και Πολιτική"
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
aka Mathematical Models and Applications
GLY 326 Structural Geology
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
This show was edited by Mike:
Find: ρc [in] from load γT=110 [lb/ft3] γT=100 [lb/ft3]
Find: Force on culvert in [lb/ft]
Class IV Aorist Adverbial Participle © Dr. Esa Autero
This show was edited by Mike:
This show was edited by Mike:
Find: ρc [in] from load (4 layers)
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
O 10oς άθλος του Ηρακλή «Τα βόδια του Γηρυόνη» Βαγγελιώ Ανδρουλάκη
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
Ο Γαλιλαίος και οι παρατηρήσεις του
Voice.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

archive-public •Οπτικό Υλικό από την παρουσίαση του προγράμματος στην Ημερίδα Σύγχρονη Τέχνη και Αρχείο. Προσεγγίσεις στη διαμόρφωση της αρχειακής πρακτικήςΣύγχρονη Τέχνη και Αρχείο. Προσεγγίσεις στη διαμόρφωση της αρχειακής πρακτικής •Η παρουσίαση επικεντρώθηκε στα καλλιτεχνικά πρότζεκτ της έρευνας και εστίασε σε ένα από τα θεωρητικά μέρη του προγράμματος. •Απόσπασμα από την παρουσίαση •Στο εγχείρημα γενικότερα αλλά και στα έργα πιο συγκεκριμένα, μπορεί κανείς να εντοπίσει σχεδόν ένα σύμπτωμα, της σύγχρονης (αρχειακής) τέχνης να απευθύνει ολοένα και πιο συχνά θέματα που παραδοσιακά ανήκαν στην πολιτική. Το αρχείο του Βαγγέλη Βλάχου, για παράδειγμα, αφορά την υπόθεση που συντάραξε την κοινωνία της Πάτρας, τη δολοφονία του μαθηματικού Νίκου Τεμπονέρα (1990-1), προκαλώντας σχετικά με το υποβόσκον αντιδραστικό στοιχείο που ταλανίζει την πόλη της Πάτρας. Η ανάδυση αντιδραστικών στοιχείων, δεν είναι όμως αρνητική αποκλειστικότητα της Πάτρας, κάθε άλλο, είναι ένα φαινόμενο που εκδηλώνεται ολοένα και πιο έντονα στις σύγχρονες κοινωνίες. Το ιστορικό γεγονός της δολοφονίας του Τεμπονέρα που γίνεται το επίκεντρο του έργου του Βλάχου διαμορφώνει μια σειρά ισοδυναμιών με τα γεγονότα που συντάραξαν την Αθήνα το Δεκέμβρη του 2008 καθώς και με άλλα γεγονότα στην Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη. Ακόμα, τρία έργα καταπιάνονται με διαφορετικό τρόπο με το ζήτημα των μεταναστών. Ο Στέφανος Τσιβόπουλος κατασκευάζει το αρχείο ΚΑΠΑ, ένα αρχείο για τη διάλυση του καταυλισμού προσφύγων στην Πάτρα το Ο καλλιτέχνης συγκεντρώνει, με τη βοήθεια επίσημων φορέων, ΜΚΟ, και ιδιωτών, οπτικοακουστικό υλικό σχετικά με την ‘κατασκευή’ του καταυλισμού (που αφορά, κυριολεκτικά τις αυτοσχέδιες κατασκευές, παραπήγματα κλπ. για τη διαβίωση την προσφύγων και μεταφορικά τη συγκρότηση μια κοινότητας) και των επεισοδίων διάλυσης του. Η Νάγια Γιακουμάκη βασίζει τη σύσταση του δικού της αρχείου σχετικά με τις αναπαραστάσεις μεταναστών στην ανάλυση λόγου των επίσημων και ανεπίσημων διατυπώσεων περί αυτών αποκαλύπτοντας τις στρεβλές ταυτίσεις που αυτός κατασκευάζει. Προς στιγμή ευτελίζει το αρχείο της τυπώνοντας κομμάτια του σε καθημερινά μπλουζάκια, μέσω αυτής της χειρονομίας τα συνθήματα που φέρουν τα μπλουζάκια παίρνουν υπογείως, επιθετικά το δρόμο της διάχυσης, του μολέματος των παγιωμένων συνειδήσεων. Το αρχείο της Λίνας Θεοδώρου είναι ένα δημοσιογραφικό αρχείο για το ζήτημα της αυτοδικίας. Το αρχείο αυτό παραχαράσσεται με τεκμήρια που τα ίδια επιτελούν αυτοδικία, αποκαλύπτοντας μια ωμή εξουσία που αλλοιώνει, αποκρύπτει στοιχεία προκειμένου να επιβεβαιώσει μια αστήριχτη ετυμηγορία. Μέσα στο ίδιο το αρχείο υπάρχει τρώσις και στην αποδόμηση του, αυτό το ίδιο γίνεται το σημαίνον μιας σειράς κοινωνικοπολιτικών maladies. Η καλλιτεχνική συλλογικότητα Φαρμάκης συνεργάζεται με τρία πρόσωπα της Πάτρας, έναν Ηλεκτρολόγο, ένα Μουσειάρχη και έναν Ενεργό Αγωνιστή που έχουν κατασκευάσει από κοινού ένα μικρό αρχείο. Η σύμπραξη αυτή προκλητική ως προς το αιρετικό δίκτυο συνεργασιών ασύμβατων επαγγελματιών καταλήγει σε ένα ακόμα πιο αιρετικό πλέγμα μεταναστών και απόκληρων, μας προκαλεί να ακολουθήσουμε ένα σύστημα αναλογιών και αντιστοιχιών σχετικά με τις ζωές και τους «αγώνες» αυτών των ομάδων. Το πρόσωπο της μυθικής Πατρινέλας, της ανδρόγυνης θεάς της πόλης της Πάτρας, αποτελεί το θέμα του αρχείου της Μαρίας Κόντη. Το αρχείο για αυτή τη φαντασιακή φιγούρα της Πάτρας υπογραμμίζει την καταστατικότητα του μύθου στην εξάρθρωση και την συνάρθρωση κάθε ταυτότητας. Μέσα από σύγχρονα μπλογκ- που παίρνουν τη θέση του προφορικού λαογραφικού θρύλου η καλλιτέχνης συνδέει το πρόσωπο της Πατρινέλας με εμβληματικές γυναικείες μορφές του 19ου και του 20ου αιώνα παρακολουθώντας πως κατασκευάζονται φυσικοποιήσεις σχετικά με τη θηλυκή ουσία, συνδεόμενες με συγκεκριμένες θεωρήσεις της φυσιογνωμίας της ελληνικής πολιτείας ή επαρχίας.

• • • • •

•Links zum Artikel: •:: Clandestina :: noborderpatras.org :: patras.indymedia.org:: Clandestina :: noborderpatras.org :: patras.indymedia.org • •Weitere Artikel zum Thema: • grenzregime griechenland grenzregime griechenland • Swarming Noborder Griechenland 2010 Swarming Noborder Griechenland 2010 • Swarming No Border activities in Greece Swarming No Border activities in Greece • Movement for the Human Rights Solidarity to the Refugees-Samos Movement for the Human Rights Solidarity to the Refugees-Samos • Detained immigrants attempt suicide at Imathia police stations Detained immigrants attempt suicide at Imathia police stations • Migrants in the Venna detention centre revolt Migrants in the Venna detention centre revolt • Greece: 5 immigrants murdered in one year, 50 in the last decade Greece: 5 immigrants murdered in one year, 50 in the last decade • A stop in hell: Pagani, a prison for migrants at the gate of Fortress Europe A stop in hell: Pagani, a prison for migrants at the gate of Fortress Europe • Erneut Hungerstreik in Pagani - Solidaritaet jetzt! Erneut Hungerstreik in Pagani - Solidaritaet jetzt! • •Texte zur Rubrik: • noborder action 2008 noborder action 2008 • Aktionen gegen Lager und Zäune Aktionen gegen Lager und Zäune • Tag für Bewegungs- und Bleibefreiheit Tag für Bewegungs- und Bleibefreiheit • Brücken, keine Mauern Brücken, keine Mauern • Dikili noborder camp, Sep 2008 Dikili noborder camp, Sep 2008 • Bericht vom Antirassismus- und Klima-Camp in Hamburg, August 2008 Bericht vom Antirassismus- und Klima-Camp in Hamburg, August 2008 • Berichte und Bilder vom Tag ohne Abschiebungen Berichte und Bilder vom Tag ohne Abschiebungen • •Rubrik: noborder action 2008 Thema: grenzregime griechenland •[ 22. Dec 2008 ] •No Border Patras, August 2008 • •Report of three days of resistance and solidarity by Clandestina. • •In Patras, the (mainly) Afghan refugees reside in a settlement under constant police surveillance. The settlement is located in the eastern part of the city, three kilometres from the port. The population consists of over 1000 young men (and grows during the summer months). This overcrowded community has existed in Patras for the last 13 years. It was originally built by Iraqi Kurds outside the city on the same site, yet the city itself has grown towards the outskirts to include the settlement area, while the settlement itself has also grown enormously after the last «anti-terrorist» NATO «campaigns» in Iraq and Afghanistan. Initially, the Afghanis used the settlement mainly as a temporary stopover before travelling to Italy. Yet after the Dublin treaty, those who manage to reach an Italian port are returned to Patras by the Italian police. The refugees set up their lodging with bits of scrap, tin and plastic. There is practically no hygiene and they are deprived of the right to a water supply, electricity or even proper toilets. As if this were not enough, since January 2008 they have been closely guarded and blockaded, according to the authorities ' decision that they should not move freely in the city and especially around the port area. Whoever tries to escape is beaten up, arrested, or even kidnapped and deported.

'Our society should no longer tolerate a status quo that perpetuates a permanent underclass of persons and benefits from their labor without offering them legal protections.' 'At night, when the mills poured out their operatives, the poor, scared Greeks would gather twenty or so together, take the middle of the street and in close formation rush to Market Street, where they scattered to their lodgings like frightened sparrows and dared not stir out till morning.' 'I went to the aliens bureau in Petrou Rally street. when I got there at the crack of dawn one Saturday a few months ago the only thing I could see were thousands of heads. It was raining and the police kept on hitting us with clubs and shouting at us to sit down.'

λίνα θεοδώρου, δικαστήρια πάτρας

…..

….

slave city, atelier van lieshout