ΑΣΚΗΣΕΙΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα απλό πρόγραμμα σε C /* ********************************************* * This program prints out the sentence “This is a test.” * *********************************************
Advertisements

Πίνακες-Αλφαριθμητικά
Δείκτες, Πίνακες και Δείκτες, Δείκτες σε Συναρτήσεις
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
Αναδρομη και static Γραψετε την συναρτηση sequence_size που διαβαζει μια απροσδιοριστου μεγεθους σειρας και υπολογιζει και τυπωνει το μεγεθος της. int.
Προγραμματισμός Ι Παράδειγμα: Παράδειγμα: Να γραφεί πρόγραμμα που επιλύει δευτεροβάθμιες εξισώσεις. Να δέχεται ως είσοδο τους συντελεστές της εξίσωσης.
Τύποι πραγματικών αριθμών
Συναρτήσεις Κληση/Επιστροφη Παραμετροι
Τελεστές ανάθεσης (assignment)
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΙ ΕΞΟΔΟ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ #include int main() { char ch; int i; float fl; printf("dose.
Η ΓΛΩΣΣΑ C ΜΑΘΗΜΑ 2.
Υποθετικός τελεστής Ο υποθετικός τελεστής (?:) αποτελείται από δύο σύμβολα. Ανήκει στην κατηγορία των τελεστών που αποτελούνται από συνδυασμό συμβόλων.
Ολυμπιάδα Πληροφορικής
Ολυμπιάδα Πληροφορικής
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 5. 2 Στόχοι μαθήματος Πίνακες 2 διαστάσεων.
Πάνω προς Κάτω Σχεδιασμός και Συναρτήσεις
Message Passing Interface (MPI) Συστήματα Παράλληλης Επεξεργασίας Εργαστήριο Υπολογιστικών Συστημάτων Αθήνα, Δεκέμβριος 2002.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ C++ Πέρασμα παραμέτρων, συναρτήσεις δόμησης και αποδόμησης.
Μετατροπή Εκφράσεων σε C
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
2/28/00epl-1311 Παραδειγματα Aλγοριθμων Αριθμος λεξεων που διαβαστηκαν απο εισοδο Εκτυπωση περιφερειας τετραγωνων με * Υπολογισμος exp(x,n) = 1 + x/1!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Πίνακες (Arrays)
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αλφαριθμητικά (Strings)
ΜΑΘΗΜΑ 20 Δομή Προγράμματος, Πίνακες Παραδείγματα, ΑΤΔ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Τύποι Μεταβλητών Τελεστές Βασική Είσοδος/Έξοδος.
ΜΑΘΗΜΑ 2 0 Δομή Προγράμματος, Πίνακες Παραδείγματα, ΑΤΔ.
TEXNΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ – ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Δομές Δεδομένων και Αρχεία Ενότητα 1: Διαχείριση Αρχείων κειμένου. Ηλίας Κ. Σάββας, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., T.E.I. Θεσσαλίας.
Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 6: Δισδιάστατοι πίνακες.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 2: Συναρτήσεις Εισόδου ⁄ Εξόδου. Διδάσκων: Ηλίας Κ Σάββας, Αναπληρωτής Καθηγητής.
Δομές Δεδομένων και Αρχεία
Ο Άνθρωπος είναι ένα ον το οποίο φτιάχνει πολιτισμό και έχει βαθύ στοχασμό, συναισθήματα και σεβασμό στη ζωή των άλλων. Ορισμός.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 4: Επαναληπτικές δομές. Διδάσκων: Ηλίας Κ Σάββας, Αναπληρωτής Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών.
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών Ενότητα 5: Τύπος πίνακα,Μεταβλητές με δείκτη, Πολυδιάστατοι πίνακες Επίκουρος Καθηγητής Χρήστος Μακρής Τμήμα.
ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ Η/Υ 1 Εισαγωγή στη γλώσσα Προγραμματισμού C ΠΙΝΑΚΕΣ (arrays)
ΔΟΜΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΕ C 1.Σχόλια 2.Οδηγίες προεπεξεργαστή 3.Ορισμοί τύπων 4.Δηλώσεις συναρτήσεων (πρωτότυπα) 5.Ορισμός της main 6.Ορισμοί συναρτήσεων.
Δομές Επανάληψης ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ.
Προτάσεις, εκφράσεις, τελεστές Βασικά στοιχεία ελέγχου προγράμματος
Επανάληψη.
Χαρακτήρες και συμβολοσειρές
Διδάσκων: Δρ. Τσίντζα Παναγιώτα
Βελτιστοποίηση σε τρίλιζα Καταδίωξη/διαφυγή
Ενισχυτική διδασκαλία
Συναρτήσεις.
Π Ι Ν Α Κ Ε Σ (arrays) ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
Δομές.
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ( ΓΛΩΣΣΑ C )
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 11: Header Files. Διδάσκων: Ηλίας Κ Σάββας,
Ενισχυτική διδασκαλία
Ενισχυτική διδασκαλία
ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Η εντολή if if ( παράσταση) εντολή επόμενη εντολή.
for (παράσταση_1; παράσταση_2; παράσταση_3)
Δομές διακλάδωσης, επαναλήψεις, μέθοδοι
Τύποι Μεταβλητών.
Ταξινόμηση Ορισμός: Δοθέντων των στοιχείων a1,a2,… ,an η ταξινόμηση συνίσταται στην αντιμετάθεση της θέσης των στοιχείων ώστε να τοποθετηθούν με μια νέα.
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ (Functions)
Ενότητα 9: Δείκτες και Δυναμική Διαχείριση Μνήμης.
Δομές Επανάληψης ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αναδρομή (1/2).
Αρχές Προγραμματισμού (C)
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
Stack[ ] Queue[ ] 7 9 本試卷全部試題均須回答。
ΑΣΚΗΣΕΙΣ C.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο να αναγνωρίζει αν κάποιος χαρακτήρας είναι ψηφίο, κεφαλαίο γράμμα ή μικρό γράμμα. #include <stdio.h> main() { char c; printf("∆ώστε ένα χαρακτήρα:"); scanf("%c", &c); if((c >= '0') &&(c <= '9')) printf("Ο χαρακτήρας αυτός είναι ψηφίο\n"); else if((c >= 'A') && (c <= 'Z')) printf("Ο χαρακτήρας αυτός είναι κεφαλαίο γράμμα\n"); if((c >= 'a') && (c <= 'z')) printf("Ο χαρακτήρας αυτός είναι μικρό γράμμα\n"); else { printf("Άλλος χαρακτήρας\n"); }

/*ΜΕΣΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑΞΗΣ*/ Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο να υπολογίζει τον µέσο βαθμό του κάθε μαθητή και τον µέσο βαθμό όλης της τάξης σε ένα πλήθος μαθημάτων. /*ΜΕΣΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑΞΗΣ*/ #include <stdio.h> #define STUDENTS 10 #define SUBJECTS 52 void main() { int sum, sum_all; int i, j, grade; float aver, aver_all; sum_all = 0;

for(j=1; j<=SUBJECTS; j++) for(i=1; i<=STUDENTS; i++) { sum = 0; for(j=1; j<=SUBJECTS; j++) printf("∆ώστε το βαθμό του %d ου μαθήματος:", j); scanf("%d", &grade); sum += grade; } sum_all += sum; aver = (float) sum / SUBJECTS; printf("Μέσος όρος %d μαθητή: %4.2f\n", i, aver); aver_all = (float) sum_all / (STUDENTS * SUBJECTS); printf("Μέσος όρος τάξης: %4.2f\n", aver_all);

Να γραφεί πρόγραμμα, χρησιμοποιώντας υποπρόγραμμα-συνάρτηση, το οποίο να κατασκευάζει ένα πίνακα µε τα τετράγωνα των ακεραίων αριθμών 1-7. void main() /* This is the main program */ { int x,y; printf (“Without Function\n"); for(x = 1;x <= 7;x++) { y = x*x printf ("The square of %d is %d\n",x,y); } printf (“With Function\n"); for (x = 0;x <= 7;++x) printf ("The value of %d is %d\n",x,sqr(x)); } Sqr (int in){ int square; square = in * in; return (square); }

Να γραφεί πρόγραμμα για την δημιουργία ενός πίνακα πολλαπλασιασμού µε την χρήση δισδιάστατων πινάκων. #include <stdio.h> void main() { int i,j; int a[5][5]; for (i = 1;i <= 4;i++) for (j = 1;j <= 4;j++) a[i][j] = i * j; printf("%5d",a[i][j]); printf("\n"); }