4α. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΩΝ Τζίμας Σπύρος Μηχανικός Μεταλλείων – Μεταλλουργός ΕΜΠ.
Advertisements

ΤΜΗΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΤΕΕ) ιδρύθηκε το 1923, είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου με αιρετή Διοίκηση. Κατά τους κανόνες.
ΣΥΣΤΑΣΗ - ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Οι δήμοι και οι περιφέρειες συγκροτούν τον πρώτο και δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ 4. ΟΠΤΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ Νίκος Κ. Μπάρκας
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΔΠΘ - ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ μάθημα 5 ου εξαμήνου Διδάσκων : Νίκος Κ. Μπάρκας Οι διαφάνειες περιλαμβάνουν.
Κάθετες και πλάγιες. Κάθετα και πλάγια τμήματα Έστω ευθεία ε και σημείο Α εκτός αυτής. ε Κ Β Α Από το Α διέρχεται μοναδική κάθετη. Έστω ζ μια άλλη ευθεία.
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ II εισαγωγή στον βιοκλιματικό.
10β. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ II εισαγωγή στον βιοκλιματικό.
ΤΟ ΝΕΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΔ 126/2016.
8α. Ηχομόνωση : τοιχώματα, κουφώματα
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ IV προστασία κτιρίων – Η/Μ εγκαταστάσεις.
ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Κέντρο Συμβουλευτικής
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
10α. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ασκήσεων Ηχοδιάδοσης - Ηχοφραγμάτων
Ενημέρωση για αλλαγές στο Γυμνάσιο
11. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
4. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ : προσανατολισμός - ανοίγματα
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΙΙΙ Σκάλες Διδάσκων Νίκος.
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΙΙΙ Ανελκυστήρες, ράμπες.
ΔιδΑςκων Νίκος Κ. Μπάρκας
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
Ανάληψη Υποχρέωσης (Π. Δ
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 6 Οκτωβρίου
Γενικές Αρχές Συντήρησης Πέτρας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (II) Παράδειγμα (ΟΠΑΑΧ).
ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Α. Κουτσούρης
Πρότυπο παρουσίασης προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων Γράψτε τον τίτλο του προγράμματος Σχολική μονάδα.
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Οι αλλαγεΣ Στο ΓυμναΣιο
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ 3 Τοιχώματα - τα κατακόρυφα.
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
4α. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
συνδυαστική αξιολόγηση μονωτικών υλικών
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας
מעבר אור מתווך שקוף לתווך שקוף
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Ιστορία 8η Σέρλοκ Χολμς.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
10β. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ. 4495/17 (167 Α/ ) Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλ­λοντος και άλλες διατάξεις και αλλαγές με το ν.4513/18 (101 Α/2018)
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ Π.Φ.Σ. 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.
11ο γυμνάσιο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ – ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ Α΄ΤΑΞΗΣ …στη μεγαλύτερη βαθμίδα! … μεγαλύτερες απαιτήσεις! …νάτην και η εφηβεία!!
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Ιωάννης Σταυρόπουλος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
Мероприятие, посвященное восстанию студентов
“ХХІ ғасыр өскіндері” интеллектуальдық сайыс 5-6 сынып
Екі векторды векторлық көбейту
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ Νίκος Κ. Μπάρκας
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Προκήρυξη - Ανακοίνωση Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
7η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

4α. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας e-mail : nbarkas@arch.duth.gr ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ II εισαγωγή στον βιοκλιματικό σχεδιασμό 4α. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Διδάσκων Νίκος Κ. Μπάρκας e-mail : nbarkas@arch.duth.gr Οι σημειώσεις βρίσκονται αναρτημένες στην ιστοσελίδα : http : // eclass.duth.gr ΤΜD100

Ασκήσεις Προσανατολισμού έλεγχοι φωτισμού / σκιασμού : Ασκήσεις για δύο άτομα – παράδοση 27 / 3 / 2019 Υπολογίστε το μέγεθος Μ με βάση το άθροισμα των τελευταίων ψηφίων του αριθμού μητρώου πχ για ΑΜΦ 406 και 507, είναι 6+7 = 13 δηλαδή Μ = 3

1] Δίδεται σε κάτοψη ένα στερεό ύψους 4m, κάτοψης 4 1] Δίδεται σε κάτοψη ένα στερεό ύψους 4m, κάτοψης 4 * 7m και η βοηθητική περιφέρεια της ηλιακής τροχιάς γύρω του. 1A] Τοποθετείστε σε κάτοψη τη θέση του ηλίου (με βάση το αζιμούθιο) επί της περιφέρειας την ημερομηνία και τις ώρες σύμφωνα με το Μ. Χαράξτε την δέσμη των ηλιακών ακτίνων στη Νότια όψη και στην Ανατολική ή Δυτική όψη (όπου δεν παρενοχλεί η σκιά του στερεού) 1Β] Κόψτε την κάτοψη σε 2 μέρη, με βάση μια ακτίνα της ηλιακής δέσμης 1Γ] Σχεδιάστε μια ηλιακή τομή για κάθε επιμέρους ώρα, καθώς και την ηλιακή δέσμη προς όλο το στερεό. Μ = 1 21 / 5 10πμ και 14μμ Μ = 2 21 / 6 11πμ και 15μμ Μ = 3 21 / 7 12μμ και 16μμ Μ = 4 21 / 8 12μμ και 16μμ Μ = 5 22 / 9 10πμ και 14μμ Μ = 6 22 / 4 11πμ και 15μμ Μ = 7 31 / 5 12μμ και 17μμ Μ = 8 11 / 6 11πμ και 18μμ Μ = 9 1 / 7 10πμ και 14μμ Μ = 0 22 / 9 12μμ και 17μμ

2) Δίδεται σε κάτοψη ένα κτίριο και η τομή του (στον απόλυτο Νότο). 2Α] Τοποθετείστε σε κάτοψη, επί της βοηθητικής περιφέρειας τη θέση του ήλιου σύμφωνα με το αζιμούθιο Μ και χαράξτε τη δέσμη των ακτίνων προς το κτίριο. 2Β] Σχεδιάστε την ηλιακή τομή σύμφωνα με το αζιμούθιο Μ και χαράξτε την ηλιακή δέσμη προς όλο το κτίριο τις δεδομένες ώρες. Ελέγξτε την αποτελεσματικότητα του ανοίγματος για ηλιασμό του εσωτερικού χώρου : Μ = 1 23 / 1 11πμ Μ = 2 23 / 2 12μμ Μ = 3 23 / 11 10πμ Μ = 4 23 / 12 11πμ Μ = 5 23 / 12 14μμ Μ = 6 22 / 10 10πμ Μ = 7 23 / 1 14μμ Μ = 8 23 / 2 15μμ Μ = 9 23 / 11 13μμ Μ = 0 22 / 10 15μμ

3) Δίδεται σε κάτοψη ένα κτίριο και η τομή του (στον απόλυτο Νότο). 3Α] Τοποθετείστε σε κάτοψη, πάνω στην βοηθητική περιφέρεια, τη θέση του ήλιου σύμφωνα με το αζιμούθιο Μ και χαράξτε τη δέσμη των ηλιακών ακτίνων προς όλο το κτίριο. 3Β] Σχεδιάστε την ηλιακή τομή σύμφωνα με το αζιμούθιο Μ και χαράξτε την ηλιακή δέσμη προς όλο το κτίριο τις δεδομένες ώρες. Ελέγξτε την αποτελεσματικότητα του οριζόντιου προβόλου για σκιασμό του εσωτερικού χώρου Μ = 1 11 / 6 16μμ Μ = 2 1 / 7 17μμ Μ = 3 11 / 8 13μμ Μ = 4 31 / 8 11πμ Μ = 5 1 / 6 14μμ Μ = 6 31 / 5 15μμ Μ = 7 21 / 7 11πμ Μ = 8 21 / 6 13μμ Μ = 9 22 / 8 16μμ Μ = 0 11 / 6 10πμ