ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
Advertisements

1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Α΄ & Β΄ ΤΑΞΗΣ
2ο ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΙΜΜΕΡΙΩΝ
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
Πρόγραμμα Kidspiration
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Δεκέμβριος 2014 Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη Αρσάκεια –Τοσίτσεια Δημοτικά Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη.
3 rd grade activities. CULTURAL AWARENESS Στην Γ ’ και Δ ’ Δημοτικού στα πλαίσια εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας δίνεται έμφαση τόσο στην ανταλλαγή όσο.
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Στόχος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Λαμπερά Χαμόγελα »
Επιμόρφωση εξεταστών τουρκικής γλώσσας Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Τετάρτη, 15.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
«Το σχολείο μας: εργαστήρι ανάπτυξης κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας και συνεργασίας των δύο φύλων»
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Γλωσσική πολυμορφία και γλωσσική διδασκαλία στο Δημοτικό Σχολείο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Αφήγηση αφήγηση.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Στην καρδιά της Ευρώπης
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
Συνεργατικά και άλλα Εργαλεία Γενικής Χρήσης (2ο Μέρος)
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Συνεργατικά και άλλα Εργαλεία Γενικής Χρήσης (2ο Μέρος)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Νηπιαγωγείο Λουσικών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΑΞΗ A΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ Τσακώνικα Παραμύθια Εκπαιδευτικοί Ζαρόκωστα Μεταξία ΠΕ-70 Τσουκάτου Ειρήνη ΠΕ-70

Ο ψαράς και η γυναίκα του

ΘΕΜΑ Τα τσακώνικα παραμύθια αποτελούν κομμάτι της ευρύτερης τσακώνικης παράδοσης. Από αυτή τη σκοπιά έγινε μια πρώτη γνωριμία στον πλούτο της τσακώνικης πολιτιστικής κληρονομιάς με τρόπο κατάλληλο για την ηλικία τους και με έμφαση στις πρώιμες αντιλήψεις των μαθητών. Εν συνεχεία έγινε μια επαφή των παιδιών με την τσακώνικη διάλεκτο μέσα από το παραμύθι: «Ο ψαράς και η γυναίκα του».

ΣΤΟΧΟΙ Καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και της φαντασίας. Καλλιέργεια του ενδιαφέροντος για το βιβλίο. Ανάπτυξη και βελτίωση του προφορικού και γραπτού λόγου Ανάπτυξη κριτικής σκέψης και νοηματικής επεξεργασίας κειμένου Επαφή των παιδιών με διαφορετικά κειμενικά είδη Καλλιέργεια της αφηγηματικής ικανότητας των παιδιών Γνωριμία των παιδιών με λέξεις της τσακώνικης διαλέκτου Ακουστική επαφή με αφηγητή-γνώστη της τσακώνικης διαλέκτου Διάκριση του πραγματικού από το φανταστικό Καλλιέργεια κλίματος συνεργασίας και σεβασμού στην άποψη του άλλου Να αντιλαμβάνονται ότι μια ιστορία προφορική, γραπτή ή εικονική είναι ένα σύνολο με αλληλουχία.

Πως δουλέψαμε Καταιγισμός ιδεών- γνωρίζω την Τσακωνιά στο χάρτη

Πως δουλέψαμε Καταιγισμός ιδεών- γνωρίζω την Τσακωνιά στο χάρτη

Πως δουλέψαμε Επίσκεψη στη Φάμπρικα Πολιτισμού

Πως δουλέψαμε Ακρόαση Παραμυθιού

Πως δουλέψαμε Ζωγραφική – κολάζ: Αποτύπωση της σκηνής που τους έκανε μεγαλύτερη εντύπωση

Πως δουλέψαμε Ζωγραφική – κολάζ: Αποτύπωση της σκηνής που τους έκανε μεγαλύτερη εντύπωση

Πως δουλέψαμε Ζωγραφική – κολάζ: Ζωγραφίζουμε τον καλό και τον κακό ήρωα του παραμυθιού.

Πως δουλέψαμε Ζωγραφική – κολάζ: Ζωγραφίζουμε τον καλό και τον κακό ήρωα του παραμυθιού.

Πως δουλέψαμε Ακρόαση παραμυθιού στην Τσακώνικη διάλεκτο

Πως δουλέψαμε Γνωριμία με τσακώνικες λέξεις –κλειδιά από το παραμύθι

Πως δουλέψαμε Αντιστοίχιση λέξεων της νεοελληνικής και της τσακώνικης γλώσσας.

Κατασκευές Φτιάχνουμε τις οδικές ταμπέλες στην τσακώνικη διάλεκτο.

Κατασκευές Φτιάχνουμε τις οδικές ταμπέλες στην τσακώνικη διάλεκτο.