Ένα υποτιθέμενο παράδοξο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σχέση έντασης – διαφοράς δυναμικού στο ομογενές ηλεκτρικό πεδίο
Advertisements

Στο διάλειμμα.
2ο ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ
ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ
Έργο ροπής - Ενέργεια.
Mώλος: O υγρότοπος της περιοχής μου
Κέντρο μάζας σώματος Έστω ότι ασκούμε σ’ ένα σώμα που βρίσκεται σε λείο οριζόντιο τραπέζι μια ώθηση και κατόπιν το αφήνουμε ελεύθερο να ολισθήσει στο τραπέζι.
ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Κεφάλαιο 4: Δυναμική της Κίνησης
Κρήτη Γιώργος Τσαγκάρης E’2’
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Ένα υποτιθέμενο παράδοξο Επαλληλία κινήσεων Επαλληλία ενεργειών ;
Σύνθεση κινήσεων.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας Γωνιακή επιτάχυνση.
2ο΄ Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Αναγωγή στη μονάδα!. Πρόβλημα Ο πατέρας αγόρασε ένα αυτοκίνητο που κόστιζε συνολικά € Έδωσε τα 7 του ποσού έως τώρα! 15 α) Πόσα € έδωσε ως τώρα;
Στροφορμή.
Πινόκιο, πρέπει να μελετήσουμε και λίγο. Εντάξει μπαμπά.
O Παπανδρέου σε συνάντηση του με τον Obama κατά την διάρκεια του επίσημου δείπνου που του παρέθεσε βρήκε ευκαιρία και τον ρωτά: - Πώς τα καταφέρνεις και.
Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Βασικες Εννοιες Φυσικης _2
Κινήσεις στερεών σωμάτων
Ποιο είναι το χαρακτηριστικό της απλής αρμονικής ταλάντωσης; Εαν ένα σύστημα αφού εκτραπεί από τη θέση ισορροπίας, δέχεται δύναμη επαναφοράς F=-κχ και.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
 Ο ρόλος της διατροφής στην καθημερινή ζωή και την άσκηση.  Τι ιδιαίτερες ανάγκες έχετε.  Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή και την άσκηση.
ΑΣΚΗΣΗ 8 Ελαστικές και μη ελαστικές κρούσεις Αρχή διατήρησης της ορμής ΑΣΚΗΣΗ 8 Ελαστικές και μη ελαστικές κρούσεις Αρχή διατήρησης της ορμής Σκοπός είναι.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΥ ΧΡΥΣΗ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη εφοδιαστικών αλυσίδων οστρακοειδών και ανάλυση βασικών παραμέτρων/κινδύνων Υπεύθυνος καθηγητής:
1 Ορμή Ώθηση Σχέσεις ώθησης-ορμής Διατήρηση της ορμής Κρούσεις.
Ποιο είναι το χαρακτηριστικό της απλής αρμονικής ταλάντωσης; Εαν ένα σύστημα αφού εκτραπεί από τη θέση ισορροπίας, δέχεται δύναμη επαναφοράς F=-κχ και.
Hy335a Φροντιστήριο 1 ησ σειράς ασκήσεων Βαρδάκης Γιώργος Τριανταφυλλάκης Κωστής.
Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων ΤΕΙ Ηρακλείου Καθηγητής: Ιωάννης Μαυρικάκης.
“Worm Gear”, από MGA73bot2 διαθέσιμο ως κοινό κτήμα
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Ορίζει και να υπολογίζει
Μια φορά ήταν ένα κοριτσάκι….
Εισηγητής: δρ. Χρήστος Λεμονάκης
Ώθηση δύναμης – Μεταβολή Ορμής
Η περίοδος της κίνησης είναι: α) 1 sec β) 2 sec γ) 3 sec
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΠΛΗΣ ΑΡΜΟΝΙΚΗΣ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗΣ
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
Ερωτήσεις 1. Στην ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση: α. η ταχύτητα είναι σταθερή β. ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι σταθερός γ. ο ρυθμός μεταβολής.
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Σήκω ψυχή μου, δώσε ρεύμα… Διονύσης Σαββόπουλος
Παίζω – Μαθαίνω – Αποφασίζω
Φυσική του στερεού σώματος
Μελέτη Στροφικής Κίνησης Στερεού Σώματος
Φυσική Β’ Γυμνασίου Ασκήσεις.
Ο άνθρωπος πάντα αισθανόταν εγκλωβισμένος στη γη…
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Χωρίς τη μπαταρία δεν θα γινόταν τίποτα
Η Ιστορία του μπάσκετ ή καλαθοσφαίρισης
Νίκος Ξηντάρας Δ2.
Ωχ… Πως θα τα λύσω;.
Μηχανικές Ταλαντώσεις
Συνέντευξη με μια ομάδα μαθητών
Πολιτιστικό πρόγραμμα: «Χρόνος ο Χορόνους» σχολ. Έτος
Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ
Ζήνων ο Ελεάτης 1ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Προσωπικές αντωνυμίες
Σύνθεση κινήσεων.
Διατήρηση της Ενέργειας
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
Μορφολογική μελέτη ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Αποτελέσματα μορφολογικής μελέτης σύστασης ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Αστεροειδής ή Ακτινωτός δίσκος Στενοπική σχισμή
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
Πόση είναι η κινητική ενέργεια ;
Διατροφικές διαταραχές και νοσηλευτική παρέμβαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ένα υποτιθέμενο παράδοξο Επαλληλία κινήσεων Επαλληλία ενεργειών ;

Ο Κώστας και ο Γιώργος παίζουν, εκτός από τάβλι , με παράδοξα από την Φυσική.

Θα πρέπει να του προσφέρουμε ενέργεια : Φαντάσου έναν ακίνητο δίσκο μάζας 2kg και ακτίνας 0,5 m. Έστω ότι του προσδίδουμε ταχύτητα 10 m/s και γωνιακή ταχύτητα 4 rad/s Πως θα τρέξουμε με 10 m/s ;

Θα ανέβω στο όχημα. Θα τρέξει με 10 m/s και κατόπιν θα του προσδώσω ω = 4 rad/s.

Γύρνα τον τώρα.

Το όχημα του πρόσφερε ενέργεια : Εγώ πρόσφερα ενέργεια : Σύνολο : 102 J. Όπως είχαμε προβλέψει.

Μια άλλη μέρα … Τα παιδία παίζει.

Θα πρέπει να του προσφέρουμε ενέργεια : Φαντάσου ένα ακίνητο κουτί μάζας 2kg. Πως θα τρέξουμε με 12 m/s ; Ούτε ο Μπολτ το καταφέρνει αυτό. Έστω ότι του προσδίδουμε ταχύτητα 12 m/s.

Θα ανέβω στο όχημα κρατώντας το κουτί Θα ανέβω στο όχημα κρατώντας το κουτί. Θα τρέξει με 10 m/s και τρέξω με 2 m/s ως προς το όχημα.

Τρέχα τώρα.

Ως προς εμένα το κουτί ήταν ακίνητο .Του πρόσφερα ενέργεια : Από την χημική μου ενέργεια. Το όχημα του πρόσφερε ενέργεια : Σύνολο : 104 J. Κάπου κάνουμε λάθος.

Πόση χημική ενέργεια δαπάνησε ο Γιώργος ; Γιατί επαληθεύτηκαν οι προβλέψεις τους στο πρώτο πείραμα ; Που βρέθηκαν τα επιπλέον 40 J ;

Την ιδέα μου έδωσε το βιβλίο των Μαχαίρα – Λέτη. Η εικόνα είναι του Μποστ από το βιβλίο «η εποχή μας» των Γιαλαμά- Παπαπερικλή.