24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Στο κεφάλαιο αυτό θα μάθουμε: να αρχίζουμε το πρόγραμμα. να αναγνωρίζουμε τα μέρη της οθόνης του. να ξεχωρίζουμε τα πλήκτρα στο ποντίκι μας.
Advertisements

Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
Γνωριμία με το Scratch.
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch. Σκηνή Λίστα αντικειμένου Εισαγωγή νέων αντικειμένων Παλέτα με δομικά στοιχεία Χώρος ενεργειών Γραμμή εργαλείων.
Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch. Σκηνή Η σκηνή είναι ο χώρος, που εκτυλίσσονται οι ιστορίες, τα παιχνίδια σου και τα animations. Τα αντικείμενα.
Εισαγωγή στις αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Μέλη Ομάδας Καραγεωργοπούλου Μαρία Λιαποπούλου Μαρία Μαστρονικολής Στέλιος Ματραλή Αγγελική Ρούσσος Νίκος.
Εισαγωγη στο scratch.
Scratch Α. Μπάρδης, Σ. Ξενάκη, Γ. Τρικαλιώτη “Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού” Διδακτική ενότητα: Εξισώσεις κίνησης στη Φυσική.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Arduino  Πρώτη Επαφή Involve me & I learn 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας.
1 ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ SCRATCH ΤΜΗΜΑ ΣΤ1.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ FORMULA 1 ΜΕ ΤΟ SCRATCH
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ HELICOPTER ΜΕ ΤΟ SCRATCH Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: ts/ / και στην ιστοσελίδα.
2 η Συνάντηση Εργαστηρίου Ζωγραφική και όψεις. Εκφώνηση τελικών εργασιών – Υλοποιήστε μια αλληλεπιδραστική ιστορία για τους μαθητές σας. Η ιστορία αυτή.
Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Εργαστήριο 10: Scratch (Μέρος 10ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Μάθημα επιλογής.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ 800 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΑΕΠ ΟΕΠΕΚ Οκτώβριος 2010 Ενδεικτικά σενάρια, δραστηριότητες.
Δρ. Ευριπίδου Πολύκαρπος C.D.A. College Limassol 2014/2015.
The Running Pig Από την ομάδα Elements Βερριοπούλου Αλεξάνδρα Βρανά Δήμητρα Γκόρου Ελβίρα Δημοπούλου Στέλλα-Φοίβη.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα (Εργαστήριο)
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Διδακτική της Πληροφορικής
Επανασχεδιασμός Επιχειρηματικών Διαδικασιών
3ος Πανελλήνιος διαγωνισμός Scratch Game
Πρόσθετη αξία από την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων έκφρασης για τα μαθηματικά Χρόνης Κυνηγός
Εργαστήριο 6 : Scratch (Μέρος 6ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ Β΄ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
SCRATCH Ενότητα: Ταξινόμηση Καλλιρρόη Δογάνη Ιωάννης Στάης.
Ανάπτυξη εφαρμογών για φορητές συσκευές
“Escape” ΟΜΑΔΑ MATRIX ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΡΑΒΑΝΗΣ
Γυμνάσιο Καστελλάνων Μέσης Κέρκυρας
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
Εργαστήριο 8 : Scratch (Μέρος 8ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Εργαστήριο 4 : Scratch (Μέρος 4ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ_2
εισαγωγή στο SCRATCH μια περιήγηση στις βασικές εντολές
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ιεραπόστολοι και Κανίβαλοι
Διδακτικές δραστηριότητες με τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch
Κίνηση στο Scratch.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ & ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ (ΠΕΣΥΠ) ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ Εργασία στο Μάθημα: «Οργανωτική Ψυχολογία, διαχείριση.
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση
Διαφάνειες 1-8 και 18,19,22,23 από: eclass. sch. gr/modules/video/file
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Τίτλος: H Μοντελοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες και στα Μαθηματικά
ΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΟ SCRATCH
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Αντικείμενα Συμπεριφορές Γεγονότα
ΒΙΒΛΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σελίδες 2ο Κεφάλαιο - Παράγραφο 2.7 ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωνστνατινου Ευαγγελια Ντιντου Θεοδωρα Ζηαης; Βασιλης Κασιδιαρη Αργυρω
Διαφάνειες 1-8 και 18,19,22,23 από: eclass. sch. gr/modules/video/file
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
Εποικισμός του Άρη.
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ
1η Συνάντηση Εργαστηρίου
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch
ΙΣΤΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ-ΑΙΤΙΑ ΝΟΣΩΝ
Ελευθερία Καραγιώργου
Disc Jockey.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
Πολυπλοκοτητα - netlogo
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH “Reading without borders”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για τον Υπολογιστή ) Ο Δάσκαλος

Ενότητα A7.1 (Περιγραφή) Ο Δάσκαλος θα θυμίσει το προηγούμενο μάθημα και θα παρουσιάσει και θα εξηγήσει τους στόχους του σημερινού μαθήματος (10’) Θα λύσουν ασκήσεις ατομικά για εμπέδωση (25’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (4’) Θα αναφερθεί στο επόμενο μάθημα(1’)

Στόχοι Μαθήματος 34 (Προηγούμενο) Στόχοι Μαθήματος 34 (Προηγούμενο) 24/2/2019 Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσουμε για να δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα Να ενεργοποιούμε το λογισμικό Scratch Να δημιουργούμε ένα νέο σκηνικό Να διαγράφουμε και να εισάγουμε μορφές/αντικείμενα Να εφαρμόζουμε εντολές στα αντικείμενα Να εκτελούμε το έργο Να αποθηκεύουμε το έργο.

Στόχοι Μαθήματος 35 (Σημερινό) Στόχοι Μαθήματος 35 (Σημερινό) 24/2/2019 Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσουμε για να δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα Να ενεργοποιούμε το λογισμικό Scratch Να δημιουργούμε ένα νέο σκηνικό Να διαγράφουμε και να εισάγουμε μορφές/αντικείμενα Να εφαρμόζουμε εντολές στα αντικείμενα Να εκτελούμε το έργο Να αποθηκεύουμε το έργο.

24/2/2019 Βασικές έννοιες Ο Δάσκαλος

Βήματα για να δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα 24/2/2019 Καθορισμός του προβλήματος (δηλαδή τι πρέπει να γίνει) Περιγραφή των Βημάτων/εντολών που χρειάζονται για την επίλυση του προβλήματος (δηλαδή πώς θα γίνει) Μετατροπή των βημάτων/εντολών σε πρόγραμμα Έλεγχος εάν πράγματι το πρόγραμμα λειτουργεί ορθά και λύει το πρόβλημα που καθορίσαμε Ποια διαδικασία θα πρέπει να ακολουθούμε για να κάνουμε αλλαγές σε ένα πρόγραμμα Ο Δάσκαλος

24/2/2019 Ο Δάσκαλος

24/2/2019 Ο Δάσκαλος

24/2/2019 Ο Δάσκαλος

Ασκήσεις στην τάξη (Φύλλα Εργασίας σελ 175-178) 24/2/2019 Ασκήσεις στην τάξη (Φύλλα Εργασίας σελ 175-178) Ατομικά(25’) ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Α.7.2.M5-Μ6 Δημιουργία απλής γραφικής εφαρμογής – Περιβάλλον Scratch Ασκήσεις 1-8 Ο Δάσκαλος

Ασκήσεις στο σπίτι (Φύλλα Εργασίας σελ 178 ) 24/2/2019 Ασκήσεις στο σπίτι (Φύλλα Εργασίας σελ 178 ) Άσκηση 9 Παρατήρηση: Οι ασκήσεις να γίνουν σε φύλλο Α4 και να επιστραφούν στο Δάσκαλο το επόμενο μάθημα. Ο Δάσκαλος

Πηγές Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Σημειώσεις (Σελίδες: 163-179) 24/2/2019 Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Σημειώσεις (Σελίδες: 163-179) Ο Δάσκαλος