ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ (2014-2015) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Traductores EDT con ANTLR Ejemplo=(2-(4+5)). Ejemplo: a e ; a t e1 λ ft1 λ (e) λ t e1 f t1- te1 nº λ f t1 λ 2 ( e ) λ t e1 f t1+ t e1 nº λ f t1 λ 4nº
Advertisements

NOMINATIVO PLURAL MASCULINO NOMINATIVO SINGULAR NEUTRO
A. Fillon Mars Laoriste sigmatique Laoriste actif Le temple de Poséidon, Cap Sounion A. Fillon Mars 2006.
Αρχαία Ελληνικά Θέατρα
LES MAISONS DE LA MODE ΟΙΚΟΙ ΜΟΔΑΣ ΟΙ
Η Chandeleur Η γιορτή της Κρέπας
Δημοτικό Σχολείο Διαβατού – Μέσης Ε’ Τάξη Μάθημα Γαλλικά
12o Δημοτικό Σχολείο Bεροιας Ε’ Τάξη Μάθημα Γαλλικά
Δημήτρης Λακασάς Μ. Β. Α. Διευθυντής Marketing Olympia Electronics A
Φύλο, μετανάστευση και δια-εθνικά δίκτυα: Ευρήματα από το ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα Ge.M.IC
LIFE ΕNV- eSYMBIOSIS Ανάπτυξη γνωστικών διαδικτυακών υπηρεσιών για την προώθηση προηγμένων δικτύων βιομηχανικής συμβίωσης eSYMBIOSIS Ανάπτυξη γνωστικών.
Η γλώσσα XHTML Επιμέλεια: Νικάκη Θεοδώρα Μάθημα: Εισαγωγικά θέματα WWW 2007.
Robert Doisneau est probablement le photographe français le plus connu dans le monde entier notamment grâce à des photos comme « le Baiser de l'hôtel de.
«Les saveurs de l’ Europe» Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Comenius Partenariat scolaire multilatéral Année scolaire Συμμετέχουν: Ισπανία, Γερμανία, Ουγγαρία.
ANNA GAVALDA. Η Anna Gavalda γεννήθηκε στις 9 Δεκεμβρίου του 1970, στη Βουλώνη- Μπιγιανκούρ. Οι γονείς της, παρόλο που ήταν παριζιάνοι αστοί είχαν δύο.
Δημοτικό Σχολείο Διαβατού – Μέσης Ε’ Τάξη Μάθημα Γαλλικά
Έρρικα και Χριστίνα Sites importants de France Errika et Christine.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 8 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2012.
SEQUENCE GREC LES NOMBRES. RAPPEL LES NOMBRES 1 = ε ἶ ς 6 = ἕ ξ 11 = ἕ νδεκα 2 = δ ύ ο 7 = ἐ π τ ά 12 = δ ώ δεκα 3 = τρε ῖ ς 8 = ὀ κτ ώ 20 = ε ἴ κοσι.
Κεντρικό Μητρώο Ελληνικών Ανοικτών Μαθημάτων Εξάσκηση στη δημιουργία προσβάσιμων παρουσιάσεων με το MS-PowerPoint2010 Ασημίνα Σπανίδου και Γεώργιος Κουρουπέτρογλου.
Παρουσίαση Θέμα:Ηλεκτρονικό Παιχνίδι
Η ΓΕΩΦΥΣΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ
ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡIOΣ
Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΝΑΟΣ: ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ, ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΥΠΟΛΟΓΙΑ
21 SEPTEMBRE JOURNÉE INTERNATIONALE DE LA PAIX. L’ amour universel Est supérieur à l’ égoisme. TOLÉRANCE SOLIDARITÉ FRATERNITÉ ÉGALITÉ RÉCONCILIATION.
ΓΕΝΝΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΗΛΕΟΣ
ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΧΡΗΣΤΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Ο Εμπειρισμός στην Αναλυτική Φιλοσοφία.
ΔΑΚΤΥΛΙΚΟ ΕΞΑΜΕΤΡΟ 1 – ∪∪ / 2 – ∪∪ / 3 – ∪∪ / 4 – ∪∪ / 5 – ∪∪ / 6 – Χ – ∪∪ = δάκτυλος – – = σπονδείος – ∪ = τροχαίος.
ΓΕΝΝΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΗΛΕΟΣ Cases - Robbins 8 th edition Ε. Κουρέα Δεκέμβριος 2012.
1 «H συμβολή του Κλάδου των Κινητών Επικοινωνιών στην Ελληνική Οικονομία»
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Τίτλος Μαθήματος Ενότητα # (bold): Τίτλος Ενότητας (normal) ----κενή γραμμή---- Όνομα Καθηγητή Τμήμα.
Επιβλέποντες: Δ. Θεοδώρου, Καθηγητής ΕΜΠ Χ. Τζουμανέκας, Μεταδιδακτορικός ερευνητής ΕΜΠ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ.
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ Grigóris Lambrákis. ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΑΚΗ Quelques mots sur lui  Ο Γρηγόριος Λαμπράκης γεννήθηκε στην Κερασίτσα Αρκαδίας στις.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΕΩΦΥΣΙΚΗ Ενότητα 6: Μαγνητισμός Κοντοπούλου Δέσποινα Καθηγήτρια Φυσική.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ «Αρχές και Θεσμοί Δικαίου» Aναπλ. Καθηγητής Νικόλαος-Κομνηνός.
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Πραγματολογία.
Ευρωπαϊκή Ιστορία 6 συνάντηση (28/3/2017)
PRESENTANO GIADA PANARELLI CAMILLA MATTERAZZO SIRIA DE MARTINO
Χ΄΄Χαραλάμπους Ευανθία και μαθητές του προγράμματος erasmous
Αξιολόγηση των μαθητών ΓΕΛ & ΕΠΑΛ στο μάθημα της ΝΕ Γλώσσας
1 2 3 comparisons 4.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
«Νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ» «Ευ αγωνίζεσθαι» «Ευ ζην»
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΥΤΙΚΑ. ΣΤΑΥΡΑΚΑ ΓΕΩΡΓΙΑ
Δύο χρήσιμες εφαρμογές ESTs στο δάκο της ελιάς: κυτταρογενετικός χάρτης και EPIC δείκτες Τσουμάνη ΚΤ1, Αυγουστίνος ΑΑ1,2,
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΝΕΥΜΟΝΙΚΗΣ ΙΝΩΣΗΣ
ΣΤΟ ΡΩΜΑΪΚΌ ΔΙΚΑΙΟ ΑΘΗΝΆ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ, ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ
LibreOffice Writer
Συμπληρώματα Διατροφής- Ψυχο-κοινωνική Προσέγγιση
2.4 Οι εμφύλιοι πόλεμοι Πολιτικές συγκρούσεις: αριστοκρατικοί – συγκλητικοί ≠ δημοκρατικοί – πλήθος ελεύθερων πολιτών/ όχλος Ο στρατός έγινε πλέον επαγγελματικός.
Το Ρωμαϊκό Δίκαιο μετά τη Ρώμη
To Σας καλωσορίζει στην εκδήλωση « Ένα ταξίδι στην ποίηση»
«Το Α’2 στη χώρα των θαυμάτων»
Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Η νέα οικονομική διακυβέρνηση στην Ε. Ε
Boriss Poļakovs, LU Cietvielu fizikas instituts
Course Title | This is the slide title. Section 3 Section 4 Section 1 Section 5 Course Title | This is the slide title Heading Lorem ipsum dolor sit amet,
c’ est la vie 8th Junior highschool of kalamaria, greece
Σύνθημα συνοπτικής παρουσίασης Μπορεί να εκτείνεται σε δύο γραμμές
Τίτλος εξωφύλλου παρουσίασης
Αλγόριθμος κατασκευής ψηφιακών IIR φίλτρων από αντίστοιχα αναλογικά
4. Estoy bien, gracias. ¿Y tú? 3. ¿Cómo estás? 3. ¿C____ e____?
Βιργιλίου Αινειάδα KΦL 03 Σοφία Παπαϊωάννου
ΔΑΚΤΥΛΙΚΟ ΕΞΑΜΕΤΡΟ 1– ∪∪ / 2– ∪∪ / 3– ∪∪ / 4– ∪∪ / 5– ∪∪ / 6– Χ
3°) Fonctions cos et sin :
Mycènes, la Porte des Lionnes
El campo y la cuidad  Circuitos productivos .
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΙΤΛΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ (2014-2015) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

7Ο ΜΑΘΗΜΑ Χαρακτηριστικά Αυταρχικής Παιδαγωγικής • Αυταρχισμός/Αυταρχικότητα • Φορμαλισμός/Τυπολατρία • Ηθικολογία • Αποστήθιση/Απομνημόνευση • Ανταγωνισμός: βασικό στοιχείο της Αυταρχικής Παιδαγωγικής. Γεννιέται μέσα από την πρωτοκαθεδρία του εκπαιδευτικού που, δια της μιμήσεως δημιουργεί/ διεγείρει την ενεργό συμμετοχή/δράση των μαθητών

και δια της ανάγκης/παρόρμησης (instinct) για επιδοκιμασία τους, οργανώνεται η καθημερινότητα του μαθήματος και ο ανταγωνισμός – “βαθμοθηρία”. - Με αφετηρία την ύπαρξη μνήμης/μάθησης σ’ έναν οργανισμό, η συνειρμική μάθηση καθιερώνει το μοντέλο R ↔ S, που βασίζεται στην αισθητηριακή μάθηση. Αυτή, με τη βοήθεια της εμπειρίας (εποπτεία), της επανάληψης (repetito est mater studiorum)και της άσκησης (αγωγής) βασίζει τη διαδικασία μάθησης σ’ ένα εμπειρικο-αισθητηριακό βάθρο….