Λειτουργικά Συστήματα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Περιγραφή της λειτουργίας του προγράμματος LabVIEW
Advertisements

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
EPL003: Επιστήμη της Πληροφορικής και Πληροφοριακά Συστήματα
Οπτικός Προγραμματισμός  Οι εφαρμογές οπτικού προγραμματισμού μπορούν να ακολουθούν ένα από τα παρα- κάτω τρία μοντέλα όσον αφορά το interface:  SDI.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
Οπτικός Προγραμματισμός ( C++ Builder 5.0 )
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Εκκίνηση του Internet Explorer: • Start, All Programs, Internet Explorer ή • Κλικ στο εικονίδιο του Internet Explorer στην.
Σχεδίαση-Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφορικής Αντώνιος Συμβώνης, ΕΜΠ, Slide 1 Week 10: Graphical User Interfaces Εβδομάδα 10: Εισαγωγή στα Γραφικά Περιβάλλοντα.
A’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΚΚΙΝΟΧΩΡΙΩΝ Δημήτρης Μαυροβουνιώτης
Visual Basic 6 - Φυλλάδιο 2
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Graphical User Interfaces (GUI) SWING.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Graphical User Interfaces (GUI) SWING Επισκόπηση.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Graphical User Interfaces (GUI) SWING.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΜΗΧΑΝΗΣ Παρουσίαση της LessTif  Μαραγκός ΘοδωρήςΑ.Μ. 557  Καρκάνης ΗλίαςΑ.Μ. 539.
Εισαγωγή στη .net Visual C++
DreamWeaver Παρουσίαση Εργαλείου για Ανάπτυξη Web-based GUIs 1.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧ/ΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ #1 ΔΔΕ. Έναρξη (Start)  Προγράμματα (Programs)  Minitab 12 for Windows.
Βάσεις Δεδομένων και Παγκόσμιος Ιστός Προγραμματιστική εργασία: «WebNews»
Η διάδραση ΕΠΛ 435: Αλληλεπίδραση Ανθρώπου Υπολογιστή.
Click to add Text Σπάνια ζώα Μαργιάννα,Ελεάννα. Λεοπάρδαλη Αμούρ Ρινόκερος της Σουμάτρα Γιγαντιαίο καλαμάρι Αγριόγατα Πρίστης ή «ξυλουργός καρχαρίας.
Click to add Text Φυσικά φαινόμενα Μαργιάννα Άννα ΣΤ’1.
Όμορφη μέρα… Όλοι εμείς που αγαπάμε με πάθος την ομάδα μας έχουμε πολλά κοινά. Μιλάμε την ίδια γλώσσα, έχουμε τις ίδιες συνήθειες, μοιραζόμαστε τα ίδια.
Γραφικά με Java 1 Διάλεξη 7Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Ανάπτυξη Λογισμικού Χειμερινό Εξάμηνο
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Princess & Dragon Μέρος 1: Αντικείμενα στον Κόσμο του Alice
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Ο Πελοποννησιακός πόλεμος από το 420 έως το 404
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εκπαιδευτικη πολιτικη μιντζα νικολετα-μαρια (3170) στ’ εξαμηνο Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.
in Early Childhood Studies
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
Κατηγορίες Λογισμικού
Windows 10 Student Guru Λάρισας
ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ Καραχάλιος Σπύρος.
Γνωριμία με το περιβάλλον Βασικές δυνατότητες/λειτουργίες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εισαγωγή στην Πληροφορική μεγάλου όγκου δεδομένων
International Hospitality Management MC Employability Scheme
ΠΡΟΛΟΓΟΣ.
Tkinter Γραφικά στην Python.
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Την πρώτη φορά, εκτός από το βιβλίο, εγκαθίσταται και η πλατφόρμα Starlight η οποία στο μενού προγραμμάτων των Windows θα προσθέσει μία νέα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας
Εικόνα 6.1: Η οθόνη της «Βοήθειας» για την εκτύπωση εγγράφου.
Αυτοματισμοί κινητήρων
Ευρύ Πεδίο Εφαρμογών Κατ’ Οίκον Φροντίδα Νοσοκομεία Ιατροί Εργαστήρια
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΟ MATLAB(GUI) – ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΠΛΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΕΣ: ΣΚΡΙΜΠΑΣ ΜΙΧΑΗΛ–ΑΕΜ:3135 ΤΑΚΟΣ.
ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΗΣ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
INDUCTION WEEK 2015 Academic Integrity
Πλατφόρμα Κέντρων Κοινότητας
Menu Οι χώρες Τις Ιταλία Μεσογείου Ελλάδα Αίγιπτος Κύπρος Αλβανία
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ειρήνη Κουφάκη Ψυχολόγος, M.sc – Επιστημονική Υπεύθυνη
1o ΣΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ Μίχας Παναγιώτης
Λύση της εταιρείας και κλείσιμο της επιχείρησης
Τα παράδοξα των καιρών μας
1η Συνάντηση Εργαστηρίου
Εικόνα 6.1: Η οθόνη της «Βοήθειας» για την εκτύπωση εγγράφου.
Λειτουργικά Συστήματα
Λειτουργικά Συστήματα
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
МИФ ғылымына саяхат Интелектуалды шоу.
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ - ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ – ΧΩΡΟΙ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΗ ΚΟΙΝΟΥ - ΡΑΜΠΕΣ
Week 10: Graphical User Interfaces
Instructions Upon opening the file, if you see a RED X on the last slide, click the OPTIONS box on your security warning and select ENABLE THIS CONTENT.
Εργασία στο μάθημα της Πληροφορικής Σχολείο:9ο Γυμνάσιο Τρικάλων Σχολικό έτος: Τάξη:Α2’ Υπεύθυνος καθηγητής: Μπουλογεώργος Στέφανος.
Orbit Trackball with Scroll Ring
Μανίκη Γαβριέλλα Μήτσης Σταύρος
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λειτουργικά Συστήματα 31/12/2018 Λειτουργικά Συστήματα Ενότητα A3.3α (Γραφικά Περιβάλλοντα Επικοινωνίας ) Ο Δάσκαλος

Ενότητα A3.3α (Περιγραφή) Ο Δάσκαλος θα παρουσιάσει και θα εξηγήσει τους στόχους του μαθήματος και θα δώσει οδηγίες μελέτης (20’) Θα λύσουν ασκήσεις ατομικά για εμπέδωση(15’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (4’) Θα αναφερθεί στο επόμενο μάθημα(1’)

Στόχοι Μαθήματος(Βασικές Έννοιες)(20’) 31/12/2018 Στόχοι Μαθήματος(Βασικές Έννοιες)(20’) Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Graphical User Interface) Βασικά Στοιχεία ενός Γραφικού Περιβάλλοντος Επικοινωνίας Παράθυρο (Window) Βασικά Στοιχεία ενός Παραθύρου Ενεργό Παράθυρο (Active Window) Αριστερό Πάτημα/Κλικ (Left Click) Διπλό Αριστερό Πάτημα/Κλικ (Double Left Click) Δεξί Πάτημα/Κλικ (Right Click) Σύρε κι Άφησε (Drag and Drop) Μετακίνηση Παραθύρου Μεγιστοποίηση/Επαναφορά Παραθύρου Ελαχιστοποίηση Παραθύρου Κλείσιμο Παραθύρου Απενεργοποίηση Υπολογιστή Ο Δάσκαλος

Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Graphical User Interface) 31/12/2018 Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Graphical User Interface) Εύχρηστο περιβάλλον επικοινωνίας που χρησιμοποιεί γραφικές αναπαραστάσεις όπως εικονίδια και παράθυρα και ο χρήστης δίνει εντολές κυρίως με το ποντίκι ή τις επιλέγει από μενού Ο Δάσκαλος

Βασικά Στοιχεία ενός Γραφικού Περιβάλλοντος Επικοινωνίας 31/12/2018 Βασικά Στοιχεία ενός Γραφικού Περιβάλλοντος Επικοινωνίας Επιφάνεια Εργασίας (Desktop), Εικονίδια (Icons), Παράθυρα (Windows), Γραμμή Εργασιών (Task Bar), Κουμπί Εκκίνησης (Start Button), Μενού (Menu), Πλαίσιο Διαλόγου (Dialog Box). Ο Δάσκαλος

31/12/2018 Παράθυρο (Window) Είναι μια ορθογώνια περιοχή στην οθόνη, η οποία αποκαλύπτει διάφορες πληροφορίες. Μπορούμε ταυτόχρονα να έχουμε ανοιχτά περισσότερα από ένα παράθυρα Ο Δάσκαλος

Βασικά Στοιχεία ενός Παραθύρου 31/12/2018 Βασικά Στοιχεία ενός Παραθύρου Γραμμή Τίτλου (Title bar), Γραμμή Μενού (Menu Bar), Γραμμή Εργαλείων (Toolbar), Γραμμή Κατάστασης (Status Bar), Γραμμές Κύλισης (Scroll Bars). Επίσης υπάρχουν τα κουμπιά για μεγιστοποίηση/ ελαχιστοποίηση και κλείσιμο (Minimize/Maximize/Close) του παραθύρου Ο Δάσκαλος

Ενεργό Παράθυρο (Active Window) 31/12/2018 Ενεργό Παράθυρο (Active Window) Το παράθυρο με το οποίο αλληλεπιδρούμε τη δεδομένη στιγμή. Βρίσκεται στο προσκήνιο (μπροστά από τα άλλα παράθυρα). Ο Δάσκαλος

Δεξιότητες 31/12/2018 Ο Δάσκαλος

Ασκήσεις στην τάξη (Φύλλα Εργασίας σελ 39-40) 31/12/2018 Ασκήσεις στην τάξη (Φύλλα Εργασίας σελ 39-40) Ατομικά(15’) Άσκηση 1-10 Ο Δάσκαλος

Ασκήσεις στο σπίτι (Φύλλα Εργασίας Α3.Μ3 σελ 42) 31/12/2018 Ασκήσεις στο σπίτι (Φύλλα Εργασίας Α3.Μ3 σελ 42) Άσκηση Παρατήρηση: Οι ασκήσεις να γίνουν σε φύλλο Α4 και να επιστραφούν στο Δάσκαλο το επόμενο μάθημα. Ο Δάσκαλος

Πηγές Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Σημειώσεις (Σελίδες: 49-54) 31/12/2018 Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Σημειώσεις (Σελίδες: 49-54) Ο Δάσκαλος