Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ Η/Υ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Καθηγητής Παναγιώτης
Advertisements

Ο Προγραμματισμός στην Πράξη 2.1 Το προγραμματιστικό περιβάλλον του Micro Worlds Pro 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
Mood board (σύνθεση) Μοναδικό αντικείμενο Background και κύρια εικόνα
1/6/2012 FASTER LOGO FASTER ICT – Financial and Accounting Seminars Targeting European Regions You are expected to prepare a ppt presentation for each.
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
ΓΛΩΣΣΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
2/4/2015Γ' ΤΑΞΗ Υπολογισμός Ριζών Τριωνύμου1 Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Από την ιδέα μέχρι το λογισμικό. Ξεκινώντας από το πρόβλημα...
σήμα - λογότυπο - συνδιασμός σήμα εικόνα σύμβολο γεωμετρικό σχήμα αρχικά γράμματος.
Εκπαιδευτικό λογισμικό. Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα Δε σχεδιάστηκαν για εκπ/κή χρήση αλλά χρησιμοποιούνται.
Γλώσσα Προγραμματισμού MicroWorlds Pro
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Γνωρίζω τις κατηγορίες του εκπαιδευτικού λογισμικού (Ε.Λ.) όσον αφορά:  Θεωρίες μάθησης που.
Γιάννης Ρες-Επιστημονικός Συνεργάτης ΙΕΠ1 Θεωρίες μάθησης και τεχνολογίες της πληροφορικής Βασικές θεωρίες μάθησης πως οι θεωρίες αυτές επιδρούν στο σχεδιασμό.
Αντίληψη Καταναλωτή, Στρατηγική μάρκετινγκ και Ηθική Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λήψη Αποφάσεων Άννα Ζαρκάδα.
Αντίληψη καταναλωτή και στρατηγική ΜΚΤ (Perception) (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Σιωμκος, 2011, upatras)
ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΒΑΔΑ ΕΠΙΠΕΔΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΡΑΒΑΝΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΜΥΡΣΙΑΔΗ.
ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Διδάσκων : Βασίλης Κόμης Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 08 : Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Εποικοδομισμός (Μέρος Β) Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ.
LOGO Προγραμματισμός Η/Υ β’ εξάμηνο – εργαστήριο ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Α.Π.Θ. Msc Τηλεπικοινωνίες Πολυτεχνική.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ 800 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΑΕΠ ΟΕΠΕΚ Οκτώβριος 2010 Ενδεικτικά σενάρια, δραστηριότητες.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία & Διδακτική της Πληροφορικής Ενότητα 4: Εποπτικά Μέσα & Νέες Τεχνολογίες Διδακτικές προσεγγίσεις στην Πληροφορική Κλειώ Σγουροπούλου.
Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση.
Εισηγητής: Ανδρέας Γκόγκας, Τεχνικός Διευθυντής Αγώνων
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη υλικού διαδικτυακής μάθησης
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 3 : Φάσεις, Μοντέλα και Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις Ένταξης των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ.
Διδακτική της Πληροφορικής
Εισαγωγή στο Περιβάλλον της Visual Basic
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη
LEARNING HOW TO LEARN WITH MICROWORLDS Feedback evaluation and help seeking (Yiannoutsou N. & Mavrikis M.) Παρουσίαση: Βάλια Γρηγορίου.
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ Β΄ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Τίτλος Παρουσίασης Logo
Λάθη αντίληψης: προβλήματα και λύσεις (1 από 2)
Εκπαιδευτικό λογισμικό
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Παγκόσμια ημέρα φυσικοθεραπείας 2015
Διδακτικές δραστηριότητες με τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch
Μάθημα 1ο: Ο υπολογιστής και οι εφαρμογές του
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση
Διαφάνειες 1-8 και 18,19,22,23 από: eclass. sch. gr/modules/video/file
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Τίτλος: H Μοντελοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες και στα Μαθηματικά
Ηράκλειο 26 Ιουνίου 2014.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Δημιουργία στόχων για Συναντήσεις, Συνέδρια και Εκδηλώσεις
Διαφάνειες 1-8 και 18,19,22,23 από: eclass. sch. gr/modules/video/file
εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου & Προγραμματισμού
Η έννοια του προβλήματος
Το εκπαιδευτικο λογιςμικο
Αριθμοί- αλγεβρικές εκφράσεις
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχία Τάξεις: Β΄, ΣΤ’
Όνομα Φοιτητή Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 (σελ ) του Βιβλίου Business Logistics Mgt.
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ο προγραμματισμοσ στο γυμνασιο με snap
Δρ. Κυριαζόπουλος Γεώργιος Επίκουρος Καθηγητής
Εκπαιδευτικές διαδικασίες με τη βοήθεια των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας ΚΛΕΙΣΑΡΧΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ (MEdu, Phd) ΕΔΙΠ.
Πολυπλοκοτητα - netlogo
1η διδακτική ώρα από τις 2 ή 3 για την ολοκλήρωση του.
PRO BOT.
ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΕΤΗΣΙΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΟΥ Δ.Σ. Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019.
Τίτλος Εργασίας Logo Εισαγωγή – Σκοπός Μεθοδολογία Αποτελέσματα
Διάλεξη στο μάθημα Φυσική Κλιματική Αλλαγή και Γεωργία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO 3/12/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 10 -- LOGO ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

Πρόγραμμα - Διαδικασία Οι εντολές που εκτελούνται με τη σειρά και τις ομαδοποιούμε σε ένα νέο όνομα καλείται Διαδικασία Τις εντολές τις πληκτρολογούμε στην καρτέλα Διαδικασία Οι εντολές εκτελούνται αποκλειστικά από το Κέντρο Εντολών Στην Επιφάνεια Εργασίας εμφανίζονται τα γραφικά της χελώνας Κάθε διαδικασία έχει το δικό της όνομα Στις διαδικασίες που δημιουργούμε εμείς δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούμε λέξεις που είναι δεσμευμένες. Χρησιμοποιείται σαν κάθε εντολή του βασικού λεξιλογίου. 3/12/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 10 -- LOGO ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

Τρόπος σύνταξης της Διαδικασίας Για τη δημιουργία μιας Διαδικασίας πληκτρολογούμε στην καρτέλα «Διαδικασίες» την ομάδα των εντολών με τη μορφή: για (όνομα διαδικασίας) εντολή 1 εντολή 2 εντολή 3 ------ τέλος 3/12/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 10 -- LOGO ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

Τρόπος σύνταξης της Διαδικασίας 3/12/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 10 -- LOGO ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

Κανόνες για τη σύνταξη της Διαδικασίας Ξεκινάμε με την αγγλική λέξη για και μετά από ένα κενό δηλώνουμε το όνομα της διαδικασίας στη πρώτη γραμμή. Το όνομα είναι μοναδικό. Η πρώτη γραμμή είναι ξεχωριστή και δεν περιλαμβάνει τίποτα άλλο. Τελειώνουμε πάντα με τη λέξη τέλος. Στην τελευταία γραμμή δεν γράφουμε τίποτα άλλο. Ανάμεσα στην πρώτη και στην τελευταία εντολή σε μία ή και περισσότερες γραμμές αναπτύσσουμε το πρόγραμμά μας. 3/12/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 10 -- LOGO ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 10 -- LOGO ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ Παράδειγμα 3/12/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 10 -- LOGO ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 10 -- LOGO ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ Σημειώσεις § 2.5 σελ 191-192 Δραστηριότητα για το σπίτι Σελίδα 192 η 2η δραστηριότητα 3/12/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 10 -- LOGO ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ