ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Modern Greek Lessons
Όταν έχω περίοδο οι εικόνες είναι από το
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Μαρία Σινάνη Αρ. Μητρώου: 07071
Τακτικές για άνετη διαβίωση στο σπίτι
Μωρό -μαθαίνει να μπουσουλάει -μαθαίνει να κάθεται -μαθαίνει να μιλάει -μαθαίνει να τρώει -το φροντίζουν η μαμά και ο μπαμπάς.
Πρόσωπα: Τόπος: Χρόνος: Μάτα μπαμπάς μαμά Το δωμάτιο της Μάτας
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Ακολουθούμε απλές συμβουλές
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Πάσχα!.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 10 συμβουλές ΣΤ΄2.
«Τρόποι εξοικονόμησης
ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ …
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ!!!!!
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
Ποίηματα Να προλάβω κάθε πόνο να ’χω τα δόντια μου γερά το γιατρό βλέπω το χρόνο πάνω κάτω μια φορά. Ξέρω καλά τι θε να κάνω να ’χω τα δόντια καθαρά.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
‘ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ’ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
12/ Θ 1 Ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ Δ. Σ. Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ Παλάζογλου Μαρία Ντελή Βασιλική Υψηλού Ελισάβετ.
ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ.
ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Μαθησιακά κέντρα: Το κουκλόσπιτο
Συμβουλές για τις Διαρροές και το Ντους
Καθαριότητα «Φροντίζω τον εαυτό μου!»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
Ηλιάνα Κοντογεώργη. Τα Χριστούγεννα όλοι στολίζουν δέντρα…
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
Η εξοικονόμηση του νερού
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
Πρακτικη ασκηση στην Κοινοτητα Στεργιου Ιωαννα , 21051
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
Η υδατική κατάσταση της Κύπρου. Ανομβρία Ανομβρία!  Ένα φυσικό φαινόμενο που ταλαιπωρεί συχνά τον τόπο μας.  Φέτος, δυστυχώς, είναι και πάλι η χρονιά.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Παιδιά από όλο το κόσμο, διαφορετικές κουλτούρες και κοινωνικές τάξεις, όλα μαζί κάτω από τον φακό του φωτογράφου James Mollison. Ένα έργο που δείχνει.
Συνέντευξη με νήπια.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΤΡΟΠΟΙ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΠΟΣΙΜΟΥ ΝΕΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
ΦΕ13: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
At a restaurant Talking about future plans
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Daily routine.
Ο μπαμπάς και η μαμά έβλεπαν τηλεόραση όταν η μαμά είπε:
Αυτοεξυπηρέτηση Κοινωνικότητα
Το Σχολειό μου.
Βδομάδα 3_ Making appointments and suggesting days, place and time
Μαθήματα υπολογιστών.
Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Στο τραπέζι του φαγητού. Να στρώσει το τραπέζι. Πόσοι θα φάμε; Πόσα πιάτα, ποτήρια θα χρειαστούμε; Πόσα μαχαιροπήρουνα;

Στο καθιστικό. Διαβάζουμε βιβλία μαζί με το παιδί και συζητάμε όσα διαβάζουμε: π.χ. τα πρόσωπα που συμμετείχαν. π.χ. να περιγράψει τους χαρακτήρες. π.χ. να το επαναδιηγηθεί με τη βοήθεια των εικόνων.

Στο καθιστικό. Κοιτάμε μαζί το οικογενειακό άλμπουμ. Να αναγνωρίσει πρόσωπα, τόπους, καταστάσεις. Μετά από την επίσκεψη στον ιατρό να μας περιγράψει τι είδε στο ιατρείο και να μας δείξει πώς το εξέτασε.

Στην κουζίνα. Τακτοποιούμε μαζί τα ψώνια. Μετρούμε τις κονσέρβες, αναγνωρίζουμε τις επιγραφές, φανταζόμαστε τι έχει μέσα η κάθε συσκευασία.

Στην κουζίνα. Να μας βοηθήσει στο μαγείρεμα. π.χ. Να μετρήσει ποσότητες. Να ανακατέψει το φαγητό. Να ρίχνει τα υλικά στο μίξερ σύμφωνα με τις οδηγίες της συνταγής.

Στο δωμάτιο του παιδιού. Να τακτοποιεί τα παιχνίδια του και να τα ταξινομεί σε κουτιά ή ράφια ανάλογα με το είδος τους. Να καθαρίζει το δωμάτιο του. Να στρώνει το κρεβάτι του. Να διπλώνει και να τακτοποιεί τις πυτζάμες του.

Στο δωμάτιο του παιδιού. Να επιλέγετε μαζί από το βράδυ τι ρούχα θα φορέσει το άλλο πρωί. Να σας διηγηθεί πώς πέρασε στο σχολείο, κάτι που του άρεσε πολύ, κάτι που του έκανε μεγάλη εντύπωση.

Στο μπάνιο. Να πλένει μόνο του τα χέρια του, τα δόντια του, το πρόσωπό του. Να μάθει να χρησιμοποιεί την τουαλέτα μόνο του.

Έξω από το σπίτι. Να συζητάτε για διάφορες καταστάσεις από τα καθημερινά συμβάντα και να προσπαθεί να σας περιγράφει και να σας εξηγεί διάφορες καταστάσεις.

Έξω από το σπίτι. Να σας βοηθήσει να πετάξετε τα σκουπίδια, να συμμετέχει μαζί σας στα ψώνια και σε άλλες εξωτερικές δουλειές του σπιτιού

Έξω από το σπίτι. Να παίζει στην ύπαιθρο ή σε παιδότοπους με άλλα παιδιά.